Smalkā drāts!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tehniski grūti iedomāties kā tās pantogrāfam vajadzīgās elektrības drātis krustojas ar piemeram trolejbusu drātīm?
Bucefals rakstīja: Tehniski grūti iedomāties kā tās pantogrāfam vajadzīgās elektrības drātis krustojas ar piemeram trolejbusu drātīm?
nu apskati jebkurā Kr.Barona ielas krustā, kur šķērsām iet trollis...
Troļi jau tagad bez stangām močī
IkdienasViesis rakstīja: Bamam:
Izskatās, ja nebūtu attiecīgo ES nosacījumu, mūsējie droši vien tam jaunajam tramvajam būtu piemontējuši to pašu štangu
Ja LV nebūtu ES, tad droši vien, ka jā.
Atceros, ka vēl 80-to sākumā bija projekts, ka vēl PSRS budžets bija gatavs finansēt visa vadu tīkla pārbūvi Rīgā , un VISU tramvaju aprīkošanu ar pantografiem. BET, pati vietējā vadība ar Zālīti priekšgalā esot bijuši pret (motivacija: štanga - vēsturiska vērtība), un ar to tas viss izbeidzies.
Tādi projekti bija ik pa brīdim. Kopš 60.gadu vidus bij. psrs tikai Rīga un D-pils palika ar kontaktstieņiem.
Taču toreiz pārbūve Rīgā atlikta, jo uzskatīja, ka būtu jāpārtrauc visu tramvaju kustība vismaz uz mēnesi vai diviem. Kas tais laikos būtu pilnīgs kašmars... Toreiz ik dienu ap 300 vagoniem devās ielās, ne kā tagad, tikai ap 130..
Liepājā gan 60. gados pāreju veica vienas dienas laikā, bet nu tā ir Liepāja.
p.s. Zālītis te bija ņepričem, jo viņu, šķiet 70.gadu sākumā "aizrotēja" uz citā iestādi . Tikai 1993. vai 94. gadā viņš atkal tika pie TTP šprices.
tātad štangām ir tikai mistiska vēsturiskā vērtība???
un kāda mārrutka pēc ES regulas nosaka mūziku šajā sakarā, ka jāliek pus- vai pantogrāfi?
ar ko panc ir labāks par štangu?
Nekrīt nost. Savukārt ar štangu vieglāk krustoties trolejbusiem ar tramvajiem Normāli būtu, ja abi elektrotransporti nekur nekrustotos, nav vietas abiem vienā pilsētā.
jaunie troļi tak uz dīzeli var pārbraukt krustus ar trambuli...
un trollis vispār varēja maukt uz bačām
pieturā pieparkojas, kamēr deguni lien iekšā un ārā, tikmēr uzlādē maucienam līdz nākamajam stopam....
teorētiski ir aķa un kondensatora krustojums, kas to spēj izpildīt...
Kanibaals rakstīja: Nekrīt nost. Savukārt ar štangu vieglāk krustoties trolejbusiem ar tramvajiem Normāli būtu, ja abi elektrotransporti nekur nekrustotos, nav vietas abiem vienā pilsētā.
pasaki to tādām pilsētām kā Maskava, Pēterburga, Prāgaa utt...
Pie kam atšķirībā notrolejbusa, tramvaji dēļ pantogrāfa ir nosacīi daudz piemērotāki pat atveramo tiltu šķērsošanai - piemēras meklējams pēterburgā...
jāpasaka šleseram, ka eksistē paceļamie tilti
LitruBoolists rakstīja: jaunie troļi tak uz dīzeli var pārbraukt krustus ar trambuli...
un trollis vispār varēja maukt uz bačām
pieturā pieparkojas, kamēr deguni lien iekšā un ārā, tikmēr uzlādē maucienam līdz nākamajam stopam....
teorētiski ir aķa un kondensatora krustojums, kas to spēj izpildīt...
Aha, un tad to maršrutu izbraukšanas laiks krietni palielinātos, jo stangas ne vienmēr precīzi trāpa uz vadiem.
Kā arī dīzeļa patēriņš nepatiktu RS(jau tagad 9. un 27. maršrutā tērējot par daudz), jo tas motors esot jādarbina vēl kādu brīdi pirms/pēc stangu noņemšanas/uzlikšanas(dzirdēts no trolejbusu vadītājiem).
scope rakstīja:
LitruBoolists rakstīja: jaunie troļi tak uz dīzeli var pārbraukt krustus ar trambuli...
un trollis vispār varēja maukt uz bačām
pieturā pieparkojas, kamēr deguni lien iekšā un ārā, tikmēr uzlādē maucienam līdz nākamajam stopam....
teorētiski ir aķa un kondensatora krustojums, kas to spēj izpildīt...
Aha, un tad to maršrutu izbraukšanas laiks krietni palielinātos, jo stangas ne vienmēr precīzi trāpa uz vadiem.
Kā arī dīzeļa patēriņš nepatiktu RS(jau tagad 9. un 27. maršrutā tērējot par daudz), jo tas motors esot jādarbina vēl kādu brīdi pirms/pēc stangu noņemšanas/uzlikšanas(dzirdēts no trolejbusu vadītājiem).
vadītājiem ir jāatņem personīgās tačkas ar dīzeļiem un degvielas patēriņš uzreiz būs normā
p.n.
es jau vairāk domāju par to, ka dīzeli tajā mizā nemaz nelikt, uzlādēt pieturvietā un visss
LitruBoolists rakstīja:
scope rakstīja:
LitruBoolists rakstīja: jaunie troļi tak uz dīzeli var pārbraukt krustus ar trambuli...
un trollis vispār varēja maukt uz bačām
pieturā pieparkojas, kamēr deguni lien iekšā un ārā, tikmēr uzlādē maucienam līdz nākamajam stopam....
teorētiski ir aķa un kondensatora krustojums, kas to spēj izpildīt...
Aha, un tad to maršrutu izbraukšanas laiks krietni palielinātos, jo stangas ne vienmēr precīzi trāpa uz vadiem.
Kā arī dīzeļa patēriņš nepatiktu RS(jau tagad 9. un 27. maršrutā tērējot par daudz), jo tas motors esot jādarbina vēl kādu brīdi pirms/pēc stangu noņemšanas/uzlikšanas(dzirdēts no trolejbusu vadītājiem).
vadītājiem ir jāatņem personīgās tačkas ar dīzeļiem un degvielas patēriņš uzreiz būs normā
p.n.
es jau vairāk domāju par to, ka dīzeli tajā mizā nemaz nelikt, uzlādēt pieturvietā un visss
Jā, jā, iekuļas trollis sastrēgumā un tāpēc pusceļā izbeidz elektrība
kaut kā nav manīts, ka eletromotors stāvot lādētu ārā bačas... Vienīgais, kas lādē āra ir lampiņas da visāds aprīkojums, bet salīdzinot ar elektromotoram vajadzīgo tas tāds pufels vien ir...
a vot parasts diesels da pencīnnieks, itīpaši pēdējais, gan normāli rij zupu stāvot stūķī...
Palaidniex rakstīja: kaut kā nav manīts, ka eletromotors stāvot lādētu ārā bačas... Vienīgais, kas lādē āra ir lampiņas da visāds aprīkojums, bet salīdzinot ar elektromotoram vajadzīgo tas tāds pufels vien ir...
Diezgan daudz patērē kompresors, kondiška un ziemā pečkas.
Romā ir viena trolejbusu līnija un pa to braukā Solaris trolejbusi ar superkondensātoru, jo Romas Mērija centrā neatļāva karināt vadus. Tas kondensātors pietiek 5km.
a vot parasts diesels da pencīnnieks, itīpaši pēdējais, gan normāli rij zupu stāvot stūķī...
Mūsējām Škodām soļķa patēriņš ir 63l/100km. Tas ir teju divreiz vairāk nekā līdzvērtīgam 12metru busam.
Tad redz kāpēc Latvijā Dīzeļa cena tik darga
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja: kaut kā nav manīts, ka eletromotors stāvot lādētu ārā bačas... Vienīgais, kas lādē āra ir lampiņas da visāds aprīkojums, bet salīdzinot ar elektromotoram vajadzīgo tas tāds pufels vien ir...
Diezgan daudz patērē kompresors, kondiška un ziemā pečkas.
Romā ir viena trolejbusu līnija un pa to braukā Solaris trolejbusi ar superkondensātoru, jo Romas Mērija centrā neatļāva karināt vadus. Tas kondensātors pietiek 5km.
a es tev par ko?
lai iekabina vēl papildus pārīti....
trambajs uzbrūk! pic2.fotki.lv/...
seaman rakstīja: trambajs uzbrūk! pic2.fotki.lv/...
domāju ka opeļvadonis ir vaģila/muiģila, nevis tramvajs uzbrūk...
Te ir skaidri un gaiši redzams ka tramvajs ir taranējis Opeli nevis Opelis tramvaju
HIPPY rakstīja: Te ir skaidri un gaiši redzams ka tramvajs ir taranējis Opeli nevis Opelis tramvaju
muļķis arī Dievu lūdzot pieri sažķaidīs...
cik no bildes noprotams, ka ne jau dēļ tramvaja vadītāja šis skaistums notika...
Otrs tramvajs ar tāds agresīvs izskatās
Nu jau atkal aiziet no tēmas - neapspriedīsim takš tml.bildes.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA