Sveiciens. Radās diskusija, kur daudziem ir atšķirīgi viedokļi, un dzīvē redzami vēl vairāki varianti.
- attēlotajā situācijā auto gatavojas izbraukt uz galvenā ceļa, lai dotos pa to taisni - i.imgur.com/WkgkRL5.png - no galvenā ceļa var pa labi iegriesties uz tā ceļa, no kura braucam ārā, un no tā ceļa, no kura braucam ārā var uzreiz doties arī pa galveno ceļu pretējā virzienā.
Vai nu es te neuztveru kaut kādu knifu, vai arī man liekas, ka tas ir klasisks pakārtotā ceļa pieslēgums (vien leņķī), kur ir jārāda labais pagrieziens, ja griežas pa labi un kreisais, ja pa kreisi. Nekādus iespējamus jautājumus es neredzu.
Iespējams, autors ir domājis dažreiz novēroto situāciju, kad kāds pakārtotais ceļš pieslēdzas vēl šaurākā leņķī un tad šoferim ienāk prātā, ka tas ir nevis pagrieziens pa labi, bet gan pārkārtošanās uz kreiso joslu.
57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.
Konkrētajā zīmējumā nav divu domu, ka jārāda labais pagrieziens, bet vietā kur Bauskas iela piekļaujas Mūkusalas ielai, braucot centra virzienā, gan var arī nesaprast vai ir jārāda pagrieziens vai nekas nav jārāda. Es personīgi konkre'taja vietā neko nerādu, jo faktiski braucu taisni.
tik, cik no divu joslu platuma tavs izbraucamais ceļš sašaurinās līdz vienai joslai, un varētu rādīt pakārtošanās pagriezienu gadījumā, ja kāds līdzās braucošais to vēl nav pamanījis, bet kopumā arī neredzu jēgu no pagrieziena šeit, ceļiem saplūstot kopā
Man liekas, ka tur ir drusku nepilnīgs zīmējums un ka tas stāv "uz robežas" starp krustošanos un piekļaušanos. Drīzāk ka rādīt.Bet,ja slinkums,tad vismaz reāli piedomāt- vai tuvumā nav kāds, kam tas varētu informatīvi noderēt.
Ļoti jau izskatās pēc joslas, bet kas tas ir - velns viņu zina. Tiesa, te zīme norāda, ka braucam tikai pa labi un tam it kā vajadzētu izskaidrot, kāds signāls rādāms. Protams, gadās redzēt visādus variantus.
Vai te (variantā, kā redzams streetview, ne pašreiz):
Sanāk ,ka tad jau pēc idejas jebkurā līganā pagriezienā būtu kaut kas jārāda.Otrajā gad es nerādītu neko.
Pirmajā gadījumā tuvākajā loģiskajā punktā (tikko kad esmu jau paralēli galvenajam ceļam vai pat mirkli ātrāk) es ieslēgtu Kreiso- ja sākotnējā vērojumā tā kārotā galv.ceļa labējā josla ir kādu gabalu brīva..Lai pēc tam jau ar brīvām rokām un skaidru prātu laicīgi "updatotu" spogulī risinošos situāciju un pieklājīgi/laicīgi informētu potenciālo rindā-ielaidēju.Ja tur plūsma intensīva vai ja tur rinda stāv (kā parasti) uz vietas- tad gan es slēgtu to kresiso tikai jau ieskrējiena josas galā un izšķirošajā pirmsmanevra brīdī.Jo, nav jēgas rādīt ka esmu lohs un gatavojos tupi iebraukt kādam durvīs, radot iespaidu ka attaisnošos ar virzienrādītāja ieslēgšanas faktu.Ir tādi, kas tā dara- un tā ir tipiska Loha pazīme.
Tu ,piem,viņam acīmredzami brauc garām,nav tur ne laika ne vietas palaišanai, bet tas (kaut gan labi redz ka nav iespeju) tev burtiski degungalā ieslēdz pārkārtošanās signālu- tur tak jebkurš apsteidzējs saleksies, šādu tupumu ieraugot.Kaut vai pat tad, kad skaidri zini ka tādi lohi mēdz būt, vienalga tas nav patīkami. Viņš pēc būtības ir situāciju nefiltrējošs Lohs- bet savā prātā sevi uzskata par pieklājīgu un savlaicīgu.
pagrieziena situācija
Sveiciens. Radās diskusija, kur daudziem ir atšķirīgi viedokļi, un dzīvē redzami vēl vairāki varianti.
- attēlotajā situācijā auto gatavojas izbraukt uz galvenā ceļa, lai dotos pa to taisni - i.imgur.com/WkgkRL5.png - no galvenā ceļa var pa labi iegriesties uz tā ceļa, no kura braucam ārā, un no tā ceļa, no kura braucam ārā var uzreiz doties arī pa galveno ceļu pretējā virzienā.
1) nerādīsiet pagriezienu,
2) rādīsiet pagriezienu pa kreisi
3) rādīsiet pagriezienu pa labi
4) vēl kāds interesants variants