msh rakstīja: Šodien man sanāca piedzīvot to situāciju, kur apdzīšanas laikā no kreisās puses kāds, kurš skatās tikai pa kreisi, domā uzbraukt uz šosejas pa labi, respektīvi, lietus laikā uz piebraucamā celiņa no krūmiem parādījās mk5 purns, kura vadītājs, mašīnai lēni ripojot, skatījās uz nepareizo pusi. Es pārmaiņas pēc apdzīšanas manevru taisīju kaut kā pa bradypuša modei - nē, ne ieķēries stūrē un lūrot spidometrā, bet gan tā diezgan gurdeni ar ceturto robu un nepilnu pedāļa spiedienu; tā kā palikt man nebija kur - E39 bembiju nostumt grāvī man nebija cerības un mešana pa nažiem neko nebūtu devusi, turpināju manevru, izvairoties no kontakta pa kādu pusmetru - būtu tas noticis trešajā ar pedāli grīdā tad, protams, bīstamais manevrs būtu pabeigts ātrāk un drošāk. Ja kāds šādu situāciju dēļ ierobežo savu apdzīšanas manevru ātrumu, atliek secināt ka šim kādam patīk "kobras" cienīgas ainas...
P.N. Ja tas izbraucējs būtu man ielicies sānā - kurš būtu vainīgs? Viņš, jo neievēroja "dodiet ceļu"?
Tas, ka tu vēl ar savu nemotoru atļaujies apdzīt "gurdeni" nav tas pats, kā apdzenot ar jaudīgu auto paskatītes spidometrā, lai neuzņemtu tādu ātrumu, kas apdraud ne vien tiesību saglabāšanu, bet patiešām var arī izraisīt "kobras cienīgas ainas". Nezinu, kādēļ tev ir tāda vēlme, lai kāds šādu "neskatītāju" nonestu ar 150km/h vai vēl lielāku ātrumu.
Otrkārt - ja reiz apdzen krustojumā, ir ar šādu iespēju jārēķinās un jābūt divreiz uzmanīgākam. Ne velti daudzi aicina pilnībā aizliegt apdzīšanu krustojumā - tā ir paaugstinātas bīstamības apdzīšana un acīmredzot šiem cilvēkiem ir liela daļa taisnības - ja reiz satiksmē piedalās un šādus manevrus veic tādi kā tu - kam ceļazīmju vai spidometra saskatīšana ir ārkārtējs izaicinājums.
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.