Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Savulaik jau bija projekts - no Akmens tilta - pa kreisi , taisīt sliedes līdz Ausekļa ielas rinķim, kur pa tasno attiecīgi palaist 5. maršrutu un Ķengaraga maršrutus.

Bija un plānos to bija novākt no Basteja/Krovalda bulvāra. Bet parēķināja un secināja, ka tāds maršruts nebūtu nevienam vajadzīgs, jo tur neesot pasažieru.

Vispār līdz pat 1954.gadam VISI Rīgas tramvaju maršruti kursēja pa loku apkārt Vecrīgai, turklāt no katra maršruta viens vagons brauca pa pulksteni, nākamais pret pulksteni utt. un visi bija apmierināti.

Drīzāk, varēja pagarināt 2.maršruta līniju līdz Zolitudei . Cik esmu dzirdējis, nākotnē Jūrkalnes ielas turpinājumā Zolitudē esot paredzēts viadukts uz Zasulauka pusi. Tad jau tas projekts droši vien varēs realizēties. Lidosta tur arī netālu - tramvajs līdz lidostai pēc eiropas gostiem šodien tiek uzskatīts par LABO stilu.

2.tramvajs ir kandidāts uz slēgšanu, jo no vasaras, kad stājās spēkā jaunie RS saraksti uz 2.maršruta paliek 3 tramvaji, (tagadējo 4 vietā) un tas nozimē, ka ar to brauks vēl mazāk pasažieru...

a nebij plāns. ka, ja palaidīs jaunos augsto griestu tramvajus, tad būs vēl retāk reisi?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Vienu no rīta – vienu vakarā

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Bams – labāk pasaki vai tā jaunā buņdža ari pārvadā pasažierus? Ja jā tad kurās dienās???

Sākot ar š.g. 1. jūniju iziet uz maršruta ar pasažieriem.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Bams – labāk pasaki vai tā jaunā buņdža ari pārvadā pasažierus? Ja jā tad kurās dienās???

Sākot ar š.g. 1. jūniju iziet uz maršruta ar pasažieriem.

ura, ura, tovarišči! Slava novomu tramvaju! Da drastvujet cešskij narod, samij boļšoi drug latvijskomu vzjatočņiku!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

ura, ura, tovarišči! Slava novomu tramvaju! Da drastvujet cešskij narod, samij boļšoi drug latvijskomu vzjatočņiku!

Ja LDZ konkursā uzvarēs RVR, tad arī tramvajus skrūvēs uz vietas.

p.s. Bet tā kā par to jomu atbildīgie joprojām ir no TB/LNNK, tad...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kas būs jaunā tramvaja vadītāji ? No viena sava paziņas, kurš gan ir trolejbusnieks, dzirdēju, ka līdz šim to jauno tramvaju vadījuši tikai RS inženieri un daži vadībai tuvāk stāvoši ierindas tramvaja vadītāji.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Kas būs jaunā tramvaja vadītāji ? No viena sava paziņas, kurš gan ir trolejbusnieks, dzirdēju, ka līdz šim to jauno tramvaju vadījuši tikai RS inženieri un daži vadībai tuvāk stāvoši ierindas tramvaja vadītāji.

cik dzirdēts, jāprot braukt ar to būs visiem tramvajvadītājiem...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: cik dzirdēts, jāprot braukt ar to būs visiem tramvajvadītājiem...

Drošības naudu no viņiem neprasīs pirms katra reisa?

A ja nu šmigā vai vienkārši kaitnieks?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

cik dzirdēts, jāprot braukt ar to būs visiem tramvajvadītājiem...

Loģiski, ka visiem.

Situācija. Rīta maiņas vadītājam beidzas maiņa, bet vakara maiņas vadītājs kaut kādu iemeslu dēļ nav ieradies darbā.

Dispečers zvana uz depo un tur vagonam pretī tiek izsūtīts rezerves vadītājs (katru dienu depo atrodas 2-3 rīta, gan pēcpusdienas maiņas rezerves vadītāji.) Nu un ko darīt, ja rezerves vadītājs izrādās neprot braukt ar jauno tehniku? Sūtīt to laukā ar veco lamatu, bet jauno dzīt iekšā???

Mazākais, ka šādā situācijā 1.maiņas vadītājam ir jāstrādā virsstundas, tad vel uz līnijas ir lieka tehnika, tiek izjaukts grafiks utt. Tās visas ir izmaksas. Liekas.

Cerams, ka tagad ir daudz maz skaidrs, kāpēc ir jāmāk braukt visiem ar visu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tas it kā būtu loģiski un saprotami. Bet, kāda šobrīd ir reālā situācija. Šodien, pēc ilgāka pārtraukuma, braucu ar 7.maršruta tramvaju un priekšā sēdēdams, ieklausījos tramvaja vaditāja sarunā ar viņa paziņu. Bazarēts tieši tika par jauno vagonu : vadītājs teica , ka vispār to jauno vagonu pat redzējis neesot un neviens viņu aicinājis to apskatīt arī neesot... Tas tā dīvaini izlikās - pec loģikas jau it kā VISIEM RS tramvaju vadītājiem vajadzēja prezentēt jauno vagony, vismaz atļaut kādu brīdi pie kloķiem pasēdēt vai pa depo teritoriju pabraukt...Mans paziņa trolejbusnieks savulaik stāstīja, ka pēc pirmās škodas TR-14 "ermoņikas" saņemšanas Rīgā 80-tajos gados, teju visi 100% troļļuku vadītāji bija saskrējuši to apskatīt.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tas it kā būtu loģiski un saprotami. Bet, kāda šobrīd ir reālā situācija. Šodien, pēc ilgāka pārtraukuma, braucu ar 7.maršruta tramvaju un priekšā sēdēdams, ieklausījos tramvaja vaditāja sarunā ar viņa paziņu. Bazarēts tieši tika par jauno vagonu : vadītājs teica , ka vispār to jauno vagonu pat redzējis neesot un neviens viņu aicinājis to apskatīt arī neesot... Tas tā dīvaini izlikās - pec loģikas jau it kā VISIEM RS tramvaju vadītājiem vajadzēja prezentēt jauno vagony, vismaz atļaut kādu brīdi pie kloķiem pasēdēt vai pa depo teritoriju pabraukt...Mans paziņa trolejbusnieks savulaik stāstīja, ka pēc pirmās škodas TR-14 "ermoņikas" saņemšanas Rīgā 80-tajos gados, teju visi 100% troļļuku vadītāji bija saskrējuši to apskatīt.

Iespējams, ka no cita depo konkrētie vadītāji.

Vai tik 7. tramvajam depo nebij kaut kur Maskavas forštatē, kam galīgi nav nekāda sakara ar 6. tramvaju.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

pec loģikas jau it kā VISIEM RS tramvaju vadītājiem vajadzēja prezentēt jauno vagony, vismaz atļaut kādu brīdi pie kloķiem pasēdēt vai pa depo teritoriju pabraukt...Mans paziņa trolejbusnieks savulaik stāstīja, ka pēc pirmās škodas TR-14 "ermoņikas" saņemšanas Rīgā 80-tajos gados, teju visi 100% troļļuku vadītāji bija saskrējuši to apskatīt.

----------------------------------

Nuuu ... pieredze raada, ka VISU interesentu saskrieshana vienaa lielaa baraa nav iisti lietderiiga - ne ar ko neatshkjiras no "prezentaacijas" Noderiigaak ir

veikt to cilveeku, kuriem vareetu buut tieshs sakars ar jaunu tehniku, iepaziistinaashanu ar "dzelzhiem" nelielaakos barinjos pa 10 ...20 cilv., teiksim, puse klausaas priekshlasiijumu, otra puse pa to laiku iepaziistas ar dzelzhiem "dziivajaa"... Incanti, vai tramvajnieku "skruuveetaaji" arii ir izgaajushi specifisko apmaaciibu jauno laineru apkopee? Taa kaa pienaaktos Lai vismaz zin, kur kas tais ratos atrodas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Incanti, vai tramvajnieku "skruuveetaaji" arii ir izgaajushi specifisko apmaaciibu jauno laineru apkopee?

Nu tas vēl nemaz nav pieņemts RS bilancē. Nākamie vagoni tikai septembrī.

Ar vienu gan mūsējie čehus nošokēja - avārijas brigāde treniņos tramvaju novietoja uz sliedēm atpakaļ vienā setā. Čehi bija mēmi un ilgi kasija pakaušus Solijās savējos sūtīt uz Rīgu apmācībā.

Taa kaa pienaaktos Lai vismaz zin, kur kas tais ratos atrodas.

Gan jau vēl paspēs. Tam ir garantija. Turklāt tfu-tfu-tfu, bet čehi ir nostrādājuši godam- nekas nav ne lūzis ne plīsis. Kaut gan pirmos kucēnus parasti slīcina. Un mocīts tas te ir diezgan traki. Vairākas naktis pilnā slodzē ručka grīdā maksimalās slodzēs ar smagumu salonā no pieturas līdz pieturai. Izturēja

Ar jūniju sāksies otrais etaps ar dzīvsvaru- pasažieriem.

Tad redzēs, cik ilgi izturēs.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Ar vienu gan mūsējie čehus nošokēja - avārijas brigāde treniņos tramvaju novietoja uz sliedēm atpakaļ vienā setā. Čehi bija mēmi un ilgi kasija pakaušus Solijās savējos sūtīt uz Rīgu apmācībā.

.....................

Vareetu buut Savulaik , esot ieksh Bruenn (chehiski Brno) , no viesniicas loga veeroju, kaa vieteejie stuteeja atpakalj uz sliedeem tramu Bik peec Pasaules kara meeroga operaacijas izskatiijaas

Turklāt tfu-tfu-tfu, bet čehi ir nostrādājuši godam- nekas nav ne lūzis ne plīsis. Kaut gan pirmos kucēnus parasti slīcina. Un mocīts tas te ir diezgan traki. Vairākas naktis pilnā slodzē ručka grīdā maksimalās slodzēs ar smagumu salonā no pieturas līdz pieturai. Izturēja

Ar jūniju sāksies otrais etaps ar dzīvsvaru- pasažieriem.

Tad redzēs, cik ilgi izturēs.

..........................

Nu ne jau pirmo gadu jamie tramvajus buuvee, gan jau buus labi Ja liidzshineejie produkti muusu "vienkaarsho pasazhieri" iztureeja, shitas arii izturees, good luck !

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Kādas ir vadītāju un ekspertu atsauksmes par pantografu ? Tas jau Rīgā faktiski vislielākais jaunums no visas modernās tehnikas. Vai nebūtu vērts sākotnēji pantografu uzlikt arī uz pārējiem 6.maršruta vagoniem ? Tomēr, vidējais kustības ātrums tramvajam palielinātos - tas jau būtisks bonuss.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Kādas ir vadītāju un ekspertu atsauksmes par pantografu ? Tas jau Rīgā faktiski vislielākais jaunums no visas modernās tehnikas. Vai nebūtu vērts sākotnēji pantografu uzlikt arī uz pārējiem 6.maršruta vagoniem ? Tomēr, vidējais kustības ātrums tramvajam palielinātos - tas jau būtisks bonuss.

Domāju, ka lielākais ātruma kavēklis tomēr ir nevis pantogrāfu trūkums, bet gan visai lēnā iekāpšana...

Vairāk varētu vinnēt samazinot laiku, ko pavadī pieturvietās. Bet nenoliedzami parastie strāvas noņēmēji arī visai jauki uzbremzā satiksmi...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ko tur mainīt tos strāvas noņēmājus un tērēt naudu, kuras nav, ja līdz gada beigām visi 20 trambuļi būs jaunie un ar pantogrāfiem?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: ko tur mainīt tos strāvas noņēmājus un tērēt naudu, kuras nav, ja līdz gada beigām visi 20 trambuļi būs jaunie un ar pantogrāfiem?

nu hvz - citos maršrutos jau ta paliks vecie

Šitie, laikam tikai pa 6. maršrutu braukāsies...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Cik varēja noprast tad ari pa 11. maršrutu

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Kādas ir vadītāju un ekspertu atsauksmes par pantografu ?

A kādi tur eksperti? Ir ES regula un hvz kas tur vēl, kuras nosaka, ka tādai un tādai tehnikai ir jābūt aprīkotai ar to un šo. Tā kā tas nav mūsējo trambajnieku pēkšņās iniciatīvas apgaismības mirklis. Visu nosaka ES.

Bet vadītāji ir sajūsmā, protams. Pagaidām gan braukt tā ātri kā Prāgā vēl nemāk.

Tas jau Rīgā faktiski vislielākais jaunums no visas modernās tehnikas. Vai nebūtu vērts sākotnēji pantografu uzlikt arī uz pārējiem 6.maršruta vagoniem ?

Nav vajadzības. Turklāt tas ir diezgan dārgs pasākums. Vecās lamatas drīz sāks jaukt ārā. 2013.gadā tām beidzās ekspl. termiņš.

Pa 6.maršrutu brauks jaunie un nākamgad arī pa 11.maršrutu jaunie. Tālāk redzēs. Nākotne miglā tīta. Iespējams pa 4. vai 7.maršrutiem arī, bet tad vajag vēl papildus kādus 20-30 šādus vagonus.

Tomēr, vidējais kustības ātrums tramvajam palielinātos - tas jau būtisks bonuss.

Kustības ātrumu var diezgan būtiski palielināt koriģējot braukšanas sarakstus. Taču pēdējos gados ir bezjēgā uz katra krusta sasprausti luksofori, tie lielākoties katrs strādā pēc sava prāta. Vispirms ir jāsaregulē zaļie viļņi, tikai tad var samazināt braukšanas laiku. Pie LMT uz Ropažu/Brīvības krusta dēl luksofora tramvajs zaudē 2-3min. Krastmalā tas pats.

ASV savulaik bija starppilsētu tramvaji, kuri ar stangu brauca ar ātrumu 100 mph! Žēl, jūtūbā video vairs nav pieejams...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

savulaik par tiem abiem RVRa tramvajbrīnumiem tak teica, ka ar stangu tie spējuši sasniegt stangai neiedomājamus mazliet virs simta...

un zavulaik Ganību dambī ar nujau vecajiem čehu trambuļiem pirms pārbūves varēja atvilkt arī ap simtu...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: savulaik par tiem abiem RVRa tramvajbrīnumiem tak teica, ka ar stangu tie spējuši sasniegt stangai neiedomājamus mazliet virs simta...

Ar to dzelteno, RVR 3-posmaino TR-1 Brīvības gatvē uz Juglu pēc spidometra bija 93km/h. Jautājums tikai vai tas spidometrs rādija pareizi...

un zavulaik Ganību dambī ar nujau vecajiem čehu trambuļiem pirms pārbūves varēja atvilkt arī ap simtu...

Nu neiet tie tik ātri :0 No kalna brīvā kritienā varbūt Pirms pārbūves tie gāja 70-75km/h, un arī ne visi.

No Imantas tilta ar dažiem varēja varbūt 80km/h izspiest. Bet tas bija ļoti bīstami, jo tiem mēdza bieži pēkšņi zust elektrodinamiskās bremzes, situāciju glāba tas, ka vagoni brauca sakabināti pa 2 un abiem vagoniem vienlaicīgi diezgan reti bremzes pazuda. Jūtīgi pret putekļiem tie vagoni bija.

Savulaik TTP uz T-3 vagoniem uzstādija savdabīgus ātrumierobežotājus-zem pedāļa pienagloja koka paliktni Tas neļāva tikt līdz 3. gaitas pozīcijām. Ātrāk par 50km/h negāja. Pasākums gan lielākoties bija saistīts ar to, ka šie vagoni ļoti patērēja strāvu un apakštaciju jauda bija par mazu, bieži vien pietika, ka vienlaicīgi gaitu uzsāka 3-4 sastāvi un apakštacija izrubijās no pārslodzes. Jo līdz ar Tatra-3 vagonu ieviešanu ekspluatācijā, kuriem bija 4x45kw motori krasi pieauga tīkla noslodze, jo līdz tam Rīgā tika ekspluatēti RM tipa vagoni, kuri sastāvēja no motorvagona ar 4x40kw motoriem un piekabvagona bez dzinējiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jaunie džimbas tad nesīs nāvi apukštacijām, jo tiem tak it 12 x 44,6 kW dzinēji...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Viņus laidīs 1x stundā

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Izskatās, ja nebūtu attiecīgo ES nosacījumu, mūsējie droši vien tam jaunajam tramvajam būtu piemontējuši to pašu štangu un tikuši cauri pa lēto bez jebkādas vadu tīkla pārbūves. Atceros, ka vēl 80-to sākumā bija projekts, ka vēl PSRS budžets bija gatavs finansēt visa vadu tīkla pārbūvi Rīgā , un VISU tramvaju aprīkošanu ar pantografiem. BET, pati vietējā vadība ar Zālīti priekšgalā esot bijuši pret (motivacija: štanga - vēsturiska vērtība), un ar to tas viss izbeidzies.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti