Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Vēl viens interesants video:

Elektroauto fanātiķiem ir vērts noskatīties tikai pirmo minūti.

Es par šito tēmu vakar aizdomājos, ieraugot liepājā aiz manis braucam ē-upu - pa lielam tāda ē-upa braucējs no viena mana kolēģa, kurš brauc ar divdesmitgadīgu punteli, kaut ko iemīžot bākā un cerot ka aizbrauks, bet reizēm neaizbrauc, tikai ar to, ka ē-upā noteikti ir paliels ekrāns, kurš brīdina ka neaizbrauks, kamēr tajā divdesmitgadīgajā puntelī tikai mazs degvielas rādītājs...

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Ir tāda publika, kas katrreiz pielej degvielu par 5 EUR, acīmredzot ar domu, ka, ja reiz viņu auto zags, tad zagļi nekur tālu netiks un tiem arī nebūs gandarījuma, ka reizē ar auto ieguvuši pilnu bāku degvielas ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tur ir kaut kāda citāda loģika, bet kāda, nezinu - iespējams ka loģiks arī nav, tik dziļā doma. Pirms punteļa viņam bija B3 A80 kam bija apskate beigusies pāris gadus atpakaļ un attiecīgi līdz tankam aizbraukt nevarēja [brauca no mājas uz darbu pāris kilometrus + piestrādā par apsargu, brauc uz mājām kur nostrādājusi signalizācija, tad nu brauca uz izsaukumiem], tad nu veda no liepājas parasti vienu supergetto ķeseli, kurā bija trīs 5l kanniņas ar benzīnu. Kolēģi par šito variantu smīkņāja - bet vienreiz gadījās ka viņam aizbraucot uz liepāju kopā ar mani un mums abiem kopā ieejot depo, viņam atstājot to ķeseli pie ieejas, kāds to ķeseli ar tukšajām kanniņām nospēra...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Nortel rakstīja: Vēl viens interesants video:

Elektroauto fanātiķiem ir vērts noskatīties tikai pirmo minūti.

Es par šito tēmu vakar aizdomājos, ieraugot liepājā aiz manis braucam ē-upu - pa lielam tāda ē-upa braucējs no viena mana kolēģa, kurš brauc ar divdesmitgadīgu punteli, kaut ko iemīžot bākā un cerot ka aizbrauks, bet reizēm neaizbrauc, tikai ar to, ka ē-upā noteikti ir paliels ekrāns, kurš brīdina ka neaizbrauks, kamēr tajā divdesmitgadīgajā puntelī tikai mazs degvielas rādītājs...

Ja cilvēks ir mudaks, tad neko neizdarīsi. Varbūt kādreiz ir švaki ar naudām un vairāk nesanāk, bet ja tā ir tendence, tad tur ir tikai vaina pašā kadrā.

Neviens viņam neliedz pieliet pilnu bāku un tad nebūs jāmirst nost tam auto pēc 10 vai 20 km.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu jā - a ko darīt elektromobīļu braucējiem?

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 1 Atbildēt

1) Vainot sevi par šāda brīnišķīga auto iegādi.

2) Nobalsot kādu autiņu un cerēt, ka viņš ielies kādu litru elektrības vai aizvedīs uz tuvāko DUSu, kur droši vien nāksies secināt, ka elektrība tur nav dabūjama ne litros, ne kilogramos, ne decibelos.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Nortel rakstīja: Vēl viens interesants video:

Elektroauto fanātiķiem ir vērts noskatīties tikai pirmo minūti.

Es par šito tēmu vakar aizdomājos, ieraugot liepājā aiz manis braucam ē-upu - pa lielam tāda ē-upa braucējs no viena mana kolēģa, kurš brauc ar divdesmitgadīgu punteli, kaut ko iemīžot bākā un cerot ka aizbrauks, bet reizēm neaizbrauc, tikai ar to, ka ē-upā noteikti ir paliels ekrāns, kurš brīdina ka neaizbrauks, kamēr tajā divdesmitgadīgajā puntelī tikai mazs degvielas rādītājs...

Kāpēc tie up-isti nepērk AIXAM?

Viss tas pats, tikai daudz lētāk.

Vai tie cilvēki dzīvo pēc principa - esmu nabags, bet ne tik ļoti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tur ir kaut kāda citāda loģika, bet kāda, nezinu - iespējams ka loģiks arī nav, tik dziļā doma. Pirms punteļa viņam bija B3 A80 kam bija apskate beigusies pāris gadus atpakaļ un attiecīgi līdz tankam aizbraukt nevarēja [brauca no mājas uz darbu pāris kilometrus + piestrādā par apsargu, brauc uz mājām kur nostrādājusi signalizācija, tad nu brauca uz izsaukumiem], tad nu veda no liepājas parasti vienu supergetto ķeseli, kurā bija trīs 5l kanniņas ar benzīnu. Kolēģi par šito variantu smīkņāja - bet vienreiz gadījās ka viņam aizbraucot uz liepāju kopā ar mani un mums abiem kopā ieejot depo, viņam atstājot to ķeseli pie ieejas, kāds to ķeseli ar tukšajām kanniņām nospēra...

Gan jau sētnieks. Un vēl lamājās par ķēmiem, kas nespēj savu taru izmest paredzētajā konteinerā

Edri Reģ.: 28.04.2018
3 0 Atbildēt

Varu padalities pieredze ar savu Opel Ampera plug in auto. braucu 3 gadus .Vasara ar elekrodzineju var nobraukt ap 75km. Ziema 45km. kad beidzas elektriba iesledzas benzina generators kurš turpina ladet akumulatorus. Lej benzinu un brauc cik velies. 3 gadu laika remonta izmaksas tuvu nulei, nomainita viena puteklugumija pusasij. Ladejas no 220v vajag 5,5 stundas pilnai uzladei. Uz 100km patere 18kw. Akumulatori uz 16kw. Uz 100 000km elektriba 2880 eur. Latvijas apstakliem kur uzlades infrastrukuras praktiski nav , uzkatu ka ta ir ideala hibrid automasina. pirkta lietota ap 13 t eur.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Oficiāļi raksta, ka pat braucot tikai ar benzīnu, patēriņš ir ap 1.5 litriem uz 100km. Tā ir?

Vai darbojoties uz tā ģeneratora, auto strādā normāli? Jo piemēram bmw i sērijā lai ekonomētu nedarbojas pat ventilators, nemaz nerunājot par kondicionieri. Kā arī i sērijai patēriņš aptuveni 10 l uz 100km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pat ļoti vilinoši

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Regulāri dzirdam . Teholoģijas atīstās viss kas saistīts ar elektro auto kļūst lētāks . Savukārt citi apgalvo pretējo , litija krājumi samazinās Derētu tagad ielikt saiti ar cenām . www.greenoptimistic.com/nissan-leaf-battery-upgrade-20171010/#.WuSfHy5ubtQ

5,499 USD

.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Priusam www.greencarreports.com/news/1078138_toyota-hybrid-battery-replacement-cost-guide

2001-2003 Toyota Prius (1st generation) - $3,649

2004-2009 Toyota Prius (2nd generation) - $3,939

2010-2011 Toyota Prius (3rd generation) - $4,080

2012-2015 Toyota Prius Liftback - $3,939

2012-2016 Toyota Prius V - $3,939

2012-2016 Toyota Prius C - $3,807

2007-2011 Toyota Camry Hybrid - $4,892

2012-2015 Toyota Camry Hybrid - $4,892

2013-2015 Toyota Avalon Hybrid - $4,892

2006-2010 Toyota Highlander Hybrid - $6,198

2011-2015 Toyota Highlander Hybrid - $6,353

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 2 Atbildēt

Un? Tikpat maksā nomainīt motoru iekšdedzes auto pēc 100tk, jo "modernie" motori īsti vairāk arī neiztur. Kaut kā elektroauto ir jau desmit gadus bet nav dzirdēts, ka masveidā būtu jāmaina baterijas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Es sadaļā "ilons masks, tesla, u.c" jau rakstīju par teslas baterejām. Pēc 300 000 km, batereja zaudē tikai 10 procentus kapacitātes. Nedomāju, ka citās firmās baterejas īpaši atšķiras.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Tu piemirsi vienu mazo sīkumiņu - litija jonu aķu galvenais ienaidnieks ir nevis kilometrāža, bet laiks. Kā būs ar to ietilpību pēc 20 gadiem, neatkarīgi no nobraukuma? Elektromobīlis jau kā reiz būtu tā mašīna, no kuras varētu prasīt 30 gadu darbamūžu kā normu...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kapitālo uztaisīt, ja vien nav alumīnija bloks, izmaksā daudz lētāk, bet rezultāts tas pats. Ko nozīmē "elektroauto ir jau 10 gadus"? Kaut kādi atsevišķi modeļi parādījās šīs desmitgades sākumā, un tad tesla sāka savas lietas kruķīt, pirms kādiem 5 gadiem - jā, pirms 15-20 gadiem bija arī nelielā skaitā, kalifornijā, notirgoti dažu modeļu elektromobīļi, bet par tiem noteikti nekas nav dzirdams, jo klusi pamesti zem preses, jo jaunus NiMH aķus visdrīzāk nav kur dabūt...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ok neprecīzi izteicos hibrīdi un elektroauto.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu, parasts hibrīds, kā prīmuss, jau nav īsti nekāds rādītājs aķa ilgmūžībai. Prīmuss ir apmēram tas pats kas Nokia 3310 - tu taču piecietīsi ka 15 gadus veca telefona 10 gadus vecais aķis iztur 2 dienas, tas nekas ka jauns varēja izvilkt 2 nedēļas - ? Prīmusam tas pats - jauns varēja lēni novilkties kādu gabaliņu, bet pamatā tas tika izmantots lai stāvētu pie sarkanā ar noslāpētu motoru un izkustētos kamēr motors vēl tiek tikai kurbulēts, un tagad desmitgadīgs aķis joprojām spēj to mizu izkustināt no vietas, tas nekas ka tos kilometrus uz 30 kmph noripināt vairs nespēj...

Vot cik kilometrus ziemas salā spēs nobraukt Tesla model S, kad tam būs 10 gadi - tas jau būs interesantāks cipars...

Edri Reģ.: 28.04.2018
1 0 Atbildēt

Braucot uz benzina generatora vis darbojas ka parasti, par paterinu , oficiali ir 1,2l uz 100km. Muļķibas. Reali no 1km lidz 10km ap 10l uz 100km. Bet braucot vairak paterins krietni kritas. Garakais gabals ko nobraucu uz benzina bija 200km , videjais paterins 5,5 litri.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tas oficiālais cipars drošvien braucot ar pilnu akumulatoru.

Edri Reģ.: 28.04.2018
1 0 Atbildēt

teoretiski var nobraukt 80km un atlikusie 20km ar 1,2l un ta kopa sanak ka uz simtu 1,2l

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Te no Wikipēdijas Battery

With the 24 kWh electric vehicle battery (total capacity; usable battery capacity is about 21.3 kWh[35][36]) it consists of 48 modules and each module contains four battery cells, a total of 192 cells, and is assembled by Automotive Energy Supply Corporation (AESC) – a joint venture between Nissan, NEC and NEC Energy Devices, at Zama, Japan.[37][38][39] The battery and control module together weigh 218 kg (480 lb) the specific energy of the cells is 140 W·h/kg.[40]

Krievu versijā svars 270 kg..Масса батареи около 600 фунтов (270 кг) и расположена она под передними сиденьями. Ёмкости батареи 24 кВт·ч и возможностей рекуперативного торможения[4] хватает (по оценкам представителей Nissan) на 160 км пробега. Жизненного цикла батарей, по предварительным оценкам, должно быть достаточно минимум на 5 лет[5].

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Intereses pēc sāku meklet, cik maksā Teslas batereju atjaunināšana/nomaiņa.

Upgrade Costs

MS 70 to 75 = $500 ($100 per kWh)

MS 60 to 75 = $2000 ($133.33 per kWh)

...

Bet nomaiņa

Tesla garantē baterejām darba ilgumu 8 gadus, neatkarīgi no nobraukuma. Pēc 8 gadiem jāmaina.

S85D baterejas maksā 12 000 USD

rodsterim - 34 000.

Bet jāņem vērā, ka rodsteris, tas bija pirmais Teslas modelis. Bet pirmi kucēni ir jāslīcina.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

Kanibals

Kuri jaunie motori neiztur 100K . Par atsevišķiem gadījumiem nerunāsim . Bet par stabilus sistemātisku nobrukšanu , un kas nobrūk cik dārgs tas remots .

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Neaizmirsti DPF filtrus, turbīnas un citus pričendāļus, kas elektroauto nav. Tas no sērijas ja grib salīdzināt detaļu cenas, kas var salūzt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kanibals

Kuri jaunie motori neiztur 100K . Par atsevišķiem gadījumiem nerunāsim . Bet par stabilus sistemātisku nobrukšanu , un kas nobrūk cik dārgs tas remots .

Man Fabijai 114 tūkst.km nobraukums, un ar to viss ir labi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Šodien izkožot vienu līkumu pēc viena golfa uzlabojumiņa, ieraudzīju prikolu - pustumsā tirgus laukuma vienā galā ieraudzīju aizdomīgu skatu - vietā, kur pirms nedēļas bija bedre, nu manāms sadales skapis - piebraucu paskatīties, ieraudzīju arī plakātu "elektromobīļu uzlādes infrastruktūras izveide", karoč drīz tur parādīsies lādētājs. Jūtu līdzi tiem, kam to būs jāizmanto - varēs labu laika sprīdi darīt neko, nu vienīgi notrāpot attiecīgā laika periodā, varēs veikalā bulciņas nopirkt ko uzgrauzt - nu un skatīties uz dzērājiem tirgus būdās...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Varēs vērot līkumu izkodējus ar uzlabotiem golfiņiem. Izklausās pēc diezgan lielas šķūninga eksotikas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Aha. Dekoratīvs izpūtējs otrā pusē un jaunākas riepas

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

gan jau suportus nokrāsoja......

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Lai būtu iemesls izmest kādu līkumu, ir jāizdara kaut kas kādam mezglam, kura darbību var pārbaudīt tikai gaitā... Šoreiz beidzot tika pabeigta un ielikta mašīnā viena kulises daļa, kur divas bukses un viena plastmasas bumba tika aizstāta ar gultņiem...

Bet suporti bija pirms pāris nedēļām - sasmilšotas, sakrāsotas lielās gultņu mājas ar lielajām bremzēm, lai beidzot arī priekšas bremzes atbilstu tam, kas tas golfs ir, nevis tam, kas reiz bija.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Aha, es arī šur tur pamanīju zīmes, ka būs elektrouzlādes punkti. Saprotu, apgūst ES naudas, kaut ko taisa, lai jau taisa, bet tiem elektroauto īpašniekiem varētu būt tiešām vareni, ja uzlādes laikā jāgaida kaut kur. OK, Tavā gadījumā vismaz tirgus laukums, bet esmu dzirdējis, ka uzlādes vieta būs, piemēram, šeit:

www.google.com/maps/@57.5695781,26.9823217,3a,60y,189.73h,89.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5fbmA3DOSFI8YVSgpGS0Vg!2e0!7i13312!8i6656

Kā nojaušams, ir plašs izklaides klāsts, kamēr auto lādējas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu, starpība star mana ciema tirgus laukumu un to tevis iemesto punktu pa lielam ir tāda, ka tur tajā punktā elektromobīļu braucējiem būs pa ceļam veikalā jānopērk šmiga un uz soliņiem varēs dzert tikai sausā laikā, kamēr mana ciema tirgus laukumā var aizstaigāt uz veikalu pēc šmigas vai bulciņām, un tirgū ir rindiņa ar nojumēm, kurās var pasēdēt dzerot vai graužot tās bulciņas...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 2 Atbildēt

Tikai atkal nesaprotu, kāpēc novirze no tēmas? Msh, kāds sakars tiem foto ar tēmas nosaukumu par hibrīdiem un elektroauto?

sirga Reģ.: 29.10.2002
5 0 Atbildēt

??? hibrīds top!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kāds? Nekāds, gluži kā dažu citu filosofijai, uz kuru es atbildēju ar tām bildēm. Tiem arī prasi...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Biju agrāk visai aktīvs auto mijējs Nopirkām hibrīdu Prius (2009.gada - kas jau glītāks). Lielos vilcienos tas auto ir uzticams un ilgspēlējošs, ar to ikdienā brauc mana sieva un vispār - nupat TA jau 3.gads pēc kārtas ar visām "0" TA lapā Izņemot vienu kārtīgo remontu ar vienu elektroiekārtas ierīci, vispār nekādu problēmu.

Tagad, kad projektā ir privātmāja #izmaksas#, liela varbūtība, ka tas Prius būs mūsu ģimenes auto krietni ilgu laiku - izvēlamies prioritātes

P.S. Uztveram to hibrīdu kā ekonomisku benzīnnieku. Arī ārpus pilsētas tas patērē smieklīgi (mums - patīkami) maz. Pilsētā vai ārpus - nekādas starpības.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Kāpēc akumulatoru neesi nomainījis? Te speci saka, ka 5 gadus tik turot.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Cik būs ekonomija, ja gribēs aizlaist uz Vāciju, Austriju un atļautais ātrums +20 km/h

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Gan jau nav tik traki. Iepriekš auto braucis garos ceļojumus arī. Tas 1.8vvti dzinējs Toyota ir unikāls vispār.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kāds ir nobraukums pa tiem trim gadiem?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

18.04.2018 166482

26.04.2017 154228

07.04.2016 144318

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Domāju, ka interesantākais sāksies nedaudz vēlāk. Brīdī, kad elektroauto skaits sasniegs noteiktu procentu no kopējā. Tas jau ir noticis Norvēģijā un bija pat ļoti nepatīkams pārsteigums elektroauto cienītājiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Šaubos, vai pie mums tā jebkad būs...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Hibrīda aķis kalpo 500tkm (info no Berlīnes taxi). Tas nav nobraucams ikdienas lietotājam. Dīleris deva garantiju. Par ko baidīties?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 10 Atbildēt

Starp citu- atvienojot tikai vienu vadu- hibrīda āķis kalpo vairāk nekā 10 000 000 000 (desmit miljardus) km. ( Visi priecīgi aplaudē un bučo viens otru)

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

No sākuma elektroauto valdība, gan subsidēta, gan ieviesa atlaides, gan atvieglojumus un nosacījumus. Pēc tam, kad teslas un leafi sasniedza 12% no kopējā auto skaitā( fūres un pilsētas busus ieskaitot) viss mainījās. 500000 NOK gadā ( infrastruktūras attīstībai) nodoklis un aizliegums 10 gadus pāriet uz citu degvielas veidu. Braukāt ar savām reālām asaras birdinādamii

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Pēdējais teikums- braukā ar savām teslām asaras birdinādami.

sirga Reģ.: 29.10.2002
5 0 Atbildēt

mums te vispār var tikai asaras birdināt......

un braukt ar muti

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Ir kaut kur atsauce par aizliegumu 10 gadus pāriet uz citu degvielas veidu?

Īsti neticās, ka var aizliegt pirkt auto ar iekšdedzes dzinēju.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Iespējams, ka ka kas tāds varētu būt gadījumā, ja Tu to auto pērc ar kaut kādu valsts finansiālu atbalstu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Diezgan viegli - auto ir subsidēti un atsakoties jāatmaksā subsidētā summa. T.i. tas nav tiešs aizliegums, bet kārtīgs "tiesiskās paļāvības" uzmetiens. Tādi nav tikai Latvijas īpatnība, bet jebkuras sociālisma iekārtas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Domāju iciks taisnība par to aizliegumu . Galu galā šādi finansiāli ilgtermiņa līgumi ( ar atrunātām sankcijām )ir visās jomās . Aizliegts jau nav, tikai tas nebūs lēti .

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Tam piekrītu - tas ir tikai normāli, ja pie piešķirtas atlaides piemēro šādu punktu. Vnk uzrakstīts divdomīgi - aizliegts mainīt

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

kasinsh79

Man jautājums par hibrīda benzīn motoru .

Vai brīdī ,kad uzsāk braukt ( lēni brauc)ar bateriju tas benzīnmotors ir izslēgts . Varbūt darbojas uz saviem optimāliem apgriezieniem un lādē to bateriju nepārtrauki . ši tipa motoriem nepatīk mazi apgriezieni . Tikai lēnā pilsētā vilkme pāriet uz to el motoru

Vai tromēr n-tās reizes ieslēdzas izslēdzas . Jā to shēmu uz paneļa jau esmu redzējis , bet tā jau priekš ierindas patērētāja

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nezinu gan, vai ekspluatējam augstos apgriezienos. Mierīgs auto ar tieksmi paātrināties ļoti strauji pilsētas satiksmē

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Uztveram to hibrīdu kā ekonomisku benzīnnieku. Arī ārpus pilsētas tas patērē smieklīgi (mums - patīkami) maz. Pilsētā vai ārpus - nekādas starpības.

..

Varbūt tojota viltīgi apjāja zaļos . Ielika bateriju . Bet galvenais trumpis normāls ekonomisks NE turbo atkinsona cikla zinējs . Kurš viens bez hibbrīda tiktu norakts dēļ eko , un kā jau minēju viņš ekonomisks savos optimālos apgriezienos , ( kā jau minēju ,viņam izteikti nepatīk mazie apgriezieni ),kuros gan jau iekļaujies ārpus pilsētas .

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tas viss tāpat ir spēcīga optimizācija priekš stumdīšanās pa pilsētu - ārpus pilsētas tam brīnumam iešauj kājā hibrīda dzelži, kas paliek par lieku svaru, un, iespējams, kārba, kas nav mešalka - galu galā, atceramies ka uz šosejas tā mašīna ar visiem saviem īberīgajiem risinājumiem, kuru mērķis ir samazināt patēriņu, patērē līdzvērtīgi trīsdesmit gadus vecam Audi 80 ar 2.0 motoru, mehānisko šprici un čupiņu citu klasisku risinājumu, kādu prīmusam nav, jo tie palielina patēriņu... Diez cik tas prīmusa nemotoriņš patērētu, ja to ieliktu tādā audī, sajūgtu ar atbilstoša garuma mešalku...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Atkinsona ciklā gan patēriņš ir mazāks,bet arī jauda ir mazāka kā varētu gaidīt no tāda paša izmēra Otto cikla motora. Tiesa Prius motors nav gluži Atkinsona motors, jo Atkinsona cikls tiek panākts ar ieplūdes vārstu regulējumu nevis kloķvārpstas. Nu jau Toyota ir arī duālā cikla motori ar VVT-iW sadaleni, kas ļauj darboties abos variantos, gan jauda ir gan patēriņš mazāks.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

kasinsh79, Tev, kad pieslēdzās benzīna motors, ir kāda nepatīkama skaņa vai raustīšanās?

Kolēģis tikko iepirka lietotu Prius+, kam pie pārslēgšanās mašīna tā kā noraustās. Pārdevējs stāstījis, ka bijis ar problēmu Wessā, kur ieteikuši "sākt ar sveču maiņu", bet precīzu problēmu nav konstatējuši.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nepateikšu, vai tā ir norakstīšanās, bet dzinēja pieslēgšanos jūt pat pilnīgi jauniem hibrīdiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Sorry, domāts bija “noraustīšanās”

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Principā nav nekādas atšķirības starp motora pieslēgšanos varētu teikt ka kaut kas līdzīgs Start - stop tikai hibrīdiem tas notiek maigāk.

Cerams, ka kolēģis ieveda no aramzemēm, jo LV piedāvājums skops un arī tikai takši.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Visticamāk vienu no takšiem arī paņēma, 200k uz odo bez pierādījumiem par patiesumu.

Mašīnu dzīvē neesmu redzējis, bet pārslēgšanās esot kaut kas līdzīgs, kā parasts benzīna motors nepielec ar pirmo piegājienu.

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Ja tas ir tas melnais taksis ko domāju, tad tam bija jau pari 400 t. Tas gan nerisina problēmu. Arī sveču nomaiņa šim auto nebūs tik vienkārša tur bišķi būs jāpačakarējas pie tam ir tikai 2 sveču ražotāji šim motoram NGK un Denso.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Melns ir.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

18.04.2018 166482

26.04.2017 154228

07.04.2016 144318

7k gadā jau nav īstais cipars pei kura būtu vērts vērtēt auto uzticamību. Ja būtu nobraukti vismaz 60 tad varēu sāk kautko runāt

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Matemātika nav tava stiprā puse

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nav, bet vienalga tie cipari ir mazi. Pat es gadā nobraucu jūtami vairāk, lai arī nekādos ceļojumos nebraucu, un ja izbraucu no latvijas, tad uz punktiem, kas ir labi ja 50 km no mājām...

Pie tādiem nobraukumiem visdrīzāk pirmās nopietnās problēmas būs ar rūsu - nu un, protams, aķis vēl var pieteikties...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ar Prius tikai brauc, toties "lepnos" auto ar atplestām rokām gaida servisos

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 4 Atbildēt

kā jau rakstīju agrāk japoškas tos 300 tūkst,godam nokalpo, jo tādam nobraukumam viņi paredzēti, par degvielas patēriņu gan samelots, bija nedēlu tāds nomas auto ,man viņš tērēja 8līdz 9 litri uz simts ,kaut kā mazāk, nesanāca,laikam smaga kāja, dīzelis tomēr daudz ekonomiskāka, tāpēc neredzu jēgu tādieb priusiem, kur konforta nekaada

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Meli! Tāds patēriņš pat teorētiski neeksistē nevienam Prius

boliks Reģ.: 22.03.2004
4 0 Atbildēt

Šis jepoška mierīgi kalpo arī 500t. pie tam piekare viņam ir daudz izturīgāka nekā "lepnajiem auto".

8 un 9 litru patēriņu nesaprotu, kā var dabūt lielākais ir bijis 7 liti pie -27 C. Bet tad arī visi citi auto ēd.

Šobrīd vidējais 4,3 - 4,4 ar pavecām nobraucamām ziemas riepām, domāju ar vasaras riepām būtu kādi 4.

Par tanti prieks mans pirmais prius ievestais no ASV jau būs noripojis vairāk par 300t uz pēdējo TA bija 299 un joprojām teicamā tehniskā stāvoklī.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti