Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

Nu, var saprast. Līkumi ir nepārredzami, kupli krūmi un zāle, kas tur izleks pēkšņi priekšā, to nevar zināt, ir gadījies ka traktors brauc ārā, kaut kāds velosipēdists minas un, protams, pretim brauc baļķvedējs

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Nu ne jau par to runa, ka samazinātu ātrumu nepārredzamās un šaubīgās vietās. Ir ļautiņi, kas KATRĀ līkumā samazina ātrumu, lai gan redzamība tur ir OK. Drīzāk tās ir kādas bailes no paša līkuma.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
2 0 Atbildēt

Varbūt tie ir iesācēji.Bet pasaki,kas ir tie,kuri velkas 80-85,bet apdzīvotā vietā rodas drosme,un vālē ar+10.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
3 0 Atbildēt

1) šie ir tādi, kas nejēdz nedz paātrināties nedz bremzēt, bet maņas uzlabojas uz brīdi, lai ieriebtu.

2) šamējie itin labi prot un saprot, tikai pēc pārliecības ir beiguši ekonomikas fakultāti.

3) pie stūres atkal goda pensionārs vai gada dāma.

Jūsu varianti?

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Cik esmu novērojis - pamatā sievietes. Viņām ļoti šis raksturīgs - tie līkumi. 2 autovadītāju grupas nereti izdodas atšifrēt:

1) sievietes pie stūres. Jau minētie līkumi, nespēja, teiksim, pavirzīties pa labi, lai pretimbraucošajam būtu iespēja tikt garām velosipēdistam, nespēja uz šaura ceļa paņemt mazliet nomalīti u.tml. Sievietes visbiežāk tā brauc - diezgan rāmjos. Varbūt noteikumus ievēro, bet nekādas atkāpes no normas nepiekopj un to nesaprot. Pietiek arī uzmirkšķināt kādam par radaru - veči pamāj, dāmas visticamāk pat nepamana.

2) večuki (pamatā veči. Vecenītes parasti nebrauc) - tur lielākoties ir kaut arī stabila braukšana, bet viss diezgan prātīgi un lēni. Visbiežāk arī pavecs auto. Ja jaunāks auto - drīzāk notiek gauži neatliekama telefonsaruna un šoferis var būt dajebkas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Par apdzīvotām vietām runājot, man prātā nāk Baltezera ašie braucēji. Braucu tur ar faktisko ~55 km/h un aiz manis viens ļoti trinas, nu ļoti viņam vajag. Baltezeru pieminēju, jo tur platās nomales ļauj pavirzīties malā un palaist steidzīgo pilsoni garām, vai nu man žēl. Un, lai gan viņam rodas 100% droša iespēja iet garām un braukt kaut ar 180 km/h, viņš tomēr izvēlas palikt un trīties. Labprāt brauktu aiz manis, ja es brauktu ar 65 km/h, bet pats - ne.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
2 3 Atbildēt

tor sauc par-dolbajobiem.Dzīves apdalītiem,kam ir problēmas ar psihi.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
8 1 Atbildēt

Tie ir pārsvarā jauno krosoveru īpašnieki - baidās, ka auto neapgāžas uz sāniem, vai paši krīt no krēsliem laukā. Līkumus, kurus tie brauc uz 70km/h, es brīvi uz 100 izbraucu pat neatlaižot pedāli

Frontera Reģ.: 12.12.2019
2 3 Atbildēt

Kultūra ir dramatiska.Braukt nejēdz.Kaut ko dzēšas pie aizmugurējā bampera..kaut ko plātās,apdzen..,bet!!Es pie nākamā krusta jau noķeru..kkādi slimi indivīdi LV brauc..un brauc kā krievijā jau,kam krutāks skārda gabals,tas ir šoseju dievs,idioti.

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
1 0 Atbildēt

Kā iemācīt cilvēkiem stāvlaukumos izvilkt savas pēcpuses ārā no automašīnas neapdauzot no vienas vietas blakus esošās? Pilnīgi riebjas skatīties uz mašīnas sāniem. Es vienkārši nesaprotu kā to var dabūt gatavu un te neiet runa "par tuvu noparkota utt.", bet reāli par cilvēku vienaldzību. Dažreiz tiešām liekas, ka to dara apzināti.

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 0 Atbildēt

Nu veikalu stāvvietas ir reāli par mazu. Pat nerunājot par tām vietām, kuras blakus ratiņu novietnēm. Nezinu, kurš ir noteicis to stāvvietu izmērus.

dubis Reģ.: 21.10.2019
2 0 Atbildēt

Valsts standarts un biznesmeņu vēlme pēc iespējas mazākā zemes pleķī dabūt pēc iespējas vairāk stāvvietu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

-standardam ir savs Mātters- lohiem lohvalstīs nemaz nav paredzēts lielus auto lietot:

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
3 0 Atbildēt

Par stāvvietu izmēriem varu piekrist, tāpēc izvēlos parkoties vienmēr tālāk no ieejas, kur mazāk mašīnu, bet arī tas bieži vien nelīdz.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Drošvien visu un jebko noteic Valsts standarts.Kurš Lohiem nav brīvi pieejams.Izejas datus visdrīzāk ir kādreiz noteikuši kaut kādi eurokretīni.Lielveikals nav domāts lohpircējiem- tas ir vnk peļņas avots.Ar tiem 2,50 būtu jāpietiek jebkuram īstenam eiropejietim.Neatkarīgi,vai viņam landkreizers vai mikropolo.Ja tev mikro- esi lepns un sit to syku kruizeri,izbaudi Varu, kā viņš pārdzīvo par to savu suudu.

Visiem jābūt vienādiem un katram ir jāizjūt bijāšana, ka viņa īpašumu jebkurā brīdī var apskādēt un (vislabāk) vispār būtu to atņemt.Privātīpašums ir jāizskauž pēc idejas.Ie- un iz- kāpšana,piekļuve dzīvesvietai, jebkuras ērtības un individualitāte,- tam visam tuvākajā nākotnē ir jāizzūd.

ps- ja ir brīva vieta kkur pašā galā/beidzamā, kur vismaz no vienas puses nav iespējamā lohoponenta- es arī lieku tur..

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Var noparkoties praktiski tukšas stāvvietas otrā tukšajā galā un vienalga atradīsies kāds lohs, kurš izbrauks visai stāvvietai cauri un noparkosies tieši tev blakus. To es pēc pieredzes saku.

Un esat pamanījuši vertikālas mini švīkas uz durvīm? Ir tādi lohi, kuri atbalsta sava auto durvis pret sānā esošo un pēc tam droši pašūpina amīšus, iesēžoties.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ierīkot savai mašīnai beidzot moldingus - ja mērķis ir tikai pasargāt savu mašīnu, tad plastmasas vai gumijas, ja audzināt citus, tad metāla U veida dzelžus...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Var jau būt durvīm kaut ko dod, bet man sasita ar asu kanti aimugurējo arku. tagad gan tā bukte vairs nav aktuāla, jo stirna vakar nošķīla labo priekšu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Laikam jau nekā, bet var censties nedoties uz vietām, kur ir gemorojs ar tām stāvvietām, iespējams tas liks padomāt tiem, kas tās ievieš.

Es savas durvis pieturu, cik paskatās apkārt diemžēl tā dara retais....

Retā sakarīgā stāvvieta ir IKEA.

650 koments par privātīpašumu vnk bomba, labāk par esošajām "tendencēm" nepateiksi !

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Ir atsevišķi reti projekti redzēti ar 3m platām stāvvietām. Bet tā pārsvarā ir 2.5m. šad tad kāds vēlas arī to nomazināt uz 2.25m jo nesanāk vajadzīgais skaits. Principā arī šeit iauto.lv varētu iesniegt priekšlikumu standartizācijas komisijai izvērtēšanai, jo piekrītu 650, ka visi standarta auto vienlīdz labi neielien 2.5m platajās stāvvietās

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Man ir desmitiem reižu pieskārušies,kad esmu iekš auto,bet NEreizi neviens nekad nav atvainojies.Tai skaitā, arī ne tad, kad esmu pat kāpis ārā un sācis verbāli kasīties.Lielākoties tie ir bijuši tupi krievu purni,ieskaitot bābas.Lehuss marka visdrīzāk ir pirmajā lohvietā- normāli ļaudis ar tiem suudiem nebrauc.Ne pa ielu,ne pa stāvvietu.Lielākais risks, kad/ja tu redzi ka blakus viens nolicis šķībi un otrs nepavidu- starp viņiem pieklājīgi simetriski ielienot, pats riskē palikt Loha lomā.Jo,kamēr būsi prom,atradīsies kretīni, kuri speciāli to izmantos savas "taisnības" izrādīšanai.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

perpendikulāri novietotiem auto valsts standarts iesaka 5m reiz 2,5m stāvvietu, bet tikai iesaka! nu, bet pie šī izmēra vienam auto arī pieturas vairumā gadījumu projektētāji. invalīdiem savukārt jāparedz 5m reiz 3.5m laukumu vienam auto. runa par vieglajiem auto, ne kravas vai autobusiem - tiem citi, lielāki izmēri

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
4 0 Atbildēt

Var taisīt,cik platas gribi,vienmēr kāds uzbrauks uz baltās svītras.

dubis Reģ.: 21.10.2019
3 0 Atbildēt

Jo atšķirībā no ceļa nepārtrauktās līnijas par stāvvietā esošās līnijas šķērsošanu, uzbraukšanu, apstāšanos uz tās nevar sodīt, ja varētu, diezgan ātri cilvēki no tā atradinātos. Tāpēc šobrīd visas tās bildes ar xpiektajiem pa diagonāli ir tikai lai tauta ceptos, likums nenosaka, ka tā nevar stāvēt, izņemot, ja ceļa zīmes to neatļauj. Pliks CHA ļauj.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

šitas labs ieteikums! tiešām trūkst CSN pants, ka nedrīkst uzbraukt uz nepārtrauktās līnijas ar stāvēšanu uz tās, nu teiksim kādus 25-30 eiro sodiņu un būs kārtība autostāvvietās!

WALA Reģ.: 19.06.2002
7 0 Atbildēt

Nu ka uz to paskatas, ja kads negrib lai viņa 100K vertu Poršu regulari kāds apkskrāpe, tad 30 EUR soda un likšana šķērsam pa 2 stavietam iznak stipri letāk, ka cinities ar braukt nemācetaju raditam švīkām ...

Ta ka sods prinicipa ir pie dirsas, jautajums ir tikai par savstarpēju cieņu, necienat mani un skrapejat manu auto, nu tad ari parkojos ka gribu ... kaut ka tā !

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 5 Atbildēt

Vispār jau ar 100k auto komplektā nāk kalps, kas bauc iepirkties.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 1 Atbildēt

Nu ka lai tev pasaka Ernests Bernis vienmer ar savu Porši brauca pats pie stures ...

Zefirasturetajs Reģ.: 03.08.2019
4 3 Atbildēt

Besī lohi, vai loses, kas baidās braukt pa lietu. Tur kur atļautais 70km/h brauc uz 30km/h un besī, ka aiz tā loha, vai loses brauc vēl 8 lohi /loses, kam bail apdzīt to lohu/losi.

Nesaprotu, kādēļ tad liek tiesības, tjip mācās ar instruktoru braukt, ja rezultātā baidās braukt pa normālu ceļu lietus laikā.

Ziemā tas pats. Kā sniegs, tā viss. Bailes, bailes. Bet nu labi. Tur jau arī plikās riepas spēlē lielāko lomu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Ziemas sākumā tas ir normāli. Lai pierod pie slidenā ceļa un sava auto/riepu iespējas. Arī jaunas riepas uzvedas dažādi un labāk tā, nekā pilni grāvji ar auto vai new hardware no 3 auto saslēguma. Pirmās sala, sniega dienas ir absolūti pamatotas, kāpēc jābrauc lēnāk. Par lietu gan tiesa, ja vien nav planējuma iespējas vai gāziens.

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

Tur jau vairāk pie vainas jaunās ziemas riepas un sajūta, ka ar tādām var gāzt tāpat, kā vasarā

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Ak, jaunais cilvēks atkal nemierīgs - atkal kāds nejēdz braukt pa prātam. Visi tik lēnīgi, tik lēnīgi.

Ja jau reiz VISI ir tādi nejēgas, varbūt problēma jāmeklē savādāk - sevī?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Novērojums uz Austrijas bāņa. Pamatā visi brauc 130-140. Ja kāds velk ātrāk tad vācu numuri. Man nomas rapid 1.0tsi un turos plūsmā viegli. Tad sāk līt lietus, kas pāriet reāli negaisā. Rapid turās uz ceļa labi, bet nu jau pārsvarā daudzi dzēšās uz 80. Slēdzu visas miglas un palieku kreisajā joslā kur ap100, ar distanci lai saredzu priekšējo gaismiņas. Bet atrodas arī tur gudrinieki kas šādos apstākļos sēž pie aizmugures pielipis. Priekšā cits pa labi lēnākie. Stulba sajūta, reizēm pažāvēju bremzes. Tas palīdz un aizmugurējais atpaliek. Iespējams, ka cilvēkam šādi braukt sliktas redzamības apstākļos, liek viņa sliktā redze!?

Sastrēgums ilgi nav jāgaida, kāds audinieks universāla virsbūvē uzmetis kūleni un sāniski uzmaucies metāla barjerai. Par nelaimi tas noticis tikko un tālāk viss atkal aiziet.

Kāpēc visu šo te rakstu, lai katrs brauc pēc savām prasmēm, jo kad lohi sāk braukt ātrāk nekā viņi spēj ir vel sliktāk..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pilnigi normāls secinajums, es ar auto kam gan motora jauda ļauj, gan bremzes normālas (vismaz 4x disku), īpasi neraustos braukt ar 160, diži ātrāk ne, jo pie 160 auto vel pienemami "ceļ", bet talak jau vairs īsti ne ... unman nepatik ja attieciga situacija vieniga iespeja būs bremzēt, man labak tomer tīk, ka varu ari iespiest grīdā, ja ta šķiet atbilstošāk situācijai.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Austrijā (stiprs) lietus ir ierasta lieta.Pat kvalificētam Lv braucējam ir samērā grūti konkurēt pat ar viduvēju ierindas austrieti. LvLoham tas ir neiespējami principā- jo tas kolēģis austriešu lohs viņu pārspēj visās jomās.Lvlohi turpmāk kritīs vēl dziļākā lohubedrē, jo viņiem nav ne pieredzes,ne iespēju, ne arī viņiem interesē kā apgūt kādu "minimumu".Tālāk par lietuvu viņi nebrauca jau diezgan ilgu beidzamajā laikā, ta kur nu vēl tagad.

Tādās Austrijās un Itālijās ir citāda riepu kultūra.Lietotu riepu aprite tur nav populāra.Ne kā pie mums- kad riepu montāžas kantori ssā masveidā tirgo klientu izmestos atkritumus.

Tāds golf vai skoda scala ar savām tām 205 vai 215 platuma riepām stipra lietus laikā var gluži mierīgi pazemot lielu daļu to triturbo ultrakvadro.Plus vēl, ja tā skala ar visām savam ripām ir teju jauna.Jo tiem oponentiem ir (vismaz) 245 vai 255, kuras jau pie 6mm atlikuma sāk palikt problemātiskas braukšanai pa ūdeni (ja nejaukt reālu slapjumu ar vnk mitru asfaltu).Ar platu padilušu riepu pa reālu ūdeni nevar normāli pabraukt principā nē, vienalga kāds lai faķīrs tur būtu pie stūres.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Izcils piemērs stipra lietus gadījumā būtu Audi A2 ar saviem oriģinālajiem 145 mm ripuļiem un šauro virsbūvi! Pat Vaz ar 155 mm varētu nokost X6? Pat braucot ar parastu pasažieru Primastar ir nācies sajusties par šosejas "karali", kad uz maģistrāles Lietuvā uznāca grēku plūdi un sāka sēņot visi plato sliku limuzīni...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 3 Atbildēt

Sen nebiji braucis vakrā ar moci, tādā krēsliņā! Baigi patika

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vakar posmā Jelgava-Olaine Passat B5 ar 110 zirgu dīzeļmotoru vilka uz piekabes-platformas pirmās paaudzes BMW-X5. Ātrums ap 50-60 km/h, gara aste un daudz apdzīšanu. Passat masa 1,4 tonnas, piekabe-platforma plus BMW uz tās 2,1-2,2 tonnas apmēram. Šķiet, ka šāda vilcēja un piekabes masu attiecība nav droša!

Kā tu zini ka tās pastētes traktormotoram bija tikai 110 zirgi, un nevis 140, 170 vai 200?

Attiecībā par kaut kādām masām - tak [reālajā dzīvē] pie dirsas tā attiecība - kas tur, saprāta robežās, izmainīsies ja krava būs 2x smagāka par vilcēju? Piekabes āķi vilcējam izplēsīs no pakaļas ārā, par to tu baidies? Priekš tā svara savaldīšanas piekabei ir attiecīgas bremzes, kur normāli vilcēja vadītājs bremzējot nemaz nejūt ka kaut kas aizmugurē atrodas. Konkrētajā situācijā tur bija švaks vadītājs un/vai viņam bija bail no kravas, jo galvenā problēma bija nevis kravas svars, bet smaguma centrs, kurš tur varbūt atradās pārāk tālu uz aizmuguri...

P.N. Nesen redzēju dižajā pilsētā skatu - otrās paaudzes seat ibiza universālis [lasīt - deviņdesmito gadu polo universālis] velk lielo autovedēju piekabi pa čaka ielu; brīdi vēlāk ejot tālāk ieraugu to kombināciju atkal; uz piekabes virsū tiek braukts C6 A6...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kad nonācu galapunktā, apskatījos CSDD datus.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Interesanta tēma. Nākamreiz uztaisī lūdzu foto un atsūti WhatsAppā vai uz epastu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tēma ir vairāk kā interesanta, bet pats galvenais ir braukt ar ātrumu kas atļauj sev kontrolēt situāciju. Un var pavest pat daudzas t ar kārtīgiem riteņiem un asīm bez problēmām. Bet vari uzmest kūleni, jo piekabes trumulim izlūzt gultnis dēļ nekvalitatīva izstrādājuma pie normāla noslogojuma. Tik nekad dzīvē nēesmu redzējis izlūzušu velkamo āķi..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Par velkamo āķi - tur ur ieplanota izturibas rezerve, jo auto paātrinoties un bremzejot tur ir diezgan iespaidiga slodze. Ja piekabes pareizi noslogo (un bremžu sitema ir kartībā) , tad āķim lūzt nav iemesla, biežak esmu redzejis, ka piekabes dīsele vai stiprinajumi pie auto virsbuves sākuši plaisat - bet tos bojajumus normāli cilveki laicīgi censas novērst ...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Piekabes nomā minēja gadījumu, ka uzliek piekabi un āķis nolūzt turpat aiz stūra izbraucot no plača. Tā ka gadās.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 5 Atbildēt

Gribu uzrakstīt par Skoda Octavia, bet nesanāk!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Intersants risinājums - dižajā pilsētā posmā Gogoļa ielā centra virzienā posmā Dzirnavu iela - tirgus uztaisīta sabtrana josla. Ar vienu āķi - pie policijas iecirkņa (Gogoļa/Turgeņeva krustojums) allaž ir novietoti auto un sabtrans tur spiests pārkārtoties uz kreiso joslu. Attiecīgi pašreiz ir josla, kuru sabtrans vienkārši neizmanto (praktiski novērojumi) un kas citam transportam arī nav pieejama.

Ja tos auto novietošanu neaizliegs, tad būs vienkārši DDM.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Principā auto nevajadzētu ļaut novietot tur kur ir intensīva satiksme abās ielas pusēs, bet vienai daļai jāapstājās, jo fiziski stāv mašīnas....ar to menteni tā interesantāk būs, bet josla pilnīgs pī, jo tur jau kreisos, labos un visu iespējamo varēja taisīt. tāpat no centra busi masveidā gāž uz Abrenes ielu...izskatās, ka Gogoļa iela drīz nelietojama būs....

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kreisie uz Puškina ielu nepastāv (vienvirziena iela), bet Turgeņeva ielai Krasta ielas virzienā aizliegti jau sen. Pretējā virzienā tos taisa tikai sabtrans un tā itkā nebūtu dikti dramatiska problēma.

Ar to policijas iecirkni ir tā, ka tur nereti ar busu pieved visādus žūpas un tad nu tas buss tiek nolikts. Protams, tas nav visu laiku. Cik lielā mērā tas traucētu, ja aizvāktu tos auto, kas tur stāv stundām ilgi, kas zina.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Fakts ir tāds, ka atbilstoši esošajam trendam "auto ir slikts, visi uz velo, sabtransam priekšroka" tādas joslas saradīsies vēl, jo sevišķi tāpēc, ka RS ir Rīgas prioritāte Nr.1 (nevis tur kāds gājejs vai pedālis) - kur šiem vajadzējs, kur grafiki nebūs kā vajag stūķēs uz urrā tās joslas - piemērs ir Maskavas iela, kur vniekārši līdz dolei ir sačakarēta ielas caurlaidība un izbrauc pāris busi (šajā gadījumā atšķirība no Gogoļa ielas, kur to tiešām daudz ir).

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Šajā vietā tā josla, manuprāt, nekam diži netraucētu, ja vien nebūtu to stāvošo auto, kas ideju (vismaz pagaidām) padara par diezgan bezjēdzīgu. Tiesa, ja tos auto aizvāktu, zustu joslas jēga, jo lielākā daļa vieglā transporta tāpat brauktu pa kreiso, jo pie tirgus labajā sākas sabtrana bremzēšanas un braukšanas uzsākšanas un vieglie no tā cenšas izvairīties. Respektīvi - tas viens otrs vieglais labajā joslā sabtranam diži netraucētu tāpat.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Dažas nedēļas atpakaļ sestdienas pirmajā pusē braucu uz Bausku. Mašīnu nav daudz, satiksme mierīga. Aiz Ķekavas, kur beidzās ātruma ierobežojumi, apdzenu pāris 80-85 braucošos. Nākošais priekšā offroadam sagatavots Wranglers ar vācu numuriem arī brauc ~80. Sāku šo dzīt, bet šis pedāli grīdā un aizbrauc ar vismaz 130. Padomāju, cilvēks aizdomājies, nepamanījs ātruma ierobežojuma beigas un savā ātrumā aizbrauc. Pirms Iecavas atkal šo panāku, jo viņš atkal brauc ~80. Eju garām, šis atkal pedāli grīdā, šoreiz skaidrs, ka apzināti, jo pat paskatījās uz mani.

Piezvanīju CP, lai paskatās, kas tas par neadekvātu tipu, solījās darīt, ko varēs. Pirms Bauskas atkal viņu panācu. Policija gan mazliet dīvaina - gaidīja viņu pirms Bauskas kreisajā pusē un tikai pavadīja ar skatienu. Ko viņi tādā veidā gribēja pārbaudīt, man netapa skaidrs.

Bauskā pie luksafora nostājos viņam blakus, lai paskatītos, kas viņš tāds, kaut ko caur logu lamājās, bet tā arī nesapratu, ko viņam biju nodarījis?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

No vienas puses,jo vairāk šādu zvanu,jo labāk.Bet policija (parasti) atbild, ka "katram" nevarot ekipāžu piesiet.No tā var secināt, ka drošvien tādu zvanu beidzamajā laikā nav maz.Acīmredzot, pašam jāizvērtē.Un, ja tiešām liekas, ka kārtis sakrīt, nu tad pa pilno programmu.Jābūt morāli gatavam pamatot savu viedokli un laiku tērēt un iespējami pat riskēt kādā pārpratumā iepīties.Bet kādam TO ir jāuzņemas, savādāk tie neadekvāti jau pārāk savairojušies.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Ja būtu viņu apturējuši, biju gatavs arī apstāties un parādīt reģistratora ierakstu.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Vajadzēja par dzērājšoferi saukt, ka streipuļo pa ceļu, te ātrāk, te lēnāk, domāju, ka būtu reaģējuši ātrāk un nopietnāk. Cik zvanīts par virssvara auto kas brauc pa ceļiem ar 7t vai 12t, vispār nekāda reakcija.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Situāciju aprakstīju par neadekvātām ātruma maiņām un kaut kā jau reaģēja, jo bija redzams, ka tieši to Wrangleri gaidīja (visa ekipāža pavadīja ar skatienu), tikai kaut kā ļoti pasīvi. Ar paskatīšanos no pretējās nomales visa reaģēšana arī beidzās.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nobijās no vācu numuriem, ekipāžā bez mātes valodas citas nezin.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Jautājums, vai tie vispār bija vācieši. Te Rīgā arī tādi "vācieši un angļi" redzēti, kas vietējā stilā brauc, tikai pie stūres tīrie bāleliņi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Nesen zvanīju par auto bez numurzīmēm, operatīvi visu nokārtoja. Valmiera, rīgā iespējams resursu trūkums

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 1 Atbildēt

Par tiem numuriem visādi var gadīties....pašam nesen Kangaros nolidoja nr.zīme (visticamāk), tā arī līdz Rīgai atbraucu, konstatēju nākamā dienā šaizi, nu neko -70 eiro prieks tāds maksā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Nolidojis bija gan aizmugurē gan priekšā(nejauši redzēju, kad mani apdzina), uz šosejas brauca ap 130, pilsētā 80+

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Nu tas ir drusku cits "stōrijs" tā teikt

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

twitter.com/i/status/1298614119529164800

te par Krievijas autobūves faniem. Īstajiem iAuto patriotiem veltījums

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Īsais, specializētais autopārvadātāju krievu valodas vārdu krājums

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Šajā vietā tā josla, manuprāt, nekam diži netraucētu, ja vien nebūtu to stāvošo auto, kas ideju (vismaz pagaidām) padara par diezgan bezjēdzīgu. Tiesa, ja tos auto aizvāktu, zustu joslas jēga, jo lielākā daļa vieglā transporta tāpat brauktu pa kreiso, jo pie tirgus labajā sākas sabtrana bremzēšanas un braukšanas uzsākšanas un vieglie no tā cenšas izvairīties. Respektīvi - tas viens otrs vieglais labajā joslā sabtranam diži netraucētu tāpat.

Jāziņo Timrotam, lai ieved kārtību, nesen viņš pa Krasteni ņēmās, kur sab. joslā maksas stāvvietas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Mentu parkingu vajag aizvākt un A joslu līdz 13.janvāra ielai. Sabiedriskais nedrīkst stāvēt stūķī.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Sabiedriskais nogriežas uz autoostu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Uz centru sabtranss stāv tunelī kopā ar auto

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pret menteni un CSDD tas Saskaņas pērkamā dvēsele vairs neiet.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Šodien vēlēšanas, ja gribat pārmaiņas, nobalsojiet par kaut ko citu

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Par ko?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Rr19 rakstīja: Jautājums, vai tie vispār bija vācieši. Te Rīgā arī tādi "vācieši un angļi" redzēti, kas vietējā stilā brauc, tikai pie stūres tīrie bāleliņi.

Vizuāli pēc vietējiem neizskatījās. Džeks ap 30 un čiksa blakus.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Čaka iela gan ir grandiozs bardaks. Binders un acb taču pabeiguši pleskavas šoseju taisīt. Tā kā varētu visus apakšniekus pārsviest uz šo objektu, uzrotīt rokas un ātrāk pabeigt!

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Viņiem vēl Jelgavas, Jūrmalas un Daugavpils šosejas palikušas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Čaka iela gan ir grandiozs bardaks. Binders un acb taču pabeiguši pleskavas šoseju taisīt. Tā kā varētu visus apakšniekus pārsviest uz šo objektu, uzrotīt rokas un ātrāk pabeigt!

Čoms tur dzīvo un sakās, ka katru vakaru ap 23iem tieši sākas remontdarbi. Var izvirzīt visādas teorijas, vai sākas tāpēc, ka tā it kā nozīmīga iela un labāk strādāt naktī, vai nu kādi citi iemesli, bet tieši ap to laiku viss notiekot.

Gulēt esot sūdīgi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Stabeni tāpat remontēja.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

ko viņi tur vispār naktī redz? Kāda darbu kvalitāte? Kaut ko pusmiegā bakstās!

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Intersants risinājums - dižajā pilsētā posmā Gogoļa ielā centra virzienā posmā Dzirnavu iela - tirgus uztaisīta sabtrana josla. Ar vienu āķi - pie policijas iecirkņa (Gogoļa/Turgeņeva krustojums) allaž ir novietoti auto un sabtrans tur spiests pārkārtoties uz kreiso joslu. Attiecīgi pašreiz ir josla, kuru sabtrans vienkārši neizmanto (praktiski novērojumi) un kas citam transportam arī nav pieejama.

Ja tos auto novietošanu neaizliegs, tad būs vienkārši DDM.

Šorīt pie policijas iecirkņa auto vairāk nestāvēja un, liekas, tālāk, kur kādreiz kaut kādi takši stāvēja, arī nebija nekādu stāvēšanas atļauju (ja pareizi pamanīju). Tā ka sabtrans tagad brauc pa savu joslu.

Tā ka lai nu kā, vismaz tas pudeles kakls pie policijas iecirkņa likvidēts.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

gandriiz noticeeju ka tur vairs nestaav policijas auto. visi bija aiztriekti uz vecriigu trenkaat piedzeerushos skolniekus, taapeec tukshs, tusinsh ne pa jokam , taadi bari!

dubis Reģ.: 21.10.2019
3 0 Atbildēt

Besī, ka uz pusotras joslas šosejām, apdzinēji, apsteidzēji nerāda pagriezienu par manevra uzsākšanu. Sekoju līdzi norisēm uz ceļa, bet citreiz paliek uzmanība tikai uz kaut kādu perifēro redzi, kad noreaģēt uz kaut ko dzeltenu un mirgojošu kas tuvojas pretim var arī automātiski, bet pliku dzelzs gabalu var pamanīt pirmspēdējā brīdī. Reāli tas taču neko nemaksā un, ja Tu lien pretējā joslā būtu tomēr forši pabrīdināt. Ja nebūtu žēl dzīvības, gan savas, gan pretīmbraucošā krāna, tad varētu iegādāt kaut ko smagāku un nenotīties uz asfaltēti nomali, redzot, ka pretim kāds nāk(apsteidz, apdzen) bez pagrieziena.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

nu tas ir auto apmācību skolu instruktoru dārziņa virzienā metams akmens, ka nav iemācījuši kursantiem rādīt pagriezienus apdzenot

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Eksāmenā visi rāda kā pienākas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Labrīt! Kurš kursants tad noliktu eksāmenu?

Tas, ka izlaižas pēc tam, tā jau nu galīgi nav instruktora vaina.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

principā vajag uztaisīt, kā griež stūri tā automātiski ieslēdzas pagrieziena rādītājs, ar zināmu leņķa lielumu

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tas neatbilst definīcijai "Savlaicīgi"

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kad griež,ta jau ir par vēlu.Vernons sacīja pirms 2000m esot jārāda.Labāk jau ātrāk.No rīta pusmiegā kā aizdedzi ieslēdz,tā visas lohlampiņas iedegas un visu d nedziest.Jā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tas neder, jo ļoti bieži sanāktu maldināt. Piemēram, krustojums līkumā (tādu nemaz nav retums). Arī pa apli braucot, tad visu laiku kreisais degtu, un neko nevarētu saprast.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Pilsēta un ārpus pilsētas - tās ir divas dažādas lietas. Ja ārpus pilsētas kaut kāds kreisais pagrieziens uz dieva dotu sānceliņu tiešām būtu jārāda ļoti savlaicīgi, tad pilsētā tas galīgi nebūs jēgā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti