Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..52
robchix Reģ.: 04.03.2002
10 3 Atbildēt

Shodien naacaas apmekleet Samarieshus, CSDD eekaa.

Auto atstaaju teh. apskates laukumaa.

Rezultaataa naacaas konstateet, ka aciimredzot ar viena beerna liikji pie tehniskaas apskates boksiem ir par maz.

Jo mainiijies nav praktiski nekas, kaa ljautinji staaveeja aarpusee pie boksiem, gaidot savu auto, taa staav arii tagad.

Toties CSDD ekaa pilnaa sparaa iet kaarteejais remonts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 1 Atbildēt

Vēl viens...

Un kas ir iemesls, lai kaut ko mainītu? Nopietni, nevis kaut kādu 1 negadījumu minot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
8 0 Atbildēt

+1 Viens traģisks, bet tai pat laikā neiedomājami muļķīgs negadījums, vēl nenozīmē, ka sistēma ir nepareiza. Tā ārā stāvēšana gan ir besīga, man vienmēr ir paticis pašam kopā ar inspektoru visu apskatīt un paraustīt. Šādi arī var sarunāt, ka palaiž cauri ar kādiem maznozīmīgiem defektiem (piemēram, caurs izpūtējs), ja tu izskaties ieinteresēts un apsoli visu salabot. A tagad nekā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
5 0 Atbildēt

Skatīties inspektoriem līdzi ir nozīmīgi arī tāpēc, lai neliek bezjēdzīgus 2kus, kurus pēcāk servisā nevar sameklēt un arī cits inspektors brīnās atkārtotā TA. Tā gan kopš "jaunās" kārtības ir gadījies vienīgi vienreiz, bet man šādi nepatīk ļoti, sevišķi jau tāpēc, ka vietas vienam auto īpašniekam pie tiem kratīkļiem pietiek pa 2-3-4 metri atstatus no tiem inspektoriem. It kā jau pa tām durvīm var ko redzēt, bet manuprāt, ja ir strīdīgi divnieki, lai ceļ uzreiz atpakaļ augšā (t.i. nebraukt ārā ). Un ārā cilvēki jau stāv uz tā paaugstinājuma pārsvārā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
7 0 Atbildēt

Njā, šis tā dīvaini. Man vienmēr komentāri ir pateikti vēl uz pacēlāja nenolaižot lejā auto. Ritošai visu parāda. Ja kaut kur sulo eļļa, tad parāda. Kas, tagad ir kaut kā savādāk dēļ kovid?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 0 Atbildēt

Iesauc atpakaļ beigās un parāda vainas, ja tās ir rädāmas uz pacēlāja

Freijers Reģ.: 06.09.2018
7 0 Atbildēt

Man arī vienmēr tā ir bijis, līdz vienam busam šogad, kur caurrūsējušo izplūdes gofru neatrda ne meistars, ne arī otrs inspektors pēcāk. Tāds pārcentīgs savā apziņā pārsipies kadrs trāpījās, reti tā notiek (par Rīgas TA runāju), bet tomēr.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 1 Atbildēt

Kurš liek stāvēt ārā? Ārā jāstāv pasažieriem, šoferis stāv pa gabaliņu no mašīnas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

Man lika. Gāju atkārtoti pēc tam, kad bija noticis tas negadījums. Tad varēju palikt iekšā. Lai gan varbūt tas tamdēļ, ka tikai 1 vaina bija jāapskata (atkārtotā skate).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 1 Atbildēt

Nezinu, kā lauķiem, bet dižajā pilsētā covid jauninājumi ir tādi, ka uz skati jābrauc strikti vienam, jāatver visi logi, jāaizsprādzē visas drošības jostas un pēc izkāpšanas no auto (pirms bremžu ruļļiem) jāiet stāvēt ārā.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Kā jau teicu - ne grobiņā, ne liepājā nevienu ārā nedzen, stāvi pa gabaliņu no mašīnas un skaties, apmēram tā kā agrāk bija jāstāv pasažieriem - pārējais kā tu to nosauci.

Varbūt atšķirībai kāds sakars ar telpu ietilpību, gan grobiņā gan liepājā ir bokss ar divām līnijām un parasti tur ir trīs apskates rūķīši, no tām izrietošas trīs mašīnas vienlaicīgi iekšā [un trīs vadītāji], atšķirībā no dižās pilsētas konveijera ar padsmit līnijām un baru apskates rūķīšu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
7 0 Atbildēt

Pirms mēneša laukā dežurēja students CSDD vestē. Nezinu gan kāds viņam bija norādījumi.

Neviens jau neliedz cilvēkiem pašiem izvēlēties kur stāvēt, tas dzelzs gabals jau nav suns ka paveroties vārtiem uzreiz jāskrien pretī, arī norūpēts skatiens caur vārtu lodziņu diezvai līdzēs izbēgt no kāda divnieka.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
11 0 Atbildēt

Neatceros ne reizi, kad man būtu mēģinājuši piesiet neeksistējošu divnieku. Arī 30 gadus veciem auto. Arī ne reizi, kad man nebūtu pienācīgi izskaidrots, ja bojājums ir.

Laikam TA stacijas un to personāls ir dažāds. Esmu bijis Rīgā, Siguldā, Cēsīs un Valmierā.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 2 Atbildēt

Atkarīgs no apskates rūķīša un viņa vēlmes tevi izpist. Manam golfam šopavasar piekabināja "virsbūves stiprību ietekmējošus korozijas bojājumus", dēļ roba aizmugurējajā kantē, kura ir tikai dekoratīva, un kurš bija uzkrītošs, jo tur visapkārt viss bija svaigi sametināts un nokrāsots. "virsbūves stiprību ietekmējošus korozijas bojājumus" es atradu kad es pēc tam mainīju pakaļu; kreisajā aizmugures lanžerī bija normāli cohumi izrūsējuši - tos apskates rūķītis, protams, nepamanīja...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
6 0 Atbildēt

To jau parasti grib, ja saskan abu seksuālās orientācijas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
8 0 Atbildēt

Arī tāpēc ir vēl un vēreiz jārunā, lai CSDD lukstiņi saprot, ka tirgu tiešām vajag atvērt, nevis pārdalīt pīrāgu tajās pašās sastāvdaļās.

Pie izpisējrūķīšiem neviens nebrauktu, ja turpat blakus būtu sakarīgs kadrs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
6 0 Atbildēt

Tika pieminēts Graudu un Valdeķu luksofors,tā ir auza,mans tur vairs nebrauc.Bet līdzīga situācija ir Siguldā pie Nestes,vienu svētdienas vakaru braucot uz Rīgu korķis bija pirms Raibā suņa krusta.Nākamreiz jau braucu gar bobsleja trasi,sanāk lēni(zīme 30) bet toties braucu nevis slidinu sajūgu.

Secinu,visi jauninājumi uzlabot satiksmi tikai pasliktina situāciju.Vakar noskatījos Timrota sižetu par ViA Baltica jaunajām strīpām,nu ko lai saka,žopa.

dubis Reģ.: 21.10.2019
2 0 Atbildēt

Visur uzlabo nevis satiksmi, bet drošību, un pie esošās situācijas tas vienmēr sanāk apgriezti proporcionāli ātrumam, ērtumam, komfortam, tā nu diemžēl ir..

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Čorts sazin kā shitto tēmu lasīt,fig vairs sapratīsi kurā iepriekšējā lapā kurš ko jaunu ieplūtijis..Par distancēto darbu bij runa- teicu,ka IT-isti "lielās".Jā, tiešām, tā viņi dara.Tapc, ka katram pusvilkam ar laiku sāk likties, ka visapkārt tāds pats bars vilku.

Mums visur visapkārt nezcik jomu, kur IR kādam uz vietas jābūt.Paskat,visādu lohbiroju ēkas vien cik ir saceltas.Kam?? Kur?? Noliktavu kompleksi, ostas,dažādas ražotnes vispār teju visa transporta sfēra.No attāluma var "vadīt" daļu procesa, bet ne jau izkraut/apstrādāt kravu vai vadīt transportu.Tukšs birojs arīdzan reti kam ir pieņemams. Tirdzniecības lohcentri,pie kuriem tūkstots lohmašīnu stāv jebkurā d/nakts laikā. Pamēģiniet ar sabtransu turp aizkratīties un 3 rimi maisus mājās atvilkt bez auto.

Vai vel cita modīga mode- gānīt cilvēku par to, kur viņš dzīvo un cik tālu no sevis strādā.Kopā ar darbu katrreiz dzīvesvietu mainīt, vai ko? Svešiem padomu vienmēr prasīt? Tie "labāk" zinās? Vajag savstarpēju nepatiku sēt, sarīdīt,lai Lohi cits uz citu kliedz.Cilvēks ņēma aizdevumu,skrēja 3 darbos,vecu būdu pārbūvēja par Māju, cerēja,mošk Valsts ar laiku atkopsies, radīs modernu ceļu tīklu, viņš tagd pa 12min nokļus rimi un pa 42min limbažos pie omammas.A iznāk, ka *uj/viņam, sip tagd caur jaunolaini, tūliņ rīt vel maksāsi 5eur pa salinieku pārbraukt.'Baltezers reku pamodies- cykas igauņi rindā mauc, no īpašuma tagd nevarot izbraukt, uz brauktuves grūti trāpīt.Medemciems, tas i nigeru lohuciems, aber balttezzers, oi, nu tas tak Cita Lieta,nu ko jūs,tur Baltie,nu kā tad taa.Jā.Plet,ar Prāmi ,lai sip pāri pa savu to dīķi,uz to Jauno mendeļciema appgriešanās vietu,tikai 17km,toties droši ;P

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Mēnesi atpakaļ biju uz radu saietu Sāmsalā,tīrais prieks bija braukt pa Igauniju.Svētdien ap pl.21 izbraucu no Pērnavas un uzņemu kursu uz dzimto Banānu republiku.Zīme 100,kruīzā iestatīts 100 km/h,visi brauc vienādi,nevienam netuvojos ne viens man.Šķērsoju robežu,vsjo,pizda,visi lido kā dulli, drīkst vai nedrīkst apdzīt,pie dirsas.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Saki,ka nekāda plūsmā braukšana nesanāca,visi tēlo baigos kingus.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kruīzā uzlikts 100, vai tomēr uzlikts 100 pēc nepareiza spidometra, faktiski 95?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

tu kā to domā, uz kruīza uzlikts simts igainijā ir simts, bet kā pārbrauc pāri robežai, tā samaitājas spidometrs un sāk melot?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nē, es domāju to ka igaunijā sodu sistēma noteikti darbojas savādāk un bremžu gan jau ir daudz, kamēr pie mums ir daudz "simtdesmitnieku"... Un vispār, definētajos apstākļos es latvijā arī ezi kostu nost; es parasti tādā situācijā kruīzu uzlieku 105-107 robežās...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Nu bet protams ka tu ezi kostu nost. Jo eža novērojums, citēju: "Šķērsoju robežu,vsjo,pizda,visi lido kā dulli, drīkst vai nedrīkst apdzīt,pie dirsas." ir visnotaļ precīzs.

P.S esmu pat piedalījies bēru braucienā, kur uz kapiem dodoties, kolonna atvelk 115-120. Gribi negribi, jātur līdzi, lai gan biju ļoti izbrīnīts...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Uz mani tā frāze neattiecas, kopš tās reizes kad izlasīju kā kasiņu izdrāza netrafarētie par apdzīšanu pāri nepārtrauktajai, esmu pasācis pievērst uzmanību horizontālajiem marķējumiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Attiecībā par eža novērojumu - viss ir atkarīgs no tā, ar kādu diagnozi kurš brauc. Es tādus ežus kas velkas ar kaut kādiem franču vai japāņu sūdiem arī kožu nost pie pirmās izdevības - jo no tāda var tikai sagaidīt vēl lielāku vilkšanos, neko vairāk. Mani arī viens otrs krutākas tačkas braucējs mēdz kost nost līdzīgi - starpība tāda ka tie mēdz mani kost nost tā, uz kādiem manevriem es būtu gatavs iziet tikai ārkārtas nepieciešamības gadījumā. Tu, ja nemaldos, arī brauc ar kaut kādām tāda veida mašīnām, diezgan normāli ja tevi cītīgi kož nost...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 1 Atbildēt

nu tu kruts, ko lai vēl saka...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
4 1 Atbildēt

Kas tev pret japāņiem un frančiem,tavi VAGveidīgie pie foto bremzējās vairāk par pārējiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Protams ka viņi bremzējas - jo sirdsapziņa netīra - neesi pamanījis šo likumsakarību? Pa lielam gandrīz katrs simtdesmitnieks pret fočiku nomet uz 90... Vakar vēlu vakarā braucot pa A9 liepājas virzienā mani anneniekos apdzina viena B5 pastēte ar diožu stieni uz jumta kā stāvošu, respektīvi, cilvēks pa šoseju brauc bik virs simta, bet apdzīvotās vietās - tā it kā to nebūtu - kaķeniekos trāpījās cepisti, šis tur atmetās līdz kādiem 40...

Kas man ir pret tiem mašīnu izstrādājumiem? 90+% franču mēslu un 50+% japāņu mašīnu izstrādājumu ir garlaicīgas kastes ar nemotoriem kuras pērk cilvēki kuriem nepatīk braukt bet patīk sēņot. Uz jaunām mašīnām un bulkuvāģiem gan to automātiski attiecināt nevar, tādi mēdz būt firmām, un firmu braucēji mēdz diezgan kārtīgi dragāt.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Es domāju par tiem, kuri pirms foto nomet 80-85 vai pilsētā 45.Ja runa par

motoriem, tad kāds motors ir tavam Golfam, ja pie apdzīšanas tev jåieliek 3 robā, tas nozīmē, ka ar 5 tas motors ir mironis.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu jā, visādi lidotāji tā diezgan bieži mēdz darīt. Man joprojām labā atmiņā palicis atgādījums no pagājušā gada, kur rīta agrumā viens mudaks, simtdesmitnieks ar B7 A4 mani apdzina pirms tukuma - jelgavas šosejas krusta, lai man priekšā sadzēstos uz 85; nebūtu tur pretī tas dzelzceļa pārvads, būtu viņu principiāli nokodis, gāzes pedāli neaiztiekot.

Attiecībā par tavu viedokli par manu golfu - tev ir tipisks četru katlu kuļmašīnas dudinātāja viedoklis, tu esi kāds trešais vai ceturtais kurš tā iedomājas, par pārējiem es labi zinu ka viņi brauc ar gurdeniem un neatsaucīgiem dīzeļiem, tu noteikti nebūsi izņēmums. Man ir 2.0 8v atmosfēra, caurplūdnieks, kam pieskrūvēta 1.9 TD kārba, vārdu sakot, 1) man ir gara kārba 2) es ar mašīnu nevis vienkārši pārvietojos, bet braucu tā lai to varētu izbaudīt - to ka ar šito kārbu var apdzīt trešajā robā, atklāju tik pirms kāda gada [ieliku to pirms diviem gadiem] - ieliekot pie tiem 80-90 trešajā robā, pulkstenī ir bik virs 4k [apgriezieni pie kuriem ir max griezes moments], un ar to robu stiepjot, ierobežotājs iestājas pie kādiem 150 kmph, vai bik augstāk. Ar piekto es arī mierīgu varu apdzīt [reizēm tā arī daru], bet nu tad ir kā ar tavu dīzeli, tu urbini degunu un spidometra bultas lēnām kāpj uz augšu, garlaicīgi un neinteresanti. Ar iepriekšējo, 2.0, kārbu parasti apdzinu piektajā, ar šito, lai kompensētu kārbas argumu pasāku lietot ceturto līdz atklāju ka trešo arī var lietot.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Ja es brauktu ar dīzeli,es par tavu Golfu klusētu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Igaunijā sods ir no 3 vai 4kmh, un diezgan bargs, un policijas laikam arī vairāk, un stādina par maziem ātrumpārkāpumiem.

Nezinu kā tallinas šoseja, bet daudz kur apdzīt aizliegts tur, kur ir droši to darīt. Ja stulbi sazīmē CHA, nevar kaunināt pārkāpējus

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nezinu, kur jūs braucat un kā, bet neesmu Igaunijā raustijies braukt, un igauni ar nav leni braukusi, ja pareizi atminos tad starp 110 un 120 braucām, un tad vel pa kādam apdzinejam trāpījās ...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Man piektdien gadījās saskarsme ar īpatnēju tipu. Bracu pa A8 dižās pilsētas virzienā, no jelgavas, sākas 100 kmph ierobežojums, priekšā rodas D2 A8 4.2q, pirmsfeislifts, ar veci pusmūža gados un pliku pauri pie stūres, velkoties uz 95. Sagaidu izdevību apdzīt, iemetu trešajā un stiepju garām, pret nelielu uzkalniņu - hujaks, tas sāk spiest gāzi, pastiepjot man to manevru - pie kādiem 140 ticis viņam garām, atklāju ka uzkalniņa otrā pusē ir krusts ar 70 ierobežojumu un fočiks; dabūju diezgan stipri bremzēt lai tā mudaka dēļ nenofočētos - tas laikam to uztvēra kā "brake check" un pierāva man blakus un laikam gribēja skaidroties, bet vai nu pats aptvēra kādēļ es nometu pa nažiem, vai hvz kas, bet ne vārdu neteicis, atgriezās atpakaļ savā joslā aiz manis. Pēc tam, sākoties remontdarbu joslai, šis tā interesanti brauca aiz manis - es braucu sēžot astē priekšā braucošajiem, fūre un egles berlingo, tas aiz manis brauca kaut kādā īpatnējā savā nodabā, atstarpei starp mums brīžiem sasniedzot vairākus simtus metru - beigās, ceļu darbu zonai beidzoties tas aizgāja ar ātrumu virs atļautā, radot iespaidu ka viņš ir nevis demonstratīvs CSN ievērotājs/mācītājs, bet gan satiksmes čakarētājs...

P.N. Es nepamanīju kādu zīmi, vai tiešām pie medusciema ir novākts 70 ierobežojums?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
4 0 Atbildēt

Sen jau ir novākta, tur dauzi pēc ieraduma bremzējās. Tu man kådu laiku atpakaļ rakstīji "Kaut kā tavus pedāļu minējus neēsmu redzējis...", tagad redzēji, tādu ir dahrena.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Jā, daudzi pēc ieraduma bremzējas - braucot diezgan dzīvā plūsmā mazliet savādi ka lielākā daļa piepeši atmetas, bet es neredzu tam iemeslu un braucu kā pirms tam...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Bet Kāpēc jums tiem lohiem ir jāpiegriež šāda vērība?Var taču pieņemt, ka viņi vienkārši "ir", un viss, tas nav labojams, kādu gabalu jāpiecieš..Es piem braucu 4dien no rīta no jelgavas,pie cenu pārbrauktuves piestājot uz srakano, bija 2gab priekšā.Apbraukt tur vairs neko nevar, rezultātā visu to remontzonu kā Pirmais vilkās smirdošs transportieris.Es tīšām atpaliku no viņiem pa 150m, jo tas reāli smirdēja pēc degošas eļļas.Nu varbūt aiz manis arī kāds ko "padomāja"...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Njā, šis tā dīvaini. Man vienmēr komentāri ir pateikti vēl uz pacēlāja nenolaižot lejā auto. Ritošai visu parāda. Ja kaut kur sulo eļļa, tad parāda. Kas, tagad ir kaut kā savādāk dēļ kovid?

Tradicionāli eju skates Siguldā (esmu bijis arī Rīgā, Limbažos, Cēsīs), un kopš ir jaunuzbūvētā apskates stacija pie aerodiuma, ne reizi nekas nav rādīts. Ierastā kārtība - iebrauc boksos, atrādi gaismas, kāp ārā un vai nu trinies boksos, vai kovida laikā vispār ārā. Auto sabremzē, izkrata, izdzen ārā uz atgāzēm, tur arī tev iznes protokolu. Ja kas jautājams ,pasaka, bet ar pirkstu neiebakstīs, ka šitā bukse ir tā bukse utt. Tiesa gan, divdomīgas vai neesošas vainas arī neesmu novērojis, tā ka parasti man to jautājumu daudz nav.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Man pēdējā skatē abus pakaļējos gabarītus neieraudzīju, tiesa citi divnieki nelika baigi skaidroti es kas un kāpēc. Tik atpakaļceļā pie mājas izdomāju paskatīties, vai tu re kā, abi deg kā mīļie, bet nu tādi pablāvi. Mošķi vakara saule skates laikā nejēdzīgi iespīdēja, tā kā nevarēja redzēt. Bet nu jā neizskatījās ka speciāli censtos kko iešķiebt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tev ir tiesības prasīt, lai iebaksta ar pirkstu, pirms paraksties, ka esi ar konstatētajiem trūkumiem iepazīstināts. Diemžēl ir gadījumi, kad šo pieprasot, 1 pārvēršas par 0. Un bēdīgais - ne jau tādēļ, ka nav nekas labojums, bet tā ir vienkāršāk...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Var no Priekuļiem uz Rīgu braucu pa Valmieras šoseju jo Augšlīgatnē tagad ir auza,izdomājuši caurteku remontēt.Aiz Straupes tāda paliela kolona ar vieglajiem,tad brauc uz 100 tad sabremzējās līdz 80.Domāju, domāju un izdomāju kad neiešu viņiem garām,iestatīju kruīzu uz 95 un sāku lēni no viņiem atpalikt.No aizmugures labi redzams kas sabremzē kolonnu,tie ir lidotāji virs simta kas reizēm ieķīlējas starp autiņiem.Kad dullie aizskrēja tad iestājās miers un līdz Sēnītei nekādas sabremzēšanās vairs nenotika.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Tas, ka nekāda "ieķīlēšanās" nenotiktu, ja ievērotu normālu distanci, tev prātā nav ienācis? Jautājums, protams, retorisks, jo tava nostāja ir skaidra - vainīgi ir tikai un vienīgi tie, kas pārkāpj tos CSN punktus, kurus tu esi izvēlējies ka svarīgākus par citiem un esi pārliecināts, ka visiem ir jābrauc atbilstoši tavai skandināviskajai izpratnei par satiksmi.

wons Reģ.: 26.07.2017
3 0 Atbildēt

Nevienmēr šie steidzīgie ar tik precīzu ātrumu ieķīlējas, lai nebūtu jāsabremzējās, kaut distance ievērota. Nav nekas pret šiem kuriem jāsteidzas, visādi dzīve var gadīties, tomēr tiem, kuriem tā mēdz bieži gadīties, ieteiktu tomēr iegādāties attiecīgi jaudīgus auto, lai šie apdzīšanas manevri būtu pēc iespējas drošāki.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Nekas nemainīsies, kamēr nesapratīsi, ka tam nav nekāda sakara ar steigšanos. Tieši tāpat, kā lēnbraucējiem nav nekāda sakara ar drošu braukšanu. Tie vienkāŗši ir divi konfliktējoši braukšanas stili - diemžēl tā ir mūsu realitāte - esam pa vidu starp skandināvisko un Viduseiropas un mūsu ceļos ir vienlīdz abu stilu braucēji. Jau Lietuvā skandināviskais stils ir maz sastopams un Polijā ar tādu var arī atrauties kādu "audzinošu" manevru no fūres, kurai traucēsi. Savukārt Dienvideiropā tādam skandināvu stila braucējam labāk pie stūres nesēsties vispār.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

"Jau Lietuvā skandināviskais stils ir maz sastopams"

Atgādini, kas tev skaitījās skandināviskais stils? Jo liekas ka tu neesi tajā lietuvā bijis [zinu ka esi daudz] - puse leišu velkas zem atļautā, toties otra puse dragā krietni virs; man liekas ka tas neatbilst tam, ko tu apgalvo...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Skandināviskais stils ir braukt tā, ka šiem cilvēkiem braukšana ar pārliecību zem atļautā maksimuma ir interesantākais notikums dzīvē un ir jādara viss, lai aizkavētu nokļūšanu galā, pēc iespējas uzspiežot to arī citiem ar visiem iespējamiem līdzekļiem. Nezinu kur esi Lietuvā saskaitījis pusi, kas velkas zem atļautā - manuprāt tā ir maza daļa, kuriem piedevām nav izteikta vēlme uzspiest šādu ātrumu citiem (ļoti labprāt pat lēnie vieglie ieņem labo pusi un parāda pagriezienu, kad ceļš apdzīšanai brīvs) un pārējie māk neveidot vilcieniņus par spīti fiziski ierobežotajām apdzīšanas iespējām daudzos ceļa posmos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kur es esmu saskatījis daudz sēņotāju ar lietuvas numuriem? Tepat, manā rajonā, uz liepājas - klaipēdas šosejas, abās robežas pusēs. Šajā robežas pusē - ja brauc pa šoseju un pietuvojies mašīnai ar lietuvas numuriem, zini - tas būs šausmīgs sēņotājs - protams, jo normālajiem braucējiem pietuvoties nesanāks, bet lidotāji paši pietuvosies - un tādus sanāk redzēt pietiekami daudz. Tajā robežas pusē - ļoti daudzi nepazina CSN sadaļu par ātruma ierobežojumiem un tajā vidējā ātruma fočiku posmā pret sventāju velkas uz ~70, jo ja jau reiz pirms tā posma pirms pāris krustiem ir 70 ierobežojums, tātad noteikti tam posmam arī ir tāds ierobežojums - un ņem un masveidā velkas. Turpinot tālāk pa to pašu ceļu, kur jau sākas divas joslas katrā virzienā, bet ar parastas šosejas statustu, pietiekami blīvā satiksmē pilnīgi normāli ja labā josla iet uz -10, bet kreisā josla iet uz +20 - kā redzi, sēņotāju pietiek veselai joslai. Liela daļa nemāk ieslēgt lukturus, par ko mans lietuvas brālēns brīnās, jo lukturu lietošana viņiem izrakstīta tāpat kā mums; es tāpēc ja pa mūsu šoseju kāds nāk pretī bez ieslēgtiem lukturiem vispirms cenšos saskatīt kādas valsts numurs, jo ja tas būs lietuvietis, mirkšķināt visdrīzāk būs pilnīgi bezjēdzīgi. Visu to pašu var novērot arī uz citiem lietuvas mazajiem celiņiem; tā kā es esmu mazliet izklaidīgs, leišu sēņošanas paradumi retāk izmantotos ceļos man mēdz likt lauzīt galvu - vai priekšējais velkas uz 70 jo ceļš mazliet nelīdzens, vai es vienkārši esmu palaidis garām kādu ātruma ierobežojumu?

Taisnības labad gan jāsaka ka es pieļauju nelielu iespējamību ka te varētu būt tas faktors, ko te piemin dižās pilsētas apvidū nedēļas nogalēs - tā kā palangas apvidus piesaista daudz atpūtnieku no lietuvas platā gala, un tie lietuvieši kas brauc pa mūsu šoseju [posmā līdz nīcai vasaras laikā mašīnas ar lietuvas numuriem ir smagā pārsvarā] pamatā ir tūristi - ir neliela iespējamība ka tur ir nolasījies neparasti liels procents ar tiem, kam mašīnas vadīšana sagādā problēmas. Bet kaut kā nevarētu teikt ka ziemas sezonā galīgi nebūtu leišu sēņotāju - vienkārši mašīnu mazāk, tāpēc mazāk iekrīt acīs....

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

Kad ir intensīva satiksme, tāda apdzīšana, lai cik tā nevainīga liktos pašiem apdzinējiem, pamatīgi traucē visu satiksmi - tieši to tu novēroji.

Apdzīt tādā satiksmē ir ne tikai neētiski - apdzinējs tikai traucē tiem, kas viņa dēļ ir spiesti 'raustīties', bet arī neko daudz nedod laika ziņā.

Svētdienu pēcpusdienās, kad satiksme sabiezē visiem braucot mājās, no apdzīšanas vajadzētu izvairīties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Un tikpat neētiski ir tādā satiksmē vilkties, uzspiežot savu ātrumu. Vispār jau patiešām intensīvā satiksmē - kad viss ceļš ir aizpildīts, agresīvu apdzinēju ir ļoti maz. Diemžēl vilcieniņu veidotāji nespēj saredzēt atšķirību starp braukšanu grupās un patiešām intensīvu satiksmi.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

Piekrītu. Bet visbiežāk vilcieniņa galvgalī ir kāds, kam ir objektīvs iemesls - piekabe, smagais. Jeb arī satiksme vienkārši ir liela, un tikai tāpēc lēnāka, kā vairumam patiktos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Diemžēl nē. Pēdējā laikā novērots, ka vilcieniņi visbiežāk veidojas aiz kāda sēņotāja, aiz kura ir iestrēgusi fūre. Ja izdodas tikt tādam garām, tad "līderis" bez izņēmuma ir stūrē paniski iekrampējies braucējs, kuram vispār pie stūres visticamāk nevajadzētu atrasties.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

mani subjektīvie novērojumi liecina, ka tādi gadījumi ir novērojami brīvdienās, kad uz ceļa izbrauc mazāk pieredzējušie. Tā kā darbadienu ir vairāk par brīvdienām, atļaujos secināt, ka 'pārsvarā' tomēr vilcieniņus rada lēnāk braucošie, ka ir objektīvs iemesls.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
6 0 Atbildēt

Vilcieniņam priekšā var būt arī 90 pēc spidometra. ļoti tipiski ir vilcieniņi, kur aiz fūres vai autobusa ir kāds, kurš negrib vai neprot apdzīt, bet brauc 10m aiz fūres, un tālāk kaudze ar pieklājīgajiem, kas gaida, kad nesteidzīgais apdzīs.

Personīgi, ja redzu, ka priekšā ir adekvāti braucēji, kas izmanto apdzīšanas iespējas - braucu kolonnā. Ja priekšā urbina degunu un raustās - apdzenu kolonnu vienā vai vairākos piegājienos. Tas gan neattiecas uz intensīvu satiksmi, kurā apdzīt nevar/nav jēgas - piemēram ādažos, braucot uz rīgu.

Ja būtu adekvātā skaitā CP, varētu ārstēt distances neievērotājus, fūrēm 1mēn tiesību atņemšanu

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

1 iespējas "likums", ja neizmanto, tad nākamā, kuras vietām nav daudz, lai droši apdzītu, apdzenu pats - tādi nereti arī fūrēm pašā pakaļā sež, protams līdz ar to redzes lauks šaurs .

A1 posms līdz Gaujas tiltam ir nebeidzams murgs, kur tiešām praktiski nav ne iespēju, ne arī jēgas apdzīt, un kur tāpat kā Rīgas apvedceļam jau sen vajadzēja 2 joslas vienā virzienā !

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Cilvēki jau arī nav mācīti normāli apdzīt - no attāluma, ar ieskrējienu. Tā pat ar pilsētas 70zs bezmotoru var normāli tikt fūrēm garām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

No attāluma? Kamēr tu sēdēsi tajā attālumā no fūres, tev pa vidu tur vēl citi salīdīs...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Savādāk vispār nevar, tikai ar ieskrējienu. Esmu diezgan izbraukājies ar nomas nemotoriem - 60zs clio, twingo u.tml.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu nezinu - kad man golfā bija 1.3 60 zs nemotoriņš, nejutu nekādas īpašas problēmas apdzīt, kaut vai ar pilnu mašīnu.

Tajā pašā laikā atceros situāciju - braucu pa šoseju, priekšā brauc parasts pliks B3 A80, priekšā rodas fūre - pienāk izdevība to apdzīt, noskatoties kā tas A80 paātrinās, pie sevis žēli nodomāju "jā, viņam ir viens astoņi..." ...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

Iepriecina ceļš P62 Madona-Krāslava. Maza satiksme, nav vienmuļu taisnu posmu, labs segums ar maziem izņēmumiem. Arī nesatiku nevienu(!) pajoliņu pa ceļam, ne kāds vilkās, ne ārprātā skrēja kaut kur. Tīrā idille!

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Lauku jeb reģionālie ceļi ir baudāmākie - tā pati viena josla, kā visādiem A ceļiem, bet auto 10 un vairāk reizes mazāk, līdz ar to var kaifā baudīt ceļu, bez nekādiem vagoniem !

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

Man liekas Lv ir ļoti maz asfalta ceļu, ko var baudīt ar atļauto ātrumu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt
iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Radiniekam bija līdzīgs gadījums, bet no Anglijas. Tā kā angļu valodu viņš ne visai labi zināja, uzrakstīju vēstuli ar skaidrojumu, ka auto tajā laikā ir bijis Latvijā un aicinājumu pastāstīt, kā tad viņiem tā ir sanācis (t.i. - lai atsūta kādu bildi).

Pēc tam sekoja - ā, ok, lai jums jauka diena.

Tā ka nez vai tā bija tehniska kļūme, drīzāk kādi blēži, jo nez vai kāda organizācija tā vienkārši samierinātos ar "tas nebiju es", ja viņu rīcībā būtu pierādījumi par pretējo.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Domāju, ka tehniska kļūda - automatizētās sistēmas. Ja vainīgs - samaksās, ja nevainīgs, atsūtīs vēstuli, un tikai tad cilvēks pieslēgsies un kļūdu labos. gan jau ka 1) kāds ietaupījis uz IT risinājumiem, un 2) kļūdu skaits procentuāli niecīgs, vai 3) risinājuma 'bērnu slimības'

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 1 Atbildēt

Es gan domaju ja kļūdu skaits nav niecīgs, nu ta uz vismaz 10-15%, bet daļu kļūdu izķer cilvēks un pat otru daļu valstij nospļauties, lai "ēzelis" pats pierāda ka nav ēzelis ...

P.s. es gan tā pie sevis domāju ka reāli kļūdu ir savi 30%, bet gan jau tie kas strādā ar to aytomatizēto sitēmu ir piešāvušies kā ar to tikt galā ...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

www.highwaysmagazine.co.uk/speed-cameras-catch-a-million-drivers-on-two-roads-in-netherlands/7001

2.1 miljons šādu vēstuļu, un tu nopietni domā, ka 210-300 tūkstoši, vai pat 600 tūkstoši vēstuļu varētu būt kļūdas?

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Nopietnāk neka tu domā, jo vienu daļu tada vaii cita iemesla dēļ viispār ir jāizmet , jo no bildēm reizēm pat cilvēks neko nevar jēdzigu izvilkt. Visi compji strāda pēc konkretiem šabloniem, ja tev sākotneji uzliktais šablons atšķiras no ta kādas valsts numura zime tur ir jaidentificē - tev jau ir problēma ...

Teiksim tā numura atpazīšana pie iebrauksanas iestādē, ar kameras attālumu 2- 4 metri uun zemu gandrīz ideālu novietojumu gļučīja nejēgā atkarībā non apgaismojuma utml. (bet bez nokrisņu ietekmes) un radaru kameras atrodas daudz sliktāks vides apstākļos un augstumos

Šablons pie tam tikai LV nr. zīmēm utt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

LV radaru sistēmām kļūdu skaits ir mazs. Ap 1-2% apmēram. Un tas ir nevis no viena tante teica - esmu pats blakus stāvējis tiem ekrāniem un sistēmām, kur cilvēki seko līdzi un verificē datus.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cik valstis atpazīst ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Pareizi būtu uzreiz vienlaikus iesniegt sūdzību policijā par krāpšanu, pieprasot ierosināt krimināllietu. Audzinoši arī (bez)atbildīgajām iestādēm, ja tomēr izrādās, ka tā "nav krāpšana", jo ierēdņa rīcību par tādu nez kādēļ neuzskata.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
6 0 Atbildēt

weekendā interesants skats tika novērots uz A10 "slavenā" posma līdz Tukumam. Ierastie vagoni, bet kaut kā normālāk, nekā brīvdienu raustītāji, iet 95-100 vidēji, nu vismaz tos, kurus sanāca noķert. Priekšā palielāks burbulis, kāds apdzen, drusku izklīst, bet tad paliek interesants pārītis, sākumā likās, ka brauc kopā, bet pekšņi sāk ātrumu raustīt (klasika, norauj uz 70), priekšejam kreisais lukturis, aimugurējais neko, gribēja apdzīt, norimās, pēc brīža pagrieziens izdziest, priekšējais velkās drusku ātrāk, pēc brīža apdzinējs sāk iet garām, divplāksnis izdomā meža ceļā tomēr pa kreisi griezt - pēdējā brīdī laikam spoguļos apskatījās un drusku nometa, kādi 5-10 palika un abi sveiki un bez skrambām, kreisinieks beigās apmeta Rīgas virzienā. Reāli situācijā viss tizluma komplekts, spoguļos ni ni, rausta satiksmi, te grizīs te ne, otrs ar drusku nenovērtēja un protams ideāla vieta, kur ripā uz šosejas apmest kreiso kādā krūmu ceļā metot. Es reizēm nesaprotu tos nezinīšus, kur ielīst - kas traucē malā nobraukt un izdomāt, nevis dirsināt kinga stilā visus, kas aiz muguras + visādi kaktu pieslēgumi diemžēl uz šosejām ir par daudz, jo arī izgriežoties nav iemācīti pilsoņi uz ABĀM pusēm paskatīties un izdomāt vai spēsi iekļauties pirmajam braucējam nebūs jābremzējās (ja brauc saprāta robežās protams) !

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 1 Atbildēt

Vēl viens weekenda novērojums - ja kāds guļ, lietojiet signālu joptvai, Ogrē divi marinē zaļo signālu (vēl pirms paspēju piebraukt), maz kas, pēc pāris sekundēm par to atgādināju...vēl pēc kādām 5ām master dirsinātājs izkusētējas un pēc satiksmes čakarētāju galvenā likuma bija arī pēdējais kas pie dzeltenā pārbrauca krustojumu.....

Tad vēl kādām ir jautājumi par caurlaidību....taisnības labad šādi stulbumi, kā novērotais gadās relaītivi reti, par laimi !

dubis Reģ.: 21.10.2019
5 0 Atbildēt

Uz A1 man nu jau pāris dienu laikā otrais kreisā signāla rādītājs gadījās. Ja iepriekšējā reizē nedzinu un nogaidīju, tad šoreiz šis vēl pa bremzēm uzspieda reizē ar signālu, tas taisnē pirms Duntes cirkuļa braucot no Rīgas, bet tur plata nomale un es šim pa labo pusi garām, pēc tam spoguļos skatījos un šis tā arī nenogriezās... Ņemot vērā, ka tai brīdī pretī nāca dūre, man mans manevrs sanāca vēl drošāks nekā ja šis pabīdītos pa labi, nez vai arī tad dzītu vispār. Īsti labs gājiens no manas puses tas nebija, bet faktiski tiku maldināts ne?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Sestdien dzīvē sastapos ar blondīnes gājienu, kad tiek rādīts kreisais pagrieziens, bet griežās pa labi. Labi, ka bija tikai viena josla un pa labo pusi nevarēja tikt garām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Ja blondīne rāda labo pagriezienu, tas nenozīmē, ka viņa brauks pa kreisi - var arī aizbraukt taisni.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Viendien neko nevienam sliktu nedarot,itin pieklājīgi braucu pa J-malas apvedceļu.Pēkšņi viens "priekšā esošais" ieslēdz avārijas gaismas un mērķtiecīgi sāk pavirzīties tuvāk viduslīnijai.Kāds varbūt var pastāstīt, kāpēc viņš tā darīja un kas tur notika tālāk?? Turpmāk tā tagad katrreiz "būs",vai ko?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Jā laiki pienākuši, vakar dāma iekš mini, pirmā pie labās bultas luksafora stāv. Aktīvi glāsta savu telefonu, tad iedegās zaļā bulta...mēs ar čomu blakus joslā pa kreisi gaidam zaļo taisni. Es šim joka pēc saku, lai uzsit pa tauri citādi šamā aizmirsa kur atrodas Tak nulle emocijas...Tad sākām uzjautrināties un visādas melodijas pat iztaurējām. Tik pēc krietna laika, šamā vēsi nolika trubu un mierīgi aizbrauca

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Kad ir intensīva satiksme, tāda apdzīšana, lai cik tā nevainīga liktos pašiem apdzinējiem, pamatīgi traucē visu satiksmi - tieši to tu novēroji.

Apdzīt tādā satiksmē ir ne tikai neētiski - apdzinējs tikai traucē tiem, kas viņa dēļ ir spiesti 'raustīties', bet arī neko daudz nedod laika ziņā.

Svētdienu pēcpusdienās, kad satiksme sabiezē visiem braucot mājās, no apdzīšanas vajadzētu izvairīties.

Novērots uz A9. Aiz militārās kolonas ir sākrājusies diezgan gara rinda, bet plūsma tīri ok 80-85 km/h. Tomēr tajā visā barā atrodas autovadītāji, kuriem par visām varēm ir jāapdzen citi šajā vienmērīgajā plūsmā braucošie, redzot, ka pa priekšu brauc kolona ar pavadošo transportu, kam garām netiks. Rezultātā plūsmas vienmērība tiek būtiski sačakarēta.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

CP skaits ir tālu zem vajadzīgā, un tie paši kontrolē tikai uz ātrumu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

tieši tā. Un ko tādiem padarīt? Reiz (nu jau pirms pāris gadiem) līdzīgs apdzinējs kaut kur pirms Līgatnes pilnīgi bez jēgas paskrēja man garām un iespiedās priekšā. Un pēc tam braši piestūrēja pie Elvi veikala. Es aiz viņa. Iegājām veikalā. Rindā pirms kases aizgāju un ielīdu viņam priekšā. Izraisījās diskusija, kuras rezultātā šķiet viņš saprata manu motīvu, bet neizskatījās, ka viņš jutās kaut ko nesaprātīgu darījis.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
5 0 Atbildēt

Šis ir labs. Gribētu redzēt viņa seju.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Es domāju tie ir indivīdi, kas neredz tālāk par priekšābraucošo, un nedomā vairāk kā par 1 gājienu uz priekšu

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
2 0 Atbildēt

Redzu ka rakstat par kolonnam. Katru reizi kad veidojas kaut kadas kolonnas, atcerieties - 90% iespeja ka braucat pa celu, kuram satiksmes intensitate 3x parsniedz maksimalo projekteto.

6.30 gandriz jebkur satiksme iet ar baudamiem 100+ jo cilveki isteniba ir gatavi braukt ja cels to lauj, un nav problemu but atrakam un braukt ar 120 vai 140, bet 7.30 jau videjais atrums bus labi ja 80 un viss bus dirsa. Jaudigi auto vai pedala spiesana so nekadi neatrisinas, ka jau te raksta tad drizak otradi, jo dzisana intensivas satiksmes apstaklos tikai vel vairak cakare satiksmi, diemzel.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

ar saprātīgu ceļu organixzāciju UN izglītošanas darbu var panākt daudz vairāk, nekā pašlaik izbaudām.

Kurš ir redzējis, ka skudrām ceļš uz pūzni būtu ar sastrēgumiem?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Nejauc 2 dažādas lietas - kolonnu aiz fūres pie parastas satiksmes vs rīta/vakara stūķi, kad kolonna reāli ir no rīgas pēdējā luksofora līdz ādažiem

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
3 0 Atbildēt

Ari fures pa rigas apvedcelu brauc 3x vairak neka tika paredzets projekta, gan jau citur lidzigi.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Un? Problēma jau ir nevis fūru skaitā bet tajā, pie kāda ātruma tām nostrādā ierobežotājs... Ja fūrēm atļautu tādu ātrumu kā autobusiem - šī problēma pazustu.

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
1 0 Atbildēt

Man skiet tu raksti no laucinieka perspektivas. Protams, jo talak no rigas, jo savadaka problemu aina paveras.

Pieriga ir ta, ka nav verts dzit 10 vieglos un 1 furi, ja katrus 200m uz prieksu ir nakama kolonna un nakama fure. Ne nu var jau dzit, ja tas sagada prieku (paatrinajums tomer ir cool) bet laika zina ieguvums bus nenozimigs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vari man nestāstīt kā ir pierīgā; tajā elles priekškambarī mēdzu mīcīties vidēji reizi mēnesī, parasti gan man veicas braukt pareizajos virzienos un/vai laikos, skatoties uz pretībraucošiem vilcieniem. Pagājušopiektdien gan pašam sanāca ap sešiem mīcīties pa dižās pilsētas centra korķiem un pēc tam vēl braukt pa tīnūženi - protams ka ārpus dižās pilsētas galvenais bremzējošais faktors bija fūres; līdz dabūju mierīgi pabraukt, nācās vispirms kādas četras fūres un to astes nokost.

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
2 0 Atbildēt

Jeb tava doma bija ka vajag furem laut braukt uz 120 un tad kolonnu problema bus atrisinata?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Tas tad, ja visi būtu ar mieru braukt 90-100 kmh. Bet nav - tu pats pirmais piemērs. Lielījies nesen, ka apdzen uz 140.

Turklāt ir krustojumi, luksofori, traktori utt.

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
3 0 Atbildēt

Esmu ar mieru braukt 90-100 intensivas satiksmes apstaklos. Diemzel tiesi sajos apstaklos plusma brauc uz 80, uz to atkal isti neesmu ar mieru (drizak - samierinos).

Es gan nevainoju 70 gadigu omi kas nedzen furi un nedomaju ka vinu vajadzetu kaut ka izglitot. Mums visiem ir labak, ja tadi un lidzvertigi brauceji apdzen pec iespejas mazak.

Vienkarsi auto ir parak daudz esosajai celu infrastrukturai. Tam seko paris depresivas atzinas. Pirma - labak nebus, bus sliktak.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Ja labāk nebūs, tad nav jēgas cepties, brauc lēnāk, un neuztraucies.

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
3 1 Atbildēt

Es teiktu - jaturpina razot tizlus auto, un tad jaturpina pirkt sie tizlie auto, lai tizli brauktu pa tizliem celiem. Karoce, jo tizlaks esi, jo labak visur jutisies. Musdienu realitate.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Neaizmirsti, ka pa jebkuru lv ceļu drīkst braukt velo vai pajūgs, ar 100kmh intensīvas satiksmes apstākļos sanāks auzas

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Redzi ja visi ietur pareizu ātrumam atbilstošu distanci, nelūr visur kur pagādas bet uz ceļa un tiešām vada auto (rāda pagriezienus u.c. brīdinajuma signālus), tad tā nav nekāda problēma, bet ja kolonnā ir viens vienīgs ieciklējušos aunu bars, kur vieni grib ātrak citi lēnāk un kompromisam nav gatavi, tad ir avārijas uz līdzenas vietas arī bez pajūgiem vai ciskudriļļiem. Pietiek jau ar vienu luksafora signālu kas kādu ir "pārsteidzis" ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Mēģinu atcerēties, kad pēdējoreiz redzēju vilcieniņu ar drošu distanci ... uz šosejas ātrumiem tas būtu 50m, dzīvē 2x mazāk parasti

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Exactly, tāpēc es sāktu tautu mācīt ar to.ka par distances neievērošanu drāztu šaja drošibas akcijā, un tikai tad par ātrumu utml.

Bet tas jau ir sarežģiti ...

scope Reģ.: 16.09.2005
3 0 Atbildēt

Manuprāt, krietni stulbāka situācija ir, ja fūre ir spiesta noķert un mēģināt apdžit kādu lēnbraucēju, kurš brauc kādus 10 km/h zem fūres ierobežotāja.

Šis jau veido reāli bīstamas situācijas, krietni bīstamākas nekā vieglajam apdeznot fūri + kolonnu, jo vieglajam, lai cik štruntīgam, tomēr būs jaudas rezerve un apdžišanai nav nepieciešams kilometrs brīva ceļa.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Apvedceļš arī bieži ir viena gara kolonna. Bet fūre jau normāli uz 89 ripina, braucot uz 105 visā apvedceļā var ietaupīt 5min

dubis Reģ.: 21.10.2019
3 0 Atbildēt

Šodien, pirmo reizi paveicās, jo visu izdarīju kā nākas. Pirms uzbraukšanas uz A7 pie Dimzukalna, laicīgi savadīju Waze galapunktu, nevis pa ceļam kā citkārt gadās un palaidu daudz vairāk auto pa galveno kā parasti. Turpinājumā kkas sāka ost pēc degušas eļļas, lampiņas panelī neiedegās(pirms tam pa meža ceļiem biju pagāzis), priekšā vairākas fūres, ai, nogriezu Dzērumu pieturā palūrēt vai kas netek, vai viss ok, pēc pāris sekundēm priekšā braucošajai fūrei izšāva vienu ratu. Nopriecājos, ka apstājos uzmest aci auto, parasti tā baigi ceļa malā nestājos, ja vien baigi negrab vai lampas nesāk degt. Morāle, arī šis ir iemesls kāpēc tomēr nesēdēt vilcieniņos aiz fūrēm, bet pēc iespējas ātrāk dzīt, lielai daļai diezgan nobrauktas riepas, un plaisā stiklā var būt arī mazākais kam gadīties.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Interešu konflikts ir acīmredzams.Nav jēgas diskutēt, ja jebkuru centienu normāli braukt vienkārši aplaužam ar senseno lohjautājumu par tādējādi iegūto laiku.Jo laiks ir tikai viena daļa no visas iespējamās jezgas.

Ok, ļoti ja gribās piedzīvojumus un ir nevaldāma vēlme savu labklājību uzticēt "citiem"- lai viņš brauc aiz fūres,starp divām,aiz loha,6 āļņu kompānijā, vai jebkādi citādi.Līdz brīdim, kamēr netraucē citiem vai nesāk uztiept savu to manieri visai pasaulei.

Pareiz te sacīja- fūre, kura spiesta vilkties AIZ vieglā- lūk 20tā gada "hīts".Lai veicas tam, kurš tādā situācijā mēģinās šādu fūri apdzīt. Plus vēl vesels bars sirdsapziņu un kaunu sen izkakājušo "atbildīgo" personāžu- atklātā textā glumu demagoģiju vervelējošie ierēdņi,būvnieki un lohsituācijas pētnieki.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 2 Atbildēt

Tādā gadījumā ļoti vienkārša atbilde - kas Tev par daļu, cik ietaupu un vai neietaupu, reducēšana līdz kādām mistiskām minūtēm ir 80-85 zonas knauzeru "izgudrojums" - brauciet kā Jums patīk un citiem mieru lieciet. Brauciens nav tikai laiks, sevišķi ārpus Rīgas, tas ir arī zināms baudījums, ko nevar izbaudīt sēžot auto vagonā un/vai ostot kāda zilos eļļas dūmus, tas arī nav droši, bet distanci ievērot pie ātruma raustītājiem ir nereāli.

Laika aprēķins arī tipisks vidējais fufelis...kas neņem vērā, tādās lieta kā piemēram dzelzceļa pārejas - hops, aiz velkoņa (kam vienmēr tendence uz pussarkano, pussekudīti vai kā savādāk izlīst pēdējam kaut kur) paliec pie tās un nu jau hops 2-3-4-5 minūtes klāt, vai pie kāda sarkanā, vai pie abiem un nereti mijoties pilsēta/šoseja kā tas praktiski uz visiem mūsu A ceļiem ir, savācās beigās krietni vairāk tās minūtes, nekā kaut kāds demogogs, kuram nebūtu vispār savs deguns manā laikā jābāž, sarēķinājis.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Skaidrs, ka parasti argumentācijas nolūkā "piedāvāts" tiek (apzināti) nepilnīgs aprēkins.Tās nočakarētās pussekundes jau beigās tieši sasummē to morālo zaudējumu.Plus, ka tu vel esi spiests ne/savā ādā to laiku pavadīt.Tas, ka kāds pētnieks kādu steidzīgo sastop turpat pēc 10min pie 1mā lusofora- nu ok, vnk to lohu tur sagadījies pārāk Daudz,visus nav izdevies pārspēt...

Ta viņš 100m pirms tā lohsemafora kko tur "ievēroja", bet te pēkšņi 22m/pirms kā pasists iesipa uz +26 un pārsipa pāri pa pussrakano- kamēr sekotājs (vai 2-3 tādi)palika (kaut mierīgi "varēja").Pa šoseju jāja uz 86 aiz fūres, bet tikko apdzīvota vieta kur 50, tā viņš jāj uz tiem pašiem 70.Pižiks galvā,po/uj.. Nez kā tas var "patikt", visu ceļu katru dienu pielāgojoties, kā viņi tur raustās ,bremzējās,paātrinās un jebkādi citādi jā jās.Cits vel arī smird pa lielu gabalu,kādam ritenis uzsprāgst, vēl citam tūliņ hvz kurā minūtē kardāns nokritīs,lohpiekabe atāķēsies,ceļmalā kāds ko neparastu ieraudzīs un uttttt..Pielāgoties ,protams,arī būtu jāmāk, un savureiz tās iemaņas jāatsvaidzina, bet neba jau to par dzīves jēgu pasludināt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Pie sētas jau trešo (laikam) nedēļu mētājas aprūsējis Pssāc. Drusku traucē zāli nopļaut. Drusku traucē savējiem noparkoties, bet galvenokārt besī.

Pasāc nav galīgi vecs, bet diezgan sirsnīgi nojāts.

Nevaru saprast vai un kā kautko darīt lai to hlamu aizvāktu no mājas priekšas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

apskaties kad pedejo reizi ieta apskate - ja vēl derīga, tu iespējams ka aizbrauks...

Ja nederīga - neaizbrauks, tad ir vērts pateit pašvaldības policijai, šamie sameklēs kadru, pabridinas, ja tur likuma noteiktā laika jams hlamu neaizvac, pastāv piespiedu evakuēšanas yz šrotu kārtība, tā ka jo ātrāk kopa ar pasvaldības policiju sapratīsiet stāvokli, jo ātrāk būs rodams risinājums ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 0 Atbildēt

Braucejucis rakstīja: Redzu ka rakstat par kolonnam. Katru reizi kad veidojas kaut kadas kolonnas, atcerieties - 90% iespeja ka braucat pa celu, kuram satiksmes intensitate 3x parsniedz maksimalo projekteto.

6.30 gandriz jebkur satiksme iet ar baudamiem 100+ jo cilveki isteniba ir gatavi braukt ja cels to lauj, un nav problemu but atrakam un braukt ar 120 vai 140, bet 7.30 jau videjais atrums bus labi ja 80 un viss bus dirsa. Jaudigi auto vai pedala spiesana so nekadi neatrisinas, ka jau te raksta tad drizak otradi, jo dzisana intensivas satiksmes apstaklos tikai vel vairak cakare satiksmi, diemzel.

Jā, jā... Visi raksta par kolonnām. Tikai piemirst, ka kolonnas priekšgalā ir sarkanzilās bākugunis un beigās zilās. Visi pārējie transportlīdzekļu sakopojumi ir dažādas pakāpes mudaku veidoti vilcieniņi.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Sestdien sanāca pa Valmieras šoseju Rīgas virzienā braukt, jāsaka patīkami pārsteidza ritms - plūsma ~100 km/h līdz Raganai, kur objektīvi Murjāņu pudeles kaklā sabremzējās. Vidzemē naskie zēni ? Kaut gan diez vai, jo aiz Siguldas līdz Cēsīm vienmēr kādi sabiezējumi, tāpēc vēl jo vairāk izbrīnija uz tās šosejas redzētais - kaut kas līdzīgs viengad pirms Jāņiem uz Kokneses šosejas manīts - masa ir, bet plūsma normāla, neraustīta ar distancēm, var braukt brīvi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Valmieras ceļš ir pārskatāmāks, vieglāk apdzīt, pleskavene vēl aiz bērzkroga ir grūtāk

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Vakar Ventspils šosejā posmā no Smārdes krustojuma līdz Jūrmalas šosejai sanāca braukt blīvā plūsmā bez apdzīšanas. Ātrums diezgan patīkams 80-100, bet visā šajā posmā priekšā braucošais nepārtraukti spaidīja bremžu pedāli - ar tādu biežumu, ka nespēju pat saprast, kā to vispār var dabūt gatavu. Pašam nevajadzēja ne reizi...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Tas tāds bērnudārza ātrums," msh" tur visus ar 3 robu būtu nokodis vienā ņēmienā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Cilvēks laikam mūzikai juta līdz... , bet jā tas ir tāds sviests ... ja distanci neievēro, tad "žagošanās" laikam ir norma ...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ACC ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vecs Volvo, noteikti bez ACC

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Vecumam tur nav vaina, arī jaunie apdzen, vēl nav atpakaļ joslā, jau stopi iedegās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Vispār zini, kas ir ACC vai vienkāŗši kaut ko iekakāji?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Ta kāds tur acc, visdrīzāk vnk LO-HI. Agressīva braukšana. Apdraudējums visai apkārtnei.Gadiem ilgi tas tiek novērots, bet tā arī nav iemesls noskaidrots.Jāgaida, kad kāds no šiem perdorassiem šeit pierakstīsies un šo paranormālo parādību beidzot izskaidros.Bet pahgaidām atliek vienīgi .....

torkjis Reģ.: 05.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu, ļāaaaab... Vakar ap 18.30 braucu pa Ulmaņa gatvi Jūrmalas virzienā. Pēc Lielirbes ielas krustojuma bija traģikomēdija.

2. un 3. joslā riktīgs skudrupūznis - vesels bars bakstās, maina joslas, streso. Pirmā josla gandrīz tukša. Un tad bija galvenais iznāciens - kādam 3.joslas iemītniekam savajadzējas uz lidostu - skaidra lieta, ka vajag jāt šķērsām pāri visām joslām. A kā tad lai laicīgi paņem vajadzīgo jos;u, ja jau no tilta sākuma jābūt ir 3.joslā?!

Es tiešām gribu saprast to fišku - kāpēc vispār braukt tālāk par 1. joslu, ja tā ir gandrīz tukša?

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
4 0 Atbildēt

Atbilde uz pēdējo jautājumu, man ir teorija: tāpēc, ka ir noskatīts, ka spīdīgi RR, Merši un BMW brauc pa trešo joslu (parasti pārkāpjot ātrumu), vai vienkārši kāds steidzīgais tur gāž garām visiem, un tāpēc daži domā, ka trešā josla ir pačotna jau tad, ja tu vienkārši eksistē viņā (ķipa, esi kopā ar lielajiem zēniem), pat ja vispār nejēdz 3. joslas instrumentālo jēgu.

Vispār esmu novērojis Latvijā, ka ūsains onkulis pie stūres uziek saulenes un pēc rožas paliek līdzīgs Neo no Matrixa, bet sievietes pie 15 gadus veca a3 stūres pēc sejas izteiksmes sāk atgādināt Andželinas Džolijas. Pieplusojam 3. joslu un šie cilvēki laikam beidzot jūtas sasnieguši pienākošos statusu, ja ne dzīvē tad uz ceļa. Pievērsiet šīm sejas izteiksmēm uzmanību, tas ir diezgan rēcīgi un uzlabo garīgo.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 0 Atbildēt

Man ir teorija, ka dalboēbi brauc pa 3.joslu un ierēc par lohiem, kuri no otrās šos vēro un savējos meklē.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Nu tur viltīgi - pie lielākas plūsmas 1. joslu jāizmanto lai nogrieztos/iekļautos. Piemēram krasta ielā, ja visi blīvi izmantotu 1.joslu, tad būtu apgrūtināta uzbraukšana. Jūrmalas šosejas tukšā 1.josla ir jāliek latvijas kultūras kanonā

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tas nav unikali mums un Jūrmalenei, poļos korķu laikā ļoti līdzīgi pa 3 joslu celiem un viaduktiem ...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Par pirmo joslu virzienā uz/rīgu kassiskie p-assi parasti "atceras" rajonā aiz lidostas viaadukta.Jo tad taču ir iespēja ppatraucēt tiem,kuri tur 2vietās žēli pretendē uz ieskriešanos un ierobežotā ceļa garumā ir ieplānojuši nokļūšanu divās kreisākajās joslās.Galvenais kādam pierādīt, ka "man ir Taisniba".

Un kāda ir "organizācija" uz ulmaņa gves virzienā uz/centru, kur piekļaujas upesgrīvas iela un kur krietna puse izbraucēju pretendē uz apgriešanos? Tur bieži ir rinda teju līdz gājēju pārejai- lohi piekopj viseksotiskākos risinājumus. Katrs brauc kā grib,cssd un pislētplanotāji klusē,naudas un kauna un prāta nav vairs gandrīz nevienam..

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Upesgr. pasākums ir ceļubūves "pērle", tehniski tas pazudīs lidz ar vairāk līmeņu krustojumu pie Spices, bet nu tikmēr jāpriecājas, ka tur katru dienu nav avāriju ...

BTW redzot lielu baru šajā vietā iebraucu Neste un pāreju pāri ar kājām uz Spici vai kur nu vajag ...

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Tur, pie Spices vispirms būs nejēdzīgs 4 zaru krustojums, kas to vietu vēl vairāk palēninās un padarīs vēl nervozākus autovadītājus. Kad tur būs divlīmenis, ja jau tagad RD, Spice, Depo nespēj samesties, domāju, kā pagaidām tālos sapņos.

Par to pirmo joslu, man savukārt liekas, ka autovadītājs iebraucot otrajā cer ka varēs pāris kilometrus braukt ne uz ko neskatoties, nemainot joslas un un neapsteidzot, piemēram, fūres, kādu lēno, tiesa paši tā kļūstot par lēnajiem un apsteidzamajiem pa nepareizo pusi. Jo es taču braucu ar atļauto, ejiet ratā, nebraukšu pirmajā joslā, nepalaidīšu, sipiet garām paši pa pirmo. Kkā tāds novērojums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Vismaz ASV arī uz ceļiem ar daudz pieslēgumiem labo joslu izmanto mazāk nekà vidējo.

Labās joslas fetišs ir uz autobahn, kur pieslēgumi ir ļoti reti

dubis Reģ.: 21.10.2019
2 0 Atbildēt

Jā. Turklāt pie mums vēl ir daudzas vietas kur labā josla pēkšņi pārtop tajā joslā, kas nogriežas. Netiek izveidota speciāla labā nogriešanās josla. Piemērs D-tilts, braucot no Pārdaugavas. Labā josla aiziet uz Daugavpili, pēc tam uz Piedrujas un tātad autovadītājam visu laiku jāvācās nost uz kreiso, ja grib wnk taisni braukt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

+ Valdemāra ielā aš 2 tādas točkas ir, kur nodzen labo nost, zinātāji jau laikus ieņem kreiso pusi (principā jau iezīmēta Valdemārenē ir tikai viena josla).

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

DTiltā ir tikdaudz vietu, kas ir D...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Secinājums no Granīta ielas un tās pieslēgumiem (tur kur 90 atļautais) - ir daži, kas naturāli nesaprot ko nozīmē dot ceļu un gāzes pedāli arī neatrod, laikam jau satraukumā. Varētu kādreiz par šo CP arī paskatīties, sods it kā ir, nezinu vai kāds kādreiz dabūjis.....bet vajadzētu, tik nekaunīgu priekšā izlekšanu sen nebija nācies redzēt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..52
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti