Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

msh rakstīja: Šodien man sanāca piedzīvot to situāciju, kur apdzīšanas laikā no kreisās puses kāds, kurš skatās tikai pa kreisi, domā uzbraukt uz šosejas pa labi, respektīvi, lietus laikā uz piebraucamā celiņa no krūmiem parādījās mk5 purns, kura vadītājs, mašīnai lēni ripojot, skatījās uz nepareizo pusi. Es pārmaiņas pēc apdzīšanas manevru taisīju kaut kā pa bradypuša modei - nē, ne ieķēries stūrē un lūrot spidometrā, bet gan tā diezgan gurdeni ar ceturto robu un nepilnu pedāļa spiedienu; tā kā palikt man nebija kur - E39 bembiju nostumt grāvī man nebija cerības un mešana pa nažiem neko nebūtu devusi, turpināju manevru, izvairoties no kontakta pa kādu pusmetru - būtu tas noticis trešajā ar pedāli grīdā tad, protams, bīstamais manevrs būtu pabeigts ātrāk un drošāk. Ja kāds šādu situāciju dēļ ierobežo savu apdzīšanas manevru ātrumu, atliek secināt ka šim kādam patīk "kobras" cienīgas ainas...

P.N. Ja tas izbraucējs būtu man ielicies sānā - kurš būtu vainīgs? Viņš, jo neievēroja "dodiet ceļu"?

Tas, ka tu vēl ar savu nemotoru atļaujies apdzīt "gurdeni" nav tas pats, kā apdzenot ar jaudīgu auto paskatītes spidometrā, lai neuzņemtu tādu ātrumu, kas apdraud ne vien tiesību saglabāšanu, bet patiešām var arī izraisīt "kobras cienīgas ainas". Nezinu, kādēļ tev ir tāda vēlme, lai kāds šādu "neskatītāju" nonestu ar 150km/h vai vēl lielāku ātrumu.

Otrkārt - ja reiz apdzen krustojumā, ir ar šādu iespēju jārēķinās un jābūt divreiz uzmanīgākam. Ne velti daudzi aicina pilnībā aizliegt apdzīšanu krustojumā - tā ir paaugstinātas bīstamības apdzīšana un acīmredzot šiem cilvēkiem ir liela daļa taisnības - ja reiz satiksmē piedalās un šādus manevrus veic tādi kā tu - kam ceļazīmju vai spidometra saskatīšana ir ārkārtējs izaicinājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ko tu visu laiku piesauc kaut kādas niknās mašīnas, ja pats brauc ar vēl švakāku nemotoru par manējo? Kad sāksi piesaukt to kā ir apdzīt mašīnas ar lidmašīnu vai helikopteru?

Par krustojumu - labs mēģinājums - varu tik pabrīnīties cik zemu spēj nolaisties citkārt zinošs un objektīvs cilvēks savās spējās izzīst no pirksta dajebko, ja mērķis ir ar jebkādiem līdzekļiem pierādīt ka otrs ir lohs. Pastāsti man - kas tas tāds par "krustojumu", par kuru uz galvenā ceļa neliecina ne horizontālie apzīmējumi, ne zīmes? Pareizi - tas ir fantāziju krustojums; priekš visiem pārējajiem tas ir izbraucamais ceļš ne krustojums.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Es braucu ar daudz un dažādām mašīnām, tādēļ neaprobežojos domāšanā ar viena konkrēta auto izpratni. Nezinu, kādēļ tu gribi runāt par helikopteriem, ja tev piedāvātajā video jau ir redzama "izbraukšana" no tiesībām un saprātīgas (kontrolējamas) ātrumu starpības, kas izpildīta "ar vēl švakāku nemotoru par tavējo" - tātad ir pierādīts vajadzīgais - tu atbalsti nekontrolētu un nesamērīgu ātruma palielinājumu apdzenot - "pedāli grīdā" par katru cenu. Un pats vienlaicīgi stāsti, cik neiespējami ir tev paredzēt sitācijas izmaiņas uz ceļa. Kā tas ir savienojams ar tavu vēlmi lidot?

Tad, kad sapratīsi, kā var pamanīt ne vien zīmes un svaigus CHA, bet ari ar zīmēm neapzīmētus izbraucamos ceļus un, iespējams vēl kādu stirnu grāvī, varēsi sākt runāt par ātru apdzīšanu. Pagaidām izskatās, ka tu pat ar atļauto ātrumu nespēj droši pārvietoties tā, lai neapdraudētu sevi un citus.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Protams ka izzīžot no pirksta un sagrozot kā vajag var pierādīt jebko kas vajadzīgs - tā nu cilvēks kurš pats apgalvo ka braucot ar daudz un dažādām mašīnām var izdevīgi piemirst ka ir mašīnas kurām paātrinājumu kontrolē ar viduskonsolē novietotu kloķi...

Goda vārds, es nesaprotu kā tu vispār spēj pabraukt, kur nu vēl kādu apdzīt - jo pēc tava apraksta sanāk ka tu brauc kā puņķis uz drāts, ieķēries stūrē un izmisīgi pētot katru celiņu. Pilnīgi noteikti - uz A11 no liepājas līdz nīcai - nē, līdz nīcas galapunktam - tu sēdētu pirmās fūres [vai sēņotāja] astē un nevienu neapdzītu - jo tajā posmā lielākais attālums starp dažādiem piebraucamajiem celiņiem varētu būt kādi 300 metri, apdzenot uz taviem mīļajiem 110 neapdzenot "krustojumā" būtu maigi izsakoties neiespējami. Vai arī - tu vienkārši esi liekulis kurš dzīvē dara kā visi citi, bet šeit piekasies telefona stabam. Bet nu liekuļojot varēji vismaz paturēt prātā ka ir runa par ceļa posmu, kurā es pārvietojos visu savu mūžu - man tajā ceļa posmā nekādi piebraucamie celiņi nav jāpamana - es zinu no galvas kur tie ir.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

No pirksta visu pēc kārtas izzīd tu pats, lai tik attaisnotu savu nespēju.

Tātad vēlreiz - iebildumi ir pret tavu apgalvojumu, ka apdzenot vienmēr ir jāmin pedāli grīdā, neskatoties uz ātrumu. Ja tev parāda, ka tā viegli vien var izbraukt no tiesībām un iebraukt "kobras" cienīgā avārijā, tu mēģini izfantazēt kaut kādas savas patiesības.

No kaut kurienes izzīdi, ka es piemirstu, ka ir mašīnas ar manuālo kārbu, bet nespēj aptvert, ka tas pats XC60 var mierīgi uzsākt apdzīšanu ar 6 ātrumu un ar pedāli grīdā atdurties pret ātruma ierobežotāju, kas ir kaut kur pie 200 - precīzi nezinu, nav bijis aktuāli.

Par to, ka pasaku, ka apdzīšana krustojumā ir paaugstinātas bīstamības manevrs, tu nosauc mani par liekuli, izdomājot, ka es neapdzenu krustojumos, jo acīmredzot nespēj aptvert, ka manevra raksturojums nav tas pats, kas apgalvojums par tā neveikšanu.

Tālāk kaut ko murgo par "maniem mīļajiem 110", lai gan konkrēti teicu, ka cenšos apdzenot nepārsniegt 130.

Un visbeidzot pēdējais murgs - mirkli iepriekš attaisnoji savu nepamanīto krustojumu, jo tā esot nemanāma izbrauktuve, kas izrādās tāda, kuru tu zini no galvas, bet tik un tā gandrīz nokļuvi avārijā.

Vai beidzot, nespējot pamanīt ceļa zīmes, spidometru apdzenot un pat no galvas zināmu ceļu, pats nesāc saprast kādēļ iesaku TEV neveikt tik bīstamus manevrus?!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Protams ka ar tādu XC60 sestajā robā var mierīgi izveikt apdzīšanas manevru - gurdeni, un tāpēc mierīgi. Bet nu pareizi, ir tak tas teiciens "nav labākas pazīmes par dzimumdzīves beigām kā volvo uz piebraucamā celiņa" kas izskaidro kāpēc tu vari izdomāt apdzīt sestajā, bet neesi atklājis ka to darot ceturtajā, var neskatīties uz spidometru, jo motora vadības bloks paātrinājumu izbeidz tev patīkamos ātrumos, pat ja tu pats to neesi izdarījis - ā nu jā, bet tā tak arī nevarēs sevi pasniegt par pareizo spidometrā lūrētāju...

Tālāk - "No pirksta visu pēc kārtas izzīd tu pats, lai tik attaisnotu savu nespēju" - tu visu laiku murgo - "krustojums, krustojums". Bet kur ir tas krustojums? Sameklējam likumus - atrodam CSN, a tur, a tur...

2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.) vai iebrauc tajā

Tātad, par kādu apdzīšanu krustojumā tu te visu laiku murgo? Krustojumos es nemēdzu apdzīt - tajos savādā kārtā horizontālais apzīmējums šādu manevru nepieļauj...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Atkal izdomāji kaut ko... Apdzenot ceturtajā diemžēl tam vadības blokam nāksies izveikt to pašu ko skates dīzeļstendā - dīzelim ne pārāk veselīgu paātrinājumu līdz apgriezienu ierobežotājam, joprojām neiekļaujoties saprātīgos ātrumos - t.i. 90km/h ar ceturto ir ~2500rpm, parēķini pats, cik sanāk pie 4500rpm ierobežotāja. Vienlaikus - nāktos paļauties uz stabilitātes kontroli slidena ceļa gadījumā - jauda ir krietni par lielu, lai šāds paātrinājums būtu drošs bez perfektas saķeres. Līdz ar to viss šis tevis iedomātais "risinājums" ne vien nestrādā, bet iekļauj virkni nevēlamu "blakusefektu".

Vēl - acīmredzot tev nav pat nojausma, kā darbojas kruīzkontrole apdzīšanas gadījumā - ja esmu ar cc pietuvojies kādam 5-10 km/h lēnāk braucošam un priekšā ir pārredzams brīvs ceļš, nav nekāda vajadzība veikt tevis iedomāto stresaino apdzīšanu - ar nelielu pedāļa piespiedienu tiek uzņemti kādi +20km/h un pēc apdzīšanas auto automātiski atgriežas iepriekš iestatītajā ātrumā.

Ņemot vērā, ka tas pensionāru volvo, kā esi iedomājies, tiek braukts gan sacensību režīmā, gan tālos ceļos, man nav nekāda vajadzība nez ko pierādīt tieši tajos pāris kilometros ap Nīcu, kur iebraucamie celiņi ir viens pēc otra.

Bet krustojuma definīcijas piesaukšana jau ir nākamais solis idiotismā - ja esi gatavs ar kobras cienīgiem 150 km/h nonest kaimiņu pensionāru (jo tik tālu, kā pie svešiem, tu nemaz nebrauc) tikai tādēļ, ka tas celiņš nav juridiski uzskatāms par krustojumu, kārtējo reizi pierāda, ka tava domāšana aprobežojas šadiem sapņiem:

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Lasu, smejos. Pirmais - "dīzelim ne pārāk veselīgais paātrinājums" - runa tak ir par apdzīšanu, tev neviens neliek ielikt neitrālajā un ņemties nikni gāzēt - pedālis jālieto mašīnai esot pārnesumā! Par to ka nikna gāzēšana līdz ierobežotājam brīvgaitā varētu būt neveselīga pilnīgi ticu - par to ka slodzē - pirmā dzirdēšana - kā reiz ir redzēti pietiekami daudzi audistu un fofāgenu braucēju viģiki, kur nofilmēti spidometri kā ~25 gadus vecs dīzelis, no kura izspiesta jauda kas ir 1,5 - 2x lielāka par sākotnējo, paātrinās, braucējam pārslēdzoties pie ~4k, un neviens nav apgalvojis ka tas būtu neveselīgi - vot par lēno dudināšanu ar dīzeli gan ir lasīts pietiekami daudz - teiksim, komentārs no karosa [objekts bija mk3 1.9 TDI ] ka ceturtajā robā uz 60 var tik ar benzīnnieku braukt, dīzeli jāgriež trešajā...

Par stabilitātes kontroli - nu ne jau jauda vainīga, bet augstā kulba un draņķīgā pilnpiedziņa - savādā kārtā citos tofikos stāsti ka ar to pašu tačku varot droši pa visādiem zemes ceļiem dragāt, bez šaubām, visu laiku tai stabilitātes kontrolei darbojoties, bet tagad uz taisna, asfaltēta ceļa tā piepeši ir problēma...

Kāpēc lai man, kurš kruīzā katru gadu nobrauc vismaz 15k, nebūtu ne jausmas kā darbojas kruīzs? Kruīzs darbojas tā - tu apdzen, pēc tam iemet atpakaļ sākotnējajā robā un nospied RESUME - tev vēl piedevām ir tačka, kurai tā podziņa visdrīzāk ir uz stūres; grūti to nospiest, vai ne?

Jā, krustojuma definīcijas pieminēšana tiešām ir solis tālāk idiotismā - tavā idiotismā - man nācās tev, kurš murgo par apdzīšanu krustojumā atgādināt ka nekādā krustojumā es neapdzinu, tb apdzinu tevis izgudrotā krustojumā. Jo, kā izrādās, pie avārijas situācijas vainīgs bija nevis tas, kurš ripoja ārā, nepaskatoties uz abām pusēm, bet gan es, jo neraustījos no piebraucamā celiņa no kura dienā izbrauc varbūt divas mašīnas, varbūt viena. Kas ir tas, ko tu stum? Pareizi, visatļautība - varbūt man arī pasākt šitā darīt - griezties pa labi uz šosejas, skatoties tikai pa kreisi - bradypusis saka ka vainīgs būs apdzinējs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Turpini vien smieties, meklēt sev attaisnojumus un nesaprast, ko tev stāsta. Ne jau es te lepojos, kā gandrīz iekļuvu avārijā, nespējot novērtēt drošas apdzīsānas apstākļus no galvas zināmā ceļā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu ja to pasniedz tādiem vārdiem, tad mēs esam kviti - jo pēdējajos postos mēs esam uzzinājuši ka droša apdzīšana notiek augstākajā robā un lūrot spidometrā, jo pat pie tik švaka paātrinājuma pieredzējis braucējs [kāds tu laikam esi] nu nekādīgi nevar noteikt, vai viņš brauc zem, teiksim, 140, vai virs - toties tā kā gadā 1-2 mēnešus var rasties slidens ceļš, tad ar divtonnīgu begemotu kuru uz priekšu kustina dīzelis ar prognozējamu griezes momentu un ne vairāk par 450 ņūtoniem ceturtajā robā apdzīt nedrīkst ne reizi visu 12 mēnešu laikā, jo ESP dēļ mašīna paliks nevadāma - kas tas ir? Attaisnojums...

Es ļoti labi saprotu ko tu man te borē - ka pareizais apdzīšanas apdzīšanas veids ir tāds kā tev - lielā pseidodžipā visaugstākajā robā lēni dudināt citiem garām, pie noteikuma ja redzamība ir kilometrs uz visām pusēm, jo vienīgais kas uz ceļa ievēro CSN esi tu, visi pārējie ir mudaki kas cenšas tevi nogalināt, tāpēc nedrīkst paļauties ka citi varētu ievērot CSN, teiksim, pakļauties zīmes "dodiet ceļu" prasībām. No vienas puses pareizi, bet tā ir tāda pati pareizība kā nodarboties ar gadījuma dzimumattiecībām pirms tam uzvelkot trīs prežus...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Pārstāj murgot. Droša apdzīšana notiek, izvērtējot VISUS apstākļus un ar samērīgu ātruma starpību - nevis ar klapēm uz acīm lūrot tikai taisnvirzienā un nekontrolēti minot pedāli grīdā. Tu sapratīsi (izdomāsi) jebkādu sviestu, lai tikai neatzītu, ka nespēj izpildīt šādu elementāru drošības notiekumu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

No sava skatu punkta nekā droša nav gāzt ar pedāli grīdā, jo pat no vietas ar 2. robu izspolē. Dīzelis Alfa pilnīgi normāli brauc arī ar 5. vai 6. apdzīšanai mērenos ātrumos. Pārāk viegli un ātri aizlidot tuvu vai virs 200, kur man nav droši. Auto pavecs 2.4 dīzelis ar citu turbo un čipu. Robus slēdz pēc boost rādījumiem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Aleja pastāv tāpēc ka lielceļš jau bija pietiekami plats.

Kas tev tajos kokos nepatīk?

tad, kad mk2 trusi mk5 trusis aizsit šķērē, tad labāk, ka koki ir tālāk, nekā tuvāk

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Tātad, ja es braukšu ar kāda ierēdņa noteiktu ātrumu, uzreiz visi uz galvenā ceļa uzbraucošie skatīsies uz abām pusēm? Jeb kāda tur ir tā īpatnējā loģika aiz šīs idejas? Jo savādāk man izklausās ka tu vēlies iemainīt mazu iespējamību salikties ar kādu tādu pret garantētu frontālo - jo nekas cits no apdzīšanas manevra ar 90 kmph uz ceļa pa kuru ir kaut kāda satiksme nevar sanākt...

Nē, es vēlos norādīt, ka tev braucot uz 90 kmh ir lielāka iespējamība ātrāk (jeb tālāk no tā 'nekrustojuma' pamanīt, ka tur kaut kas aizdomīgs notiek.

Uzmanies pats, tad tava mācītāja piesauktais dievs arī tevi sargās. No tā, ka tas 'lohs' būs vainīgs pie sadursmes, tev būs mazs mierinājums, ja tavā golfā tavas potītes būs iespiestas starp motoru un virsbūves lūžņiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šaubu nav, tas, kurš uzņem 160 un pavada pretējā joslā pa minūtei un pa ceļam vēl (paspēj)vērīgi apvērot apdzenamo rindu,Noteikti ka ievēros arī itin visas iespējamās izbraukšanas vietas un tām tuvojošos potenciālos (lohus) izbraucējus.

Šaubu nav, jebkura potenciālā (lohu) "izbraukšanas" vieta ir pelnījusi apzīmējumu "krustojums".Pats par sevi saprotams, ka katrā krustojumā (un 350m pirms) stāv Atpazīšanas zime.

Jā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 4 Atbildēt

nu ko tik šausmīgi pārdzīvojumi, kurš kuru cik nikni ir apdzinis? man tas ir smieklīgi. cik minūtes iegūsti savai dzīvei, ātrāk braukdams Latvijas teritorijas robežās? lai vētrainā un kriminālā brauciena-mauciena beigās apstātos pie degvielas stacijas stāvlaukumā (protams! tieši tur!) un uzsmēķētu? un ierītu superduperburgeru vai cīsiņu mērcē par vismaz 5 vai cik tur eiro? ha ha ha. pie psihiatra pa taisno, tiesības un auto labprātīgi uz covid-19 laiku vēlams nolikt malā un ieturēt pauzi, kamēr prātiņš atnāk mājā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Laikam neesi pamanījis, ka nav runa par minūtēm, kuras iegūst dzīvei, bet gan sekundēm, kuras ar "pedāli grīdā" var atņemt pašam apdzīšanas manevram un šī ieguvuma samērīgumu ar risku, ko rada ātrums.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 1 Atbildēt

Ja katru reizi nākas apdzīt ar pedāli grīdā vai 140-150 km/h un vairāk, nākas jautāt, vai autovadītājs izvēlas piemērotāko vietu un brīdi apdzīšanai. Ja šāds ātrums jāizvēlas, lai paspētu to izdarīt, visticamāk nav ievēroti CSN 107.3 un 107.4 punkti, bet aiz "drošības" lozunga tiek attaisnota autovadītāja nepacietība.

Cik daudz laika mums ir nepieciešams, lai apdzītu transportlīdzekli, pieņemot, ka abu ātrums ir konstants:

Ja ar vieglo (5 m) apdzenam smago ar puspiekabi (16,5 m), kas brauc ar 80 km/h un droši atgriežamies savā joslā:

Pie 90 km/h - 7.33 sekundes (nobraukti 183.33 metri)

Pie 120 km/h - 2.00 sekundes (nobraukti 66 metri)

Pie 140 km/h - 1.29 sekundes (nobraukti 50.47 metri)

Ja ar vieglo (5m) apdzenam citu vieglo (5m), kurš brauc ar 90 km/h un droši atgriežamies savā joslā:

Pie 120 km/h - 1.25 sekundes (nobraukti 41.25 metri)

Pie 140 km/h - 0.71 sekunde (nobraukti 27.86 metri)

Pie konstanta ātruma 120 km/h šķiet drošs un pieņemams ātrums apdzīšanai uz šosejas. Taču jāņem vērā tas, cik prasmīgi autovadītājs spēj izmantot automobiļa iespējas, lai sasniegtu apdzīšanai nepieciešamo ātrumu, kā arī cik ātri konkrētais automobilis vispār spēj paātrināties, piemēram, no 80 līdz120 km/h.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kaut ko neesi sapratis - msh uzstādījums, pret kuru iebilstu, ir, ka jebkurā gadījumā ir jāapdzen ar pedāli grīdā, neskatoties spidometrā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Kaut ko neesi īsti pareizi sarēķinajis , jo ar tādu laiku tev būs japielimējas pakalas bumperim un pec tam tiesi pie bumpera jalien priekša !

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 1 Atbildēt

Jā, sapratu. Aprēķināts informatīvi, cik daudz laika vajag, lai pabrauktu garām konkrētajam transportlīdzeklim + automobiļa korpuss. Tā kā realitātē ātrums visdrīzāk nebūs konstants, tad tas laiks, lai sasniegtu priekšā braucošo, būs mainīgs un reizēm pat ilgāks, nekā pati pabraukšana garām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Princips salīdzināšanas nolūkiem jau itkā pareizs, bet ja kāds nepieredzējis kadrs uz šo paskatās - šim jau var šķist, phe 7 sekundes uz 90 km/h , tad jau var dzīt hopuj kur un kā - visu paspēs ... BET praksē tādai puslīdz drošai distancei un apdzīšanai ar 10 km/h starpību vajadzēs jau turpat 12 sekundes pie 90 km/h un gandrīz 300 metrus, pieņemot ka nav ne jāpaātrinās ne arī jābremzē lai iekļautos starp auto ... un ja vēl kāds drosmīgais izdomā vilkt līdz ... tas jau kļūst "interesanti" pretimbraucējam ...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Šodien pirmais tumšais vakars un es jau divus velorastus gandrīz neredzēju. Viņiem nebija pilnīgi nekā. Otrajā reizē bija mazs puika.

dubis Reģ.: 21.10.2019
2 0 Atbildēt

Ja par moto var teikt - donori, tad par šiem ko. Kaut kā daudziem dzīvot apnicis. Pats vispār pārvietojos no/uz darbu un arī šo to pārkāpēju, bet nu bez gaismām uz brauktuves rādīties ir pašnāvība, ok ja vēl tās vestes mugurā, bet bez nekā..skumji

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Vispār es jau diezgan sen redzu, ka poliči (pārsvarā pašvaldībnieki) ar šiem tumšajiem tēliem darbojas - noliek malā, veic pārrunas. Viens biežāk redzēts večuks pēc pārrunām nekad vairs nav redzēts bez lampiņas pakaļā.

Es gan pirmajās tumšajās dienās arī iekļāvos neapgaismoto satiksmē - izrādijās izlādējusies lampiņa pa vasaru. Bet tgd viss ok - spīd kā uz ZSv

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Pirmā rindkopa - rīgas īpatnības - nu varbūt vēl kādā pilsētā tā notiek, pārējajā latvijā noteikti nē. Maniem kolēģiem neviens netraucē braukt ar velosipēdiem bez jebkādiem atstarotājiem, lukturīšiem un vestēm, un es pats šobrīd esmu neredzamo vidū - gan atšķirībā no viņiem, man ir doma pēc algas beidzot lielajam ričukam nopirkt ģeneratorrumbu - uz kaut kādiem bateriju vai akumulatoru marazmiem iziet netaisos.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Jā.

Un es pat domāju ka 90% no tiem notriektajiem velosipēdiem ir ārpus pilsētām.

Kautkādu stučīšanas rīku moš jāievieš? Pats esmu gandrīz līdz pampera maiņai nonācis, kad pirms ķekavas ieraugu šitādu labi maskējušos iekš intensīvas satiksmes / uguņiem pretī

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un ko tu tur iestučīši? Nosūdzēsi velosipēdistu ar zaļu nenosakāmas markas velosipēdu, tumši zilu pufaiku un brūnām biksēm cepistiem? Ir runa par velosipēdistiem - braucēju grupu kurai nav transportlīdzeklis ar numuriem un uz kuriem cepisti un citas sodošās institūcijas nav ieciklējušās, jo nevar naudiņu ieslaukt.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nupat tā "bez stessa" braucu gar spici pa u-gatvi uz/center.Patālu priekšā g-pāreja.Pa labo pie nestes nobrauktuves normāla tāda fūre dudina,bet es tālāk no grēka,drusku ātrāk un pa kreiso.Ok.Sataisījos "uzmanīgi" skatīties.Tur pa vidam plata josla,meldriem apaugusi, tumša/melna,lietus smidzina,nu kaut aci izdur.Pedāli atlaidu, tipa,"zinu", ka var "jābūt".Bet nu neredzu nevienu nācēju,pie kam ABAS tās pārejas pētīju.Pēkšņi metrus 50 līdz,skatos- jā,izrādās viens tur (tomēr!) pa to vidu kāto.Melns,bez nekā,uz mellās zĀles fona nulle.Spogulī bija visādas gaismas, tas objekts vēl metrus 15 līdz pārejai, es pārbraucu,fūre drusku iepalika,bet arī pārbrauca.Vēroju,nu ko ta Nākamais braucējs.Bet viņš apstājās(!).

ps,- iedomājos, varbūt jāievieš jauns pieklājības standards,ja priekšābraucējs kko ierauga (bet īsti vēl nav pamata stāties), moška vērts kādu bremzi drusku uzspīdināt.Tāteikt,ja pats/lohs,tad vismaz lai aizmugurē esošie laicīgi piedzīvo Atmodu ;p

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Tā es darīju.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Šodien viens apdzinējs ilgi taisījās uz Liepājas šosejas. Kādas 6 reizes ieslēdza laicīgi pagrieziena rādītāju, tā teikt, veči esmu izlēmis, dzīšu. Pēc tam kad ieslēdz sāk skatīties vai vispār var apdzīt. Hvz ko viņš redzēja pa savu stiklu, bet es pa savu redzēju, ka nevar dzīt, pretī brauc. Šis iepirž pretējā joslā, nu tik dos grīdā un nekā, līdz pretimbraucējam mazāk par 100m. Pēc sestā mēģinājuma parādīju pirkstu pie deniņiem un no 105 uzminu uz 115. Tālāk no grēka arī man.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ja tev teiksi.m ir buss,vai džipveidigais, kurs ir augstaks par to nabaga dzītgribētāju - tad likumsakarīgi ka jams pat neredz vai var, vai nevar dzīt ... bet iesipt sekundi , ai kā gribas ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

piebraucot 3m aizmugurē neko prātīgu tiešām neredz, it sevišķi busam. atstāt 30 vai 50m distanci, ieskrieties un fiksi apdzīt ir pārāk sarežģīti.

ja tāds dīdās aizmugurē, var taču ar pagriezienu parādīt, ka nevar apdzīt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU šādās situācijās (ja pats toč nedžīšu) es vienkārši atstāju līdz priekšējam pieklājīgu starpu, lai gribētājs ja atrod brīdi var droši svilpt garām + braucu izteikti pa ceļa malu (no asfalta gan bez vajadzības nost nelienu) - lai pats skatās un domā, jo es nevaru zināt ko tas viņa aparāts ir spējīgs izveikt, varbūt viņam pat sanāk droši dzīt garām pat tad ja pretimbraucošie ar intervālu līdz 10 sekundēm ...

P.S. zinu ka sagādes/piegādes vāģiem mēdz būt tāds grafiks, ka "karājoties ar vienu pirkstu pie stieņa jāveic trīskāršs salto" ... trīs reiz drīkst minēt ar kādu vidējo ātrumu iet tāds Renault Master kam pa dienu jāpskrien Ventspils, Liepāja, Saldus, Dobele un varbūt vēl Jelgava lai veikalā tualetes papīrs neaptrūktos, pie katra attiecīgā veikala piestājot un izkraujot un nereti arī izkārtojot kravu plauktos ... Ak jā dēļ transporta plūsmas pa lielam parasti šams iet pretēji klasiskai plūsmai + to čali kas tā braukāja, - viņs vilka ar visiem 120 pa zemes ceļiem ka prieks ... lai būtu tur kur mazāka plūsma ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Vajag tahogrāfus arī kravas busiem un darba laika kontroli - 3c dārgāks tualetes papīrs vs dzīvības uz ceļiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā lai tev pasaka, man nepatīk ka cilvēks bez pieredzes šādi mēģina vilkt, par konkrēto kadru - kaut arī tad bija diezgan jauns čalis, tomēr es tik ļoti nesatraucos un nesatrauktos, tiesa viņš to darbu pameta gadus 5 atpakaļ, jo pie visa tā ka kompānija skaidri pateica ka sodus visus samaksās, tas darba režīms ar 6 no rīta uz ceļa un HZ cikos atpakaļ Rīgā + uzkrauties nākamai dienai citam rinķim - ilgi nav panesams.

Bet tad atkal no citas puses, maziem tigoņiem ar kaut kā jādzīvo, un attiecīgi ja viņiem nav tādu dullu piegādātāju kas uz šādu joku parakstīsies, tad paliks tikai lielveikali, un pie mums Mārupē lielveikali jau slauc iedzīvotājus ka maz neliekas, tā ka es gribētu zināt kur šejienes pamatiedzīvotāji iepērkas, jo jau man te apkārt kunkst par cenām ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ir arī gargabalnieki uz 3.5t busiem ar PL numuriem refzēti, tahogrāfa nav, brauc cik gribi. Brrr

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Ir tahogrāfs!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Kravas busam noteikti!

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Jā. Bet šajā gadījumā man darba golps nr.6, kūtiņa, bet bez tonētiem logiem. Un šamam kkāds Opel kablukminīvens. Da i galu galā tas A9 pa dienas vidu arī necik intensīvs nav, bet nu šamējais ilgi tūļājās, nepārliecinošs, laikam jau vienkārši bīstams braucējs.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 11 Atbildēt

turpinās tie izmisīgie prātuļojumi, kurš kuru apdzīs, ļaut vai neļaut apdzīt, nu baigi aktuāli, dzīves jēga kādu apdzīt, ar pedāli grīdā vai nē, cik reizes mirkšķinājis un tā tālāk, ķipa, šofera CSN, šajā gadījumā maksimālā atļautā braukšanas ātruma obligātā pārkāpēja dienasgrāmata, turpinām, turpinām, rakstiet, rakstiet savus pārdzīvojumus šeit, iAuto tikai priecājas, pieaug reitingi, pieaug apmeklējumu skaits

core Reģ.: 03.01.2017
5 0 Atbildēt

Te vismaz cilvēki par kaut ko diskutē, apmainās ar viedokļiem, bet 90% tavu komentāru ir vispār bez jebkādas jēgas, īpaši tie kur vienkārši pārkopē tekstus no citiem rakstiem. Bet nu mēs jau zinam ka tu esi ar litru krāšanas atkarību

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 3 Atbildēt

ir, ir, man tāda atkarība....

slikti, būs jāpaņem pauze bišķi

Modano Reģ.: 25.11.2019
2 1 Atbildēt

Svētdien braucot posmā no Tukuma apļa līdz Cirkulim, kas tur pie Lielupes tilta, vopšem ~25km gabals, bija 3 gadījumi, kad man tiešām jābremzē līdz kādi 60km/h, lai pretīmdzenošais neieliktu purnā dzenot fūri vai autobusu. Tiešām gadījumi, kad bremzējot vien knapi šie apdzen. Kur cilvēkiem palicis izdzīvošanas instinks?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
6 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: nu ko tik šausmīgi pārdzīvojumi, kurš kuru cik nikni ir apdzinis? man tas ir smieklīgi. cik minūtes iegūsti savai dzīvei, ātrāk braukdams Latvijas teritorijas robežās? lai vētrainā un kriminālā brauciena-mauciena beigās apstātos pie degvielas stacijas stāvlaukumā (protams! tieši tur!) un uzsmēķētu? un ierītu superduperburgeru vai cīsiņu mērcē par vismaz 5 vai cik tur eiro? ha ha ha. pie psihiatra pa taisno, tiesības un auto labprātīgi uz covid-19 laiku vēlams nolikt malā un ieturēt pauzi, kamēr prātiņš atnāk mājā

Tipiski stulba muldēšana. Pirmkārt, kā jau minējā, šeit runa ir par apdzīšanas manieri nevis jēgu kā tādu.

Otrkārt, ja reiz par jēgu - kko vidēji rēķināt ir tipiska feniņu ...zēju taktika, ignorējot vairākus apstākļus :

1)Braukt, kad kāds aizsedz skatu uz ceļu nav droši, nav nekāda sakara ar sekundēm/minūtēm. Tieši tāpat ar satiksmes dirsinātājiem - bremžu spaidītājiem, telefona glāstītājiem vai vienkārši nebraucējiem - nav visur, vienmēr un visos apstākļos kādam jāpielāgojas, lai brauc, kā vēlas.

2)Lai cik dīvaini nebūtu, bet braukt ir arī bauda. Kā nu kuram, bet man raustīties kādam līdzi nav bauda.

3)Visbeidzot par laiku, ko te un ne tikai tik ļoti mīl svešos pulksteņos skaitīt. Ilustrēšu ar gadījumu iz šodienas - vien švimpis taksī vai nu telefonu glāstīdams vai arī vārnas skaitīdams nočakarēja kādas 5-6 sek pie signāla (kad jau priekšējie bija iesākuši braukt) un protams pēc šādu dirsinātāju vissvētāka baušļa pats svinīgi pārbauca uz mirgojošo signālu, rezultātā pats jau gabalā, bet man +30--40 sek klāt un tā pa dienu savācās oi oi oi, sevišķi visādiem profesionāliem braucējiem. Līdzīgi ir ar šosejām it kā neicīgas sekundes ko nu tur iegūsi, bet tad dzceļa pārbauktuve, pilsētas luksofors pa vidu un rau beigās jau savācās ne vairs vidējās minūtes, bet gan minūšu desmiti.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Visiem 3 p-tiem var piekrist.Parasti ir "drošāk" kaut/ko apsteigt, vienkārši lai nebūtu jābrauc aiz (vai pirms) Loha.Bet to summu jau tu reti kuram pierādīsi.Pamēģini tādu apsteidz naktī tukšā pilsētā- viņš tevi vajās visu atlikušo ceļa gabalu.

Taksisti ir pirmie, kurus vajadzētu kārtīgi izkratīt un izsipt pa visiem galiem.Tas vairs tiešām nav godājams amats- jo tur jau labu laiku kā novākušies visdažādākie salašņas,līdzīgi kā dažos smagāka transporta veidos.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Šis ir kautkur izglītības dārziņā - liela daļa tiešām nesaprot kā darbojas šī sistēma.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā.Darbojas plaša demagoģijas un dezinfomācijas sistēma.Uzdevums ir saknē nomākt jebkuru domu par raitu kustēšanos.Tas tiek Apzināti kultivēts beidzamajos gados.Kopā ar tālāku mērķi- radīt nepatiku pret vajadzību braukt un satiksmi kā tādu,kaitināt sabiedrību,degradēt jebkuras jomas privātīpašumu un nozākāt jebkuru individualitāti.Vājākajam ir daudzas Tiesības.Bet tikpat kā nav pienākumu.Demokrātija..

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

3) un tad vēl tāds iedomātas delegācijas kolonnā braucošais 50m aiz priekšējā un uz sarkanā pārbraucējs.

Vēl var pielikt klāt tos, kas prot nogriezties tikai "taisnvirzienā" - jebkurš vairāk par 40 grādiem līkums sagādā tik lielas ierūsejošās stūres vai tapas starp benķi grozīšanu, ka ar atļauto ātrumu vai auto iespējām raiti to izdarīt vienkārši nav iespējams. Nerunājot nemaz, ka lai nogrieztos 2 joslu ceļā, ir jāiebrauc vispirms pretējā joslā, nevis jāieņem tas stāvoklis joslā, kāds CSN ir aprunāts.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Hā hā... helouuu ERROR 520.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Šodien Baložu pilsēta atvadījās no šī koka uz stūra.

goo.gl/maps/H8hRh2dvF8p6E7Nv8

Lexus krosovers ar kaut kādu vieglo nesadalīja vienkāršu krustojumu. Iedzīts bija kokā un koks nolūzis. Baložu pilsētā viena galvenā iela un tad regulāri notiek avārijas. Kā šie šoferi vispār var iedomāties līst vēl Rīgā!

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Bieži braucu caur Baložiem. Man tāda sajūta, ka trešdaļa vietējo tur brauc pastāvīgā šmigā. Izgriezt no sānielas tieši priekšā un tad likt pa bremzēm, jo pēc 5m jāgriežas atkal pa kreisi - tā tur ir norma. Tai pat laikā viņi tur velkas uz 40 un besī normālos braucējus. Pirms pagrieziena apstājas un tad, lēnām griežoties, atsāk braukt. Es nezinu, kas viņiem vainas? Nav tak nekādi Latgales lauki, Rīga principā...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tur nu būsi kļūdījies. Baložu kanalizācijas krātuvei (daži to peļķi dēvē par ezeru un peldas un pa reizei pārtikā zivis velk) blakus ir mazdārziņu purvs pārbūvēts par daudzstāvu kompleksu. Mammas savus bērnus ved uz skolu. Ļoti apšaubu vai mammām stūre tiek iedota vairāk kā uz tiem 500m aizvest bērnus. Bet lauki arī pilsētā ir lauki. Arī tas Lexus džips likās pazīstams, kurš katru rītu pie 5cm augstajiem guļošajiem uz Ezera ielas gandrīz apstājas. No toč jau smirdēja pēc nepatikšanām.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bolderājā tas pats. Nav skaidrs kāpēc

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU 3,1415... tur pat īpaši apdāvinātiem ir gan dzīvojamās zonas beigas gan dodiet ceļu ... laikam "pretrunīgās zīmes nesaprata"

.. vai aŗi kamēr CSN grāmatu škirstīja tikmēr krustojums "izskrēja priekšā" ... ar visu koku.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Manuprāt tur no garāžu puses bija sānā ietesies. Bet vienalga, dodiet ceļu zīme. Vēl jau arī nepazūd nekur fakts - tas, ka blondīne doma braukt taisni un rāda labo pagriezienu, nenozīmē, ka viņa nevar nogriezties pa kreisi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Lehus xovers ir gandrīz kā ikona.Prečuzīme.HariZma.Jebkurš Loxs ar 96% precizitāti nekļūdīgi noteiks tā stūrētāju.Nez kā lai iztulko, bet vistrāpīgāk tas skan krieviski.ТП.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Lūdzu, reku,mums pašiem izrādās ir autoritatīva bl..ogere auto jomā.Nu ko gan parastais lohs/regulārais varētu šai gaspožai iebilst... www.tvnet.lv/7093970/automobilu-kulta-gadsimts-nosledzas-turpmak-automasina-busot-tikai-kaste-uz-riteniem

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Jāteic, ka, atšķirībā no citiem viņas murgojumiem, šis vēl ir sakarīgs. Bet diez ko nepatīk gan man tā viņas prognozētā nākotne.

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Tā jau nav nekāda "analītiskā žurnālistika", vienkārši uz pašreizējām tendencēm balstīta eseja, fantāzija, ja vēlaties. Bet tehnoloģiju attīstība ar to arī ir interesanta, ka nav tik vienkārši un vienvirzienā prognozējama, pat uz zinātnisko analīzi balstoties

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 3 Atbildēt

jā, sandriņu tāļa vietā, tas tik būtu uzrāviens un tīra slota sasmakušajā oirbaltik, eldz un elvēcē dīķī...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu ja.... vairākas reizes pieminēt piesārņojumu un vispār nepieminēt atšķirīgās degvielas, kas tos auto ar iekšdedzes dzinēju dzen uz priekšu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Varbūt beidzot sāksi aptvert, ka viskvēlākie ekofani ir tie, kas saprot diezgan maz?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nav runa par faktiem un analīzi.Runa ir par pretīgo toni un kontekstu.Par TO, ka nabaga baducietošie mēdītāji gandrīz katrā rakstā iepin kādu zemtekstu.Daži ir pilnībā zaudējuši jebkādu seju un pašcieņu.Jau augstāk te teicu- lohiem ir jāatņem visu, kas viņiem (pagaidām) pieder.Lohs nevarēs izvēlēties,viņam būs jāpilda.Privātīpašumam būs nebūt.Viss tiks nomāts un koplietots.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 2 Atbildēt

lembergs no ventspils labi pabeidza savu interviju:

Taču savu interviju es vēlos pabeigt savādāk. Tā kā dažas personas, kas uzdodas par pētnieciskajiem žurnālistiem, piemēram, Re:Baltica, visus, kuri kritizē pašreizējo Latvijas valdību, sauc par viltus ziņu (fake news) izplatītājiem, tad es vēlos paziņot, ka Latvijas valsti vada pasaulē visgudrākā, talantīgākā un izglītotākā profesionālā valdošā koalīcija ar Krišjāni Kariņu priekšgalā!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Lūdzu, reku,mums pašiem izrādās ir autoritatīva bl..ogere auto jomā.Nu ko gan parastais lohs/regulārais varētu šai gaspožai iebilst... www.tvnet.lv/7093970/automobilu-kulta-gadsimts-nosledzas-turpmak-automasina-busot-tikai-kaste-uz-riteniem

Elektromašīnām tāpat ir tesla un dacia - dažādas tirgus nišas. Eseja briesmīgi gara, neiedziļinājos

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es vispār beidzamajā laikā neiedziļinos- vienk uzreiz cenšos iztulkot ietverto zemtekstu.Jo bez tā šodien praktiski nav nekur neviena raksta.

Mums tuvākajā nākotnē būs tikai tas, ko mums "teiks".Teju visu būs (no Kāda..) jāiznomā.Ja kādam kas piederēs- sekos zemtexti par bezatbildību,izšķērdību,stulbumu un sevis nostādīšanu augstāk par nosprausto pamatlīniju.Tāpēc ir jāizsmej un jāizskauž jebkuri privātīpāšnieka centieni nostādīt "savu" auto (priekš sevis) kā augstāku par vienkāršu pārvietošanās līdzekli.Jā.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 2 Atbildēt

msh rakstīja: Ko tu visu laiku piesauc kaut kādas niknās mašīnas, ja pats brauc ar vēl švakāku nemotoru par manējo? Kad sāksi piesaukt to kā ir apdzīt mašīnas ar lidmašīnu vai helikopteru?

Par krustojumu - labs mēģinājums - varu tik pabrīnīties cik zemu spēj nolaisties citkārt zinošs un objektīvs cilvēks savās spējās izzīst no pirksta dajebko, ja mērķis ir ar jebkādiem līdzekļiem pierādīt ka otrs ir lohs. Pastāsti man - kas tas tāds par "krustojumu", par kuru uz galvenā ceļa neliecina ne horizontālie apzīmējumi, ne zīmes? Pareizi - tas ir fantāziju krustojums; priekš visiem pārējajiem tas ir izbraucamais ceļš ne krustojums.

Vispār jau, neatkarīgi no personām, kas ko ir teikušas un rakstījušas un noteikumiem, kas pagaidām neaizliedz apdzīt, ja ar galveno ceļu ir krustojums, LABAIS TONIS UN LOĢIKA, ko dažādos formātos ir izteikuši visādi braucēji, speciālisti, IESAKA NEAPDZĪT UZ KRUSTOJUMA.

dbs.lv/autoskola/celu-satiksmes-noteikumi-csn/apdzisana-samainisanas-ar-pretim-braucosu-transportlidzekli-un-apsteigsana/

123. Aizliegts apdzīt šādās vietās:

123.1. regulējamos krustojumos;

123.2. neregulējamos krustojumos, izņemot gadījumus, kad apdzen uz galvenā ceļa attiecībā pret šķērsojamo ceļu;

123.3. uz dzelzceļa pārbrauktuvēm un tuvāk par 100 m pirms tām;

123.4. augšupceļu beigās, bīstamos pagriezienos un citos ceļa posmos, kur redzamību ierobežo apturēti transportlīdzekļi, ēkas, apstādījumi u.tml.;

123.5. uz gājēju pārejām un tuneļos.

-----------------------------------------------

No tā negalvenā šķērsojamā ceļa viss kas var izlīst. Ieteikums - neapdzen arī kad apdzen uz galvenā ceļa attiecībā pret šķērsojamo ceļu. Pēc noteikumiem drīkst.

iauto.lv/pie-stures/mazliet-teorijas/15145-avarija-5-apdzisana-krustojuma?cview=all

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Ieliki veselu palagu, lai pastāstītu to, kas visiem tāpat zināms. Bet stāsts ir par to, ka to negalveno ceļu, maucot pa šoseju, bieži vien var pamanīt tikai, kad esi jau viņam praktiski blakus. Tāpat visādas meža stigas un māju pievedceļus, kas kaut kur izlien no krūmiem.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Un tēmu, kur 59 komentāros apspriež apdzīšanu krustojumā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 7 Atbildēt

nedz kāpēc 99% apdzīšanas notiek, kad priekšā braucošais auto jau brauc 90 un vairāk km/st. tad ko apdzenat? uzreiz ielienat kriminālā zonā. nu cik var, kā te daudzi mocās ar izrādīšanās, pārspēšanās tieksmēm, apdzīt, apdzīt, apdzīt, apdzīt...

uh, ar laimīgu sejas izteiksmi brauciena galā, sasvīdis un noguris, uh, kā nodevu! visus nokodu! parādīju, ko es māku, kā es maucu!

zin kā vajag, paņem videoreģistratoru, safilmē visas savas apdzīšanas un tad nosūti uz policiju izskatīšanai. ko? nobijies?

WALA Reģ.: 19.06.2002
6 0 Atbildēt

Tu tiešām esi tāds pilnīgi dīvains vai arī reālā satiksme vispār neesi piedalījies ... atkarība no ta kadas riepas un cik precīzs spidometrs tu vari itka braukt ar 90 bet priekš visiem citiem būt traucēklis kurs brauc ar reāliem tuvu 80 km/h.

Tad nakamais jautājums ar 90 brauc tapēc ka tā ir tava spēju robeža, jeb ka to tulkot, jo man šķiet divaini un reize stulbi ka ir daļa kas uzskata ka 90 ir vienigais drošais atrums vasarā, un tieši to pašu apgalvo par ziemu. Prakse gan rada ka tiem kas vasara brauc ar to knapi 90, ziema butu jābrauc max ar 70km/h, bet kaut ka tā nenotiek, jeb tu varbut vispār pa ziemu.nebrauc ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 3 Atbildēt

Ja spēj auto vadīt tikai sasvīdis un noguris, ja nespēj izvērtēt apstākļus drošai apdzīšanai, ka msh, tad nevajag apdzīt. Un tieši tāpat nevajag iedomāties, ka visiem auto vadīšana ir tik grūti paveicams uzdevums, un, ka apdzīšana tiek veikta, lai kādam kaut ko parādītu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Oppā, līdz klasikai arī nonācām .

Neviens nav nozīmēts par barvedi manuprāt (lieki teikt, ka šie "barveži" ļoti bieži neievēro prasību dot ceļu, bet nu tas jau tikai tāds sīkums pret 90 un svētāko prasību - ātrumu).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te vēl viens pļukrstam gabals par 90 km/h bet ar diezgan vērtīgiem domu graudiem:

www.delfi.lv/auto/zinas/pauls-timrots-90-kmh-ierobezojums-aptuvenaka-vienosanas-cilveces-vesture.d?id=52618767

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Šovakar atkal vālēju cauri Baložiem, neskaidri redzu - priekšā tumsā kaut kas kūņojas. Tuvāk piebraucis jau redzu skaidri: tieši man pretī pa braucamo daļu tiek stumti invalīdu rati ar visu pasažieri iekšā. Tieši tumšais posms bez laternām, invalīds viss pelēkā, atstarotāja neviena, par kaut kādu lukturīti pat nerunājot. Es saprotu, ka varbūt tam invalīdam dzīvot negribās, bet nu šitā ir cūcība pret citiem!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šis tāds neinteresants variants - es vienreiz tapu viegli pārsteigts, no rīta, kaut kur ap sešiem [vasaras laikā], ieraugot pa A9 pret kalvenes ceļagalu invalīdu ratiņos vālējam savā gaitā pa šosejas malu...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Hmm.Visdrīzāk, ka aprakstītie situācijas dalībnieki nekad neizlasīs, ko šeit par viņiem raksta...

No "sevis" gribētos pajautāt- KO mums darīt ar vienluktura braucējiem.Tā ir reāla sērga.Nav tāda gadījuma, kad tumsā braucot viņu nebūtu.Ja sanāk braukt pretēji plūsmai agrajās darbābraucēju stundās- vispār ir novērojams ārprāts.

Sestdien pievakarē izbraucu knapus padsmit km pa pilsētu- jā, divi turp, trīs atpakaļceļā.Laikam nekas cits neatliek, kā ieslēgt tālos un pagriezt pusmetru uz viduslīnijas pusi.Tas drusku iedarbojas- drošvien vakarā varēs pastāstīt, kādi idioti viņam pretim sagadījās.Jā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Ko darīt? Neko. Jo mašīnas tagad ražo tādas, ka lampiņa tikai servisā maināma.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

CP varētu apstādināt un likt brīdinājumus/sodus - ar avārijas gaismu drīkst braukt tikai uz remonta vietu vai stāvvietu.

Reāli izčakarētais laiks no rīta/vakarā jau arī ir sods

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Un? Ko iesaki darīt cilvēkam, kam tā lampiņa izdeg, ja operatīvi nomainīt to ražotājs nav paredzējis? Man lampiņa izdega uz prāmja Helsinki-Tallina svētdienas vakarā. Serviss, kur to var nomainīt blakus darbam, strādā pirmdien. Tā arī braucu no Tallinas ar vienu lukturi uz remonta vietu - pat sodu nav par ko izrakstīt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Pievienojos Bradypus - plus es ar netīšām uzzināju ka ir reta "formāta" pagriezienu oranžās spuldzes, kuras benzīntankā nenopirksi !

Un kā par nelaimi vismaz 2 auto man ir tieši tādas ( 3 auto nezinu - neesmu tur vēl ielīdis !)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

te tomēr runa par galvenajiem lukturiem - tur tak kādi 4 veidi kvēlspuldzēm. Kāda jēga no CSN punkta, kuru neviens neievēro un nekontrolē?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas nav kā ar ugunsdzēšamo un rezerves ratu, ka tās spuldzes nopērk pirms izdegušas un vadā līdzi gadījumam, jo 100% izdegs tikai nezini kad.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"tās spuldzes nopērk pirms izdegušas un vadā līdzi gadījumam, jo 100% izdegs"

Čehijā, piemēram, ir obligāta prasība CSN vadāt līdzi spuldžu remontkomplektu. To arī vienmēr esmu darījis, ne tikai čehu prasību dēļ, bet tādēļ, ka tas nav ne dārgi, ne sarēžģīti. Savam amerikānim vispār rēķinos, kas spuldzītes benzīntankā nedabūšu, tādēļ nav problēma tās turēt krājumā. Diemžēl jaunie auto šo problēmu eskalē jaunā līmenī, padarot spuldzīšu nomaiņu uz ceļa neiespējamu - piemēram, Volvo XC60 var bez neviena instrumenta izņemt visu lielo lukturi (labi zagļiem) un pēc tam aplauzties, jo pēc tam pašu lukturi ir jājauc vaļā visnotaļ sarēžģītā veidā - paskatoties youtube video par šo procesu, izlēmu to nedarīt tumsā, bez normāla galda, kur izlikt detaļas. Bet, kā jau te minēja - ir, piemēram, tādi auto, kam spuldzes nomaiņa notiek ar riteņa noņemšanu. Un ja vēl LED... Tad noteikti nevadāsi līdzi "remontkomplektu" jo tas maksā kosmisku naudu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ieslēdz avareikas un ripini. neesmu redzējis nevienu auto, kas ar izdegušu lukturi tumsā brauktu ar avareikām, lai gan vienačus var redzēt katru dienu.

Pie tam lielākajai daļai auto ar CANbus ir brīdinājums panelī par nedegošu lampiņu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nepiekritīšu. Auto, kam nedeg viens tuvais, joprojām ir aprīkots ar gabarītgaismu attiecīgajā pusē - ja arī tā nedeg, tad tā jau ir ilgstoša un patiešām sodāma problēma. Savukārt avārijas gaismu lietošana atņem iespēju parādīt pagriezienus un manā skatījumā ne tuvu nav labākais risinājums priekš auto, kas pārvietojas normālā plūsmā - ir gadījies aiz tāda braukt naktī. Pēc kādiem 10km jau sāk likties, ka pašam smadzenēs kaut kas mirgo.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nene, tie Vienlukturainie 9/10 ir tieši ļaunprātīgie lohi.Tieši tie ,kuriem tur itin visu VAR aizsniegt.Tie, kuri ZIN, ka viņiem nedeg.Tie, kuri NEkad neslēgs avarejkas.Turklāt daļa no viņiem brauc ar nedegošu vadītāja pusē- tas vispār ir smags pārkāpums no jebkura viedokļa.Liela daļa šo suudu ir tieši taksisti.Tie ir visp pelnījuši, lai viņus psistu un jaatu pa visiem galiem visos iesp veidos.Galēja degradācija un šī te amata "prestiža" nolaišana podā.Katrs salašņa lohs ar jebkuru hlama suudu šobrīd var takšot.Po/uj.\

Cp arīdzan ir iegājusi pilnīgā po-ujā, sabiedrības "kaitināšana" sasniegusi nepieredzētu augstumus un apmērus.Driršana,rēķināšana un gudrpljūtīšana notiek tikai tur, kur "spīd" kaut ko iekasēt ilgtermiņā un globāli no visiem.Atsevišķie smagie pārkāpumi tiek pieļauti un netiek kontrolēti.

Ja nav kam- tātad, "jādara" ir tiem, kuri sevi neuzskata par lohiem un ir spējīgi vismaz kaut/kādu sabiedriski derīgu darbību no sevis izspiest.Tālos ģīmī, neatkarīgi no apstākļiem- radīt neiecietību un kauna sajūtu.Ja neērtības dēļ tā radīsies aizmugurēbraucējiem- lai viņi zin,ka pa priekšu braucošais ir Lohs.Un iedod viņam otru porciju tālos spogulī.Ja jau reiz anarhija, nu tad lai iet vaļā 90tie pa pilnu programmu.

ps,- reku,luudzu- aizvakar divi, vakar divi- jā, zemgalē gājējs, kurzemē vienkārši Cilvēks,vidzemē vēl tml utjp- un uj viņu sazin, no kā,kur un kādos apstākļos viņi tā gāja un aizgāja.Vienkārši bija un nav.Po-uj.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un neko neizdarīsi "ļaunprātīgajiem", ja reiz pie visiem normatīviem, kas tiek uzspiesti autoražotājiem, ir piemirsts noteikt, ka šīm lampiņām ir jābūt viegli nomaināmām.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

vai lai uz paneļa skaidri redzama infa, kur un kas ir izdedzis

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Uz paneļa ir ne tikai infa, bet kaitinoši regulārs atgādinājums. Vismaz Volvo izpildījumā mani tas paspēja reāli nokaitināt - uztaisīt lampiņu, kuru nevar nomainīt un pēc tam ik pēc 10km pateikt, ka lampiņa nedeg.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Volgo man patīk tas risinājums ar dubultām aizmugures gabarītspuldzēm - vienam kaimiņam ir pirmās paaudzes S80; autočeks viņam meta laukā kaut ko par "gluhbirne"; iztulkoju ar gūgli - kvēlspuldze - bet it kā viss deg... Izņēmu lampu plates, izrādās abās pusēs jābūt divām gabarītspuldzēm un katrā pusē deg tikai viena...

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
0 0 Atbildēt

Arvien vairak sak besit fures, agrak nepieversu tadu uzmanibu vinam bet tagad saku ieverot - ir 2 rezimi, pirmais ir kad nesteidzas un brauc uz 70 jo pec 5km tapat bus janogriezas, un otrais ir kad steidzas un tad jadzen otru furi ar 1kmh atruma starpibu. Abi varianti ir debili.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Nez... Praktiski nekad neesmu saticis fūri, kas tāpat vien vilktos zem ierobežotāja. Diemžēl bieži - tādu, kas ir spiesta vilkties aiz kāda sēņotāja ar vieglo.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Autobuss gan mēdz 'klibot' uz 70.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Jā, diemžēl autobusiem ir jāievēro grafiks, kur ir pieļaujama kavēšanās, nevis tā apsteigšana, attiecīgi tiem ir paradums braukt lēnāk. Satiksmes interesēs, iespējams, būtu jāapsver stāvēšana pieturā, nevis vilkšanās pa ceļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai nu Siguldas pusē ātri autobusi, vai tev spidometrs kļūdains. Manā galā LAP vietējie autobusi parasti iet uz kādiem 65 kmph, ja ne vēl lēnāk. Vienreiz ar tādu braucot uz Liepāju likās ka šis grib uzstādīt lēnuma rekordu. Viens pazīstams čalis vienreiz purnagrāmatā pukojās - braucis uz Liepāju lai braukt tālāk uz Rīgu ar autobusu, šoferis pusceļā pieturā apstājas un izkāpis laukā ļuļķē, un tā šis nākamo autobusu nokavēja... Vēl vienreiz brauciens ar pajaunu sprinteri lika aizdomāties diez kā tādam autobusam ir ar DPF - viņš tak tai mašīnai noteikti ir bijis, bet ja paātrinās ar vienu pirkstu spiežot pedāli, pārslēdzoties zem 2k, un lēni dudinot, man liekas ka ar to filtru nekas labs nenotiek...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Dzīvoju Saulkrastos, un bieži braucu gan uz Rīgas pusi, gan Ainažu virzienā. Ziloņgonkas (tā es saucu kad fūre apdzen fūri ar +3kmh) ir visnotaļ ikdienišķa parādība. 50% gadījumu priekšējā fūre ved kādu nestandartu (kāpurķēžu tehniku, dzīvojamo konteineri, utt) bet nu lai iemesls būtu sēņotājs vieglais - diži nemanu. Neapgalvoju ka tā citur nenotiek, bet personīgie novērojumi par šo posmu ir šādi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Parasti vieglais ilgi neiztur, ka fūre brauc 1m distancē

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Tā tas varētu būt, turklāt, lai arī ir sakrāsotas nepārtrauktās, tauta tomēr pieklājīgi pavācās malā, ja jūt, ka traucē. Protams, ir arī visādu citādu kategoriju izņēmumi, uz abām pusēm. Gan lēnie principiāļi, kas ne grama nepados malā, gan braukšanas kultūra, par kuru prieks skatīties un piedalīties.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Un atkal sveiciens ERROR 520.

Kā jau minēju par pareizas vietas ieņēmējiem nogriežoties. Nebija ilgi jāgaida kārtējais āksts uz ceļa. Vajadzēja nogriezties pa labi šajā krustojumā un viens ielīda labajā joslā lai nogrieztos pa kreisi - trajektoriju viņa riepai uzzīmēju. Dēļ tā pajola tā arī nenogriezos, jo sarkanais.

Bet šodien bija pārsteigums. Pirmo reizi, cik griezies esmu no Vienības gatves uz Bikstu ielu, nogriezās 8 auto un pat daudz maz iekļaujoties zaļajā. Parasti tur vairāk par 4 nav spējīgi, jo penzionētajiem bruņurupučiem jāieņem rinda pēc piena Mahimā deviņos no rīta.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Šitajā vietā smuki stabiņus varētu salikt labās joslas trajektorijai, līdz pat zebrai. Ja vajadzēs labā spārna remontu, zināšu vietu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti