Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..18
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

kamoon, plāns lukturītis pieķerts apie ķiveres ar meitas matugumiju un jā, gopro ir sūds, sony voreva

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

iciks rakstīja:

darklight rakstīja: Es gan tikai tāds svētdienas riteņbraucējs, bet nu neredzu jēgu normālā braukšanā no ķiveres. Esmu jaucies uz dažādām ķermeņa daļām, bet ne reizi uz galvas. Pat vienīgo reizi dzīvē krītot ar moci, satraumēju kāju, bet galva zemei nepieskārās. Šitā pārspīlētā piesardzība ir smieklīga - drīz arī kājām pa ielu būs ķiverē jāstaigā - ja nu puķu pods uzkrīt vai riteņbraucējs notriec... :-/

Zinu 2 gadījumus, kad podi galvā ir palīdzējuši, bet neviens ar velo. 1reiz iesācējs ar moci kaut kā īpaši tizli pārlidoja pāri stūrei un ar pakausi stabā. Pods lupatās, pauris ne. Otrreiz cilvēks slēpošanas trasē uzkāpa uz negaidīta ledus un atmuguriski nokrita un ar pakausi pret to ledu. Arī pods lupatās, bet pašam viegls izbīlis.

Tie nu ir specifiski gadījumi, kad noder, bet arī manā bērnībā, kad ar velli daudz dauzījos un reizumis kritu, nekad nav bijis gadījuma, kad būtu pat tuvu noderējis. Protams, teorētiski var noderēt, varbūt īpaši iesācējam, kam ir liela kāre lielākā atrumā nospiest priekšējā rata bremzes un uztaisīt kūleni, bet arī es ikdienā nelietotu. Jā, var jau allaž teikt, ka ar 1 reizi pietiek, bet man vismaz šķiet, ka piedaloties ar auto ikdienas satiksmē es riskēju vairāk.

Piekrītu Icikam. Esmu daudz un dikti kritis ar veli arī tagad sirmā vecumā. Ķivere ne reizi nebūtu palīdzējusi.

IMO ķivere ir must sāniska trieciena gadījumā: t.i. ja auto tevi noķer perpendikulāri. Šāda situācija iespējama (un bieži notiek) ja ar veli lido pa trotuāru un tā šķērso ielu. Autovadītāji no trotuāra negaida tāda ātruma torpēdu un parasti nav arī pārskatāmi. Bet šo var vienkārši labot braucot pa ielu, ne trotuāru. Uz ielas viss labi.

Bet statistikai noteikti labā prakse būtu atzīmēt cik avarējušie velosipēdisti guvusši galvas traumas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 2 Atbildēt

Tur nav tālu jāmeklē. Statistika sen zināma. Galvas traumas gūst 3/4 nokrašoto ciskudriļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad jau atkal jāprasa kāds ir kritērijs lai velosipēds klasificētos kā "nokrašojis"...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

statistika balstas uz ofic registrētiem krašiem. tiešām tadas lietas ir jāskadro? laikam tavi kraši bez ķiveres nepalika bez sekām))))

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Drīzāk jau tavējie, ja jau tu centies pievilkt tādu statistiku, izliekoties nezinām ka oficiāli reģistrētais kritienu skaits uz kopskaitu ir tik, cik melns aiz naga - tas ko tu vēlies pētīt ir vēl pārspīlētāka aina kā pētīt kovida nopietnību pēc tiem, ko saliek slimnīcās.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Nu tad man nāksies pieņemt, ka statistikā noteikti iet tādi gadījumi, kur jau bez policijas iesaistes nekā - auto & velo sadursme vai tamlīdzīgi. Klasiskais variants, ka noliekas uz sāna, jo pārrēķinājās, tajā stastistikā īsti nevarētu iet, jo kā gan statistikas uzkrājējiem varētu būt tādi dati?

Tā ka visticamāk galvas traumas gūst gauži nelielā procentā no kopējām avārijām (ieskaitot sīkas apgāšanās utml.).

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

arī nofisoties uz sāna, ir milzu iespēja atvērt ķirbi. galva ir tāds gabals kuru cilvēks nav spējīgs pasargāt pats, jo baisi smags, arī stulbiem cilvekiem, lai cik tas nebūtu paradoksāli.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shit happens faktors pastāv vienmēr, bet par to milzu iespēju to šausmīgi pārspīlē. Pirmkārt, uz sāna krīt ar sānu. Otrkārt, kas ir pats galvenais - uz sāna parasti krīt slidenos apstākļos, un tas, kāda ir ceļa virsma, daudz ko nosaka. Ja es būtu nolicies jo slidens, man būtu kaut kādi sasitumi un kaut kādi nobrāzumi, bet nekas īpašs. Bet tā kā saķere bija lieliska, tad nobrāztas visas malas, šortos izmalti divi caurumi un uzplēsta uzacs. Salīdzinājumam man kādus piecus gadus atpakaļ, apmēram tajā pašā vietā, apledojuma dēļ gadījās nolikties ar salieķi ejot uz kādiem 30 kmph - nebija pat asinsizliešanas, tas nekas ka tur bija kritiens no metra augstuma. Klasiskas sānisko kritienu sekas - sasisti ceļi un elkoņi, ne jau galva.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

Tas ir kkāds sviests. Čalis stāsta ka ķivere nekam neder, bet pats nojājoties no ciskudrilles pāršķeļ uzaci, un tirpina malt savu tev tā uzacs ir uz dibena, vai kur??

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaut kāds sviests tiešām - lielie ķiveru fani visu laiku piedāvā mazus podiņus kas nosedz tikai galvas augšdaļu, piemirstot ka runa bija par situāciju, kur kustības virziens bija no apakšas uz augšu - bet nu laikam tas tāpēc ka lielie ķiveru fani paši ir galvas klapējuši.

Jā, ķivere būtu noderējusi - pilnā moča ķivere - jo tā sākas zoda līmenī. Vai tu esi gatavs mīties ar velosipēdu ar moča ķiveri galvā? Es nē, tur arī tas viss beidzas .

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 1 Atbildēt

jautājums tiek pārfrāzets, tā cauršautā uzacs tev tagad ir uz zoda?

fckns Reģ.: 29.11.2020
2 4 Atbildēt

Te nav vērts. Šitais indivīds droši vien arī nesprādzējās, jo avārijas gadījumā izlidos caur logu un tas viņam palīdzēs izdzīvot.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es vēl speciāli parunāju ar dažiem ļaužiem, kas ar velo brauc vai vismaz ir braukuši. Krituši ir visi, bet nevienam galva cietusi nav. Vienam pat ar auto uzbraukts, ne ļoti stipri, bet nu tomēr.

Tā ka tā iepriekšminētā statistika ir kaķiem. Tikpat labi var paņemt negadījumus ar virtuves nazi un teikt- 3/4 no slimnīcā tikušajiem ārstējās 2 nedēļas, tik bīstama gan ir šī lieta, neņemot vērā, ka 99,9% negadījumu ar virtuves nazi labākajā gadīumā izpelnās plāksteri un rupju vārdu notikuma vietā.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 1 Atbildēt

Man skapī, kā uzskates līdzeklis bērniem, mētājas saplēsta ķivere, ar kuru noliku uz acīm braucot ar velo. Ir arī tāda pati snova ķivere, kur noliku ar pakausi pret zemi.

Bet jūs, protams, varat palikt pie savas pārliecības.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Te jau nav klasiskais velo, bet velo izstrādājums invalīdu ratiņu paskatā, tā kā velo statistika kaķim zem astes. Nez ko ūdenstūrismā ķiveres valkā, jo pat tāds sīkums kā dabūjot ar airi pa pakausi no aizmugurē esošā var atslēgties un peldēt prasme vai labā erekcija nelīdzēs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai kādam ir ideja kāds metāla izstrādājums, novietots krusteniski, labāk šķeļ gaisu - kvadrātcaurule kas pagriezta par 45 grādiem, vai apaļa caurule?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Diametrs vs kvadrāta diagonāle būs kāda ????

Tipa platākā vieta nosaka tavu pretestības lielumu, tiesa ir viena nianse - apaļa forma atrodoties perpendikulāri gaisa plūsmai (teiksim kā katlumāju skursteņi) rada aizvējā turbulenci, kas attiecīgi palielina pretestību ( un skurtseņu gadijumā tos pamatīgāk šūpo un lauž). bet jebkura caurule, kura ir "guļus" +/- 45 - 60 lenķī pret vēja virzienu - tik izteiktu efektu nerada .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

kvadrātcaurule 30x30 un apaļai caurulei attiecīgi 30.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tad apalai bus mazaka pretestība + pie tā pasa garuma apaļai mazaka massa un izturiba tadi pati vai pat labāka.

Un ja dikti.gribas redzet cik ļoti liela ir ietekme - paņem kreppapīra vai tamlīdzīgas "krēpes uztaisi" - redzesi kas notiek braucot ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Kvadrātiska katlumājas caurule radītu ievērojami lielāku pretestību un turbulenci.

Pretestību rada formas neiespēja kompensēt aiz tās izveidojušos vakumu. Apaļa caurule gar malu pienākošo gaisu noslidinās ievērojami labāk.....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cita starpā te ir vien diskusija par apaļām vs kvadrātveida kur drusku precīzāk ilustrē nianses:

www.bikeforums.net/general-cycling-discussion/150826-square-round.html

Un pamatā, ar apaļām caurulēm tu pārsvarā vinnē, taču tām ir 2 lietas - grūtāk metināmas savienojuma vietas, un tām ir mazāka pretestība uz lieci, kvadrātveida lietojot pareizos virzienos, tu iegūsti lielāku rāmja stingību( mazāk lokas zem slodzes) un vieglāku veidojamu/metināmu savienojuma vietu :

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Plīvojošie mati (ķiveri tak nevajag) un plīvojošs T-krekls tam velobrīnumam radīs lielāku aerodinamisko efektu, nekā rāmja caurules profils.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, jāsaka, ka ideja pagriezt kvadrāta profilu ar kanti pa priekšu gaisa pretestības mazināšanai ir no sērijas "pat domādams neizdomāsi" Domāju, ka konstrukcija būs sarežģītāka, bet nekāda pozitīva efekta nebūs.

Iespējams vienkāršs eksperiments: izgriezt 10 cm garus abu veidu profilus no konservbundžas, piekārt katru diegā un appūst ar ventilatoru, redzēs, kurš profils vairāk atvirzīsies ;)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

es dzirdēju ka ventilātoru pēc pēdējiem karstumiem nopirkt esot pagrūti. deficīts

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Iekš auto ir vismaz 2 dažādi ventilatori, un msh pats auto ķīlē - gan jau būs kaut kas pie rokas, lai eksperimentētu, ja uz to pavilksies. ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tā, uzbūvēju beidzot ričukam jaunu aizmugures tiltu. Iedvesmas avots bija šitentā 18 vai cik tur gadus vecā bilde:

Paskatoties - meiča sēž praktiski starp abiem aizmugures riteņiem, un gan jau viss bumbās. Nu neko, uztaisīju jaunu, pārskrūvējamu pakaļas tiltu, sastāvošu no viduča, divām U veidīgām dakšām un šķērstrubas. Būvēju pēc principa - aizmugures asi pēc iespējas tālāk uz priekšu. Tas lika taisīt šķērstrubu līku uz priekšu, 60 cm garumā 10 cm uz priekšu, jo dakšām obligāti jāskatās uz aizmuguri; līku šķērstrubu slodze cenšas ne tikai saliekt, bet arī savērpt. Pie viena biju piemirsis dažas citas nianses:

1) Jau parastam trīsritenim riteņu un braucēja atrašanās vieta ir kompromiss starp stabilitāti un atsevišķā riteņa saķeri

2) Pitonam tas vēl ir kompromiss starp statisko stabilitāti un dinamisko stabilitāti; pārāk daudz svara uz aizmugures asi atslogo priekšas riteni un attiecīgi samazina stūri centrējošo spēku, vienlaicīgi samazinot iespēju apkrist svara pārneses dēļ

3 Priekšas ritenim saķere ir ļoti vēlama, un pārāk mazs svars uz tā ļauj bedrēm to sist gaisā.

Vārdu sakot, izbraucot stūre ļoti nervoza [un viegla], un pašu neatstāja sajūta ka varētu nejauši apgāzties uz aizmuguri - paprovējot attiecīgu slīpumu nesanāca, bet no tās vietas laukā tikt izdevās tikai ceturtajā reizē ar ieskrējienu. Nu neko, nākamajā dienā aizbraucu uz darbu, tb braucu uz darbu - tiku līdz pusei, beidzās tas šādi...

... ar labā aizmugures riteņa nolūšanu pie 20 kmph Jā, mans maršruts uz darbu labi pārbauda velosipēdus, viss kas ir vārgs salūzt agri vai vēlu...

Attiecīgi pēc darba mani ar pikapu atveda mājās, un ņēmos pārtaisīt to aizmugures tiltu, līko trubu aizvietojot ar trubu kas tikai vertikālajā plaknē bik saliekta, vienlaicīgi pārnesot riteņus kādus 10-11 cm uz aizmuguri. Rezultāts sanāca šitāds

Tagad jāpabraukā lai saprastu vai atstāt kā ir, vai pārnesot dakšas uz aizmuguri, pārnest riteņus vēl uz aizmuguri. Kad būs izlemts kas tur būs, tad tur tālāk iestāsies divas V bremzes un dubļu aizsargi, vēl sāk lēnām niezēt nagi kaut ko darīt apgaismojuma ziņā; beigās plānojas būt trīs priekšas un divi aizmugures lukturi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kā jau blakus tēmā prognozēju:

[q]Uzlabojumi agri vai vēlu beigsies ar vēl vienu kritienu, kaut kas atlūzīs, kaut kas ieķersies spieķos utt.[/q]

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, un es varētu līdzīgi prognozēt - tava ieelpa agrāk vai vēlāk beigsies ar izelpu... Jā, tā mēdz gadīties ka kaut kas salūzt - pusautomāts man ir pašvaks un metinājumus es parasti noslīpēju līdz ar metāla malām. Attiecīgi braukājot uz darbu švaki metinājumi agrāk vai vēlāk salūzt un tiek sametināti par jaunu. Tā ka vari droši prognozēt vēl kādu salūšanu...

People Reģ.: 28.09.2020
0 0 Atbildēt

Kaut arī 3 punkti raksturo plakni 3 riteņu braucamie nekad nav stabili. Zemā sēdpozīcija galīgi nav tanks vecīt. Šim gan es manu labu iespēju izdarīt neiespējamo un uzlikt pieklājīgu laukumu elastīgo saules paneļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pirmajā teikumā tu smagi kļūdies. Trīsritenis kas sastāv no diviem riteņiem priekšā un viena aizmugurē ir ļoti stabils, tik ļoti ka es nezinu kas ir jādara lai ar tādu apgāztos - pie nepilniem 30 kilometriem stundā ar tādu asi izņemot 90 grādu pagriezienu viss kas spēj notikt - iekšmalas ritenis prognozējami un kontrolējami pacelties gaisā. Protams, maksa ir manis agrāk pieminētā dabas parādība - samazināta aizmugures riteņa saķere.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Elastīgos saules paneļus var piešūt fufaikai uz muguras un apmierināti vizināties ar parastu elektro ričuku.

People Reģ.: 28.09.2020
0 0 Atbildēt

Pastāsti vairāk

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

fundamentālas kļūdas gan metinājumu vietās gan rāmja konstrukcijā vispār. ar tik bīstamu ierīci vajadzētu braukt pilnā motokrosa ekipā, nevis krekliņā un matiem plīvojot

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ja noliek svecīti tad nevajag.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šonedēļ pa vakariem pakāpeniski uzmetināju ķeblim cilpas priekš siksnas - sākotnēji man bija doma piemetināt paralēli sānu trubām 10x10 kvadrātcauruli, izlocītu vajadzīgajā formā , tad beidzot sapratu ka to pašu rezultātu var panākt ar 8 mm stiegru, tad nu pakāpeniski sametināju L veida gabaliņus tā lai gala rezultātā siksnas ieņemtu bik labāku formu. Vēl būs jāuzbūvē no nulles mazāks pagalvis, jāpiemetina ķeblim cilpas priekš somas [jo šobrīd velosipēda kravnesība ir apaļa nulle] un ķeblis jāpārnes kādi 5 cm uz priekšu.

Nu un vēl bremzēm un dubļusargiem būs būt. Man bija radusies doma par divām hidrauliskajām disku bremzēm aizmugurē - bet tas es parēķināju ka lai to izveiktu, budžets būtu vismaz 200 eiras + nepieciešamība pārbūvēt vai uzbūvēt no jauna dakšas, jo tajās disku bremzēm vietas nepietiktu, tad nu nospļāvos un izgāju uz dangu bremzēm, tikai pārmaiņas pēc nopirku sasodītā Shimano grabuļus - kloķi, jo esmu vīlies lētajos kloķos [vienīgais velosipēds kurā man tie negrab ir mans trīsritenis, kurā tie atrodas vertikāli], un pašas bremzes, jo vajag uzkāpt tam grābeklim. Nu paskatīsimies kā būs.

Cita starpā vēl novērstas pēdējās avārijas sekas [neskaitot apgrauztos ragu uzliku galus un nobik satraumēto kreisā pedāļa galu] - uztaisīts spogulim metāla stiprinājums un piekoriģēta ķebļa forma. Šonedēļ vēl vienreiz salūza viena ķebļa stiprinājuma truba, pamanīju nejauši - darbā aiz gara laika pacilāju ričuku lai paskatītos vai kaut kas slikts nenotiek ar aizmugures tiltu, tā vietā ieraudzīju ka ķeblis pa vienu metinājuma šuvi salūzis...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Vakar vakarā uzliku fiksajā variantā [gala stiprinājums un abas V skavas] abus dubļu aizsargus un piemetināju vienai aizmugures danga bremzei stiprinājumus [jo otri divi jānofleksē no donorrāmja, un bija jāizdomā kur tos metināt, augšā vai apakšā] un uztaisīju pagaidu stiprinājumu lai būtu kur ķeseli iekabināt, lai velosipēdam būtu kravnesība lielāka par nulli. Šodien pirmo reizi pēc avārijas, tātad pēc mēneša pārtraukuma, uzbraucu uz šosejas - kopā šodien nobraucu 83 km, kādus 50 pa šoseju, 10 pa granti, atlikumu pa dažādas [lielākoties sliktas] kvalitātes asfaltu, secinājumi:

1) ar steigu jāpārnes ķeblis kādi 5 cm uz priekšu, lai mani gurni atrastos uz vienas ass ar stūres asi - dizaina autors raksta ka tā tiek mazināta stūres staigāšana minot - tādēļ es esmu pasācis sēdēt vairāk uz priekšu, un pabraucot bik vairāk, tas bez sekām nepaliek - šodienas garākais gabals bija 30 km, pieceļoties atklāju ka krusti sāp...

2) Pie viena būs jāuzbūvē stingrāks aizmugures ķebļa stiprinājums - šobrīd tas ir V veida un, kā redzams, tas laikam braucot pieļauj ķeblim svārstīties, iespējams, kādu pāris centimetru diapazonā.

3) Kā jau biju gaidījis, aizmugures dubļu aizsargiem ar divām stīpām ir par maz - lietoju vācu SKS - Blūmels "metālplasta" [plastmasa ar alumīnija folliju pa vidu] dubļu aizsargus; maksā dārgi un tiem patīk grabēt - vajadzēs noņemt no diviem priekšas dubļu aizsargiem stīpu stiprinājumi un jāpiekniedē papildus aizmugurējajiem, varbūt četras stīpas katram dos puslīdz adekvātu rezultātu...

4) Kaut kas sāka čīkstēt, noteikti pedālis - pedāļi ir lētuči, bet man bail kaut ko dārgu pirkt - sešus gadus atpakaļ gadījās nopirkt pedāļus ar slēgtajiem gultņiem par 40 eirām, kur viens pedālis diezgan drīz sāka čīkstēt...

Braukšana satiksmē bik krīt uz nerviem - ir bik starpība pret A11 manu galu pievakarē, un kaut kur ap Nīcu svētdienas pēcpusdienā - no vienas puses satiksme [ja redzu ka no aizmugures braucoša mašīna izmainīsies ar pretībraucošu pret mani, tad norauju ar diviem riteņiem uz apmales], no otras puses apkārtējo uzmanība - divās no katrām trim pretībraucošajām mašīnām ir redzamas galvas kas grozās, trīs pretībraucošos sportistos/wannabesportistos es arī izraisīju neviltotu interesi... Nu, cerams ka nākamajā nedēļas nogalē laiks būs labs, derētu aizmīt līdz Liepājai

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja čīkst rumba un problēma ir gyltņos, tad ļoti var būt ka rumbas abas puses centri netrāpa uz vienas ass, un tas nežēlīgi ātri piebeidz gultņus, īpaši tavā gadijuma, kad spēka bez jēgas, un sanāk 100% no tā te uz vienu te pārmaiņus yz otru pedāļu pusi ...

Tehniski ja ir lāzerlīmeņrādis nevajadzetu but sarežģiti pārbaudīt, tuesa ja šķirba bus mm daļās, tad gan nemanīs bez kada precīzaka instrumenta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kurš runā par čīkstošām rumbām? Čīkstēja pedāļi - vairs nečīkst, jo kaut kā viņos iemocīju smēri, bet esmu viņos vīlies - izrādās ka konusi ir iepresēti un asis nav izņemamas.

To kas priekšā ir šķībs īsti nevar saprast jo teorētiski lielā O malas var būt pašķiebušās metināšanas procesā, lai arī tā tam nevajadzētu būt [gali toč ideāli taisni nav - es vienkārši redzu ka bremžu supports atrodas minimālā lauzienā pret disku - vai nu supporta kronšteins ir šķībs, vai ritenis savos stiprinājumos stāv šķībi - kas nebūtu nekāds brīnums, jo stiprinājumu dziļuma vienāduma precizitāte varētu būt milimetra robežās.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kārtīgi uzliku aizmugurē vienu dubļu sargu [un sadarīju vēl šo to ar pusautomātu aizmugures tiltam]; esmu vīlies - nepārsteidzošā kārtā tas plastmasas sūds to tik vien dara kā grab, tas nekas ka paredzēto 2 V veida skavu vietā 4, tb 9 stiprinājuma punkti Pagaidām jau nāksies pieciest, bet ilgtermiņam jādomā ko darīt - bik šaubos vai vērts meklēt kaut ko veikalos, pieņemot ka kādā skārdnieku darbnīcā atrastos Angļu Ritenis, jautājums vai par trīs dubļu sargu uzrullēšanu man nepaprasītu tādu naudu, ko labāk būtu iztērēt lai to angļu riteni uzbūvēt un pašrocīgi uzrullēt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tam zāles īsti neeksistē, vēl jo vairāk ja tev ir "cietā" piekare! Lai cik labi uztaisitu (nu ja nu vienigi no oglekla škiedras salīmet visu pilnu "pusmēnesi") tapat būs uz asākiem asfalta izdrupumiem auzas ... un droši ka ar uz grunteni.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu te esi ierāvis auzās - problēmas ir tieši tāpēc ka ir piekare, un attiecīgi aizmugures tilts spēj lēkāt ar asākām kustībām nekā tad, ja piekares nebūtu. Priekšā kā reiz piekares nav, un tur nekas negrab - tiesa gan, tur arī dubļu sargs ir pieskrūvēts abos galos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vakar ričukam ierīkoju aizmugures bremzes. Esmu vīlies - nepārsteidzošā kārtā ar vienu kloķi darbināt divas dangu bremzes ir smagi. Cik labi bremzē, to vēl nezinu - kādu citu vakaru, kad būšu morāli nobriedis pie vajadzības metināt aizmugures tiltu, būs mājas tuvumā lielākā ātrumā jānomet pa nažiem - man ir bail ka kāds aizmugures tilta metinājums var neizturēt to bremžu vērpienu, jo bremzēm svira ir ar diezgan garu plecu... Ilgtermiņā noteikti pakāpeniski būs jāiet uz hidrauliskām disku bremzēm.

Šodien darbā aiz gara laika samainīju priekšējā pārslēdzēja trosi, vecā bija par īsu un tāpēc bija tizlā lauzienā, jauno uztaisīju ar rezervi lai vajadzības gadījumā var pārvietot vidusasi vēl 5 cm uz priekšu - es biju aizmirsis ka priekšējais pārslēdzējs var būt viegls un precīzs...

Nākamā lieta kas darāma - lukturi - jāuztaisa diviem lukturiem stiprinājumi, jābūvē paši lukturi un jābūvē kastīte slēdžiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Beidzot ir iestājies šis ilgi gaidītais mirklis - velosipēds ir ticis pie rudimentāra apgaismojuma, pagaidām - puspabeigta 2x3w diožu lukturīša priekšā, ar barošanas ķēdi piestiprinātu rāmja ārpusē. Aizmugurē patlaban atrodas divi depo atstarotāji, tie kas maksā apmēram latu un izskatās pēc retro stila aizmugures lukturīšiem; tuvākajās dienās tajos tiks iebāztas 1w gaismas diodes, ja vien nepārdomāšu un neuztaisīšu kaut ko ar apaļajām gaismas diodēm.

Šitā izskatās vienkāršota shēma tam, kāds apgaismojums būs galu galā - divas 3w diodes priekšas lukturī, pa vienai 3w diodei katrā sānā un divi lukturi aizmugurē, un pie rāmja plastmasas kastītē daži slēdži ar kuriem viskautko atslēgt pēc vajadzības. Lai to ieviestu dzīvē, būs jāizveic vidēji lieli metināšanas darbi, galvenokārt tāpēc ka lai izdarītu kā vajag, pie viena būs beidzot jāpārtaisa ķeblim stiprinājumi...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vakar Vienības braucienā bija viens kadrs ar guļošo. lecīgs bez gala, apģērbies kā āksts. tikai kkadu ātrumu varēja parādīt kad viņam atvēlēja tukšu joslu. braukt barā tas klucis nespēja, jo nepārktraukti žvangojas uz visām pusēm. bet šķiet ka nefinišēja, jo kkādā brīdī redzēju stumdamies pretējā virzienā. laikam kāds metinājums pievīla

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Metinājumi jau tik ļoti nepieviļ, cik spēka un slodzes sadalijums paškonstruētā rāmī. Līdzigas problemas ir lauksaimniecības agregatiem, ipaši paštaisitiem, vai ja izmanto tam kam tie īsti nav bijusi paredzēti ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Zinot kā ģērbjas velopseidosportisti, jāprasa - kā tad ģērbjas āksti?

Pārējais izklausās pēc pavirši un uz ātru roku uzbūvēta velosipēda - bet nu bez bildēm nekas nav pasakāms.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh tas tu? 9.46

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ne tak. video ir kkas rūpnieciski ražots, un knapi velkas. Pēterīts mazāk par 50km\st nemin

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Rūpnieciski? Es šaubos ka vispār ir kāds rūpnieciski ražots gulošais velosipēds - ir tikai lielākos apjomos ar TIGu uzmetināti.

Es pieņemu ka viģikā redzamais čalis ir tas, par kuru man šad un tad gadās dzirdēt - es šad un tad no pazīstamiem cilvēkiem dzirdu par vienu leiti kas ar gulošo velosipēdu braukā te kaut kur apkārt, redzēts braucam līdz pat Nīcai un cik var noprast, braukā regulāri.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

jums vajadzētu satikties un pacept kopā gaļiņu :gay:

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Te arī paretam kaut kas jāieraksta. Pitona attīstība pēdējajā laikā ir piebremzējusies - Pitons ir ticis pie pagaidu aizmugures tilta krāsojuma, tā nu jau viss kas no metāla un nav ķeblis, ir sudraba krāsā, pie viena tika piemetināti vadu turētāji. Vēl pirms tam tika uztaisīts ķeblim jauns aizmugurējais stiprinājums, no V veida uz \-/ - ķeblis ir jūtami stabilāks - un pie viena rāmim tika ierīkoti vajadžīgie caurumi un vadu izvadi lai tam pa abiem galiem laukā izietu vadi, iekšā būtu taisngriezis un citas barošanas ķēdes detaļas un sānā plastmasas kastītē, uztaisītā no mk2 golfa viduskonsoles kastītes, 5 slēdži apgaismojuma regulācijai. Apgaismojums ir progesējis līdz 2x3w priekšā, 1x3w pagaidu lukturīti kreisā aizmugures riteņa priekšā un 2x1w aizmugurē, pa lukturītim katra aizmugures riteņa aizmugurē; tagad varu atļauties pa tumsu arī vizināties pa šoseju, jo no muguras braucošajiem drīzāk acis izdegs nekā mani nepamanīs - nē, tik traki ka acis degtu ārā nav, bet nu katrs pakaļas lukturītis ir bik spožāks nekā mašīnas 5w gabarīts.

Vēl esmu uzķēris ka man jau sāk iestrādāties stūrēšanas ar kājām refleksi - ja pirms pāris mēnešiem nekoncentrējoties uz ceļu un braucot bez rokām ar kādiem 20 kmph kājas varēja pēkšņi uztaisīt kādu rāvienu uz kādu pusi, tagad tādā ātrumā var mierīgi iedziļināties telefonā un turpināt braukt taisni, bet koncentrējoties uz ceļu, 25 kmph bez rokām liekas pilnīgi patīkams ātrums. Minoties ar pilnu slodzi bez rokām ir stipri samazinājusies stūres staigāšana. Pie tā visa pilnīgi gribas no jauna pamēģināt braukt ar diviem riteņiem - stūrēšana sāk iestrādāties, pietrūkst tikai balansēšana - kaut kad noteikti būs jāpamēģina, tas tak tikai 5 skrūvju + pārskrūvēta ripuļa jautājums.

Fun fact - pagājušonedēļ gadījās braucot uz darbu piedzīvot ka vēja paplestā kombinezona bikšu starā ielido lapsene un divās vietās iedzeļ kājā...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Rīgas maratonā atkal mocijās tas ķurjerčalis, ar guļošo. Pie tam pārsvarā sēdēja astē kādam. Protams ka sniegums tas pats, bet pamaniju vēl vienu lietu, ka augstu kadenci laikam ar šādu uzparikti nevar atīstīt tīri tehniski, jo tad tas pasākums žvangelēsies vēl stiprāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā nevajadzētu būt, jo žiroskopiskais un svārstību efekts aptuveni vienāds, varbūt vienkārši tas ka augstāk sēžot "svārsta" amplitūda ir mazāk pamanāma, kā tad ja sēž pret ratu "vidu".

Nu vienīgi ja nu tā "kāju stūrēšana" pastāvīgi rausta stūri...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No aptuvenā apraksta, bez bildes, nevar saprast par ko ir runa - flevobike, pitonu, kaut ko vēl eksotiskāku, vai kaut kādu parastu gulošo divriteni.

Abet par to pēdējo teikumu - pitonam rausta - bet tur ir divas nianses. Pirmkārt, iedomātai līnijai kas izvilkta starp braucēja gurnu locītavām jākrusto stūres ass, ja tās neatrodas vienā plaknē, tad mīšanās sāk stūrēt, un jo tālāk šīs līnijas atrodas viena no otras, jo vairāk. Otrkārt - kā jau minēju augstāk, treniņa jautājums - agrāk man lielākā slodzē un/vai lielākos apgriezienos bija jātur stūre ciet, lai tā nesāktu staigāt, un tāpat tas vairāk vai mazāk notika - tagad tas efekts ir stipri samazinājies, domāju ka ar laiku samazināsies vēl vairāk - vienkārši ar laiku iestrādājas refleksi. Man šobrīd nobraukums ir nepilni 700 km.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

atradu jamā bildi. dzenas man pakaļ, bet nekādā jēgā

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

kamēr tas pirmais šad tad tik spēj kko uzmīt, tad šis čalis gan rāda stabili labu sniegumu, gandrīz visu distanci notur amatieru šosejas līmeni

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atceries tur to stāstu, kur titāna rumbas un karbonādes rāmji ļaujot sasniegt labāku rezultātu nekā tērauda izstrādājumi? Bet te tā starpība ir vēl lielāka. Pirmajā bildē ir redzams māju apstākļos no dažādiem pie rokas esošiem materiāliem uztaisīts velosipēds. Otrajā bildē velosipēds ko taisījuši dāņu profesionāļi pēc specpasūtījuma un kurš diez vai maksā lētāk par savām piecām pakām.

Attiecībā par pirmajā bildē knapi saskatāmo velosipēdu - diezgan tipisks HighRacer tipa gulošais velosipēds kam praktiski nav nekā kopīga ar manu Pitonu - tāda veida velosipēdi ir arī diezgan liela daļa no profesionāli taisītajiem gulošajiem velosipēdiem. Cik tur tā konstrukcija ir veiksmīga, neņemos spriest, jo bildē šis pārāk švaki saskatāms - man personīgi ir zināmi aizspriedumi pret HighRacer tipa velosipēdiem un praktiskas dabas nepatika pret aizmugures piedziņu gulošajos velosipēdos, tā es arī nonācu līdz pitonam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Starp tiem abiem velosipēdiem ir vēl viena būtiska atšķirība - augšējais ir vispārīga pielietojuma velosipēds, kamēr apakšējais ir hardcore sporta velosipēds.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lai kaut kas arī būtu par tēmu , jāieliek viena bildīte

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā kā šodien bija ļoti jauks laiks [un droši vien pēdējā reize šogad kad varēja braukt ar velosipēdu vienā maikā], izdomāju ka man būs škrobe ja šodien uz Liepāju braukšu ar mašīnu [bet jābrauc bija], nu tad ko - kāpu uz ričuka un braucu. Diemžēl neiztika bez tehnoloģiskā pārtraukuma...

Pret Pērkones pieturu norāvu nost lai palaistu garām rindu ar mašīnistiem, diemžēl tur bija nevis parasta nomale, bet gan grantēts daudzlietots ceļš ar bedrēm, kas mani normāli izkratīja - pēc tam rados esam šķībs, bik tālāk piestāju, apskatījos visu, bet neiedomājos paskatīties uz to bēdīgi slaveno metinājumu - kad pāris kilometrus tālāk atkal norāvu nost lai palaistu mašīnistu rindu, tas beidzās ar nolūzušu riteni. Nu neko - uz sitiena prātā nāca trīs čaļi kuri atradās no manis ne tālāk par 15 km, aprīkoti ar mašīnām un metināmajiem aparātiem, viens no viņiem tika sazvanīts, kamēr viņš brauca pakaļ, aizstūmos kādu kilometru līdz tuvākajai autobusa pieturai, lai nav jāsēž ceļamalā pie nelaimes čupas - procesā vēl apstājās viens rucavnieks kuru es nepazīstu, bet kuru redzu gandrīz katru dienu [dzīvo viņš manā ikdarbadienas maršrutā], no kura palīdzības atteicos. Atbrauca čoms, sadalīju ričuku uz pusēm lai to varētu iestumt iekš mk2 polo, un tad tālāk šis tur vismaz stundu čakarējās ar TIGu metinot nesmuku lūzumu - laikam tuvākajā laikā sagādāšu jaunu trubu ko došu viņam ar TIGu sametināt. Ja neskaita pārrautu spidometra vadu un nepieciešamību nokniebt lukturu vadus un kaut kādas švīkas, tad galvenā trauma ričukam bija nedaudz saliekta stūre, ceturtā pēc kārtas - laikam jāpārvērš defekts par efektu - ja jau stūre ir līka, tad būs tuvākajās dienās jāpaprovē uz diviem riteņiem, jo zaudēt nav ko - ja nokritīs, tad tikai salieks stūri vēl vairāk.

Par pašu braukāšanu pa Liepāju - kad atklimatizējos pie pilsētas braukāšanas [bik bija dīvaini, piepeši rasties Liepājas vidū], ir ok, galvenā īpatnība - ja trāpās uz invalīdu strīpām ar priekšas riteni, tās strīpas tā īpatnēji velosipēdu nēsā - manevrētspēja ne sliktāka kā kalnietim, gadījās arī izprovēt nepieciešamību aplocīties ap šauru stūri, nekādu problēmu. Gabarītu dēļ ir zināmas īpatnības - stāvoši vai pretīnākoši gājēji lielākoties saprot ka tuvojas lielgabarīta velosipēds un pavācas kaut kur bik maliņā, bet kaut kādas trīs meičas uz pašaurāka parka celiņa laikam gaidīja ka es pacelšos gaisā... Beidzot sanāca izprovēt uz Lielās ielas pa mūsdienu modei sazīmētās velojoslas, tās kā reiz priekš manis - joslas metru platas, mans velosipēds ap 80 cm.

Šodien nobraukts ap 100 km, neskaitot braucienu mašīnā, no tiem kādi 50 pa tumsu. Ja neatsāksies lietains laiks, gan jau nākamnedēļ vajadzēs vēl kādu reizi līdz Liepājai aizmīt.

1 2 3 4 5 6 7 8 ..18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti