Šajā gadījumā jācer, ka vaina ir īstā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šajā gadījumā jācer, ka vaina ir īstā.
kolumbs rakstīja: No tā laikam jāsecina, ka lietots hibrīds nav apskatāms variants.
Nu, piemēram, tipisks tirgotāja auto, droši vien tīts, www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/bcjbfg.html
Parastai mašīnai ap to cenu 1000 euro skurstenī un auto slēptie defekti būs novērsti, bet šitādam...
Es lasīju hronoloģiski, domāju, kāds gan sakars kondicionieriem ar auto iedarbināšanu...izrādās loģika ir, bet dīlerservisā izrādās šādu loģiku nezina...
Auto iz Gollandiji, kaut gan virsū Beļģijas nr. Auto kādu laiku īsu brīdi ir tirgojies Lietuvā no turienes arī nācis liekas, ka tā bija Kauņa.
Tematam nesvarīga nianse - beļģu numuri nav legāli (jo aizmugurējais ir pie kurpnieka taisītais).
kasinsh79
Cik priusam nobraukums ?
Pirms gadiem 3-4 . Vizinājos vienā leksus CT . Sarunā auto īpašnieks minēja uzticamo hibrīd iekārtu konstrukciju un ,ka pēdējo 10 gadu laikā Latvijā nevienam hibrīdam nav bojāts akulumators . Kā drīz uzzināju viņš savu gadīgo taisījās pārdot . Tā kā izrādīju aktīvu intresi piedāvāja arī man . CT īpašnieks nākamo leksi paņēma BEZ hibrīda .
Tagad 157tkm. Jau nevaram sagaidīt auto sataisītu. Zinu, ka arī šis atgadījums mani neatturēs no hibrīda iegādes nākotnē.
Katrs izklaidējas kā māk. Cits uz grābekļa kāpj 1x, cits vairāk.
Kāds tas galvenais mērķis, kāpēc hibrīdu pirkt? Vēlme iepist kapeiku, justies kā planētas glābējam vai kāda cita?
Kāpēc cilvēks pērk calvin klein trusārdus un izbāž gumiju ar uzrakstu virs biksēm? Lai visi redz. Lai var vipendritsa. Tas pats kas ar hibrīdu. Ar nabagdžipiem nevienu nevar pārsteigt, bet ar hibrīdu, var.
Iespējams, ka atkārtošos. Prius pirkām, jo sievai auto vajadzīgs īsiem pārbraucieniem ikdienā ar bērnu (piem., līdz Māras dīķim vai līdz ārstam utt.), vajadzēja ekonomisku auto īsiem gabaliem, Prius arī izcili ietilpīgs. Nekāda sakara ar atrādīšanos.
Kāpēc nevarēja vietā vienkāršu benzīnu? Īsi pārbraucieni nesataisa nekādu lielo gada nobraukumu un kopumā vērtējot arī nekāda fantastiskā nauda degvielā neaiziet.
Tagad vari iedomāties, kas notiktu, ja prīmuss noklātos kaut kur vasaras atvaļinājuma laikā kaut vai tepat Latvijā. Droši vien pat dižajā pilsētā nemaz tik daudz servisu neatradīsies, kas spēs tikt galā ar super duper elektronisku, par mazpilsētu servisiem pat neizteikšos. Evakuators un uz dižo pilsētu un uz dīlerservisu. Diena/nedēļa izčakarēta.
Neticu ka tas Prīmus konvertors nav taisāms. Pārlodētu un būtu pat lielāka garantija kā ar lietotu.
Braukt ar kropli tikai tāpēc, lai ieekonomētu 1 eiro uz 100 km.... var tikai totāls skopulis, nabags vai idiots.
Hibrīdi vispār ir stulbums^2. Nevajadzīgi sarežģīta konstrukcija līdz ar to grūti apkalpojams un lielāka iespēja kam nobrukt. Vot hibrīdos gan nav nekā zaļa, tas degvielas ietaupījums ir tik niecīgs, ka neatsver kaitējumu videi kāds ir to hibrīdu uzražojot. Ja elektrisks tad elektrisks. Kā tehnoloģijas izmēģinājums hibrīds ir ok, bet ne jau tirgošanai.
Arī ienāca prātā tāda doma. Pavaicāju Googlei. Atradu, piemēram šito:
www.youtube.com/watch?v=98P5QmYwQ3s
Viss būtu vairāk vai mazāk remontējams, kamēr video 9:45 minūtē nonākam pie jaudas IGBT tranzistoriem. Visticamāk ka tieši tie arī ir tie, kas nosvilst. Un šī pretīgā tehnoloģija, kuru es saucu par "mēle želejā" visu to pasākumu padara vai nu neremontējamu, vai tajos gadījumos ja kaut ko var darīt (VP44 sūkņi, ABS vadības bloki, Siemens vadības bloki Opeļiem), par kaut ko tik pretīgu, ka riebjas ķerties klāt.
Bet par ko cepiens nepatīk - nepērkam, nebraucam. Priecājamies par citiem auto braucam, remontējam. Ir dažādas gaumes un iespējas.
Vien jāpiebilst - visu cieņu AMSERV kā dīlerim, ņenoties ap vienu elektronisku brīnumu Prius 3 nedēļu garumā, pašiem noorganizējot lietotas detaļas piegādi no Lietuvas, pašiem atdodot atpakaļ kļūdaini mainīto detaļu, iesakot reālus risinājumus utt. Galējā bilance gan 160€ serviss un 480€ konvektors Toties, auto gatavs un brauks vēl ilgi
Mja, bilance galīgi nav slikta. Visu cieņu dīlerim, kas par to ņemšanos paprasīja tikai 160EUR. Dīzeļa remonta gadījumā bieži vien tikai sūkņa noņemšana tā maksā.
8 gadus vecs prius, pieļauju, ka noskrējiens nav 200+. Ja atrodi tādu pat dīzeli, kurā nav lieta pie Vasjas pirkta degviela, tad diez vai būs kas dārgs jāremontē.
Mja, man pastāstīt cik maksā Opel Vectra viena CR dīzeļa Denso sprausla? Kuras neremontē un jāmaina pret jaunām? Un izbeigties sāk jau ap 150k.
Tās dīzeļa sprauslas cenā ir iekļauts arī Prius remonts, kuru ražotājs politisku iemeslu dēļ propagandē un dīlerim atliek tikai izpildīt norādes un līst uz vēdera hibrīdauto laimīgā īpašnieka priekšā, nokāšot deviņas ādas no normāla auto īpašnieka, lai segtu zaudējumus.
kasinsh79
Vai parunāji ar servisa darbiniekiem , cik bieži šāda kļūme gadās hibrīdiem .
Kopumā lētāk par dīzeļa remontu . Es gan neremontēju pārdevu. Bet tā aptuveni parunāju cik būtu ja būtu jāmaina sprauslas . ..tad par katru 300 naudas , jau aizmirsu eiras vs LS . Plus noņemšana , uzlikšana, diagnostika .
Parunāju. Tā detaļa bojājoties gaužām reti. Precīzs nosaukums - "inverter":
www.thoughtco.com/how-inverters-and-converters-work-85612
Uzzināju, ka Toyota nudien arī pēc garantijas maina "reti plīstošos mezglus", tikai prasība - auto ne vecāks par 6 gadiem. Manā gadījumā - auto jau vecāks (2009.g.) Tādas detaļas atsaukums reiz bijis Lexus RX modelim hibrīdam, citādi - neaktuāla rezerves daļa.
Nu, labi - esam atkal ar ģimenes auto, ripo atkal lieliski
Vispār jau korekti būtu atcerēties, ko Kasiņš minēja iepriekš, ka tas elitārais mezgls ir lietots un bez kādas garantijas. Ja šrotā pirksi nošķilta auto sprauslas, noteikti būs lētāk, nekā jaunas. Tā ka salīdzināšanai zināmu objektivitāti tomēr vajadzētu.
Tas gan, patiesībā oriģinālā detaļa lietota var būt pat ilgspēlējošāka par jaunu detaļu ar hvz izcelsmi (nejaukt ar ražotāja oriģinālo, kam cena gan debesīs).
iciks
Nu nezinu kā ar lietototām sprauslām . man nez kapēc šķiet, ja jau, tad liek jaunas . Un denso neremotējas
Labs video, kā darbojas elektroauto, uz TESLA piemēra:
rudens68 rakstīja: iciks
Nu nezinu kā ar lietototām sprauslām . man nez kapēc šķiet, ja jau, tad liek jaunas . Un denso neremotējas
Ne jau iesaku lietotas likt, vien ja salīdzina jaunas 300 eur sprauslas ar to hibrīdauto brīnumu, tad lietojam arī tā pilno cenu - 2700 eur.
Lasot Gada Auto 2017 ...Vēlreiz par jau uzdoto jautājumu par hibrīdiem.
. Aurim pašmasa drusku lielāka par priusu , bet prius stipri dārgāks . Cilvēki ar maku arī balso
Prius iespaidīgi zaudējis tirgus procentu , 2014 gadā 2% , bet auris 29% .
Saprotu , viss tāpat nonāk tojotas makā , bet nu šito spītīgo cenu turēšanu pionierim .
Laikam doma ir, ka Prius ir vairāk Avensis klasē, lai gan, godīgi sakot, ja neskaita drusku vairāk vietas kājām aizmugurē sēdošajiem, Auris ir patīkamāks no praktiski visiem aspektiem - glītāks, ietilpīgāks, praktiskāks un lētāks.
Man personīgi patīk Prius+, bet cenu starpība starp Prius+ un Verso ir vairāk kā 10 000 EUR! Un ja runājam par 35 000 EUR vērtiem auto, tad tomēr jau pavisam cita līmeņa konkurenti parādās - BMW 2. sērija, Chrysler Voyager u.c.
Droši vien valstīs, kur ir pieejamas kaut kādas subsīdijas vai nodokļu atlaides (Stokholmā, piemēram, diezgan daudz taksometru ir Prius+), tādu auto var apsvērt, bet piemaksāt 10 000, tikai lai brauktu ar hibrīdu, manuprāt, ir diezgan stulbi.
Kamēr Auris un Yaris hibrīdi ir visai saprātīgs pirkums, ja pārsvarā braukā pa pilsētu, jo to cena nav tik nesamērīgi daudz augstāka, ja salīdzina ar alternatīvām.
Kā, ja vien neesi taksists vai kurjers, var "pārsvarā braukājot pa pilsētu" nobraukt to attālumu, kas nepieciešams, lai hibrīda iegāde būtu finansiāli pamatota (ja to saprotam ar "saprātīgu pirkumu")?
Neesi iedomājies, ka tiek iegādāts, jo PATĪK? Patiešām, te varētu īsti nestrādāt ekonomiskie argumenti. Bet, cilvēki (ļoti daudzi) tomēr iegādājas hibrīdus savai ikdienai. Ne taxi. Pat ne darba auto - privāti.
Mierīgi. Paskatījos Toyota Yaris cenas:
Yaris Active, benzīns: 14050 EUR
Yaris Active, hibrīds: 15590 EUR
Yaris Style, benzīns: 15410
Yaris Style, hibrīds: 17390
Ja, piemēram, benzīnam vidējais ir 7,5/100, bet hibrīdam 5,5/100, tad hibrīds atmaksājas pēc aptuveni 75-100 000 km.
bobiks
Dzirdēju stāstu par teslu ar 200 K uz ODO , un itkā bremžu kluču nodilums 5% .
Un ātrumkārba hibrīdam nav gluži CVT . Sapratu krietni ilgspējīgāka salīdzinot ar klasisko variatoru
Jelgavas pašvaldības policijai ir elektriskie WV Up . Šodien vismaz + 24 . Auto brauca ar nolaistiem logiem . Man kā elektro auto skeptiķim jau radās spriedums ,ka taupa elektrību ( piegriezies visu laiku lādēt ) un neslēdz klimatu . Bet var jau būt , vienkārši patīk labāk ar atvērtu logu , pats tā bieži braucu .
No šī brīža skatu punkta -utopija, bet kopumā 20+ gadi attīstībai ir daudz. Tad jau manīs.
Atgādina šito:
"Reiz Hodža Nasredins ieradās pie sultāna un apsolīja par 100 zelta gabaliem 20 gadu laikā iemācīt runāt ēzeli. Sultāns piekrita, samaksāja, vien piebilda, ka neveiksmes gadījumā Nasredinam nocirtīs galvu. Gudri ļaudis pēcāk Hodžam vaicāja, vai nemaz nerūp dzīvība, jo ēzeli neesot iespējams iemācīt runāt. Uz to Nasredins atteica, ka pa 20 gadiem vai nu viņš pats, vai sultāns, vai ēzelis nosprāgs.."
AnK rakstīja: Mierīgi. Paskatījos Toyota Yaris cenas:
Yaris Active, benzīns: 14050 EUR
Yaris Active, hibrīds: 15590 EUR
Yaris Style, benzīns: 15410
Yaris Style, hibrīds: 17390
Ja, piemēram, benzīnam vidējais ir 7,5/100, bet hibrīdam 5,5/100, tad hibrīds atmaksājas pēc aptuveni 75-100 000 km.
Citiem vārdiem sakot, neatmaksājas.
Atmaksjas amerikāņu hibrīdi, kuri brauc uz elektrības, bet tad kad tā beidzas, brauc uz benzīna.
40-50 km pat pietiek ikdienas lietošanai.
Visi šie japāņu sūdi ir parodija par hibrīdiem.
Nafig vajadzīgs sūda priuss ar maziem riteņiem un atbaidošu izskatu, ja mazie nemotoru dīzeļi tērē tik pat. Piem. VW lupo vidēji arī ēd tis pašus 4-5 litrus. Tikai tas ir dīzelis un tas ir lētāks.
Klausies, intelekta apdalītais, paturi savus spriedelējumus pie sevis, labi? Cieni citu izvēli.
Man Prius patīk. 2009.g.modeli uzskatu par glītu. Tam ir R17 diski. Man tas ir ekonomisks un kluss benzīnnieks.
Kāpēc tad tava izvēle krita uz priusu? Uzķēries uz tirgotāju viltībām kā lēta ielene? Nu NAV viņštik ekonomisks kā runā. Bet tikai skata pēc ( ja patīk) pirkt dārgāku auto?
kasinsh79 rakstīja: Klausies, intelekta apdalītais, paturi savus spriedelējumus pie sevis, labi? Cieni citu izvēli.
Man Prius patīk. 2009.g.modeli uzskatu par glītu. Tam ir R17 diski. Man tas ir ekonomisks un kluss benzīnnieks.
Izskatās, ka kāds jūtas apdalīts, ka nebrauc ar Priusu. Man paša lietošanā bijušo auto skaits jau tuvojas otrajam desmitam. pieminetais Lupo ari ir bijis tiesa gan ar litra motoru, kura videjais paterins ir 5,8 un ne mazāk, oficialais vietu skaits 4 lidz ar to nav salidzinams Priusu.
Par gaumi un iespējām nestrīdas, ja kādam nedod, tad tas ir cits jautājums.
Otreizējā tirgū pārdevējam ir niecīga ietekme, jo pircējs jau zin ko grib.
Runa ir par ko citu.
Piemēram, auris ir pietiekoši glīts auto.
Brt nu labi. Izskats ir subjektīva lieta.
Es par ko citu. Kāpēc pērk to priusu un citus hibrīdus, ja nesanāk lētāk?
Tā taču ir KRĀPŠANA. Autoražotājs TĪŠI APDIRŠ savus klientus. Ķer duraciņus, kuri uzķersies uz āķa un vērs vaļā savus makus.
Priusam nav nehibrīda. Bet ņemšu par piemēru - auri.
Auris dīzelis patērē vidēji 4.1 litrs uz 100 km. Dīzeļa cena nestē ir 0.947. 4.1x0.947 ir 3.88 eiro uz 100 km.
Tagad slavenais hibrīds tas pats auris tērē 3.9 litrus.
Benzīna cena ir ( neste) 1.067. 1.067 x 3.9 = 4. 16 eiro !!!!!!!
Hibrīds maksā vairāk par 5000 eiro.
Sanāk, ka pērkot hibrīdu tu pārmaksā 5000 un par katriem nobrauktiem 100 km klāt maksā 30 centus.
Tāpēc prasu - kādsbija tāda debilisma iemesls? Uzķērās uz reklāmas, nolēma sponsorēt toyota kompāniju, tādā veidā stimulējot jaunus rāpniecības gadījumus.
Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .
Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .
Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .
Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .