Tas ir mans vietnieks…
Un tas tikai pierāda faktu ka es neesmu viens – mūsu ir daudz…
Nu kā jaunā Rīgas Satiksmes spēlmantiņa? Ko saka iauto speci?
RS priekšsēdis uzdeva nodrošināt līdz gada beigām jauno bezgrīdas tramvaju palaist arī uz Mežaparku.
Bams rakstīja: Nu kā jaunā Rīgas Satiksmes spēlmantiņa? Ko saka iauto speci?
RS priekšsēdis uzdeva nodrošināt līdz gada beigām jauno bezgrīdas tramvaju palaist arī uz Mežaparku.
Tīºi tīkams dranduļec, tiesa pašauri iekšā...
Salīdzinot ar vecajiem - sēdvietu maz, stāvvietu ķipa daudz, bet nejūās tāds kā megaplašums...
Salīdzinoši zema sēdēžana, un iekāpšana pārāk zema ar nau... (mok varētja kaut kā vēl čut-čut zemāk uzrīkot?
Palaidniex rakstīja:
Tīºi tīkams dranduļec, tiesa pašauri iekšā...
Nu jā, bet tāda nu ir tā zemgridas sabiedriskā tehnika. Šajā vagonā riteņi ir zem savienojuma un tapēc tās ejas starp vagoniem šauras. bet platums pietiekošs, lai tur varētu izbraukt ar ratiem un invalidkrēslā. Apm. 70cm.
Salīdzinot ar vecajiem - sēdvietu maz, stāvvietu ķipa daudz, bet nejūās tāds kā megaplašums...
Nu te nu kā pasutītājs ir pasūtijis tā rūpnīca sacepa. Ja RS būtu gribejis, varētu pa divrindu beņķiem viscaur vagonam saskrūvēt
Salīdzinoši zema sēdēžana, un iekāpšana pārāk zema ar nau... (mok varētja kaut kā vēl čut-čut zemāk uzrīkot?
Nu tas augstums ir 350mm no sliežu virsas. Tas tāds standarta augstums visiem modernajiem bezgridniekiem.
Cita lieta, ka platformas vajag pie pieturas, bet RD un pārējie atbildīgie tusņi nekādi nevar vienoties.
Ja ir interese, tad var palasit kāds cirks vairāku gadu garumā notiek ar pieturvietu aprīkošanu.
Urā beidzot tramvajos būs haļavnā paika – pīrādziņi un kafija.
Jebšu tas atkal bija DEMO versija ???
HIPPY rakstīja: Urā beidzot tramvajos būs haļavnā paika – pīrādziņi un kafija.
Jebšu tas atkal bija DEMO versija ???
Ja pats kompostrē savu zilo e-talonu, moš dos arī ikdienā...
Bams rakstīja: Nu kā jaunā Rīgas Satiksmes spēlmantiņa? Ko saka iauto speci?
Kamēr jauns – tikām smuks…
Kas notiks ar tiem plastmasas gabaliem uz karietēm?
Kā ar enerģijas patēriņu? Vai tiešām rij mazāk kā vecie akvāriji?
Kā uzvedīsies zaļie dēļi un vadības kompis – to mēs redzēsim pēc nākamās ziemas…
Šaubos ka čehu konstruktori ir ņēmušu vērā paaugstināto mitrumu un putekļus…
uupis rakstīja: Kā uzvedīsies zaļie dēļi un vadības kompis – to mēs redzēsim pēc nākamās ziemas…
Šaubos ka čehu konstruktori ir ņēmušu vērā paaugstināto mitrumu un putekļus…
Un ar to ir problēmas kādam auto? Vairāk nekā bēmēvē vai mercim?
Kas notiks, kas notiks - kas notiek mašīnām ar plastmasas pamperiem un m-paku kleitam?
Palaidniex rakstīja: Un ar to ir problēmas kādam auto? Vairāk nekā bēmēvē vai mercim?
Kas notiks, kas notiks - kas notiek mašīnām ar plastmasas pamperiem un m-paku kleitam?
Tā ir katra autoīpašnieka individuāla problēma…
Tramvajs nav viena indivīda īpašums – uz to attiecas pavisam citi nosacījumi…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Un ar to ir problēmas kādam auto? Vairāk nekā bēmēvē vai mercim?
Kas notiks, kas notiks - kas notiek mašīnām ar plastmasas pamperiem un m-paku kleitam?
Tā ir katra autoīpašnieka individuāla problēma…
Tramvajs nav viena indivīda īpašums – uz to attiecas pavisam citi nosacījumi…
Un kas noticis ar plastmasas autobusiem, plastmasas trolejbusiem?
Un ja kāds iesvetē» ar savu auto sabiedriskajā īāpašumā, tad kas - uz mūžu paliek par vergu?
Palaidniex rakstīja: Un kas noticis ar plastmasas autobusiem, plastmasas trolejbusiem?
Un ja kāds iesvetē» ar savu auto sabiedriskajā īāpašumā, tad kas - uz mūžu paliek par vergu?
Nu autobusiem ir mazāk plastmasu kā tam akvārijam…
Pēc šīs ziemas uz ceļiem savairojušies 2x vairāk šoferu idiotu. Atrodas pat frīki kuri braucot aiz autobusa un redzot ka autobuss ieslēdz pagriezierādītāju un tūliņ ies pieturā vēl uztaurē un tad pabraucot garām vēl fakus rāda nerunājot par vieglajiem, kuri taisa labo vai kreiso pagriezienu – uz tiem gruzons iet ar 30-stāvīgajiem…
Tā kā es nebrīnīšos ka kāds tāds idijots sāks strdēties ar jauno tramvaju…
Elegants braucamais - man patika. No ārpuses dizains vienkārši izcils - kaut kur lasīju, ka tas izstrādāts vācu Porshe darbnīcās. Salons gan tāds pašaurs šķiet, bet vietas jau pietiks. Vadītāja pults jau nu teju kā kosmiskajai stacijai - vairāk nekā smalki. . Domāju, ka braucējiem un pārējai tautai arī patiks. Galvenais visā tajā lietā - lai tehnika labi darbotos un nebojātos. Tad viss būs OK. Interesanti, ko paši tramvaja vadītāji par to jauno aparātu domā ? Droši vien, ka vairums tuvākajā laikā apgūs šo jauno, cerībā tikt pie tāda vadīšanas nākotnē. Kas būs pasēdējis pie kloķiem jaunajam trambulim, vecajos diez vai iekšā gribēs kāpt. Pēc kādiem kriterijiem vadītāju atlase notiks - stāža, izglītības, darba kvalitātes ,blata, citiem: tas ir jautājums, kas noteikti interesēs gan pasažieriem, gan sabiedrībai gan arī apdrošinātājiem.
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Un kas noticis ar plastmasas autobusiem, plastmasas trolejbusiem?
Un ja kāds iesvetē» ar savu auto sabiedriskajā īāpašumā, tad kas - uz mūžu paliek par vergu?
Nu autobusiem ir mazāk plastmasu kā tam akvārijam…
Pēc šīs ziemas uz ceļiem savairojušies 2x vairāk šoferu idiotu. Atrodas pat frīki kuri braucot aiz autobusa un redzot ka autobuss ieslēdz pagriezierādītāju un tūliņ ies pieturā vēl uztaurē un tad pabraucot garām vēl fakus rāda nerunājot par vieglajiem, kuri taisa labo vai kreiso pagriezienu – uz tiem gruzons iet ar 30-stāvīgajiem…
Tā kā es nebrīnīšos ka kāds tāds idijots sāks strdēties ar jauno tramvaju…
Proķif loma ņet priojoma.
Tākā - te vienkārši ar šādu varbūtību jāsamierinās...
Sretsked rakstīja:
uupis rakstīja:
Tā kā es nebrīnīšos ka kāds tāds idijots sāks strdēties ar jauno tramvaju…
Nu, idiotu mums netrūkst. Bet ne jau tāpēc nevajag iet uz priekšu.
Tieši tā – uz priekšu vajag iet.
Nevis soli atpakaļ un atkarāties no čehu speziālistiem kuri nu brauks un paši cinnēs savus vadus par lielu naudu. Itkā mūsu bāleliņi nemācētu cinnēt vadus par biku mazāku kāpi…
uupis rakstīja:
Sretsked rakstīja:
uupis rakstīja:
Tā kā es nebrīnīšos ka kāds tāds idijots sāks strdēties ar jauno tramvaju…
Nu, idiotu mums netrūkst. Bet ne jau tāpēc nevajag iet uz priekšu.
Tieši tā – uz priekšu vajag iet.
Nevis soli atpakaļ un atkarāties no čehu speziālistiem kuri nu brauks un paši cinnēs savus vadus par lielu naudu. Itkā mūsu bāleliņi nemācētu cinnēt vadus par biku mazāku kāpi…
Un kāds te sakars ar vadiem, kurus tāpat velk mūsējie?
ja vēljoprojām sapņo par šeit, šodien būvētiem tramvajiem - atceries, pie mums pat velosipēdus neražo...
IkdienasViesis rakstīja: Pēc kādiem kriterijiem vadītāju atlase notiks - stāža, izglītības, darba kvalitātes ,blata, citiem: tas ir jautājums, kas noteikti interesēs gan pasažieriem, gan sabiedrībai gan arī apdrošinātājiem.
Nevajag savas intereses tik ļoti vispārināt. Te jau visiem ir skaidrs, ka tramvaji ir tev ļoti tuva tēma, bet, piemēram, man ir pilnīgi vienalga pēc kādiem kritērijiem notiks tā atlase, jo negrasos pretendēt uz trambuļa vadītāja amatu, un citā cakarā - lai tas paliek RS attiecīgo speciālistu pārziņā, pasažieriem ir svarīgi tikai saņemt atbilstošu pakalpojumu par samaksāto biļeti.
IkdienasViesis rakstīja: Pēc kādiem kriterijiem vadītāju atlase notiks - stāža, izglītības, darba kvalitātes ,blata, citiem: tas ir jautājums, kas noteikti interesēs gan pasažieriem, gan sabiedrībai gan arī apdrošinātājiem.
Nevajag savas intereses tik ļoti vispārināt. Te jau visiem ir skaidrs, ka tramvaji ir tev ļoti tuva tēma, bet, piemēram, man ir pilnīgi vienalga pēc kādiem kritērijiem notiks tā atlase, jo negrasos pretendēt uz trambuļa vadītāja amatu, un citā cakarā - lai tas paliek RS attiecīgo speciālistu pārziņā, pasažieriem ir svarīgi tikai saņemt atbilstošu pakalpojumu par samaksāto biļeti.
IkdienasViesis rakstīja: Elegants braucamais - man patika. No ārpuses dizains vienkārši izcils - kaut kur lasīju, ka tas izstrādāts vācu Porshe darbnīcās.
Nē, ar Porshe dizaina studiju bija šis, iepriekšējais modelis - Škoda 14T transphoto.ru/...
Mūsējam dizainu ir izstrādajis viens slavens Prāgas arhitekts, kas jaunos vagonus pieskaņoja Prāgai.
Mūsējam gan purns citāds, vairāk ķīnietim līdzīgs.
Man personīgi Prāgas variants vairāk patik, tāds agresīvāks un platāks izskatās, ari krāsojums smukāks:
Interesanti, ko paši tramvaja vadītāji par to jauno aparātu domā ?
Kosmoss
Pēc kādiem kriterijiem vadītāju atlase notiks - stāža, izglītības, darba kvalitātes ,blata, citiem: tas ir jautājums, kas noteikti interesēs gan pasažieriem, gan sabiedrībai gan arī apdrošinātājiem.
Nē, jauno tehniku apgūs visi. Ā, nu ja tas interesē arī apdrošinātajiem, tad tālak nestāstu
Palaidniex rakstīja: ja vēljoprojām sapņo par šeit, šodien būvētiem tramvajiem - atceries, pie mums pat velosipēdus neražo...
Nu tad ēd savas ķīnas pupas ar modificētajiem amīšu kartupeļiem – es ēdīšu pašmāju dārzeņus un aizstāvēšu pašmāju ražošanu…
Jūs varat turpināt graut (neatbalstīt) vietējos – paskatīsimies cik tālu tiksiet ar tādu attieksmi…
Starpcitu SuperBebris jau tin makšķeres prom no Latvijas – tak padzenat pārējos – varēsiet ūjināt…
domā šie varēja taisīt pašmāju koka tramvajus?
Sretsked rakstīja: uupis varbūt pastāstīs,kā vulkāniskie pelni ietekmē tramvajus ?
gan jau, ka tramvaji vainīgi, ka tas vulkāns neizturēja spriedzi un palaida tos putekļus debesīs
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: ja vēljoprojām sapņo par šeit, šodien būvētiem tramvajiem - atceries, pie mums pat velosipēdus neražo...
Nu tad ēd savas ķīnas pupas ar modificētajiem amīšu kartupeļiem – es ēdīšu pašmāju dārzeņus un aizstāvēšu pašmāju ražošanu…
Jūs varat turpināt graut (neatbalstīt) vietējos – paskatīsimies cik tālu tiksiet ar tādu attieksmi…
Starpcitu SuperBebris jau tin makšķeres prom no Latvijas – tak padzenat pārējos – varēsiet ūjināt…
mnde - es nesaku, ka nevajag vietējos ražotājus! Tos katastrofāli vajag, bet neba nu moderns tramvajs ir tas ar ko būtu jāsāk un ko mēs būtu gatavi pacelt gan inženieru, aprīkojuma, cehu un finanšu līmenī...
Vēlreiz atkārtoju - somu nokija nesāka savu veksmes stāstu ražojot Vertu telefonus, tie sāka ar gumijniekiem, kabeļiem un riepām...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA