Katrs daudzmaz situāciju kontrolējošais vismaz daļēji "vērtē" sev priekšā notiekošo un mēģina to tulkot pēc savas saprašanas par pasaules uzbūvi.Pamatā jau ir skaidrs, kurš ir "kas" un savureiz Kāpēc viņš (šobrīd) nebrauc pa to iespējami labējo.
Bet ir Lohi, kuri pa tukšu šoseju vienkārši visu ceļu mauc pa trešo/kreiso.Tā būtībā ir nepieklājība pret jebkuru aizmugurēbraucēju.Kur nu vēl tādu, kas tam acīmredzami tuvojas.Tas pats, ja pa dienu pie daudzmaz intensīva joslu aizpildījuma.Lohu var atpazīt.Arī ātram braucējam vismaz ik pa laikam uzrodas iespēja kādus kaut 300m pārkārtoties uz vidējo.Tādējādi viņš demonstrē savu lojalitāti pret apkārtējiem (iespējams, tikpat "ātrajiem").Ja viņš tev priekšā reizi pusotru tā izdara- skaidrs, ka tu viņam "piedosi", ja viņš pēc tam kādu laiku pabrauks nonstopā pa to trešo.
Nav pieklājīgi braukt dibenā un uzspēlēti spiest nost savu priekšābraucēju, ja skaidrs, ka viņu tur kāds priekšējais aizmigušais kavē un ka viņam nav īsti kur palikt.Šī sērga mums reāli notiek.Daļa daudzmaz normālo braucēju ir iegājuši savā lohelementā un vairs nefiltrē situāciju- kurš kuru aizkavē objektīvu iemeeslu dēļ un kurš ir vnk Lohs..
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.