Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 0 Atbildēt

CSN nemaz nav sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana"! Tāpat sadaļa "Ātruma samazināšana"! Sabruks visa teorija, ka "Distances vērošana" (izvēle atkarībā no ātruma) ir visām likstām panaceja!!!

CSL 51. pants "Agresīva braukšana" jau divus gadus atpakaļ bija "jāieslēdz"! Krapsis saka ka esot Jurists. Krapsis ir nelga, jo nepilda Likuma "Par policiju" 4. pantu. Sen negadījumu skaits būtu samazinājies N-tās reizes! Katru piesiet savam auto pakaļā, lai par savu stulbumu samaksā ar savu dzīvību! Ar CSN 57. punktu viss uz ceļa sākas un beidzas. Virzienrādītājs saucas!!!

dubis Reģ.: 21.10.2019
6 0 Atbildēt

Nu fakts kā tāds, ka tā ir tāda samērā izplatīta problēma, ja teiksim, Rīgā vai citur apdzīvotās vietās tas vienkārši kaitina un varbūt neizraisa smagas sekas, ja visi daudz maz ievēro ātrumu, tad ārpus apdzīvotām vietām ar tur atļauto ātrumu tas tiešām ir dzīvībai bīstami, tā kā ar atstarotājiem. Viens mazs spīdīgs sūdiņš var izglābt dzīvību.

650 Reģ.: 25.01.2017
8 0 Atbildēt

Kungxpertiem un lohnaudas dalītājiem vajadzētu beidzot saspiest savu pakaļas daļu un noorganizēt atbilstošu un cilvēka cienīgu ceļa infrastruktūru.Tad cilvēki varēs "redzēt".Ko var gribēt, ja mūsu lohzinātnieki pie atstarojošo stabiņu "vajadzības" nonāca tikai 2019jājā(jā), iepriekšēja(jā)jos 30g taču šāda iespēja nepastāvēja un par to runāja vienīgi lohi,čikstuļi un kašķa meklētāji.Līnijas līdz nesenam laikam mums zīmēja (ja vispār to darīja) ar akvareli,krītu un lohemulsijas sienaskrāsu.

Aiz atjaunotās Jūrmalsas šosejas atļautajiem loh70 Lohus joprojām gaida augšās Saskaņots baseins ar risēm un izlauztā Uļmanng-ves zaļā lohsēta ar nu jau 5gab brauktuves virzienā atkarājušamies lohpinuma fragmentiem.

Kaut gan, jebkurš pie pilna prāta esošais braucējs pateiks, ka tikai LOHI var demagoģēt par (vairāku mēn.......) nepieciešamību pēc 70 uz jauna seguma, kamēr uz "vecā" seguma var izpaustes kā nu kuram tīk.Tur bīstami nav.Man dimmantu navvv,tirri pirri tramtam tam.

Cerams, vienureiz (šīgada rudens vētrā) kādu no tiem atkārušamies žoga fragmentiem beidzooott iepūtīs kādam treknākam/svarīgākam smerdelim vējstiklā, nu varbūt Tad.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 0 Atbildēt

Nav vēl bittums nodilis, uz vecā savulaik jau pārdilis un viss čiki piki droši, ja protams nav ūdens tajās risēs...ironija protams.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

tagad jau lohi n-tās reizes drillē jauno hitu - ne man guči ne man naikī....

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 0 Atbildēt

nebūšu orģināls, bet man laikam "iespārda" naglums dažu (daudzu?) - atkal Liepājas/Ulmaņa krusts, taisu kreiso uz Jūrmalas pusi, negribu būt nekauņa un atstāju spraugu, lai pretējie var kāds kreiso uztaisīt, nevis piebāzt pillu krustu un tad brīnīties, pretējie gan izbrauc, 2,3,4,5 un vēl viens vecs pimpis uz dzelteno izdomāja izlīst, tas gan apd.... jo man pacietība izbeidzās un pašam arī vēlme pabeigt manevru, bet mani nebeidz vaicājumi vai daļa ir vienkārši ahriņeļi un vispār neizjūt nekādu cieņu pret otru kā viens papuass vakar aizvakar nostājas kreisā joslā Deglavenei un pēc īsas tirsināšanas (protams) ieslēdz savu kreiso pagriezienu - par šo viens [cenzēts] reiz izteicās, ka viņam traucējot ka tik daudz tikšķ relejs un tāpēc pēdējā brīdī slēdzot.

Kopumā varētu noraksturot esošo satiksmi kā birokrātiski +/-, bet ar ļoti maz cieņas un izpratnes pret citiem braucējiem !

gunbox Reģ.: 23.12.2016
6 1 Atbildēt

Piedošanu, bet Liepājas ielas krustojumā uz Jūrmalas pusi kreiso vispār kā sugu vajadzētu aizliegt līdz plkst. 22:00 ar to luksofora plānu kāds tur ir šobrīd. Tur smuki var izbraukt pretī Spicei apgriezties. Vai atpakaļ zem tilta. Sliktākajā gadījumā pārbraukt un caur Krūzes ielu izbraukt atpakaļ uz šoseju. Tajā blīvumā divās joslās, kur griežas no dzelzceļa puses uz centru un otra josla brauc taisni ir absurds laist pretī kreiso plūsmu. Dēļ taisni braucējiem tur nevar centra kreisie palaist jūrmalniekus, jo tad būs vesels krustojumu mezgls nostopēts, kas jau arī notiek vairums gadījumos dēl tiem pašiem jūrmalniekiem. Tas ir ļoti labs piemērs, kur idiots ir plānojis un šodienas idiots nav izlabojis. Ja šajā krustojumā runājam par cieņu, tad jūrmalniekam kā reiz būtu jāatrod cits krustojums, lai cienītu tos, kuri pirms šī krustojuma no pretējās puses jau minūtes 20 ir stāvējuši.

Bet cieņa? Rīgā? Tu ko? Rīgā cieņa notiek tikai starp tiem, kuri raiti pārvietojas, ievērojot CSN. Cik tādu ir?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 0 Atbildēt

Kaut kas tur būs jādara...nebūtu vismaz tuparas, kas saprastu, ka ja no katras puses var krustā 2-3(!) auto iebraukt un attiecīgi arī izbraukt, bet nē vieniem vajag 10 izlaist, kamēr otriem labi, ja viens izbraukt. Ar to tiltu jau iepriekš kā minēju ir reti sūdīgi Jūrmalas virzienā, viss tur stāv no/uz Mārupi, apgriešanās pie Spices laika ziņā ir tas pats kas kreiso sagaidīt tajā krustā - viens nesas, otrs pēdējais novelkas + no pažarniekiem ar tur mēdz izbraukt. Domāju, ka reālāk būs salikt tur kādu dalīto signālu, jo diemžēl mūsdienās pabeigt uz dzelteno kreiso ir nereāli dēļ švimpjiem, kam vēl jāpaspēj un visur kur šis vecais princips ir likvidēts - piemēram Lāčplēša/Valmieras krustā var normāli paveikt manevrus, bet kur nav, piemēram Lielvārdes/Biķernieku turpinās gemorojs (tur gan kaut kā adekvātātak puses tos savus kreisos sadala).

Par kreisiem runājot...interesanti, ka veikt kreiso no Ulmaņa uz Vienības gatves ir ilgāk nekā noraut uz Telteni, noraut kreiso uz Vienības un vēl pāri pārbraukt t.i. 3 luksofori iznāk ātrāk kā viens...kas liecina par to, ka arī tur nav kas pareizi !

gunbox Reģ.: 23.12.2016
5 0 Atbildēt

No Ulmaņa uz Vienībeni jebkurā gadījumā nepieciešams kreisais priekš tām fūrēm, kuras negrib braukt caur apvedceļu. Pareizs nav luksoforu pārslēgšanās intervāls uz visiem lielākas nozīmes ceļiem. Pie tam vēl sinhronizācijas starp viena kvartāla luksoforiem, pat ja viņa fiziski ir iespējama, praktiski neeksistē. Pie luksoforu pults strādā dolbojobu komanda. Salikti kārtējie koriši, kuriem jautājums vai vispār 9-klašu izglītība ir.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

Nevajadzētu, ja būtu d tilta pēdējā kārta ar pieslēgumu jelgavas šosejai.

Par luksoforiem nepiekrītu - cik garš, tik plats. Divu noslogotu ielu krustojums vienmēr būs problēma. Ja pagarina kreiso uz vienības gatvi, palielinās stūķis uz pārvada

gunbox Reģ.: 23.12.2016
6 0 Atbildēt

Tas tiesa. Labāk tad jau kaut ko tautai, nevis koncertzāli diviem finansiāli ieinteresētiem Saeimā. ;)

Nepagarina viss, ja arī pārvadu palaiž ilgāk. Bet realitātē tas nav iespējams, jo nākošo luksoforu nebūs kas paregulē. Tik augstas matemātikas nav mācīts, kā to izrēķināt. Bremzē kā reiz īsie luksofori, pie kuriem 50% autobraucēji vēl nevar atrast bagāžniekā pazudušo gāzes pedāli, nerunājot nemaz par citāta pabeigšanu kopotajos rakstos, lai varētu vispār uzsākt braukt. Un nedod dies tur vēl manuāla kārba un 90zs no kuriem puse miruši dabīgā nāvē.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
5 0 Atbildēt

Kā Valdeķu un Graudu krustā, pārtaisīja visu priekš troļuka, tagad rindas no visiem galiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
5 0 Atbildēt

Jap, D-tilts ka #1, tad normāli butu, ka Jelgavas virzienā kreisā nebutu kā sugas, bet būtu jābrauc gar tramvaja sliedēm un tad yz Jelgavu - bruģi tai posmā likvidēt, un laist visa garuma minimums 2 joslas uz Jelgavu + pirms krusta ar Ulmaņgatvi labajiem papildus josla, kas vienlaicigi varetu būt ari sab. transa.

Cits variants būtu uztaisīt gar dzelzceļu caurbrauktuvi zem Ulmaņgatves, un tālak jēdzīgi prom uz Jelgavu, tehniski varbūt ka pat cilvekiem dodot zinamu godigu kompensāciju kāds vēletos no turienes ari pārvākties. Un tehnisko zem Ulmangatves ir pat 3 vai 4 eksistejošas caurbrauktuves visā pārvada garumā, bet tam ir tikai vietejas nozimes pielietojums parsvara, vai ari tur braucu es un vēl daži, tad ja visur citur ir pilnīgs pī un laiks drusku spiež, zēl gan ka grāvja šķērsojumu likvideja, tad man tur vispār bija baigi ērtais apbraucamais ceļs vismaz ar pikapu...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Vakar tur nebiju, Bet,- kopš vakardienas uz atjaunotā Jūrmalas lielceļa ir notikušas tā saucamās "kustības organizācijas izmaiņas".Dažas "īpatnējas" zīmes ir (beidzooottt) demontētas.Priekš īpaši Vājredzīgajiem ir pat uzkarināta jauna/spīdīga (apm. no 1km attāluma saskatāma) fotoradara brīdinājumzīme ar norādītu Attiecīgo Ātrumu.Bet LOHIEM ar to visu ir krietni par maz.Gaidām, tāteikt,"notikumu tālāko attīstību".Jā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
6 1 Atbildēt

Nu re, nākošais izbrauciens dienas vidū. Griežos iekšā Plazā no Mūkusalas apļa Bīeķensalas ielā. Priekšā nostājies kaut kāds elektrokārs. I nesapratu kas par sugu, bet nedaudz atsita BMW i3. Nogriežoties pa kreisi, kur smuki uzzīmētas raustītā līnija pat divos līkumos, lai nūbiem kaut cik aizķeras pelēkajā... figu, šis ar visiem 4 riteņiem pretējā joslā ar 1m attālumu vēl līdz raustītajai. Nosauksim to par kultūras stila kļūdu. Nu ok. Pieņemsim. Vienā rokā mobīlais, otrā buķerbrods. Gan jau grūti trāpīt. Kā nekā pirmo reizi dzīve pie stūres. Tālāk pajolam jāgriežas Plazā, šis tā arī sākot no sadalošās uz divām joslām ieņēma abu joslu vidējo stāvokli līdz pašam pagriezienam.

Ārā braucot uz Salu tilta pusi no Plazas nākošais pajols. Speciāli izbūvēta tieši priekš viņa vesela josla, lai izgrieztos.... Stāvam. Gaidām piektdienas vakaru, kad Mūkusalas aplī beigsies auto rotācija. Man kā cieņpilnam CSN ievērotājam, iekš pilsētas netaurētājam, nācās tomēr pārkāpt CSN noteikumus. Kas zin, varbūt arī mans nervu stāvoklis snaužot pie šī pagrieziena radītu viņam bīstamu stāvokli... tad varētu arī uzskatīt, ka esmu to novērsis, iekļaujoties noteikumos.

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
7 2 Atbildēt

Dažas manas nevienam neinteresējošās pārdomas:

Braukt satiksmē ir mokas pēc definīcijas. Jo lielāka satiksme, jo lielākas mokas. Cenšos ar šo samierināties.

Ja satiksmes nav, tad ir debīli luksofori. Trijos naktī nevar izbraukt pa maskaveni ārā no Rīgas, neapstājoties pie katra luksofora un neapcerot pašnāvību, raugoties sarkanajās gaismiņā.

Pagriezienu nerādītāji vismaz pilsētā īpaši neuztrauc. Pusē gadījumu tā ir tikai tāda formalitāte, bez kuras, zinot apstākļus, tāpat viss ir skaidrs. Bet esmu ievērojis ka nepamatota sēņošana bieži pārklājas ar pārspīlētu (manā uztverē) pagriezienu rādīšanu. Varat minēt ko es domās novēlu tādiem izdarīt ar to pagrieziena kloķi, kamēr gāzes pedālis noput neizmantots.

Vēl man ir pārliecība, ka ja policija veiktu reidus un apturētu sēņotājus, prasot "kāpēc brauc zem atļautā ātruma?" tad top 3 atbildes būtu šādas:

1. Kā lūdzu? (nezināja, ka vispār kaut kur brauc ar kaut kādu ātrumu)

2. Cik ir atļautais?

3. Uz cik es braucu?

Un tāpēc mani pārņem bezcerība. Būs tikai sliktāk. Novēlu visiem pēc iespējas no ārpasaules izolējošākus auto, lai var forši pasēdēt telefonā, kamēr dročītāju varza aiz loga plūst kopā ar un apkārt jums.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
4 3 Atbildēt

tev vajag lavandas pušķīti salonā, lai nomierina nervus.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
6 0 Atbildēt

Nē, vajag beigt vienai sugai čakarēt satiksmi, ja grib sapņot - to var mežā/pļavā vai pie plašās LV jūras darīt pavisam droši, bet ceļi domāti braukšanai, nevis bizdingiem, tad arī nebūs lavandas vajadzīgas. Diemžēl tizla braukšana ir kļuvusi par normu...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
5 0 Atbildēt

Ja neizproti, kāpēc blondīnei kreisais pagriezienrādītājs, domājot nogriezties pa labi, bet tomēr aizbraucot taisni, tad tev nav ko pilsētā meklēt. Tas, ka cilvēki nav iemācīti informēt par savu domu pārkārtoties vai nogriezties, bet apmierina savu pašapziņu tikai kustības maiņas brīdī ir normāla parādība valstī. Idiotisms nav ārstējams.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Ko nu uzreiz tik bargi rājiet,jauns cilvēks ieradies,lai tak normāli izsakās, kas uz sirds iekrājies.Tad jau sanāk, ka jebkurš teicējs te par kaut ko ir lieki sastresojies.

ps,- šodn viens čalītis pilsētā ar krosinieku bez numura itin nepiedienīgi uzvedās.Līda visur starpā, milimetrēdams, un vēl ar nepiedienīgu ātrumu.Viens cits ar visumā normālu auto bez kādiem dūmiem ar to nebij īsti mierā un viņam divos krustos tīšām ielika startā.Krosists beigās nomierinājās un situācija tapa izsmelta, katrs nogriezās savās darīšanās.Tad jautājums- ko ar tādiem darīt,un kurš tad būtu Tas, kuram atļaut šādu "sabiedrisko" misiju.Jeb lai kāds/tāds netraucēti turpina iesākto un visi pārējie rijam to suudu..

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

par jūrmaleni un k. ulmana gatvi. zinājāt, kāpēc tāda atšķirība segumā un pārējās lietās? šoseja uz Jūrmalu ir Latvijas Valsts ceļu pārziņā, bet k. ulmaņa gatve = Rīgas satiksmes departamenta lauciņš. bet sanāk tikpat kā šķērsot valstu robežas - uzreiz var just ka no Lietuvas, tpu! Latvijas iebrauc Latvijā, tpu! Rīgā....

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

To mēs senāk jau apspriedām.Jautājums vai (kādam) tipa nodokļmaksātājam tas interesē.Fragmentā pret skaju-statoilu rīgas virzienā nesen tika nograuzta un apmainīta divu joslu virskārta.Vienkārši aiz nekodarīt.Bet neba jau tajā kritiskajā gabalā otrā pusē oranges-dāarzutehnikas rajonā.Līkumā, kur jebkura lietus laikā ir pilnas rises un kur iekšmalā vienmēr veidojas bīstams dīķis līdz potītēm.Zaļā izlauztā sēta vismaz piecās vietās dižojas ar caurumiem un vējā plandošiem pinuma fragmentiem,kuru salabošanai būtu vajadzīgas kapeikas un pāris stundu darbs.Tas ir, neskaitot sabojātos barjeras un sētas līkos fragmentus, kuri tur nevienu reizi tur nav salaboti kopš notikušajiem negadījumiem.Traucot garām uz 90 tas ir grūti saskatāms.Bet,ja ieskatās,peizāžs ir vienkārši dramatisks.Bezsaimnieka un bezatbildības lohuvalsts izcila vīzītkarte.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tu tik tagad pamanīji ka ir dižā pilsēta aka visuma centrs, un ir latvija? Lūk tā iet ja braucot sapņo vai spaida telefonu... Šo faktu katrs, kurš brauc pa jūrmaleni un ar acīm vaļā, varēja pamanīt jau sen - izbraucot no visuma centra un iebraucot latvijā, šosejas malā stāv tāda pati sveiciena zīme kā pie citām latvijas robežām lielo šoseju malās - "latvijas teritorijā darbojas fotoradari"...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Visuma centrā ir lidlauks, kas ļauj robežai pārlekt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 1 Atbildēt

Nemelo. Kārtējais, kurš nezina, ka lidlauks (un tā ienestie nodokļi) ir Mārupē, nevis Rīgā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

cerams jaunā rīgas dome atrotīs piedurknes un ķersies pie darba - jāremontē ļoti daudzas ielas un tilti....

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Jau gara acīm redzu, kā Mārtiņš Staķis ar asfalta rulli mauc pa Čaka ielu.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Nuja - un pēc remonta vienu no divām joslām jāpārtaisa par velosipēdistu joslu... Piemini manus vārdus...

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Ja ne tur, tad citur visai ticami. Liberastu partija tomēr.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Moneys ta nav, Rīgā vajadzētu pirmākārt normālu iekšējo apvedceļu (jo esošās ir sūds un parodija, pie tam vēl ļoti tālu no pilsētas), lai likvidētu pudeļu kaklus ....visādiem hipsterēniem savukārt, liekas, ka visu atrisinās lēta auto čakarēšana, ņemot nost platību no maģistrālām ielām un stūķējot veloceliņus, kas protams nemaksā praktiski neko iepretīm nopietnām investīcijām satiksmes infrā...

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Es zinu ka es noteikti nokaitinātu daudz autovadītāju, bet man reizēm gribās kaut kāds uztaisītu centru tikai velo braucamu un tad paskatīties kā lisapēdisti savā starpā un ar gājējiem sadalīs ceļu, jo nu kad braucu ar velo redzu tik daudz "dzīvas anekdotes" … ka man šķiet avāriju būtu par pakāpi vairāk, kā braucot kopā ar auto ( baiļu faktors IMHO) ...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Nokaitinātu tādēļ, ka šobrīd to praktiski NEVAR apbraukt , ja nu vienīgi Rīgas D galu (ja Valmieras ielu pie matiem pievelk...) un arī tur pilns ar pudeļu kakliem Labajā krastā, bet Pārdaugavā viena vienīga Ulmaņa gatve. Lai sataisa Ziemeļu koridoru vai kādu alternatīvu, D tilta 4 kārtu + kādus pievedceļus un aidā, lai taisa to velocentru (pilnībā jau tā nav nekur), par gājēju un lisapēdistu dalīšanu - ir tāds Mārupītes parks Bieriņos, patikama pastaigu vieta, līdz pa tām pašām takām sāk nesties pedāļi, kam nav mamma vai aktīvistu elki iemācījuši nomest ātrumu, kad gājējiem garām brauc un pastaigu vieta naturāli sabojājas. Tieši tāds pats būs centrs.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 2 Atbildēt

Paviršs skats pa kovida buma laiku liek domāt, ka sastrēgumu iemesli nav velojoslas un autobusu joslas. Turklāt bija acīmredzami, ka to pudeļu kaklu caurlaidību palielinot par kādiem 15-20% (t.i. uzmērīto trafika kritumu sākoties Lielajai Mājās Sēdēšanai), viss gandrīz jau atrisinātos.

IMO cīņa ar velosipēdistiem un sabTrans joslām notiek tikai tāpēc, ka līdz tiem vieglāk aizsniegties un domāt arī nevajag

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tu ko - galva ir iebāzta zemē vai pirms 5 minūtēm izvilki to ārā no zemes? Cīņa ar velosipēdistiem notiek tāpēc, ka viņi paši uz to kašķi uzprasās - tu ar urālu kaujies nevis tāpēc ka tev līdz viņam vieglāk aizsniegties, bet tāpēc ka viņš tev garām ejot ievilka pa muti...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Esošajam NEVAJAG būt tuvu pilsētai, jo tas nav nekāds iekšējais apvedceļš. Būs tuvāk pilsētai, momentā apaugs ar visādiem tizliem ciemiem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Neapaugšanu nodrošina plānošana, nevis attālums no centra. Katram pieslēgumam vajag atļauju. Uzskatāma parodija ir ādažu un grobiņas apvedceļi, kur atļauju dabū visādi āksti

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: par jūrmaleni un k. ulmana gatvi. zinājāt, kāpēc tāda atšķirība segumā un pārējās lietās? šoseja uz Jūrmalu ir Latvijas Valsts ceļu pārziņā, bet k. ulmaņa gatve = Rīgas satiksmes departamenta lauciņš. bet sanāk tikpat kā šķērsot valstu robežas - uzreiz var just ka no Lietuvas, tpu! Latvijas iebrauc Latvijā, tpu! Rīgā....

Esi jau nu godīgs - šāds salīdzinājums ir spēkā tik tikko, pēc LVC remonta pabeigšanas. Līdz šim ilgu laiku bija otrādi, jo Rīgas teritorijā Ulmaņa gatve ar visiem pārvadiem un paralēlajiem pievedceļiem tika rekonstruēta jau sen.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Lidostas pārvads 15 vai 20g nekas nav darīts, tagad taisās brukt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Saki, ka Rīgas nodokļu maksātāji tomēr nav pietiekami parūpējušies par Rucavas iedzimto ērtu piekļuvi Mārupes Lidostai?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Pārvads ir rīgā, ne?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nuja, ka Rīgā, tādēļ remontējams par Rīgas nodokļu maksātāju naudu. Bet paredzēts, lai valsts iedzīvotāji varētu nokļūt Mārupes lidostā.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Rīdzinieki tur nebrauc?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tur brauc visi valsts iedzīvotāji - tas ir valsts nozīmes satiksmes pārvads, kurš ir demonstratīvi iekļauts Rīgas izdevumos. Pārvada galā sākas Mārupe - šo pārvadu ir iespējams šķērsot, paliekot Rīgā, tikai, ja tas tiek izmantots kā apgriešanās vieta.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tur ir "ieķēzīts" zināms finansiāls paradokss, pārvads vajadzīgs lai rīdzinieki ērti piekļūtu lidostai pāri ceļam kas domāts nerīdzinieku ērtai nokļūšanai Rīgā un prom no tās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Wow... Lidosta ir tikai rīdziniekiem? Pa kuru ceļu piedāvā Mārupes lidostā nokļūt pārējiem valsts iedzīvotājiem?

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Es kā mārupietis zinu vēl vismaz 3 dažādus ceļus neiedziļinoties sīkumos ;)

Visus 3 esmu savulaik diezgan regulāri braucis kad voleju Brazīlijā (tagad tur cits -itkā elitārāks voleja klubs ar atpūtas fīčām) spēlēju.

Google maps tie visi ceļi labi redzami - 2 no Mārupes un Jaunmārupes puses, un viens no Ulmaņgatves no Jūrmalas/Piņķu puses . Tas no Jūrmalas puses paralēli Ulmaņgatvei diezgan padranķīgs - bet braucams. Pārējie 2 ļoti ērti lietojami īpaši tas pa Stīpnieku ceļu no Jaunmārupes puses - jebkuram kurša nāk iekšā pa apvedceļu no Salaspils virziena ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Es arī zinu. Bet vai tu esi gatavs pateikt, ka tie ceļi ir zināmi un objektīvi lietojami valsts iedzīvotāju nokļūsanai lidostā? Vai esi gatavs publiski pateikt, ka aicini izmantot šos Mārupes ceļus, lai atslogotu Rīgas satiksmes problēmas?

Jeb vienkārši tukši muldi, jo labi zini, kā ir organizēta piebraukšana lidostai un kuru ceļu norāda jebkura LVC ceļos uzstādītā informatīvā zīme uz lidostu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Es labi zinu un vismaz 1x nedēļa izmantoju kadu no tiem 2 Marupes puses ceļiem, un lai arī Stīpnieku ceļs (taisnakais ceļš no Jaunmārupes uz lidostu ir šobrīd vienā gabalā sūdīgs asfalts (bet ne sūdigāks ka vidusmera lauku rajonos) , ja iesaku visiem kam izdevigi no Jaunmarupes puses braukt - izmantot tieši šo ceļu !

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Tālāk, ja gadijumā no Rīgas puses gadās paliels korķis pa Ulmaņgatvi uz lidostu - arī iesaku izmantot Mārupes ceļus (tik vienmēr ņemat vērā, ka viens no tiem iet gar skolu, un attiecīgi laikā kad mārupieši izņem bērnus - tur ir korķis - viegli apbraucams, bet tomēr īpaši ja neorientējies mazājās ielās apkārtnē) , Lielirbes ielas korķu gadījuma - nezinu, bet varbūt, kaut gan tad es brauktu caur Šampēteri un Zolitūdi pa tiešo uz pārvadu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Malacis - vēlies lidostas transporta plūsmu novirzīt gar guļamrajona skolu. Tā turpināt...!

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Ā tev ar uz muļķībām pavilcis no tā ka sen neesi neko postējis.

Mārupes "guļamrajons" pārdzīvos to ka lidot gribētāji pāris reižu izbrauks pa vienu no Mārupes liel-ielām, tas nekas ka kāds nezinītis izbrauks gar skolu, kaut varianti tur ir daudz un dažādi.

Piem. Ziepniekkalna iedzīvotājiem Mārupes caurbraukšana ceļā uz lidostu principā lielāko dienas daļu ir jēdzīgāks risinājums nekā līst uz Ulmaņgatvi utt.

Un ja lidot gribētāji vēl vēlas pamest savu auto ne tiešā lidostas tuvumā - tad no tās puses arī ir dažādi neslikti parkingi ar lidotgribētāja piegādi uz lidostu utt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

No Mūkupurva puses (tipa Piņķu) - tās ielas gan nav pārāk izdevušās un vairāk kā reizi mēnēsi es tu kratīties negribētu, bet braucis tur esmu un agrāk samērā regulāri ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Ja kādam nav skaidrs - WALA uzskata, ka lauķiem uz lidostu ir jābrauc, piemēram, pa šo ceļu no Mūkupurva puses - jo rīdzinieki nav pietiekami labi sakopuši savu satiksmes pārvadu.

goo.gl/maps/wSKFwoqXG6irMSzH9

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nevis jābrauc, bet fakts ka ne-rīdzinieki arī mierīgi aizbrauks uz to lidostu bez minētā pārvada.

Un jā tieši minēto posmu mēdzu arī izmantot lai nonāktu tur kur vajag ātrāk kā pa lidostas viaduktu !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Kādēl tieši ne-rīdzinieki? Paskaidrosi detalizētāk savu vīziju par to, kādēļ šis pārvads ir domāts tieši rīdziniekiem?! Var taču visi braukt pa apkārtceļiem!

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nu paskatīsimies, lidostas terminalis atrodas Rīgas pusē, nevis Skultē, galvenie pievedceļi ir Rīgas pusē ne apvedceļa pusē, tatad liela varbūtība ka mērķēts ir uz lielpilsētas potenciāli lielāko iedzivotaju kustību šaja virzienā. Pārvads ir tikai satiksmes drošību uzlabojošs elements, kas vienkārsi ir uz tā paša galvenā pievadceļa...kas ir mērķēts Rīgas virzienā ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nu tātad, "uz ceļa kas mērķēts Rīgas virzienā" - t.i. uz ceļa, kas paredzēts lauķu nokļūšanai dižajā pilsētā UN lidostā! Gan ceļš, gan viadukts ir domāts lauķiem, bet apmaksājams no dižās pilsētas nodokļu maksātāju kabatām kabatām... Pirms gvelz muļķibas, pamēģini iedomāties, kā reaģētu tauta, ja šo piederību/vajadzību tikai rīdziniekiem noformalizētu ar braukšanas maksas ieviešanu pārējiem, kuri nemaksā nodokļus šīs infrastruktūras uzturēšanai!

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Hmm, tad tu gribi pats no dižpilsētas izkļūt vai ne ?

Varbūtība ka lauķim vajag Rīgu ir krietni mazāka, kā pretējs variants, īpaši man patīk brīvdienu izbraukumi vasarā uz Jūrmalu - es jau labu laiku braucu tikai pa Liepājas šoseju virzienā uz Tukumu, ja tur kāda vajadzība …

Un tos ceļus pa kuriem brauc ārpus Rīgas apmaksā arī "lauķi".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Es jau gribu... Bet progresīvie uzskata, ka tas nav pieļaujams, jo uzstāj, ka man ir jāatsakās no auto. Tātad es palieku par muļķi, kam ir jāmaksā nodokļi par ceļiem, kurus varēs izmantot tikai lauķi. Tu arī esi lauķis, kas nemaksā par šiem ceļiem - tas, ka tev patīk izbraukumi no Mārupes uz Jūrmalu, Liepāju un Tukumu pa ceļu, kas jāuztur rīdziniekiem, ir lielisks piemērs tam, ko saku es. Savukārt lielāko daļu to ceļu, pa kuriem es braucu, pats arī apmaksāju (LVC ceļi tiek finansēti no valsts, nevis pašvaldību, budžeta).

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Jā absolūts lauķis, gan novietojuma, gan "pārliecības" ziņā.

Bet nepārproti es neesmu pret maksu par šiem Rīgas ceļiem, man tik kopš dzīvošanas Rīgā šķiet ka visa nauda tur aizgāja kā tāda caurā maisā, dažādu "sēdvietu" deldētāju tur vairāk kā jēgas IMO !

Bet par LV ceļiem - mums Mārupē bija stāsts par centrālo ielu - Jaunmārupes ceļu - neviens negribēja to remontēt, tad nu Mārupes dome ar iedzīvotāju atbalstu sāka procedūru par ceļa pārņemšanu no LVC. Tagad tas ir salabots pašvaldības ceļš !

P.S. Bet kopumā ir visai apšaubāms apgalvojums par to ka es nemaksāju par ceļiem pa kuriem braucu ;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Kopumā diezgan sakarīgs viedoklis, tikai nepamet sajūta, ka nenošķir valstij piederošos dažādu "sēdvietu" deldētājus no tiem, kas patiešām ir attiecināmi uz Rīgu.

Un es ne mirkli neapšaubu, ka Mārupei ir iespēja izdarīt tevis aprakstīto "varoņdarbu" - esot ne vien tuvākajam un prestižakajam guļamrajonam, bet piedevām arī vienīgajai ar starptautisko lidostu un tai piederīgajiem satelītbiznesiem apveltītajai pašvaldībai, nav grūti saremontēt ielu. Tas tieši ilustrē kontrastu pret Rīgu, kam ir jāuztur milzīgs ielu tīkls cilvekiem, kas nodokļus maksā citur un piedevām vēl uzskata, ka pašiem Rīgas nodokļu maksātājiem mašīnas jāatņem vispār.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Par to nošķiršanu - domāju ka nošķiru, bet tam gan ir viena nelaime - es Rīga nedzīvoju jau gadus tuvu 15, tadēļ par sedvietu deldētājiem pilnīgi var vairs nebūt taisnība, bet no Rīgas laika kad bija jāiet skaņot, iesniegt visādus papīrus bija sajūta ka "deldetāju" ir 1:1 ar "pakalpojumu saņēmējiem" un kaut vai tikai saņemt papīrus neviens nesteidzas utt. Bet nu cerams ja elektroniska dokumentu aprite šito joku ir noīsinājusi ...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā, pareizi, tas bija tik Sen, ka Ulmaņgājēju pārkāpšanai novietotās europaletes paspēja sapūt un šobrīd tur palikuši vairs tikai caurumi zaļajā kaunasētā.Reiz kāds bija nofilmējis, kā bomži līda rāpus,barjerai pa apakšu.Izlauztie zaļās sētas fragmenti nupat jau vairākās vietās karājas ar asajiem galiem pavērsti brauktuves virzienā,tie plandās burtiski metru no asfalta.Daudzo negadījumu vietas tur tā arī nekad nav tikušas salabotas- joprojām rēgojas gan šķībā barjera,gan tajās vietās izcūkotā sēta (neskaitot augstminētos karājošos fragmentus).Nav neviena drosminieka, kas to visu safotografētu un saskaitītu.Ok.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ps,- apsveicu Ulmaņgatves fanus.Sevišķi tos,kuri pēc pāris2h mēģinās pa turieni tipa darbā iebraukt.Šonakt centra virzienā notiek vareni būvdarbi.Laikam ar visos lohlaikos vislielāko smagās tehnikas koncentrāciju uz 1km.Kādas pārdesmit vienības tur rosās.Starmeši spīd,dūmi kūp,uttt,bezmaz pat pēc svaiga asfalta drusku ož..Biju pārbijies,nesaskaitīju ,sākumā likās gals klāt, naidnieka Tanki jau g-pilsētai tuvojas.Bet nee.Vai nu jaunā Rīgas Rāte tur uzdarbojas,vai vecie patiesības guvēji steidz apgūt nepagūto.Ej nu tagad ko sazini pa tumsu.Cerams pa burzmu kāds reiz nogāzīs arī zaļo kaunasētu. Čorts,gandrīz aizrijos stāstīdams ;p

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
3 0 Atbildēt

Šodienas TV1 rīta programmā bija sižets.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šo pēcpusdien braucu, lija stiprs lietus.Un tā arī neiebraucu, KAS īsti tur naktī bija noticis.Visdrīzāk fragmentāli nofrēzētas rises un uzreiz uzklāts pa virsu.Spriežot pēc tā, ka nevienā lohmasas mēdītājā nav ne vārda,nu gan jau izrādīsies vienkāršs Labdarībass pasākums.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

WALA rakstīja: Es zinu ka es noteikti nokaitinātu daudz autovadītāju, bet man reizēm gribās kaut kāds uztaisītu centru tikai velo braucamu un tad paskatīties kā lisapēdisti savā starpā un ar gājējiem sadalīs ceļu, jo nu kad braucu ar velo redzu tik daudz "dzīvas anekdotes" … ka man šķiet avāriju būtu par pakāpi vairāk, kā braucot kopā ar auto ( baiļu faktors IMHO) ...

Mārupi negribu pārtaisīt bez auto? Jeb tikai aicini citur dzīvojošiem liegt auto izmantošanu, kamēr TEV ļauj.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 1 Atbildēt

Man neviens variants netraucetu dzivot Mārupē (vai kādā cita Pierigas rajona), ar velo un "kājminamu" skrejriteni tāpat braucu, bet ja runa ir par Rīgu, tad labi atceroties laiku kad tur dzīvoju, tad teikšu ka bija tikai 2 normali parvietošanās veidi - kajām (staigāju ~45 min. regulāri) vai ar auto. Sab. trans. ka bija tā ari ir sūc uz kociņa, velo infrastruktūra par tādu nav nosaucama utml. tā ka par Rīgu es 100% tevi saprotu - tur amizēšanas ar velo ir jābeidz, nekas pratigs ko tā nav sanacis un nesanāks - tik vairak punu, jo 90% Rīgas velobraucēji ir ... mazakais dīvaini..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Tev netraucētu, ja tev liegtu pie mājas piebraukt ar auto? Ko vēl samelosi?

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Pie majas man neviens nevar aizliegt piebraukt - ceļš pieder man, un servituta ceļš ari kaiminiem ir privatīpasuma,es runaju par Marupi kā tādu, tobiš, ja man aizliegt a la "Tērbatas iela" es tur tāpat brauktu, pohuj ko kāds tur ar to visu domājis ...

P.S. nu labi precizešu, tur palugtu labi man zinamu juristu "nodot manas izjūtas" rakstiska veidā Marupes domei ... kopa ar kaimiņu parakstiem ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Nu re... Atzinies... Pa Tērbatas ielu nepamēģināji braukt, lai pierādītu kāds varonis esi, demonstrējot "es tur tāpat brauktu, pohuj ko kāds tur ar to visu domājis ..."?!

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Redzi uz T ielas man nekas juridiski pat meklejams nav, tas butu tas pats kas invalīduim paredzēta stāvvieta līst, ja butu īpašums, tad drusku savādak ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Nemēģini izlikties par to, kas neesi. Ja tev būtu īpašums tajā pat Tērbatas ielā, nekur tu nebrauktu. Varonis esi tikai muldot internetā. Iespējams gan, ka domātu drusku savādāk un nebūtu sajūsmā par šādu "satiksmes organizāciju".

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Nevaru neko pateikt par Tērbatas ielu, nebiju tur, ja man jedzīga vieta butu bezmaksas stavvieta utml. pagalma stavietas vieta , tā butu viena situacija, bet ja tas tā nebūtu, tad pameginatu gan braukt, un par nebrauksanu - es V-Rīgā esmu braucis tur kur nedrikst, jo juridiski man bija taisnība ...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Tu domā ka katram Rīgas iedzīvotājam pienākas tiesības piebraukt un novietot savu auto tieši pie durvīm? Visiem vietas pietiks?

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Riga ir tada īpatneja vieta, kur "gydrie prāti" izdomaja viena bridi, ka pat jaunbuvēm neļaušot buvēt auto stavvietas, pat ne zem majas, ne ka citadi. par laimi tas līdz reāliem darbiem nekad nenonaca. Tā ka idiotisms lielpilseta dazādos laikos "sitis augstu vilni" , ta vieta lai padomatu, ka pazemes stāvvietas var likt ne tikai auto, bet arī velo utml. (nevis stiept liftā kura tas lielakotues nelien) kam tāds joks labak patīk, to izdomat nevar, un attiecīgi būvnormatīvos iestradāt joku,ka uz noteiktu dzivojamo platibu pienākas noteikta izmēra stāvvieta, vai noliktavas telpa ...

Ai ko nu par to, ja turpinatu dzivot Rīgā, reāli justos visu laiku apcakarets, maksa vairak, bet pretī saņem huiņu ne pakalpojumu ...

P.S. un ja gribetu kadu problēmu reāli risinat, tad 20 gados to būtu izdarījuši, bet ne jau tadēl kāds lien tajās siltajās vietiņās ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Ja gribētu risināt, problēma būtu jārisina valstiski, nevis visā jāvaino Ušakovu vai kādu citu personāžu. Nevienai citai pašvaldībai nav uzlikts tāds tranzīta un viesstrādnieku slogs, kā Rīgai, lai sagaidīts tiek, ka "dižajā pilsētā" Rucavas iedzimtajam būs noklāts sarkanais paklājs - jo lumpeņproletariātam nav ne mazākās nojausmas par nodokļu sadalījumu un administratīvajām robežām. Guļamrajonu vietējie ķeizariņi tikmēr pa lēto izdala zemes pleķīšus viesstrādniekiem, bet "pilsēta cilvēkiem" uzskata, ka rīdziniekiem nav tiesību izbraukt ārpus pilsētas - brīvdienas ir jāpavada uz bruģa.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Sarkanais paklājs? Nu, pēc tam kad es esmu ticis piespiests triekties 250 km pēc kaut kāda pakalpojuma [jo tuvāk tas nav pieejams][briti, jūtami lielākas valsts iemītnieki, cik manīts, čīkst ja viņiem kaut kur jābrauc tādu gabalu... ], tiešām gribas līdz tam aizbraukt, nevis kaut kā aizmuhļīties... Bet kaut kā savādā kārtā neviens dižās pilsētas iemītnieks nebrēc ka "mums par daudz uzņēmumu, fabriku, slimnīcu, klīniku, whatever"...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Melo. Brēc - ne viens vien. Un mēģina pateikt, ka vainu vajag meklēt savā pagastvecī, kas ir laimīgs, iekasējot IIN un neradot darba vietas, bet sūtot savus iedzīvotājus pēc darba un pakalpojumiem kaut kur tālu... Tāpat neviens man neiestāstīs, ka valsts pārvaldes ierēdņi, kas ik dienu brauc no Siguldas, Ogres u.c. satelītpilsētām, lai atsēdētu dienu pie datora Rīgas vēsturiskajā centrā, ir laba un pamatota lieta, tā vietā, lai to ierēdņa darbavietu iekārtotu turpat, blakus ierēdņa dzīvesvietai.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Piemērus ar to brēkšanu studijā - līdz šim es tikai esmu piefiksējis ņaudēšanu par to ka rīgā ir satiksme, pamatā no "pilsēta cilvēkiem" mērķauditorijas.

Par tām darbavietām - pastāsti kā, teiksim, liepājas pašvaldība varētu pārvilkt pie sevis kādu IT firmu no rīgas - vai tā pati sigulda kādu klīniku no rīgas...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Es tev nederu? Kārtējais, kurš mani par cilvēku neuzskata? Ja neizlīdīsi no "pilsēta cilvēkiem" aprites, iespējams neko citu nedzirdēsi, bet Rīgā eksistē arī citi iedzīvotāji.

Un, ja nespēj atšķirt valsts iestādi un ierēdni no uzņēmuma un darbinieka, tad tev būs pagrūti kaut ko ieskaidrot. Un par IT firmām acīmredzot vispār neko nejēdz - manā komandā gandrīz puse ir nerīdzinieki, kas strādāja Liepājas un Jelgavas lokālajos birojos arī pirms vispārēja attālināta darba ieviešanas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Nu Rīgā es dzivoju gadus 15, līdz parvacos uz Mārupi, tā ka Usakova laiku neesmu pieredzejis. Ušakova laika sviestu gan ir izbaudijusi viena no kompanijam kurā vēl nesen strādāju.

Bet ja par būtisko, tad ne valsts, ne pašvaldība nerisinās cilvēku problēmas, tās no cilvēkiem ur "pārāk" tālu un apkrautas ar "savas astes trenkāšānas" tipa problematiku. Tādēļ bez nopietniem un regulariem spērieniem "pa dirsu" ezis bus lepns putns un nelidos ... Tadēļ.butu jatrod veids, kā ātri un efektīvi paradit savu neapmierinātību + jasamazina iespēja "sadalīt atbildību" lai nav ta ka kolektivi "neatbild" vispar par neko ...

Mārupē to izdodas uz juridiskiem pamatiem panākt, bet nu jāspej reizem nedēļas laikā mobilizēt savus resursus !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Un tu domā, ka Rīgas iedzīvotājiem auto nepienākas vispār? Pašlaik, kā rāda pieredze, pietiek ne vien iedzīvotājiem (svētdienās un karantīnas laikā nekādu problēmu nebija), bet arī dienišķajiem viesstrādniekiem - jā, protams, ir šauri un nepatīkami, bet es kā iedzīvotājs nespēju pieņemt ideju, ka risinājums ir aizliegt visiem, nevis risināt tranzīta un viesstrādnieku problēmu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Tu to man? Nē, kāpēc lai es tā domātu?

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Es tev nederu? Kārtējais, kurš mani par cilvēku neuzskata? Ja neizlīdīsi no "pilsēta cilvēkiem" aprites, iespējams neko citu nedzirdēsi, bet Rīgā eksistē arī citi iedzīvotāji.

Un, ja nespēj atšķirt valsts iestādi un ierēdni no uzņēmuma un darbinieka, tad tev būs pagrūti kaut ko ieskaidrot. Un par IT firmām acīmredzot vispār neko nejēdz - manā komandā gandrīz puse ir nerīdzinieki, kas strādāja Liepājas un Jelgavas lokālajos birojos arī pirms vispārēja attālināta darba ieviešanas.

Man grūti izlīst no "pilsēta cilvēkiem" aprites, jo viņu purnagrāmatas lapu apskatu labi ja reizi mēnesī, lai paskatītos kādu sviestu šie atkal dzen - lielākoties ieraudzīt sanāk, jo man kontaktos ir viens diezgan kreisi domājošs dižās pilsētas jaunietis [kurš pēc mūsdienu politiskā spektra relatīvisma sevi uzskata par centristu], kājāmgājējs, kurš diezgan tic tiem mēsliem ko "pilsēta cilvēkiem" stumj. Man vispār gribētos jūs abus kaut kā savest kopā; tava agresija pret viņa cietpaurību - tas būtu kaut kas interesants...

Attiecībā par IT firmām - tas nemaina faktu ka no man pazīstamajiem dažiem čaļiem kas izmācījušies par programmistiem, rīgā nedzīvo tikai viens, un tas pats tikai tāpēc ka viss viņam ir tik ļoti pohuj ka tā vietā lai strādātu savā profesijā, šis strādā fizisku darbu ģimenei piederošajā vistu fermā un dzīvo pie vecākiem, brīvajā laikā spēlējot datorspēles...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 1 Atbildēt

Tev tiešām šķiet, ka man ir nepieciešami tavi savedēja pakalpojumi, lai satiktu kādu progresīvo?

Frāze "čaļiem, kas izmācījušies programmistiem" pasaka daudz... Vienā pašā .NET pasaulē developera alga variē 800-8000 robežās, atkarībā no kompetences konkrētajā platformā, bet tev šai pasaulei ir viens vārds "programmisti"

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Nē, man būtu interesanti redzēt kā tev sekmētos viņa apgaismošanā.

Jā, tu tik iedomājies - vismaz 95% cilvēku programmētājus sauc par programmētājiem, nedalot sīkās tehniskās kategorijās - gluži tāpat kā 95% cilvēku tos kas remontē mašīnas dala mehāniķos un elektriķos, nesadalot specializācijās uz markām vai specifiskiem darbiem...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Varu uzreiz pateikt - nesekmētos. Šos cilvēkus nav iespējams apgaismot, jo viņi ir zaudējuši spēju domāt racionāli.

Un nē - tie nav vismaz 95%, bet noteikti mazāk, lai gan neapšaubāmi vairākums, kuram acīmredzot piederi arī tu. Apgaismošu - tu minēju ļoti sliktu piemēru, piesaucot IT kā jomu, ka nezini, ka izdzīt no pilsētas. Tieši otrādi - IT jomā jau sen pieaug decentralizacija un attālināts darbs, bet pēc Covid visi ir pārliecinājušies, ka pat pilnībā strādājot attālināti var saglabāt augstu efektivitāti un nozarē vairs nekad neatgriezīsies tur, kur bija. Savukārt par saviem čomiem neesi pareizi sapratis cēloņsakarību - viņi gribēja tikt uz "dižo progresīvo pilsētu" un izvēlējās IT jomu kā biļeti uz to.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Man ar IT jomu ir diezgan maz sakara, tikai tik, cik draugs ieņem diezgan augstu amatu Latvijas mērogā lielā IT kompānijā. Viņiem šobrīd esot ap 570 darbinieku, no kuriem ikdienā uz biroju ierodās ap 200. Ja pirms izolācijas viņiem pa laikam vajadzēja paplašināt biroju, jo vecais palika par šauru, tad tagad ir sapratuši, ka ļoti labi var iztikt ar daudz mazākām telpām.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Jā,visi "distancētie" šobrīd ir ļoti Lepni,"izdevīgi"" aizmirsuši to, ka viņu izstrādātais galaprodukts visdrīzāk ir domāts tieši tiem, kuri nu nekādi nevar visu savu darbību paveikt no attāluma un neklātienē.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 1 Atbildēt

Nezinu, kur tu tur izzīdi kaut kādu lepnumu. Tā ir fakts un iespēja, kas ir jāizmanto, lai atslogotu neadekvāto urbanizāciju, kurai patiesībā cēloņi ir politiski - tieši valsts pārvaldes ierēdņi ir pirmrindnieki bezjēdzīgā braukāšanā uz darbu, kuram nav nekāda objektīva iemesla izpildei klātienē. Un pēc tam, kad tie, kas jau šobrīd var atmest kaitīgo ieradumu sēdēt korķos, ir jāpārvērtē, kādēļ tieši šeit un šajā vietā ir tik absolūti nepieciešami koncentrēt klātienes darbu.

Pamēģini mazu eksperimentu ar otro soli - nosauc piemēru, kas aptver skaitliski nozīmīgu jomu, kuras darbiniekiem ir neizbēgami jādzīvo guļamrajonā un jāstrādā klātienē Rīgas centrā. Un tad kopīgi paanalizēsim, vai tiešām tā ir īsta nepieciešamība.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 0 Atbildēt

Attālinātais darbs ir labākā iespēja reģioniem pēdējo 30 gadu laikā, pēc būtības tas arī atsit kādas 2-3 SEZ, to tiešām vajag izmantot. Kas attiecās uz progresīvo politiku, tad tā diemžēl ir ielaista kaite - var uz tiem pilsēta cilvēkiem PR purniem paskatīties un paklausītes...ja netic.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

"Savukārt par saviem čomiem neesi pareizi sapratis cēloņsakarību" Nevis es neesmu sapratis cēloņsakarību, bet tu manu domu - tātad, kā panākt to lai katrs otrais [ja ne vairāk] kas dabūjis augstāko izglītību, necenstos noenkuroties dižajā pilsētā? Padomju laikā bija sadale, ko darīt šodien?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 0 Atbildēt

Sākt domāt. Nekas nevar būt absurdāks par migrantu, kas pārvācas kaut kur un mēģina tur ieviest kārtību, kāda bija mājās (šajā gadījumā pilsētā ieviest laukus, ka to grib progresīvie). Šādai migrācijai ir tikai viens iemesls - nauda. Attiecīgi jālikvidē šo motivāciju un uz pilsētu vairs gribēs tikai tie, kas patiešām grib uz pilsētu. Bet viesstrādnieku bari varēs palikt tajā vidē, kas viņiem patīk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Ka pretpiemeŗu varu minēt savu čomu, kas dzīvoja Rīgā, tad Siguldā un tagad Cēsīs kaut kur ārpilsētā ar formālu darba vietu Rīgā lielā uzņēmumā. Diezgan apmierināts ar dzīvi izklausās.

Tācu problēmas "sakne" ir vēl mazliet dziļāka - ir ierobežots skaits mācību vietu kur konkrētu jomu var apgūt, un ļoti bieži tā ir tieši Rīga, un darbu parasti tie kas grib atarst atrod jau studiju laikā, un kur tad vēl citur ja ne pārāk tālu no savas mācību/dzīves vietas.

Ja attīstītu neklātienes studijas šajās jomās, tad jau saknē dzīve būtu citādāka, tas protams neizslēgtu tiekšanos uz Rīgu, taču mainītu domāšanu jau pamatos ...

P.S. cita starpā IT kompānijām kā manējai visiem nav iespējams strādāta no mājas - ir jāsaņem dzelžu utml. piegādes, jātaisa "laboratorijas" utml. Bet ir tādas kur tā klātiene nevienam velnam nav vajadzīga, nu ja nu vienīgi ir kvalitatīvākas sport un atpūtas iespējas nekā tuvākā apkārtnē - tad tam pāris reižū nedēļā ofisa darbs "ar fīčām" varētu būt pat ļoti OK.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

"Sakne" ir kompleksa un pareizi saki, ka izglītības urbanizācija/centralizācija ir viens no faktoriem. Mūsdienās nav nekādu šķēršļu šīs paradigmas maiņai - attālinātās "klātienes" studijas ir pieejamas jebkur un nav vairs nekādas nepieciešamības pēc pagājušā gadsimta domāšanas par "neklātienes" studijām. Cits stāsts ir daļlaika studiju režīms, kas ir labāk apvienojams darbu tiem, kas vēlas studēt un strādāt reizē, bet nav objektīva nepieciešamība šajā diskusijā vispār ietvert ģeogrāfisko aspektu - attālināti lekcijā var piedalīties gan studenti, gan lektori.

Otrs lielai motivators, kas jāveic valstij, jānodrošina nodokļu sadalījums, kurš "apbalvo" pašvaldības, kas nodrošina darba vietas - pašreizējais modelis diemžēl apbalvo guļamrajonus, kuri eskalējas, jo ir taču skaisti dzīvot vidē, kurā dzied putniņi un nebraukā kravas auto, ja reiz var pasēdēt sastrēgumā un nokļūt darba vietā, par kuras industriālo ietekmi uz vidi rūpējas kāds cits. Pašlaik pašvaldība ir ieinteresēta, lai tās ietvaros būtu pēc iespējas mazāk sloga, ko rada biznesa prasības pēc infrastruktūras, salīdzinājumā ar guļamrajona infrastruktūru.

Valsts pārvaldē vēl skarbāk - liegumu valsts pārvaldē nodarbināt viesstrādniekus, ja netiek nodrošināta darba vieta atbilstoši dzīvesvietai un amata pienākumi nav saistīti ar klientu apkalpošanu klātienē.

Un tad, kad šādi risinājumi ir ieviesti, jāatceras, ka to rezultātam sekos koeficients apkalpošajā sfērā - tie studenti un strādājošie, kas vairs nebūs Rīgā, velēsies arī frizieri, kino un veikalu blakus veicinot tālāku decentralizāciju.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 3 Atbildēt

Rīga absolūti nav dižā un progresīvā pilsēta.....pilnīgi otrādi, daudz kur laukos ir daudz daudz labāk

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Jā, diemžēl ir daudz tādu rīdzinieku, kā tu, kas nespēj atpazīt sarkasmu un nezina, kas ir politiskais virziens, kurš sevi sauc par "progresīvo", kurš šobrīd ir uzvarējis RD vēlēšanās.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu ko - galva ir iebāzta zemē vai pirms 5 minūtēm izvilki to ārā no zemes? Cīņa ar velosipēdistiem notiek tāpēc, ka viņi paši uz to kašķi uzprasās - tu ar urālu kaujies nevis tāpēc ka tev līdz viņam vieglāk aizsniegties, bet tāpēc ka viņš tev garām ejot ievilka pa muti...

IMO ja notriektu velosipēdus no trotuāra, jautājumi par 90% atrisinātos. Beigtu braucot spaidīt telefonu, šoferiem beigtos pārsteigumi no trotuāru lidotājiem, kā arī atslābinātie hipsteri savāktos. Laukos gan tas nav nekāds piedāvājums. Tur tikai alkonautu apšaušana līdzēs

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tātad uzminēju par to zemē iebāzto galvu. Tu te satraucies par īstermiņa problēmām, es un citi par ilgtermiņa. Neuztraucies, velosipēdistus nodzīs no trotuāra, un ar to arī visa jautrība tikai sāksies - viņus nodzīs jo tev atņems vienu no divām ielas joslām, un atdos to velosipēdistiem. Paņem purnagrāmatā sameklē "pilsēta cilvēkiem" un palasi ko viņi publicē, tad tev, iespējams, atausīs gaisma un tu sāksi saprast par ko ir runa.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 5 Atbildēt

nuhaj bija vajadzīgs jauns topiks, kur vieni un tie paši lohi apzelē vienas un tas pašas tēmas?

WALA Reģ.: 19.06.2002
6 0 Atbildēt

Nu ir divas iespējas, mainam šīs temas nosaukumu vai papildinam ar ieinterseto "lohu" nikiem, vai anonimikis taisa savu specializetu tēmu kur "nelohiem" apzelēt viņus interesējošas tēmas ...

AD666 Reģ.: 20.12.2019
10 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nuhaj bija vajadzīgs jauns topiks, kur vieni un tie paši lohi apzelē vienas un tas pašas tēmas?

Jā, tu jau noteikti esi tas kurš taisa "NElohu" tēmas!

iauto.lv/forums/topic/41113-upju-nosaukumu-cela-zimes

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Būt jau labi, ja kāds pa starpām te tomēr kaut ko "no ceļa" ieliktu.

Visnotaļ svarīgs precedents aizvakar (naktī!) noticis.Ir atjaunota Ulmaņgatves vidējā josla uzreiz aiz pilsētas robežas, virzienā uz centru- tā, kurā bija visdziļākās rises.Tas vēl būtu mazākais, bet (kā izrādās,skatoties gaišā dienā...) tas atjaunotais fragments ir teju DIVU km garumā !! Pie kam, izpildīts/sastiķēts ir kvalitatīvi un līdzeni.Kā arī vietās kur redzamas n-gadus vecās ar zābaks'mēru vilktās līnijas, tas ticis nomainīts precīzi tā,ka palikusi plaukstas tiesa līdz līnijai.Un viss TAS ir paveikts VIENAS nakts laikā! Tumsā!

Ja nu vienīgi pāris lohjautājumi.Kā tas ir tehniski (un naudiski) iespējams? Kā tā gadījās, ka citkārt runīgo mēdītāju šoreiz tikpat kā neatspoguļotā akcija vispār varēja notikt tik ātri un tik kvalitatīvi? Kā var būt, ka citukārt šādu iecirkni reparierētu un apzelētu nedēļām ilgi, bet te pēkšņi vienuviet (naktī) pāris desmiti smagās tehnikas vienību un atbilstošs daudzums darbinieku?

Otrs- kāreiz nākamajā rītā pēc "akcijas" ilgstoši un stipri lija.Nu tā, ka pat ar lohvērtējumam sagatavotu aci nebij manāms nedz izdarītā apjoms, nedz kādas pēdas, ka tur vispār būtu kas darīts.Un KUR tad slavenā lohzīme "70"?? Nupat,burtiski 3-4-5-6st pagājušas, tikko, svaigs asfalts , knapi atdzist paspējis.Nee, pēkšņi izrādās, ka tas nebūt NAV "slidens".Neviens pat neko nepamanīja, nekur nekam nekas nepaslīdēja.

Ok,"man" nav pretenziju, paldies tiem, kas negulēja un tiešām kvalitatīvi Strādāja.Jautājums ir tiem, kuri mums te nupat pavisam citādu lohmiglu publiski pūta sejā.Zinātniski pamatoja, cik reiz/menesī tur ar kkādu spec-tehniku esot krustu šķērsu jābrauc, slidenuma procentu promilles jāmēra, balles jāliek,utttt..Jā.

dubis Reģ.: 21.10.2019
4 0 Atbildēt

Gauži vienkārši, RDSD nav tādas tehnikas ar ko mēra saķeri, tā kā naudas maz, tādu pakalpojumu neiepērk. Ja kāds uzdos jautājumu, kad ņems nost 70 zīmes nevarēs atbildēt, jo nezinās, līdz ar ko pieņemts autovadītājiem patīkams, bet faktiski bīstams lēmums - neierobežot ātrumu. Kaut kā tā.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Jā,nu bet Tu tak saproti,par ko te īstenībā tas bazārs,vane?? Ja nav aparāta (kura nebija arī agrāk un kurš pa lielam (braucējiem)i nah** nav vajadzīgs šodien),tad vnk formāli lika to suudu uz kādu laiku.Ja atklāti,nu tad jau uz tā esošā pludojoši risainā seguma sen prasītos 30,jebkurš tas aparāts tur reāli aizrītos.Parasti (vienmēr) tikki kas Labs paveikts,pilni zombīlīdzekļi ar slavinājumiem un izskaistinājumiem.Te bezprecedenta gadijums,reāls brīnums,- bet nekur neviena vārda...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā,nu bet Tu tak saproti,par ko te īstenībā tas bazārs,vane?? Ja nav aparāta (kura nebija arī agrāk un kurš pa lielam (braucējiem)i nah** nav vajadzīgs šodien),tad vnk formāli lika to suudu uz kādu laiku.Ja atklāti,nu tad jau uz tā esošā pludojoši risainā seguma sen prasītos 30,jebkurš tas aparāts tur reāli aizrītos.Parasti (vienmēr) tikki kas Labs paveikts,pilni zombīlīdzekļi ar slavinājumiem un izskaistinājumiem.Te bezprecedenta gadijums,reāls brīnums,- bet nekur neviena vārda...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Manuprāt 70 liek, jo ceļš nav nodots. T.i. komisija nav novērtējusi, ka tas ATBILST. Saķeres jautājums bija kautkādiem kolchoza risinājumiem. Jaunam ceļam šādu jautājumu nav

dubis Reģ.: 21.10.2019
3 0 Atbildēt

Ņemot vērā esošo OCTA un KASKO sistēmu, pēc būtības tas mēraparāts un tam sekojošie ātruma ierobežojumi būvobjektos ir pamats, lai valstij LVC personā nebūtu jāmaksā regresa naudas par avārijām kuras notikušas uz seguma kas nav atbilstošs atļautajam ātrumam.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nuja, tātad, asfalts ieklāts, teiksim,ap pl.6-7 (jo ap pl.2 tā brīnumklāšana gāja pillā sparā),viss smuki satīrīts,pēc stundas iesākas STIPRS lietus.Gali ūdenī.Nav ne plēve, nedz nafta,nekā nav.Un(!) nevienam arī nekas reāli neslīd.Es pēc 6h tur braucu, savu loh/aci bezmaz kātiņos izstiepis- un arī nesapratu neko.Kurš saprata? Kāds vispār ko nojauta? Un ja nu tajā līkumā kaut/kas notiek- tātad ko? Ne tur okta kaska regress, ne arī kādam kāda atbildība.Piekrītu,pilnīgi normāli,darbs paveikts spīdoši,ideāla braukšana..Ja ne iepriekš teju 2mēn garumā visur uzkrītoši demagoģiski zelētā "zinātniskā patiesība" par jauna asfalta zvērīgumu.Šoseju klāja teju gadu.Žāvēja visu vasaru.Kur tur kāds redzēja nakts darbu, izņemot pāris reiz līniju vilkšanu?

Valsts mērogā vieni principi, rīgā izrādās citi.Vieni staigā lāpstām kājstarpē pāris mēnešus,citi 1nakts (pat ne dien-nakts..) laikā ieklāj veselus 2km.Kā tā? Kas tas bija- tumsas aizsegā varoņdarbs par kādu tur 4x tāmi, vai vienkārši adekvāta plānošana un teicams izpildījums? Ir vai nav "nodots" expluatācijā? Līnijas praktiski suuds, zaļā sēta izlauzta,fragmenti karājas pusmetru no brauktuves,barjera nezcik vietās izlocīta, rises,ūdens.Bet "varam" uz 90.

Vakarnakt pludoja viss iekšējais līkums OTRĀ pusē, viss, pilnībā VISA 3šā josla atradās zem plaukstas dziļuma ūdens.Baseins.Tumsa.Knapi saredzamas joslu līnijas, hvz kur apmale,kur mežs ar 2kājainiem zvēriem, kur vel sazin kas... Pārkārtotājiem uz vidējo joslu- ludzddzu,tur arī, 2 rises līdz potītēm.KUR brīdinājuma zīmes? Ok, pag, gan jau būs.Un, kad BŪS reiz salabots, tad tas suuda 70 tur drošvien pus/gadu karāsies, kamēr "nafffta appžūs".Jā.Divkosība,demagoģija un Lohi.Daudz.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Lietus laikā tur starp joslām jābrauc. Tizli, bet neko darīt.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Nu pag, protams, kā RDSD būtu jānovac peļķes, jābrīdina, ka segums slidens, risains un bedrains. Bet ja viņi to nedara sev zināmu apstākļu dēļ, arī visiem citiem jāpārtrauc brīdināt? Dafiga ir bīstamu līkumu, pirms kuriem ir attiecīgas brīdinošas zīmes, ja viena pazudusi un tu veiksmīgi izbrauci to līkumu nenositoties, arī pārējās tādas zīmes tavuprāt jālikvidē?

Tavuprāt par to ezeru iekšmalā nebūtu jābrīdina jau laicīgi, lai kāds kas pirmo reizi tur brauc, nenositās? Tas ka kāds pastāvīgi laiž luni, nenozīmē ka arī citiem tas jādara, manuprāt.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tas EZERS tur tajā iekšmalā ir gadiem ilgi.Katrreiz, vienmēr pēc jebkura daudzmaz normāla lietus.Naktī paskats ir sirreāls, priekš lohiem orientācijas un drošības problēma ir acīmredzama un reāli bīstama.Jo NAV tāda auto (ne pat ne komerc- ar 10mm protektoru, kad LĪKUMĀ tajā sūdā pat tīšām iebraucot, nebūtu jūtama planēšana un paslīdēšana.Bet zīmju NAV- un tas ir šo te fuflodemagogu un daiļdrirsēju divkosības un melīguma skaists pierādīums. Kādam tas ir kā "ponts" un sevis"tests", turpretim vismaz 2/3 braucēju tas IR reāli bīstami un neprognozējami.Pie ātruma 90 tur lieks pusmetrs/metrs uz ārmalu ir garantēts jebkuram.Ja viņš ir lohs- čau, iepeldi ezerā, sacel šļakatas,sabremzējies un ceri, ka apkārtējie "sapratīs".

Es jau sacīju- lai (būtu..) pieklājīgi, starp risēm dotajā vietā un laikā ir jāturas VISIEM klātesošajiem.Tiklīdz viens tajās ietrāpīs- idille izjūk, blakusbraucēja stikls top aizliets un tālākais jau atkarīgs cik/kurš ir/nav lohs.Nav prognozējama katra indivīda rīcība līkumā vai pie kādas pārkārtošanās vai vienkārši pie pozīcijas izvēles- piem, pa vidējo joslu kurā pusē tām risēm katrs ieturas.Tas taču ir retums, kad kāds tāds prasmīgāks tīšām piedomātu pie situācijas un tīšām "sargātu" savus blakusbraucējus.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Babītē Alejas ielā turpinās remonta darbi un nav neviena kas paregulētu to sastrēgumu. Varēja jau pabrīdināt laicīgi ar kādu zīmi lai mums ir iespēja izvairīties. Nu kaut vai viens ar puļķi paregulētu uz vietas...

Braucejucis Reģ.: 01.12.2019
4 0 Atbildēt

Es gribu pajautat vai kads kadreiz ir saslidejis, vai redzejis kadu avariju uz siem jaunajiem tikko uzbuvetajiem slidenajiem celiem, kur ir zimes 70? Jo parasti tur ir pilnigi normala brauksana (esmu meginajis strauji bremzet, nebija starpibas), interese kados apstaklos tur tas ledus paradas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Parasti tad, kad šajā posmā ir uzlikts fotoradars. Jo tos jau liek tikai tad, kad patiešām ir bīstami.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

It kā tur tas funktieris, ka tur esot kaut kāda eļļas kārtiņa, kas mitrā laikā varot slīdēt. Droši vien tur ir jābūt kaut kādai īpašai apstākļu sakritībai, lai sanāktu joki, bet nu it kā tas esot iespējams un tāpēc 70.

Auto pakāpeniski to kārtiņu nodeldē un pēc kāda laika ar saķeri it kā viss esot ok.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Nē, toties reāli ir sanācis slīdēt 2 gadījumos uz asfalta vasarā :

1) Vānes slavenajā krustā, Rīgas virzienā - kādu apstākļu dēļ tur uz asfalta ir konstanti grants, dažādi akmenīši, utt.

2) Gadījumos, kad vasarā svīst piķis uz asfalta, tad tur tādas bituma un ne tikai kārtas izveidojās, ka maz neliekas, pēdējos gados tādu posmu gan paliek mazāk.

Man ir cits interesants jautājums - kāpēc, ja kādreiz ko samazina uzreiz visur un vienmēr bliež -20 ? It kā 80,60 un 40 zīmes nebūtu - retums vispār kur tādas ir, laikam vēsturiski, neviens neniekojas un bliež uzreiz -20 vai bitums, bedre, kāds sūdus sataisījis, utt.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Kur pēdējo reizi tādu zīmi - 20-esi redzējis?

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt
dubis Reģ.: 21.10.2019
2 0 Atbildēt

Esmu saslīdējis uz tīnuzenes/a6 apļa, bet šķiet, kā bija vienkārši slapjš, un pakaļējās riepas tuvu vasaras normai. Ātrums tāds, kā priekša neizslīd un roceni nevajag.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

slidens ir tad, ja ar bezpiedziņas ģimenes auto spolē ar 3.

nekad ko tādu neesmu novērojis remontos

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ir braukts pa ceļu, uz kura pie 90 km/h plūsmas ģimenes FWD sedans spolēja ar 5, stiprāk piespiežot pedāli. Vienīgais apdzinējs (Subaru STI) pēc pāris km mētājās grāvī.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tā vispār ir AWD auto problēma - tas startā ir stabils, minot grīdā - stabils, be ja jāsāk bremzēt un vākties -tad ir vēlama bezmaz pieredze ledus rallijos, jo tur sāk izpausties visu FWD un RWD minūsi + vēl reizēm savējie, kad starpasnieks (piem. viskozajam "sajūgam"/muftai, kam pēc noklusējuma ir mazliet atšķirīgi asu griezšanās ātrumi - lai tas ātrāk reaģētu) auto grib piespiest "valsēt" ap savu asi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Katrs konkrētais 4x4 prasās pēc sapratnes. Ja tur Lohs- ar wrx un sti viņš sataisīs suudus 6x ātrāk un vairāk , nekā ar pensionārs ar daudzmaz lohudrošu audi quattro.Ja kādam misējies tīšām blatojot- attiecīgi visu pareizināt vēl 3x...

ps,- NEKAD neesmu novērojis, ka "jaunais" assfalts būtu reāli slidenāks vai bīstamāks par jebkuru "citu" asfaltu.Lielāka ticamība ir pat Lohu izpūstajam mītam par "rudens lapām".Nemaz nerunājot par TO, kāds segums (dažkārt reāli bīstams) tur tajā vietā bijis PIRMS "jaunā" uzklāšanas (kad zīmju nebija nu itin nekādu,katrs varēj sisties/psties kā grib..).

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Vakar vakarā, kad lija lietus uz risēm kurās ūdens, pie 90+ reizēm ESP iemirgojās. Nedaudz bija jūtama pretestība, bet braukšanai netraucēja. Patika maigā stabilitātes sistēmas neuzkrītošā darbība

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Un ko kruīza kontrole par tām risām teica?

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Šodien izbraucu pusLatviju, Limbaži-Bauska-Liepāja un atpakaļ. Pārsteidzoši daudz vietās remontē ceļus, praktiski visur zīmes 70, vai pa retam arī mazāk. Pats nemīlu tos 70iekus, bet saprotu kamdēļ tie nepieciešami, laikam nebija neviena objekta, izņemot Saulkrastu apvedceļu, kur izskatījās līdz galam pabeigts, tā kā vienīgi par to vietu radās jautājumi, vai tiešām tur vēl slidens, gana jau braukts pa to virskārtu. Bet šis būtu jautājums ko iauto varētu uzdot LVC, kāds tur ir tas saķeres koeficients un kādam ir jābūt precīzos skaitļos, lai atļautu 90.

Pats tādiem objektiem, ar noteikumu, ja nav tehnikas vai strādnieku uz ceļa, arī velku cauri ātrāk kā zīmē rakstīts, labi vai slikti, to katrs pats pie sevis lemiet, bet pagaidām poliču dievi stāv tā tālāk no manis.

Un pa visu ceļu tikai viens antiņš sagadījās, par laimi, kad sāku paātrināties, lai ietu uz apdzīšanu, priekšā esošais BMW 525 laikam, gadu nepateikšu, ieslēdza kreiso pagriezienu uz vienu tikšķi, sabremzējos, jo nodomāju, ka labais cilvēks signalizē, ka drīz taisīs kreiso pagriezienu. Nā ni, piekāsa, uz brīdi iedeva grīdā, bet pēc kāda kilometrā vai diviem atkal uz 100-105 sāka kruizēt. Īsti vēlmes noskaidrot iemeslu pagrieziena rādīšanai man gan nebija, un šis pēc ~10km arī nogriezās un pa kreisi. Visu to posmu ieturēju zināmu attālumu, ja nu šim vēl kko gribās parādīt. Žēl, kā šitā darās, laikam ļoti negribēja tapt apdzīts, tik nākamreiz iespējams tādiem neticēšu. Mana kļūda, ka neslēdzu pagrieziena rādītājus 50m līdz apdzinējam, būtu ieslēdzis, tad varētu vēl strīdēties kurām te taisnība bija un kurš maldināja.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Par tādiem āmuriem CP jāziņo, ka neadekvāta reakcija - iepriekš jau komentos bija laikam līdzīgs keiss. Ja grib mērīt savu .... ar savu veco mizu, lai dara to savā pagalmā, bet uz ceļa nevienam nav tiesību tēlot karali. Ja kādreiz tie 3šie, 525 bembji bija spico rokās, tad pēdējā laikā ar tiem bieži dažādi provinces un ne tikai dīvainīši brauc, sen vairs nevelk, bet kinga sajūta uhh vēl kāda.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Par tiem arī jāziņo,kas ceļu remonta zonā ātrumu pārsniedz?Nevajag pašiem kingus tēlot.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Ja Tev paliek vieglāk, ziņo ! Tikai daudz parasti tad jēķer būs, tāpēc ka nereti visa plūsma tā brauc. Ja kāds paiet man garām, es to neuztveru, kā kinga tēlošanu, viņš ir garām un miers, ja kāds iedomājas, ka regulēs plūsmu un man aiz viņa ir jābrauc, tad nereti tā ir diagnoze (mazvērtības visbiežak).

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tu jau pats taisies ziņot. Runa ir par tiem, kuriem plūsmas ātrums par mazu. Viens tāds dažas dienas atpakaļ pie Daugmales izcēlås, tā bija aizrāvies ar apdzīšanu, ka paskrēja garām gandrīz regulētåjam ar sarkano disku rokā, nezināja, uz kuru pusi dēties. Tur ari pašlaik ceļa remonts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti