Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ar Prius tikai brauc, toties "lepnos" auto ar atplestām rokām gaida servisos

Par krutumu ir jāmaksā. Tas prīmuss tehnoloģiski nav īpaši sarežģītāks par manu golfu ar visu no tā izrietošo. Vēl ir tas mazais sīkumiņš ka pieder vienam īpašniekam, piedevām sievietei. Varētu uzcept dahuja vairāk slavinošu rakstu par parastām mašīnām, kuras atbilst šiem diviem kritērijiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 7 Atbildēt

Manai sievai reiz nācās ar Prius nobraukt dažus kilometrus pa Rīgu. Viņas secinājums izkāpjot - NEKAD VAIRS NELIECIET MAN BRAUKT AR ŠĀDU SŪDU.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 2 Atbildēt

Ar tādu sievu nudien nav jālielās

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 4 Atbildēt

Nez, esmu gana lepns par sievu, kas pati sev izvēlas auto, obligāti ar manuālo kārbu un neatbilst nevienam no stereotipiem par sievietēm pie stūres. Ak jā - tas nāk komplektā ar vēlēšanos braukt ar auto, nevis parodiju.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Esmu vairāk kā dažus km braucis ar Prius+, RAV-4 Hybrid un Lexus RX Hybrid. Iespaidi tikai tie labākie un labprāt jebkuru no šiem auto lietotu ikdienā!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mana sieva iekāpjot tādā noteikti nodomātu "bet kur es nolikšu savu telefonu?", kaut gan tā laikam ir jaunajām kastēm tipiska problēma...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Neaktuāli. Telefons braucot parasti atrodas turētājā, google navigācijas režīmā. Ļoti palīdz "neieķēpāties" kādā pēkšņā korķī, jo kāds kaut ko atkal ir uzracis jeb Jūrmalas peldviesi, kas nepazīst Mobilly, nobloķējuši ceļu uz Ventspili.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pasažiera telefons stāv tev turētājā un tu to lieto?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Būsi pārsteigts, bet atbilde ir jā, samērā bieži Bet tā vispār nebiju aizdomājies ka jautā no šāda skatu punkta - jo rakstīju par sievas emocijām stūrējot PRIUS, ne pasažiera viedokli, savukārt tev noteikti nebūs ne mazākā nojausma, kādēļ blakussēdētājs varētu nebūt pasažieris un viņam braukšanas laikā būtu nepieciešama pašam sava viedierīce, kas rāda ko citu nekā šoferim. Parastam pasažierim nekad nav bijušas problēmas kaut kur iebāzt savu telefonu, ja nepieciešama uzlāde (mašīnā vienmēr ir līdzi 3 portu fast charge lādētājs - par to ļoti bieži mēdz būt pateicīgi pie šādas ekstras nepieraduši pasažieri).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu tik par savu lādēšanu - es par telefona fizisku nolikšanu... Bet nu labi, jāatzīst ka biju piemirsis ka manam paša audī ir tāda pat problēma kā visādām jaunākām tačkām; pasažierim pie kājām nav plaukta.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tu tik par savu nolikšanu... Es savukārt nezinu nevienu cilvēku, kas telefonu nēsā rokā un iekāpjot mašīnā rodas vajadzība to nolikt. Ja telefons ir jāvelk ārā no kabatas, somiņas vai vēlkautkā, tad acīmredzot ir vajadzība to lietot vai lādēt un mašīnā aktuāls kļūst atbilstošs aksesuārs - turētājs vai lādētājs. Piedevām - blakussēdētājam nespcifiskai lietotšanai - t.i. soctīklu pārlūkošanai, telefons tāpat paliek rokās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tad acīmredzot tu pazīsti galvenokārt sievietes [nēsā telefonu ķeselē] un čaļus platās pļūteņbiksēs Es telefonu un šad un tad arī maku, iekāpjot mašīnā nolieku, jo ja vajadzēs zvanīt, vai ja kāds piezvanīs, nebūs ērti kādu pusminūti telefonu mocīt ārā no bikšu kabatas - nu un man ir arī bikses, kurās nav citu variantu kā turēt telefonu aizmugures kabatā, kas sēžot sagādā zināmas neērtības. Un man ta vēl tas telefons ar savu 3,2 collu ekrānu ir maziņš.

Sieva gan savu plakano gandrīz vienmēr kad ir mašīnā, lādē [nevaru viņu pielauzt atteikties no esošā ceturtā sifona], un tad jau atkal - lādētājs telefonu netur...

P.N. Diezgan švaki tev tie blakussēdētāji trāpījušies ka braucot vandās pa sociālajiem tīkliem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 1 Atbildēt

Tālruņa lietošana ir savienojama ar auto vadīšanu tikai tad, ja izmanto to "no rokām brīvā" režīmā.

Tūliņ sods par šādu pārkāpumu būs lielāks kā Tava golfa tirgus vērtība!

Un, lai lietotu tālruni "no rokām brīvā" režīmā, nav nepieciešams to turēt ērti pa rokai!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nealasītājs pēc nelasītāja... Kungs tak te par blakussēdētāja telefona novietošanu satrucas - tam nav liegts braukšanas laikā telefonu bakstīt.

Bet pats ar nespēj izlsīt to, ko uzraksta citi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nekā. msh satraucas, ka no apspīlēto džinsu kabatas grūti izņemt trubu gadījumā, ja pats Sesks pazvanīs. Pričom te blakussēdētājs?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jums abiem taisnība...

Attiecībā par telefona bezroku lietošanu - varbūt būs jāapsver doma iegādāties telefona austiņas ar vadu - ar tādām noteikti telefons nevarēs atrasties grabažniekā... Bez tam, kā tu iedod blakussēdētājam braucot uzrakstīt kādu īsziņu, ja telefons ir hāvēzēkur?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sarunām - mašīnās ir Bluetooth. Bet īsziņas rakstīt nevienam nedodu - kādēļ lai tas būtu jādara?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ja man kāds braucot atsūta īsziņu "kur tu esi?" vai "pēc cik ilga laika būsi?", tad ja kāds sēž blakus, praktiskāk ir iedot telefonu blakussēdētājam un nodiktēt atbildi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

A, nu ok... Šajā gadsimtā gan šādas īsziņas neraksta (ak jā, kurš gan vispār vēl raksta īsziņas...) Pāris"klikšķi" Waze vai Whatsapp ļauj nosūtīt šādu informāciju vienkāršāk, nekā nomainīt radiostaciju. Jā, tā neašaubāmi formāli ir viedierīces lietošana braukšanas laikā, bet mazāk laiku un uzmanību paņemoša, neka telefona došana un atbildes diktēšana blakussēdētājam.

insekc Reģ.: 24.03.2003
5 0 Atbildēt

Nejauši radio dzirdēju reklāmas pērli par jauno RAV-4 Hybrid, "TAS PAT NAV JĀLĀDĒ". Kā var reklamēt trūkumus?

Šķiet, ka patlaban ekonomiski visizdevīgākais tomēr ir auto ar LPG, it īpaši, ja lielākie nobraucieni ir ārpus pilsētas (tur no rekuperācijas ieguvuma faktiski nav nekāda).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev priekš tā vajadzēja klausīties radio? Vēl nesen tepat iauto reklāmās to varēja izlasīt...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Nu bet te taču vairums par trūkumu uzskata, ka elektroauto esot jālādē un nevarot vienā piegājienā veikt ikdienas maršrutu no Liepājas līdz Daugavpilij, tātad elektroauto ir mēsls. Katram auto sava mērķauditorija, arī vecam sapuvušam golfam atrodas pircēji.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga, bet te ir hibrīds - mašīna kas jebkurā gadījumā kurina benzīnu - tad kāpēc lai to nevarētu padarbināt ar bezakcīzes degvielu, ja ir šādas iespējas?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ir jau kas negrib ar vadiem krāmēties, tāpat kā ir dāmas kas pašas degvielu nelej un par nemāk ieliet.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Priekš tam tur ir nemotoriņš zem haubes.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 6 Atbildēt

Tos toyotas mēslus pērk tikai klīniski idioti. Ja hibrīds, tad tam jēga ir tikai tad, ja plug in.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Tu savas prāta spējas jau te ne reizi vien esi apliecinājis, vairs nekā piebilstama

boliks Reģ.: 22.03.2004
3 0 Atbildēt

Un atkal panesās....

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Ne topika tēmā ,bet . Vai pasātam ir iespējams atslēgu programēt , ka darbojas tikai ar pogām , tas ir likvidē key lesu Ja jā , pats /dīlers

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es izteikšu minējumu ka tas ir kodējums "virsbūves kontroles blokā", maināms ar pietiekami krutu kabelīti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Atbildu ne tēmā, domāju, ka jā! Bet - ērta ekstra, es to nedarītu; dīleris gan jau, ka par manu naudu ar prieku veiks visvisādas darbības.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Ērta ekstra KAM? Nevienam nav noslēpums, ka tā ekstra ir ļoti ērta auto zagļiem. Arī apdrošinātāji to ļoti labi zin un mašīnai ar keyless go KASKO cena var pieaut tik ļoti, ka lētāk būs pat par viena gada izmaksām pie dīlera nomainīt uz parastu atslēgu, ja ir gadījies šo laimi nopirkt kādā mazlietotā pirkumā - ir cilvēki, kas par šo "ērto ekstru" ir gatavi maksāt milzu summas, jo nespēj domāt ilgtermiņā un sarēķināt riskus un dzīves cikla izmaksas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kasinsh79 pats nepērk KASKO, to dara viņa vietā darbadevējs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vienam auto - jā. Otrs auto arī ar keyless go, tam taču Kasko pērku pats.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Cik priusam +- ir Kasko

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

259 eur Gjensidige, 2 maksājumos ar 70 eur risku bojājumiem, pārējo 0%.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ērta ekstra lietotājam. Kasko prasīs papildus vai nu lepnāku aizsardzību (imobilaizeru) vai būs pavisam ekstāzē no radiolokācijas gps - tad ar 0% risku easy ar visu keyless go

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tev laikam ir mans paradums - nest no veikala iepirkumus rokās, ka šāds aprīkojuma punkts ar mazu devumu bet lielām klapatām tev skaitās ērts. Es te saskatu krutu [jā, krutu, nevis ērtu] fīču, kas maksā neadekvāti daudz, un ar to es domāju ne jau to summu, kas ir pretī šai fīčai aprīkojuma lapā.

Var arī lietot keyless go bez visām šīm klapatām - pārsēdies uz kādu B3 passātu, pārvācies ārpus rīgas [ārpus rīgas tādus īpaši neviens nezags] un tev būs mašīna, kuru nemaz nevajadzēs slēgt...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Esmu atkal Polijā darba vizītē. Nupat viena mana kolēģe lepni izvizināja savā jaunajā pirkumā- baltā Auris hibrīdā. Kas izbrīnīja, pilsētā (Warsaw, ar korķiem utt.) pilnīgi jauna hibrīda patēr.rādītājs - 3,7litri . Tas ir kosmoss. Viņa gan Auri iegādājās pēc sava ne tik senā Audi A4 - salona apdari labāk neizvērtēsim, salīdzinājumu labākam miegam neapspriedīsim

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Hečbeks vai universāls.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Hečbeks. Vispār Warsaw ārkārtīgi daudz taxi hibrīdu. Laikam jau nav muļķi visi, vai ne

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Pārsēdos uz Prius+ tagad lietoju 2 vēl nevaru piešauties, bet tā reāli augstāk sēžu ir jūtams ka auto ir par 200 kg smagāks un patēriņš ir ap 5 - 5,5 jāpabrauc vairāk, tad varēšu vairāk pastāstīt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ļoti interesē Tava pieredze. Kad Amserv tādu testēju (un ne jau saudzīgi), brīnījos ar smieklīgi zemo patēriņu minivenam - tomēr.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Minivens - daudz par skaļu teikts.

Bet ir skaistāks un lielāks par Prius bez +

Paziņa ar tādu demo mašīnu šķiet 4 gadus nobrauca (strādā Amserv). Vidējais patēriņš tāpat bija ap 7 litriem.

Katru dienu gan ap 40 km pa šoseju āpus Rīgas sanāca braukt. Lielākā efektivitāte prīmusiem ir tieši pilsētā, sastrēgumos

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 1 Atbildēt

Ok, ja tiešām tos 4 litrus pilsētā pa korķiem var dabūt, tad jau tiešām arī atpelnītu, ka sarežģītāks un drusku dārgāks auto.

Interesanti kā ar ilgmūžību un izmaksām ilgākā termiņā? Auto jau tomēr sarežģītāks - līdz ar to lielākas iespējas, ka būs nepieciešams kaut ko remontēt/mainīt un nebūs arī pašas lētākās izmaksas?

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Korķis tak ir tieši tas, kur hybrīds prot darīt lietas >paātrinājums

Uz taisnas šosejas gan viss ir slikti

marekst Reģ.: 16.05.2018
1 0 Atbildēt

Esmu dažos jaunajos projektos apjautājies par elektro auto uzlādēšanas iespējām, plāniem.. Izskatās šobrīd neviens par to nedomā, kaut kar pagarinātāju ārā pa logu

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Korķis tak ir tieši tas, kur hybrīds prot darīt lietas >paātrinājums

Uz taisnas šosejas gan viss ir slikti

Tieši tā. Pat hibrīdauto fizikas likumus nevar apgāzt. Cik brauc, tik arī patērē. Uz šosejas hibrīdauto būs tērējošāks par parastu benzīnnieku, jo baterija, ģenerators un elektromotori jāvadā līdzi un vairākkārtēja enerģijas pārveidošāna tikai pasliktina rezultātu. Ar dīzeli un vēl jo vairāk ar LPG pat salīdzināt nav vērts.

Pilsētas sastrēgumos cits stāsts, it īpaši, ja vēl mājās un darbā pielādē akumulatoru.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nedaudz nekorekts apgalvojums. Tas hibrīds ir ar superekonomisku 1,8VVti benzīna dzinēju. Arī ārpus pilsētas pilnīgi reāli tāds patērē mazliet zem 5 litriem Un nav "tīru" benzīnnieku, kuriem patēriņa starpības ārpus/pilsētā teju nav vispār, bet hibrīdiem - ir gan!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tad ar to vienādo patēriņu ir jālielās? Tas uzskatāmi parāda to ka jēgas no hibrīda ir tikai pilsētā, kamēr uz šosejas labākajā gadījumā labuma nav, parasts benzīnnieks.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 2 Atbildēt

Gribas uzcept jaunu topiku .

Prognoze

Ilons bankrotēs

Ilons bankrotēs un sēdēs

Ilons bankrotēs un bēguļos

Ilona biznes veiksmīgi atīstīsies ( e auto , kosmos , un citi )

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 1 Atbildēt

Gan jau drīz atkal kārtējo scam izdomās. No hypersūda noslauca investoru naudiņu, tagad pēdēja ideja bija rakt auto tuneļus. Gan jau tur ar kādus miljoniņus sazagsies no investoriem un arī tā ideja noplaks as usual.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

JanJan

Vēl jau bija dzeramais ūdens visai pasulei ... kas vēl ..jau aizmirsu .

Kā veicās ar to solāro elektro staciju ?

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Es jau vairs ar neatceros. Pilns kickstarters un Indiegogo ar visādiem sūdiem, kas ir tīrākie scam, bet savākuši miljonus $$$.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Informācijai skeptiķiem. Labi hibrīdi (PRIUS) patlaban LV tikpat kā netirgojas. To ir maz - ar tiem pārsvarā apmierināti lietotāji brauc ilgāku laiku. Man arī teju vai ģimenes skandāls patlaban (jo, sieva ir pret PRIUS tirdzniecību), bet tāds lēmums pieņemts, līzingam pagaidām nē. Ieliku sludinājumu, pirmajā dienā (!) - 4 zvanītāji, no kuriem 1- rīt testē AMSERV un visticamāk arī nopirks, vēl 2 reāli gaida zvanu pēc tam. Visiem arguments viens - nereāli lēta ekspluatācija, auto neplīst un ērts. Jāsaka, esmu pats negaidīti pārsteigts - viens interesents pat no BMW X5 gatavs uz PRIUS pārkāpt (arguments - degvielas izmaksas un ekspluatācijas tēriņi).

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Ja nav noslēpums, ko nozīmē lēts uzturēšanā? Piemēram, 3-5 gadu griezumā, cik mēnesī maksā uzturēšana (riepas, apkopes, octa, CSDD, kasko). Izņemot degvielu, ja tādi aprēķini ir veikti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav gan aprēķini veikti. Viss kā parastam auto. Tikai reti servisu apmeklējumi un niecīgi degvielas izdevumi.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad tavējais ir zilas krāsas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tieši tā

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Sold????

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Deal agreed

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Nē nu... Ja man kaut kāda slima iemesla pēc būtu X5, es laikam arī būtu gatavs kaut uz PRIUS pārkāpt Ak jā - man nav un nebūs ne X5, ne PRIUS Arguments skeptiķiem sanāca pārliecinošs - cilvēks, kas ir izvēlējies vienu neadekvātu auto, ir gatavs pārkāpt uz otru.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

kasinsh79

Tirgo topošās mājas dēļ ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā. Izvēlos prioritātes.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Jāsaka gan, ka par auto iegūtie € diez vai pat pamatu izmaksas nosegs, tā kā man vienmēr liekas savādi, kad saka, ka pārdod mašīnu (ekskluzīvi vai retro neskaitās), lai varētu celt māju.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Noteikti nē. Drīzāk negribas liekas saistības patlaban.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Ja Prius bija līzingā, tad skaidrs. Jautājumu nav

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu re.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Viens ir dabūt dažus tūkstošus extra $$$ uz rokas, otrs ir samazināt savas ikmēneša izmaksas. Jums taču pašam bija ļoti labi raksti ar cipariem, cik tad patiesībā izmaksā auto

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Damn

Nu bija remonts aptuveni 500 eiru vērtībā .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kashinsh79

Lūdzu atgādini par cik nopirki un par cik pārdevi un cik km nobrauci . Cik ilgi bija lietoji

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sausi - 9k iegāde un 7,45 pārdošana. Ieguldīto īsti nerēķinu, tomēr tas bija auto sev, nevis pārdošanai. Neviens auto (mega pārsvarā) nav pelņu nesošs. Tie ir tikai zaudējumi. 2 gados nobraucām arī maz, ap 22tkm.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Manuprāt, ļoti mazs vērtības kritums. Zafirai par diviem gadiem sanāca -40%

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

Manuprāt, ļoti mazs vērtības kritums. Zafirai par diviem gadiem sanāca -40%

.

Viņš jau paņēma ..ups aizmirsu . Laikam 5 gadīgu ( 7 ?)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Es Zafiru ņēmu trīsgadīgu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tagad 9 gadi, tātad pirkta 7 gadīga toyota. Taisnība, vērtības kritums Ok.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ceru šo tēmu turpināt kaut kad. Simpatizē hibrīdi

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ceru šo tēmu turpināt kaut kad. Simpatizē hibrīdi

Tā ir pagājušas 2 nedēļas kopš esmu pārdevis savējo parasto Priusu esmu pārdevis, palicis Prius+.

Jaunā saimniece esot jau pabijusi ārzemēs viss viņai patīkot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Reti Prius saimnieki maina labprātīgi tos Jaunie saimnieki pārsvarā ļoti apmierināti.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Vai kāds no šeit burbuļojošajiem neglīteņu dievinātājiem , dabūja pagaršot I-Pace Jaguaru ?

Viedokļi ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ražotājam rūp sava reputācija, kas ir būtiski svarīgāka par izmaksām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 4 Atbildēt

Rūpes par reputāciju ir laba lieta. Bet vislabāk par reputāciju ir rūpēties neražojot un netorgojot mēslus, nevis pēc tam atsaucot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tad jau ne AUDI, ne BMW, ne arī MB vispār nav auto - tiem viens atsaukums pēc otra

boliks Reģ.: 22.03.2004
2 0 Atbildēt

Toyota pārsvarā ir vienīgais ražotājs, kas skaļi atsauc savu produkciju. Nākamais skaļais paziņotājs bija VW, kas n-tos gadus ražoja un pārdeva tirgum neatbilstošus auto. Neesmu dzirdējis, ka MB, RR arī ir atsaukumi tikai par tiem uzzini, kad ierodies servisā un pajautā vai tādi ir bijuši.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Reti Prius saimnieki maina labprātīgi tos Jaunie saimnieki pārsvarā ļoti apmierināti.

vienu dienu pabraucu ar ires priussu, ko var teikt biki ekonomiskaks par bendzinieku ir man sanaaca biki vairaak pat 7 litri uz simts, bendzinieks analogs tereetu 10, dizelis kadi 6, bet patikamaka brauksana ar dizeli jo nipraaks, te gan nedomaja toyota dizeli,kas galiigi garaam

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Apbrīnojami, kā var ar Prius dabūt 7 litru patēriņu? Reālais ikdienā man sanāca >6l, pie tam - jebkur, ne tikai korķos vai tikai ārpilsētā. Es teiktu, vispār nepiedomājot par ekonomisku kustību.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

7 litrus ar P+ es dabūju pie konstanta ātruma 140 km/h. Tiklīdz samazinājās līdz atļautajiem 100 tā uzreiz nokritās līdz 5.3.

Bet, jā 7 litri ir diezgan fantastiski, jo agresīvi braucot vairāk par 5.8 nevarēju dabūt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

nezinu tik saku ko tas kompis radija, varbuut vaina ka motors diezgan dohlijs lai kaut cik apdzitu jamet tresaa robaa, tapat uz vietas nakas vinu rucinaat ,lai salons silts, jo autonomaa pecka tachu vinam nav, pie tadas pasas brauksanas dizelis kaut kur 6 tereeja bet domaju tapat prieksh bendzinieka nav tas arii slikts paterinsh, jo parasti cik braukts bendzinieki ap 10 teree

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Sieva par savu chr saka , ka viņai absolūti neinteresē cik precīzi tā mašīna patērē, jo tā patērē vairāk kā 2 x mazāk kā

viņas iepriekšējā Honda Accord. Bet nu Rīgā vairāk kā 4.8 nevar dabūt. ECO mode vēl nav mēģināts, saka ka tā pat labi

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

TV netā igauņu elektro takšu parks ziņo,ka pie vidējā nobraukuma 260.000 baterijas kapacitāte 1 paaudzes līfiem

vēl aizvien70-85%. Vidējam pilsonim tad 20 gadus ko braukt līdz tādai kapacitātei.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu aizmirsti vienu sīkumiņu - litija jonu aķis ietilpību zaudē ne tikai no uzlādes cikliem, bet arī vienkārši no vecuma. Taksis līdz tai ietilpībai nodzīvojas pa 260k - vidējais pilsonis līdz tam nodzīvosies pa 5 gadiem, vai pat ātrāk - pie mazākiem nobraukumiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nordic

Tiek solīts, ka astotajā darbības gadā baterijas jauda būs 80% no jaunas. Taču Rīgas Tehniskās universitātes pētnieks Kristaps Vītols zina teikt, ka tāds laiks būtībā uzskatāms arī par baterijas mūža beigām..

Te pilns ........https://www.lsm.lv/raksts/zinas/zinu-analize/dargajiem-elektromobiliem-latvija-nakas-stavet-dika.a249704/

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Neticami...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti