Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Ilons Masks spēlējas ar uguni visos savos projektos.

Viņš, kā cilvēks nav glups. Iet visu laiku "all in", tic saviem projektiem. Es viņu atzītu par vienu no ietekmīgākajiem cilvēkiem uz Zemes, šajā gadsimtā.

Jo tas, ka visas autokompānijas tagad apdirsušās metās šajās "sacīkstēs" jau ir ko vērts. Tas pats space x. Privāta kompānija lido kosmosā un izkonkurēja ne vien NASA, bet pat visu Roskosmoss.

Par Teslu grūti spriest. Kredītu daudz, bet tajā pašā laikā apgrozījums pieaug. Dotācijas Tramps var piegriezt, bet neticu, ka tā izdarīs. Jo tagad , pirmam kārtām notiek sacīkste ar Ķīnu. Kurš kļūs līderis LI-on batereju tirgū un elektro kāros. Neticu, ka Tramps atļaus Ķīnai uzvarēt bez cīņas.

Galvenais, ka lai nenotiek kā ar krievu "marusju". Tur arī bija daudz plānu, lieli projekti, kamēr saprata, ka plānu ir pārāk daudz un ir iesākts pārāk daudz viss kas vienlaicīgi.

"All in" Masks pateica vienreiz, nevis "visu laiku". Pieņemot miljardus no globālistiem un apņemoties virzīt viņu plānus. NASA nevis zaudēja konkurencē, bet tautai nepatika tik lielus nodokļus maksāt tiešā veidā - par tiem pašiem nodokļiem subsīdijas Maskam ir tiem pašiem mērķiem, tikai modernākā iesaiņojumā.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

viss ir skaisti, bet nekur un nekad neesmu lasījis cik tad kopumā ,,zaļš,, ir elektroauto

cik tiek iztērēts resursu, piecūkots dabas saražojot baterijas un cik saražojot elektroenerģiju un to pārvadot

klasika - cik zaļi rīgā ir braukt ar elektrību, ko saražo no ,,nezaļas,, enerģijas rīgas robežās tec 1 un 2 ?

manā uztverē ,,zaļums ,, izpaužas tikai vienā - piecūkojums, no bagātiem lielpilsētu centriem pārceļas uz citurieni !

cilvēku parasto neinteresē - cik zaļa ir elektrības ražošana un cik zaļi ražo akumulatorus ķīnā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Rīgas TEC pēc pēdējās rekonstrukcijas ir pietuvojies (bet sliktāks) moderno dīzeļu efektivitātei. Un tas - neskaitot pārvades u.c. elektrības zudumus.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

es esmu teicis jau sen, kā arī saku tagad -

"Gribi dzīvot zaļi, tad nomirsti".

Pat ja auto un baterejas ražos zaļi, tu tik un tā pirksi "nezaļus" apģērbus, rīsi tā, ka daudz pārtikas sabojāsies un tu viņu izmetīsi miskastē, lai gan tās ražošanā tika tērēti resursi... utt.

Gribi lai planēta piederētu dabai, tad sarīko kar, teroraktus, vai tāpat nomirsti. Cilvēku kļūs mazāk un vairāk Zeme piederēs dabai.

Agrāk bija labi. Savairojās cilvēki pārāk daudz - notika slimību epidēmija, kariņš, utt. Tagad - slimības ārstējam, kariņus lielus nerīkojam, pat bēgļus uzņemam nevis ļaujam kaut kur nomirt. Tāpēc nevar saprast - gribam dzīvot zaļi, vai pelēki ( pasaule apbūvēta ar betonu)?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

jaunās tehnoloģijas -iegūt ūdeni no gaisa. Tas ir pluss, jo vietās, kur maz ūdens, cilvēki varēs dzīvot.

Bet realitāte? - pasaule varēs uzņemt vēl pāris miljardus izrijēju.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

secinājums -

patiesībā viss kas saistīts ar zaļajām tehnoloģijām nav zaļas, bet gan piepilda kaut kam kabatas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kas jauns par "izslavēto" tesla 3 ? Kurā gadā ,tie kuri jau iemaksājuši var sagaidīt ?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Vlads rakstīja: Atradu šitādu

www.carbonify.com/carbon-calculator.htm

Katrs var paspēlēties, bet man sanāca, ka ģimenei pārstājot ēst gaļu saglābšu pasaulīti vairāk nekā pārsēžoties uz Tesla brīnumu

Nākotne pieder gaļai.

Kad pasaulē iedzīvotāju skaits vēl palielināsies, cilvēkus varēs nobarot tikai gaļa. Precīzāk, - dzīvnieku olbaltumvielas, vēl precīzāk - tārpi.

Tiem liela biomasa, ātri vairojas, aug, nav vajadzīgas lielas plantācijas, fermas. Bet ar mūsdienu pārtikas ķīmiju var sataisīt tā, ka garšos pēc cūku karbonādes.

Tā ka, viss tas vegānisms ir cirks un problēmu atlikšana uz vēlāku laiku.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Vot ģeneratori hibrīda nehibrīda, koģenerācijas vai ar pedāļiem maināmiem , kā Matricā točna būs vietā. Kad padomājam cik maz no mums zin, kas ir lipetrība -tad brīnums ka viņa ir vispār. Manuprāt, ar garantiju.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kas jauns par "izslavēto" tesla 3 ? Kurā gadā ,tie kuri jau iemaksājuši var sagaidīt ?

pirmās jau brauc pa ielām. Tavācaurulē jau pilns ar video testiem.

Atsauksmes pārsvarā tādas - normāls aparāts, bet pieklibo kvalitāte un pārāk maz pogu.

Neviens nesaka ka sūds, bet neviens nesaka, ka ļoti kruts auto.

Bet citu jau neko nevarēja gaidīt. Tas taču lētais gals.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Norvēģu aziāts testē model x pa ziemas "bezceļiem".

1) Varēja riepas uzlikt labākas

2) krosovers NAV apvidus auto

3) tesla ļoti slikti šķērsoja bedres. Varbūt lielā svara dēļ.

mans secinājums.

model x nav džips.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Domāju kad stulbā čurka neko nemaksās par remontu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Šito teslas bulcinieku pirms laiciņa redzēju. Jāatzīst, dzīvē reti neglīts auto.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

No ārpuses vai iekšpuses?

Dzīvē redzēju tikai model S. Tas izskatās tīri neko.

Iauto solīja testēt. Kaut kādu vienu video uzņēma un entuziasms noplaka.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

No ārpuses, tīri garāmejot. Ja bildē vai video izskatās vēl +/-, tad dzīvē izskatījās padrausmīgi. Tāds neproporcionāls - atstāja tādu pilnīgu WTF sajūtu. Baidos, ka BMW X6 uz šī fona tiešām ir ļoti izteiksmīgs un glīts auto. Nopietni.

Raksts par šo brīnumu bija tajā Gada auto žurnālā. Cik atceros, bija teikts, ka esot tizlas bremzes - testētājs gandrīz vai kaut kur ietesis. Kā nopratu, tīri saistīts ar to vareno bremžu enerģijas uzkrāšanu, bet nu tāpat tas pat tīri teorētiski liekas nepieņemami - ja bremzē mazliet, nu tad uzkrāj. Ja vajag bliezt pa mēmajiem, tad autiņam tā vajadzētu reaģēt un neko neuzkrāt. Aķītī papildus 1 km nobrauciens maz ko dos, ja 200k bulcinieks nonesīs alni.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Piekrītu, pēc model s es arī biju vīlies ieraugot šo.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Par X6 smukāks

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Varbūt oftopiks, bet gribējās padalīties ar kādu.

Pedējā laikā sanāk daudz skatīties video par Ilonu Masku. Tā sanāca, ka reiz par viņu paskatījos, bet tavacaurule ( youtube) "atceras"tavus skatījumus, un nakošreiz redzamā vietā izliek citus, līdzīgus video. Tāpēc tagad, atverot to tavucauruli, redzami daudz video par Ilonu Masku un Teslu. Un dažreiz, pec interesantiem nosaukumiem atveru, paskatos.

Teikšu tā - viņu daudzi sauc par ģēniju, bet es teiktu, ka viņš ir maigi izskaoties, dīvains un apsēsts ar kaut kādām savām idejām. Un visa viņa panākuma atslēga ir tas, ka viņš mak ieborēt smadzenes citiem un darīt ko tādu ( riskēt) , ko citi baidītos. Un dara visu ko vienlaicīgi, tāpēc es domaju, ka pienaks brīdis, kad viņam nāksies "saplēsties" un darbi paliks pusizdarīti un - bankrots.

Jo ko viņš dara vienlaicīgi - piedalās teslas izstrādē, darbojassolar city, ar space x izstrādā raķetes, risina Austrālijas energokrīzi, rok tuneļus zem Vašingtonas, kaut kādi projekti ar Ķīniešiem utt. Turklāt visi ir plaša mēroga, dārgi un riskanti ( ka var nesanākt).

Tā pat bija ar krievu projektu "Marusja". Sāka izstrādāt 5 jaunus auto modeļus vienlaicīgi, nenokārtojot marusjas plašu tirdzniecību. Pienāk brīdis, kad investori saprot, ka projekti naudu sūc un sūc, un vai nu apstāties tagad, zaudējot miljonus tagad, vai zaudēt miljardus vēlāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ar solāro gandrīz jau aizvērās, labi ka pievienoja Teslai.

Space X ir vienkāršs notikums ar milzu resursiem - domāju, ka tur ir valsts pasūtījums shuttle next gen. Tur viss ar $$$$ būs OK.

Tās vakumtrubas ar domāju, ka pēc laika pārdos, jo ātrvilcieni dēļ gaisa pretestības jau ir sasnieguši ātruma robežu.

Bet nu solars un bateriju ražotn, rotams ir riskanti.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

viencexperc

papildus Tevis tektajam , viņš labi izmanto sociālos tīklus . Gan reklāmu ,gan represīvām metodēm ( trāž žurnālistus un citus kuri apšauba viņa ģenialitāti teslas unikalitāti )

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Viņam tā bija ar kādu Austrālijas biznesmeni. Tas viņam par komentāru, ka Austrālija ir ideāla vieta priekš saules baterejām, uzrakstīja twiterī kaut kā tā - "tu vari tikai runāt, vai darīt arī kaut ko?". Masks tagad nopietni ņemas Austrālijā. Kaut kādu projektu taisa. Būvē kaut kādu lielāko batereju ( akumulatoru) pasaulē.

Jo var ciest viņa reputācija.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Man pat bija tāda doma, ka mums, latviešiem, vajag bombīt viņu twiterī - un teikt, ka ASV ir labi. Tur var būvēt saules baterejas. Bet tādā vietā kā pie mums, kur daudz apmākušās dienas, tas nav reāli un izdevīgi. Tāpēc visi tavi plāni par zaļo enerģiju ir pupu mizas un domātas priekš dienvidu valstīm...

Varbūt pie mums kaut ko uzbūvēs. Viņš visu ko tādu ņem pie sirds.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

www.iauto.lv/zinas/pasaule/27383-groupe-psa-lidz-2025-gadam-tirgu-plano-laist-visu-modelu-elektriskas-versijas

Tavaress norāda, ka "Groupe PSA" līdz 2025.gadam kļūs par "100% elektrificētu uzņēmumu", kas nozīmē, ka visi automobiļi būs pieejami kā hibrīda vai pilnībā elektriski modeļi.

........

Viltnieki ,visu sametuši kopā . Hibrīdus ar pilnīge e . Formāli labie zēni ,zaļie

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Ir iespējams, ka šis marasms ies uz pilnu klapi un kādā brīdī 90% jauno auto būs ar elektrību vai hibrīdi, bet gan jau arī tajā brīdī ieslēgsies kaut kādi "šie auto tomēr nav tik tīri un nepieciešams pieņemt vēl stingrākus mērus" faktori...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par hibrīdiem. Es tiešām saprotu, pirkt (jaunu) Prius - ārkārtīgi mākslīgi sadārdzināti. Un tādam nav nekāda ekonomiskā pamatojuma. Tomēr citi modeļi ar hibrīda dzinējiem ir Ok? Piemēram, Rav4 ar hibrīda dzinēju es uzskatītu tikai kā ekonomiskāku benzīnnieku?...Vai Lexus hibrīdi? Ārkārtīgi populāri utt.

Kur ir sāls straujajiem hibrīddzinēju panākumiem, aizvien lielākajai izvēlei auto piedāvājumā utt.? Kad pat Bmw jau ražo (arī) kādus hibrīda dzinēju modeļus? Un citi arīdzan.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Mārketings un likumu apiešana ar līkumu. No vienas puses "zaļi" domājošiem par lielu naudu ietirgojam iespēju pazīmēties ar savu zaļumu apkārtējo acīs. No otras (konkrēts piemērs ar Londonu) - "ietirgojam" likumdevējam zaļu iniciatīvu ar Prius (atļauju hibrīdiem iebraukt citiem liegtajā zonā) un pēc tam nopelnam ar Lexus, tirgojot to biznesmeņiem, kuru Mersedesi tur iebraukt nedrīkst.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

iciks

šie auto tomēr nav tik tīri un nepieciešams pieņemt vēl stingrākus mērus" faktori...

.....

Tādus tekstus esmu dzirdējs par auto gāzi .... jo tie jau nav nekādi eko ,jo ogļūdenraži , nav atjaunojami ..

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

kasinsh79

Nu lexusasm dažiem modeļiem nemaz nav izvēle , tikai hibrīds

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Ar ko būtu jārēķinās iegādājoties lietotu hibrīdu?

Tīri no izmaksu prizmas skatoties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Principā, jāuzmanās tikai no “lielās” hibrīda baterijas. To savukārt pārbauda dīleris, piedāvājot iegādāties arī gada garantiju.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

līdz 10 gadiem ieskaitot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Plug in hibrīdi ir laba lieta, bet toyotas lohatroni ir un paliek lohatrons.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Ar ko būtu jārēķinās iegādājoties lietotu hibrīdu?

Tīri no izmaksu prizmas skatoties.

Diez vai lietota hibrīda iegāde ir prāta darbs. Iespējami (drīzāk gan nenovēršami) papildus ieguldījumi. Un būtībā

patēriņš naudas izteiksmē benzīnniekam at LPG būs mazāks, it īpaši, ja pieskaita prognozējamos remontu izdevumus.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

insekc rakstīja:

Zemesgramata rakstīja: Ar ko būtu jārēķinās iegādājoties lietotu hibrīdu?

Tīri no izmaksu prizmas skatoties.

Diez vai lietota hibrīda iegāde ir prāta darbs. Iespējami (drīzāk gan nenovēršami) papildus ieguldījumi. Un būtībā

patēriņš naudas izteiksmē benzīnniekam at LPG būs mazāks, it īpaši, ja pieskaita prognozējamos remontu izdevumus.

Subjektīvs vērtējums. Nav notestējuši, lietojuši, bet viedoklis ir

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Varbūt nedaudz pārspīlēts, bet elektroauto braucēja liktenis ir visai skarbs:

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Sāku skatīies. Tiku līdz - "perekupčik" un sapratu kur sāls. Auto pirkts lietots.

Viss. Tālāk var neskatīties, jo:

1) Aizej nopērc pirmo patrāpījušos ceļā nokautu auto ar dīzeļa vai benzīna dzinēju. Var gadīties līdzīgs scenārijs.

2) Nopērc 5 gadus lietotu Samsung telefonu no rokām. Interesanti, cik tev ilgi vilks batereja, kā tas strādās? Bet automašīnā ir 100 tādi telefoni, pat ar iekšdedzes dzinēju aprīkotos.

3) Te jau līdzīgi kā davidiča filmās. Cilvēks jau pirmajā minūtē, nenopērkot un netestējot auto - saka, ka "gavno". Tad kam ir jānotiek, lai domas mainītos? Vai no mašīnas izkāps trīs 19 gadīgas mulates- modeles? N. Vai iekāpjot auto pie stūres kāds sāks sūkāt? Nē. Auto būs kā auto. Un ja cilvēks par to doma, ka sūds, tad viņš meklēs visu slikto. Lielāko daļu iespaidu veido tieši pirmais iespaids.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Tas balamute nav ar pilnu rubli mērāms

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Tas tiesa. Ir jābūt video, kur šis spečuks sev nopirka auto, kurš bija i bit i so skručenim probegom.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Man patīk auto blogere lapsa. Auto apskati diezgan objektīvi un interesanti. Pēdējā viņas tēma - teslas lūznis.

Viņa nopirka sistu teslu un tagad jau vairākas sērijas labo. Pirms tam remontēja bentliju. Laikam patīk labot.

m.youtube.com/channel/UCwd0QUcZSa5iGjt-v8z5w2g

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kijevā pamatā ieved sistos leafus , vismaz tā tirgotāji saka . .Jo it kā ja sists tad USA vairs nevar izmantot , uzreiz noraksta . Te arī skaista leģenda (vai patiesība ). Tu vari dabūt gandrīz jaunu par mazu cenu . Viņiem arī uzlādes tīkls paplašinās . Lietotu bateriju maiņa atīstās .

Diez kā RUS Vladvastokā ,arī vajadzētu būt pietiekami lietotu e auto .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tikko atkal biju Warsaw, vairākas reizes izmantoju arī taxi. Kas vairākums ir "parastie" hibrīdi. Tādi, kā Prius. Ko lai saka, taxi satiksmē pilsētā, Polijai - diezgan niknā ziemā (bija -14 pa dienu) tāds brīnum-Auris ar indīgi zilu paneļa apgaismojumu un man pierastu Toyota hibrīda darbību patērē 6,0 litrus! Kas ir perfekts rādītājs. Lidostā utt. - ripo bez skaņas uz akumulatora enerģijas. Samazinot ātrumu - tāpat.

Jāatkārtojas - ja uztveram "parasto" hibrīdu kā ekonomisku benzīnnieku, bet tāds maksā arī teju līdzvērtīgi ar citiem dzinējiem - tas ir labs pirkums. Ne jau velti laikam visa attīstītā pasaule masveidā pāriet uz hibrīda dzinēju taxi. Laikam prot naudu skaitīt Pat NY ir pilns ar hibrīda Prius + miniveniem. Un pat cēlā Vācija atsakās no saviem dīzeļa MB par labu japāņu Prius hibrīdiem, lūk kā

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tas ka viens vai otrs auto modelis tiek izmantots kā taksis, īsti nav rādītājs privāta auto izvēlei, Vācijā tāpat ir daudz Caddy takšu ar ādas salonu, automātu un manuālo kondicionieri, vai tapēc tas būtu labs auto?

Personīgais novērojums ka hibrīdi vairāk grozās lidostās un dzelzceļa stacijās lielās pilsētās(kautkādi noteikumi varbūt?), vairāk uz laukiem jau standarta dīzeļi, gan jau ka tādēļ ka hibrīds atmaksājas tikai pilsētas satiksmē, tikko izbrauc uz bāņa tā ekonomija tutū.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Jelgavā nu jau vairākus gadus vienai takšu firmai ir hibrīd auri ,un laikam tagad papildināts ar priusu .

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Vēl viens interesants video:

Elektroauto fanātiķiem ir vērts noskatīties tikai pirmo minūti.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

feciic

Personīgais novērojums ka hibrīdi vairāk grozās lidostās un dzelzceļa stacijās lielās pilsētās(kautkādi noteikumi varbūt?)''

..

Man lidzīgas domas . Te varētu būt atļauja/atlaide gan stāvietai , iebraukšana lidostā ,vecpilsētā . Gan atlaide no dīlera ,jo braucoša reklāma . Tauta domā ..re ja jau takšiem izmanto tad īsts darba zirgs ,pie tam izdevīgs , jo taksisti taču rēķina ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti