Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai tik beidzot nebūtu laiks sākt domāt par jauniem, pilnībā pārstrādātiem CSN?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Sveicināti mūsu dārgie un nenovērtējami vērtīgie sabiedrības locekļi.

Patreiz, pa lielam visā civilizētajā pasaulē lietotie ceļu satiksmi un uzvedību uz autoceļiem regulējošie noteikumi ir pieņemti sasodīti sen. Tad, kad tie tika domāti un pieņemti par labiem esam, bija citi laiki, citi tikumi un arī vērtību skalas bija citas. Automašīnu blīvums uz ceļiem bija mazāks, ekoloģijas tēma neizraisija histēriju/-as/. Cita bija arī attieksme pret laiku. Tā bija daudz. Daudz brīva laika. 

 Tagad daudz kas ir mainijies un vajadzētu padomāt arī par to vai kardinali nav jāmaina noteikumi, kas regulē mūsu uzvedību uz koplietošanas ceļiem. 

Patreizēkos noteikumos vajadzētu iestrādāt reālus ilgtermiņa  risinājumus, kas paaugstinās satiksmes drošību reāli, uzlabos ekoloģiju reāli un reāli piespiedīs vieniem satiksmes dalībniekiem  rēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem.

 
1 2 3 4
650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

650 rakstīja: Ienāca prātā, varbūt kāds zin. Kāpēc piem tādā autolohu lielvalstī kā ASV daudzās vietās "horizontālie apzīmējumi" ir vēl papildus uzrakstīti ar vārdiem uz asfalta?

Tāpēc, ka ASV nav pievienojušās Vīnes konvencijai un attiecīgi tajā atrunātajiem "simbolu" noteikumiem.

Tu tak labi zini, ka katrai atbildei ir vismaz 2 varianti- formālais un pēc būtības.Šis visdrīzāk ir tas pirmais.

Uzraksti uz asfalta "mums" ir arī europā.Tas reāli papildina ceļazīmju sniegto info,paaugstina drošību,veicina Vadītāja uzmanības koncentrēšanu uz brauktuvi.Īpaši ja tai ir vairākas joslas.Pat reku suuda navigators rāda, pa kuru joslu būtu jābrauc.

Reku- mauc tumsā pa tumšo jauno assfaltu no jūrmalas puses uz centru- vai pie jaunā depo ir kaut viena bulta uz asfalta? Kurš tur lietū/slapjumā vispār spēj noorientēties. Cilvēki acīmredzami baidās no labējās joslas!Tāpat arī uz salinieka centra virzienā- tur taču katrs Lohs pateiktu,ka akūti vajag savlaicīgu info par joslām.Nezcik avāriju jau noticis dēļ nokavēšanas un acīmredzama apjukuma.Bet nee..

Krjopļi pa kluso pieņēma "jauninājumus".Srakandaugavas aplī jau pirms pus/gada viņi plātījās, ka kamera esot viņiem "ieņēmusi" kādu pusmuļļjonu lohunaudas.Ko pa lielam apmaksāja tieši Apjukušie lohi- nu diezin vai vairumā tur kādi tādi "profī" po/ujisti. 

Kad no Brīvības jāgriež uz Artilerelērijas- tur tad ir nezkādi zinaaātniskie skaidrojumi un piedraudējumi- griez no vidējās(kreisās),vai maksā/ragā.Taču līdzīgā situācijā uz Dzirciema/Jūrmalasgatves (kur visu dien nakti lohi stāv sasstrēgumā) NAV itin nekādu ne norāžu, nedz skaidrojumu.Plus vēl "interesanti- ja reiz griežam  pa labi, tad kāpēc vispār nevarētu to darīt no Abām joslām (turklāt ka arī tai "uzgriešanās" brauktuvei ir 2 joslas).Ja griežamies citur- mums taču ir "jāpamana" gan iespējamais taisnimaucošais  sabtranss, gan 2riteņmaucēji, gan sazin vēl ko.Bet tikai ne šeit, uz tā Dz.ciema.Krāpnieki tur bija uzstādījuši kameru, kuru tikpat  mistiski pa kluso drīzvien novāca.Vai samaksājušajiem kāds ko kompensēja? Nu reāli- cilvēks brauc ārā no dzīvesvietas, bet te pēkšņi "jauna" (kretīnu inspirēta!) satiksmes orgānizācija.Viņš ko, tagad brauks malā,vērs vaļā CSN un tur meklēs "jaunās" absurdās izmaiņas? Varbūt vēl uz cssd piezvanīs, lai viņam "izskaidro" acīmredzami neizskaidrojamo?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nē, šis nav gluži formālais. Ir iemesls kādēļ ASV (u.c. valstis) nepievienojās Vīnes konvencijai. Jo lielā mērā Vīnes konvencija bija daļas valstu lēmums un vienošanās iet ļoti birokrātisku CSN ceļu. Kur tas ir novedis, tagad diskutējam.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Nulabi,nuok, bet mēs te "diskutējam" arī par To, ka "pie mums" ir dažādas (slepenas?) vip aprindas, kuras ik pa laikam pa kluso te izveido arvien jaunus atklātā textā "iekassēšanas" veidus.Autors ir nezināms, un katrs tas jaunpieņemtais suuds ir vairs "nekad" neatceļams.

Ja runājam ka (iespējams) tie tur nosauktie 80%..) Vadītāju savas "pravas" ir ieguvuši pirms 10 un vairāk gadiem- vai viņiem tiešām būtu pienākums pirms katra brauciena uz to lohrīgu tagad pārskatīt csn.Tās nav rūpes par drošību, bet gan bezkaunīga "ķeršana uz muļķi".Vai uz dzirciema- viņš no rīta labticīgi izbrauc no savas dzīvesvietas- bet pēkšņi tur izrādās kamera un sods.Kur tas bija "iepriekš" izziņots?

Vai cits "viņš" reku pa salinieku slapstās, sazin kur un kā viņam uz kkādu to kengaragsu laicīgi pārkārtoties.Pēkšņi visa labā rinda pilna, viņš to nav ne paredzējis ne zinājis- kā viņam tagad "droši" tai nogrieztuvē ietrāpīt.Depo "samezglojuma" gadījumā viņam virs joslām tagad lai arī karājas (gan ne īsti izprotamas) "mākslinieciskas" norādes- vienalga viņš nesaprot.Jo viņam liekas (pamatoti!), ka labējā centravirziena josla tūliņ atdursies zālājā (kā bija Remonta laikā).Vienvakar tumsā/lietū braucu, prātoju- tur tumšs,nu kaut aci/izdur, viss slapjš ,visi kkur lien,haotiski pārkārtojas...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Atbilde pieņemta.

Atbilde nav pareiza.

Tolerance pret ko?

pret citiem satiksmes dalībniekiem, protams. 

Galvenokārt - pret tiem, kas brauc ievērojot šobrīd esošos noteikumus, vai - "pārkāpj mazāk"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 5 Atbildēt

Nu re, tiešā tekstā "tolerētājs" atzīst, ka tolerance ir piemērojama selektīvi Un notiekti pieteiksies par to objektīvo soģi, kurš drosi zina, ka tieši viņa pārkāpums ir tas mazākais, ko vajag tolerēt. Un, kas vissvarīgākais - nekādas tolerances pret jebkuru, kam savstarpējā cieņa ir svarīgāka par likuma burtu.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

0pis rakstīja: izmantotu lietderīgāk 101 veidā, piem. uzrakstot 101 komentāru 😊

Es domāju par nākotni.

Labāk patērēt zināmu laik tagad, nekā sēdēt ikienas sastrēgumos vēl ilgi ilgi.

Un kapēc gan es nevarētu rakstīt komentārus sēžot ikdienas korķos?

0pis Reģ.: 16.02.2023
5 0 Atbildēt

Nu tieši šodien braucu, viens muļļājas man priekšā un neceļ stāvus gaisā no krusta. Apdzenu, skatos - jā, baksta komentārus iAuto. Komentārus par tiem, kas kavē satiksmi.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Ačgārna loģika.

Un ja nu patiesa? Ko tad?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

iciks rakstīja: Zinu cilvēkus, kas brauc sūdīgi, bet kaut kā nav avarējuši. Gadās.

Ja kāds cits to apgalvotu, es varbūt neteiktu neko, bet tavs sevis slavinājums, "visi - lohi" u.c. lietas liecina, ka saprātīgs īsti neesi un tas jau parasti labi iet kopā ar visu citu - t.sk. braukšanas stilu.

Ja skauž operatīvo dienestu privilēģijas - neviens neliedz iet strādāt uz kādu no šiem dienestiem. Varēsi ar uguņiem dzīties visiem garām ar +30 un neviens par to nesodīs un varbūt pat uzslavēs.

Vienkāršs jautājums- bezjēdzīga atbilde.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Senākos laikos tika "turēti godā" Vadītāja psiholoholoģijas jautājumi.Ka (pilnīgi ikkatram!) Vadītājam ir laiku pa laikam objektīvi jāizvērtē savi braukšanas ieradumi!

Ja "viņš" to kaut daļēji spēj- tas Jau ir labi.Secinājumi jāizdara gan pārgalvīgajam, gan mazākmākošajam.Teorija ir pats tas pamatu pamats.Ne no visa var izvairīties,formāli ievērojot Csn, vai paļaujoties tikai uz Savu reakciju un mācēšanu.Veiksme kā bezgalīgs jēdziens- pat neviena Varbūtības teorija to neapstiprina!

Vai "var" gadiem ilgi braukt "nepareizi" un "nekur neiekļūt"- nu protams, ka var.Kamēr 1reiz kāds tas mazmākošais nepareizais "satiek" kādu to profī-pārgalvīgo.Pārgalvīgajam ir būtisks trūkums- viņam drīz vien sāk likties, ka visi citi viņu noteikti "sapratīs".Viņš vērtē pēc sevis.

Tas pats "spējīgākais" Vadītāja stāžs- kādi 7 gadi.Ja viņam šajā laikā nākas daudz braukāt, viņš reāli ir prasmīgs un apveltīts gan ar reakciju, gan arī pat zināmā mērā ar "veiksmi".Pēc tam (nemanāmi) nāk "nākamā" pakāpe- vai viņš spēj izdarīt kādus tos "secinājumus".Ja nē- visdrīzākais ceļš uz Loha statusu.

robchix Reģ.: 04.03.2002
3 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Ja tu par mani- es nekrītu histērijā.

Es paužu savu uzskatu, ka patreiz spēkā esošie CSN ir autovadītprasmi degradējoši, metodes ar kādām cenšas panākt drošību uz ceļiem, ilgtermiņā būs jāpārskata vēl un vēl un to, ka mans laiks ir mans laiks un es to labprātāk izmantotu lietderīgāk 101 veidā, nevis sēdētu korķos vai vērotu kāda grūtgalvja tizlošanos uz ceļa.

Vispŗ jau krīti, un visā šajā savā verbālajā pašslavinošajā caurējā tev tā arī nav sanācis konkrēti uzrakstīt kaut vai vienu jauno CSN punktu. Kaut kādas ļurināšanas tikai ir sanākušas pa tuvajiem galiem, ar atrunu ka visur tas nestrādā, ar esošo punktu izteikšanu savā gaumē (par ko tev norādīja)  un sodīt sodīt un sodīt. Tiki kaut kā nesanāk tā juridiski korekti izteikt, par ko sodīt.  

Bet jā, principā saprotu ka piedzimi ar stūri rokā. Un dieviem ir sava nemaldīgā izpratne par sevi un pārējiem (lohiem) 

Ar nepacietību gaidīšu kad balotēsies Saiemā lai izstrādātu un izdotu jaunos CSN!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Murgi par CSN izstrādāšanu Saeimā ir precīzais punkts pārējā murgojuma galā, kas labi raksturo, cik zinoši cilvēki atbalsta esošo lietu kārtību.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu re, tiešā tekstā "tolerētājs" atzīst, ka tolerance ir piemērojama selektīvi Un notiekti pieteiksies par to objektīvo soģi, kurš drosi zina, ka tieši viņa pārkāpums ir tas mazākais, ko vajag tolerēt. Un, kas vissvarīgākais - nekādas tolerances pret jebkuru, kam savstarpējā cieņa ir svarīgāka par likuma burtu.

Savstarpējā cieņa arī ir tā tolerance.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

cieņa - sieviešu dzimtes 4. deklinācijas lietvārds; 

Attieksme, kurai ir raksturīga (kāda cilvēka) spēju, zināšanu, nopelnu, vērtības u. tml. atzīšana; šādas attieksmes izpausme.

tolerance - sieviešu dzimtes 5. deklinācijas lietvārds

Iecietība (parasti pasaules uzskata, reliģijas jautājumos).

Ir MILZĪGA atšķirība starp cieņu un toleranci. Bet tam, kas vienpuseji paģēr toleranci jau nevar būt nekādas cieņas pēc būtības.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: cieņa - sieviešu dzimtes 4. deklinācijas lietvārds; 

Attieksme, kurai ir raksturīga (kāda cilvēka) spēju, zināšanu, nopelnu, vērtības u. tml. atzīšana; šādas attieksmes izpausme.

tolerance - sieviešu dzimtes 5. deklinācijas lietvārds

Iecietība (parasti pasaules uzskata, reliģijas jautājumos).

Ir MILZĪGA atšķirība starp cieņu un toleranci. Bet tam, kas vienpuseji paģēr toleranci jau nevar būt nekādas cieņas pēc būtības.

Kur tu redzi, ka es vienpusēji un vēl paģēru?

Es ieteicu autoram pamācīties kas ir tolerance.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Kādēļ pats neizradi ne mazāko toleranci, bet iesaki to mācīties citam?

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Tātad, pārvarēju slinkumu un apkopoju Taaneko pārdomas: 

Visvairāk viņš pārdzīvo par piespiedu apdzīšanu:

"kā būtu ja parādītos CSN parādītos termins- piespiedu apdzīsana?

Kapēc nevarētu būt sods par to, ka kādam jāveic tevis vadītā auto piespiedu apdzīšana?

Tas tāpat kā vienkāršāk ir klaigāt par pārgalvīgu apdzīšanu , tai vietā lai atzītu ka apdzīšana var būt piespiedu?"

Apdzīšana nav "piespiedu", neesi pārliecināts, neapdzen.

Tad ātrums:

"kā būtu ja sodi par satiksmes bremzēšanu pārsniegtu sodus par ātruma pārsniegšanu?;Ātruma ierobežojumi ir subjektīvi un formāli un reālajā pasaulē pārsvarā gadijumu neatbilst zināmas un vērā ņemamas autovadītaju daļas ( t.i.Taaneko ) iemaņu līmenim; Piedāvāju padomāt vai termins- atļautais ātrums nav degradējošs termins."

Nu, mūsu ceļi nav autobāņi. 

"Kapēc mēs esam tik toleranti pret tiem, kas brauc ar -10 km/h un tik neiecietīgi pret tiem, kas brauc ar +5?"

Gluži pretēji, mēs , absolūtais vairākums, braucam ar plus 10 un spļaujam zēveli par tiem, kas velkas -10.

Tad 2x par pakaļas izkāršanu 45 lenķī, kamēr priekšā brīvi 2 metri. 2. gad par gājēju pāreju: 

Daudzos gadījumos nav pat divu metru no krustojuma līdz gājēju pārejai, piem. visiem labi zināma vieta:

maps.app.goo.gl/3sbx9h1YRb6KooXF8

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Kādēļ pats neizradi ne mazāko toleranci, bet iesaki to mācīties citam?

Kā tu mēri to "ne mazāko"?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 4 Atbildēt

imzz rakstīja: Tātad, pārvarēju slinkumu un apkopoju Taaneko pārdomas: 

Visvairāk viņš pārdzīvo par piespiedu apdzīšanu:

"kā būtu ja parādītos CSN parādītos termins- piespiedu apdzīsana?

Kapēc nevarētu būt sods par to, ka kādam jāveic tevis vadītā auto piespiedu apdzīšana?

Tas tāpat kā vienkāršāk ir klaigāt par pārgalvīgu apdzīšanu , tai vietā lai atzītu ka apdzīšana var būt piespiedu?"

Apdzīšana nav "piespiedu", neesi pārliecināts, neapdzen.

Tad ātrums:

"kā būtu ja sodi par satiksmes bremzēšanu pārsniegtu sodus par ātruma pārsniegšanu?;Ātruma ierobežojumi ir subjektīvi un formāli un reālajā pasaulē pārsvarā gadijumu neatbilst zināmas un vērā ņemamas autovadītaju daļas ( t.i.Taaneko ) iemaņu līmenim; Piedāvāju padomāt vai termins- atļautais ātrums nav degradējošs termins."

Nu, mūsu ceļi nav autobāņi. 

"Kapēc mēs esam tik toleranti pret tiem, kas brauc ar -10 km/h un tik neiecietīgi pret tiem, kas brauc ar +5?"

Gluži pretēji, mēs , absolūtais vairākums, braucam ar plus 10 un spļaujam zēveli par tiem, kas velkas -10.

Tad 2x par pakaļas izkāršanu 45 lenķī, kamēr priekšā brīvi 2 metri. 2. gad par gājēju pāreju: 

Daudzos gadījumos nav pat divu metru no krustojuma līdz gājēju pārejai, piem. visiem labi zināma vieta:

maps.app.goo.gl/3sbx9h1YRb6KooXF8

Nu kā lai ar jums runā, ja nav spēju pat uztvert rakstītu tekstu? Kā vērtēt tavu un tev līdzīgo intelektu?

Kā garšo zupa kastrolī arī nosakat pēc tā, ko redzat atverot kastroļa vāku?

Akcentēju to, ka ir sodi par pārsniegtu ātrumu, bet nav sodu par to, ka ar savu rīcību veicini to ka kāds pēc tam būs spiests to ātrumu pārsniegt.

Akcentēju to, ka vieni autovadītāji zog citu autovadītāju brīvo laiku, pagarinot viņu braukšanas laiku. Laiks mūsdienās ir vērtība.

Akcentēju to, ka ceļazīmes, kas ierobežo maksimāli atļauto ātrumu, ir aktuālas dažas stundas dienā, bet lielu diennakts daļu motivēt , kapēc esošajā situācijā šāds ātrums ir maksimāli pieļaujams būtu pagrūti.

Patreizējie ātruma ierobežojumi ( vai maksimāli pieļaujamais ātrums) tapa tajā laikā, kad mašīnāb bija trumuļu bremzes, nebija ABS un stūres pastiprinātāji un 13' riepas bija visizplatītākās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Visbiedējošakais jau ir tas, ka tie cilvēki patiešām nespēj saprast, ka 90 nav vienlīdz drošs saulainā sausā vasaras dienā un puteņa naktī. Tieši tāpat, kā to, ka apsēstība ar likuma burtu patiesībā tikai padara satiksmi bīstamāku.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tu runā par noteikumiem, bet pats tikai visu laiku izsaki domas, uzsver un "akcentē". Pamēģini taču noformulēt vismaz kādu savu domu vai akcentu, lai tas vismaz izskatās pēc noteikuma.

Bez tam tu piederi tiem, kuri uzsver vienus faktus, un izliekas neredzam citus, lai savu viedokli pastiprinātu. Piem.

"Patreizējie ātruma ierobežojumi ( vai maksimāli pieļaujamais ātrums) tapa tajā laikā, kad mašīnāb bija trumuļu bremzes, nebija ABS un stūres pastiprinātāji un 13' riepas bija visizplatītākās."

Bet tajos laikos uz ceļiem bija daudz mazāks transporta līdzekļu skaits. Auto ir ļoti tehniski uzlabojies, jā , bet to skaits daudzkārt pieaudzis arī.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Nu pieņemsim, ka noteiksim max ātrumu 130 (100, 110, 120) kmh. Kas  notiks? Varianti?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Izlien no kastes. Pats maksimālā ātruma jēdziens ir problēma - jo tiem, kas nav burta kalpi, ir skaidrs, ka nevar būt vienmēr vienāds drošais ātrums mainīgos ceļa apstākļos.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Padomāt un atbildēt jau nespēj.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Spēju, un jau sen esmu atbildējis - pat tik sen, ka tā bija tikai teorētiska ideja kas mūsdienās ir kļuvusi pavisam reāla

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas notiks? Vieni brauks ātrāk, otri brauks lēnāk - bet par to ka sēņotājus apdzīs, cepisti sodus piespriest nevarēs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Pašreizējie ierobežojumi tapa laikos, kad katram loham nebija pieejas internetam un iespēju tur sacensties ar citiem lohiem kurš izvirzīs debilākas idejas.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas notiks? Vieni brauks ātrāk, otri brauks lēnāk - bet par to ka sēņotājus apdzīs, cepisti sodus piespriest nevarēs.

Nu re. Un būs pa pilno apdzīšanu. 

90 kmh ir vairāk vai mazāk saprātīgs kompromiss.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Kāpēc tieši 90?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Izteikšu minējumu ka pie šāda itkā kompromisa nonāca, analizējot crašos iesaistīto dalībnieku kinētisko enerģiju un iespējas izdzīvot, izsmērējoties ar to "masa reiz ātruma kvadrāts".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Sūdīgs minējums. Ātruma ierobežojums nav mainījies. Vidējā auto masa ir ievērojami pieaugusi. Avāriju skaits ir samazinājies. Tava minējums ir empīriski nepareizs.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Visbiedējošakais jau ir tas, ka tie cilvēki patiešām nespēj saprast, ka 90 nav vienlīdz drošs saulainā sausā vasaras dienā un puteņa naktī. Tieši tāpat, kā to, ka apsēstība ar likuma burtu patiesībā tikai padara satiksmi bīstamāku.

Tas ir biedējoši, kad puteņa naktī kādam ir tik ļoti jāsteidzas, ka uz 90 kmh + nedaudz braucošo ir par visām varītēm jāapdzen, jā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

To jau neviens nenoliedz, bet tava un tev līdzīgo cīņa jau ir par pretējo.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Visbiedējošakais jau ir tas, ka tie cilvēki patiešām nespēj saprast, ka 90 nav vienlīdz drošs saulainā sausā vasaras dienā un puteņa naktī. Tieši tāpat, kā to, ka apsēstība ar likuma burtu patiesībā tikai padara satiksmi bīstamāku.

Tas ir biedējoši, kad puteņa naktī kādam ir tik ļoti jāsteidzas, ka uz 90 kmh + nedaudz braucošo ir par visām varītēm jāapdzen, jā.

No reklāmas, ko dzirdēju skanam pa radio.

"Eksperti secinājuši,ka vienīgais , kas notur auto uz ceļa ir riepas". un tālāk bla, bla, bla.

Sūdēdaji saklausās un ar tādu pārliecību arī dzīvo, jo kā nekā eksperti un pa radio.

Nezinu, kas tie par ekspertiem, jo mums viskautkur ir daudz ekspertu, kas gatavi veikt minjetu jebkuram, kurš viņus par tādiem nosauks, bet manu auto uz ceļa notur acis, rokas un smadzenes. Riepām, balstiekārtas stāvoklim, bremzēm un motora apgriezieniem ir sekundārs raksturs.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Es uzrakstīšu kādu konkrētu ideju no "jaunajiem noteikumiem", proti, to, ko nedara Taaneko, kurš tikai "akcentē".

To ieskriešanās joslu, kuru garums ir 70m un vairāk, galos novākt zīmes "dod ceļu". Ceļu dos tā ceļa, kuram piekļaujas minētā ieskriešanās josla, transporta līdzekļu vadītāji pēc labās rokas principa.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Muļķības. Ne jau zīmes vai labās rokas principa dēļ ir jādod ceļš, bet tāpēc, ka notiek joslu maiņa. Tad jāsavelk arī līnijas savādāk - ieskriešanās josla iet taisni, bet pirms tam taisni ejošā beidzas. Izrādās, ka imzz nezina, kā pareizi pārvietoties no vienas joslas citā un brauc kreisajā pusē esošajiem sānos, ja nav nekādas zīmes 🙄

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Aizej nodod tiesības un sāc apgūt esošos CSN - 68. punkts. Pārkārtojoties starp joslām vienmēr priekšroka ir taisni braucošajam!

Cik maz vajag, lai paštaisno burta kalpu āža kāja noteikumu nezināšanā izlīstu ārā!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

P.S. Un kā jau visi paštaisnie, neesi nemaz pamanijis, ka citus cienoši vadītāji tieši to arī dara jau tagad, nemaz negaidot tevis piesaukto zīmju noņemšanu.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Uz krasta ielas  pie Atta centra Rīgā līdzēs? 

Tur parasti GALĀ (!) sakrājas vairāki auto un tad gaida, kad nu trešā josla būs brīva tik tālu cik acis rāda.

Protams priekšā redzot tādas šausmas cenšos ielīst otrā joslā, bet nevienmēr ir tāda iespēja.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Idejas pamatā ir arguments: ja pa ceļu, kurš piekļaujas galvenajam ceļam, brauc tik daudz auto, ka varētu aizkavēt pa galveno ceļu braucošos, tad pirmais ceļš ir tikpat svarīgs, kā t.s. galvenais.

Šis būtu izņēmuma gadījums noteikumiem par braukšanas kārtību joslās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ideja ir dumja bez gala, iedomājoties kaut kādu jaunu definīciju "piekļaujas" un to, ka neeksistē krustojumi, kur galvenais ceļš jau tagad krustojumā maina virzienu. 

Kārtējais pierādījums, cik tālu daži autovadītāji ir no realitātes.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Varbūt vienkāršāk ir iemācīties pareizi izmantpt ieskriešanās joslu? 

Nevis aizbraukt līdz joslas galam lai visi aiz tevis stāvošie iet ieskrieties un zīlē brauksi/ nebrauksi? Bet tā kā ir gudri. Attiecīgā brīdī pa ieskriešanās joslu uzņemt ātrumu vienādu ar plūsmas ātrumu un tad mierīgi iekārtoties distancē starp 2 auto?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu. tas ir labas redzamības apstākļos. Naksts, tumsa, kreisais logs daļēji aizputināts. Spogulis noklāts ar pilieniem no izkusušām sniegpārslām un tie jauki izkliedē gaismu, ko spīdina tie auto, kuri ir gan tev aizmugurē, gan tuvojas pa galveno ceļu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Murgi par CSN izstrādāšanu Saeimā ir precīzais punkts pārējā murgojuma galā, kas labi raksturo, cik zinoši cilvēki atbalsta esošo lietu kārtību.

Nu, nu izstāsti, kas tad izstrādā tos CSN?

Ja jautā CSDD tie apgalvo, ka SM tos izstrādā, ja prasa SM tie apgalvo, ka CSN izstrādā CSDD 😂

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Man jau patīk šeit palasīt unikālos domu graudus....slikti, ka šie graudi pārvietojas pa tiem pašiem ceļiem, kur pārējie 😊

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Graudi nespēj paši pārvietoties.Tos noteikti kāds pārvieto (ved). Visdrīzāk, ka tas ir kāds Lohs.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

Slikti ir tas ka citiem ir jābrauc pa tiem pašiem ceļiem pa kuriem tu pārvietojies.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

imzz rakstīja: Nu. tas ir labas redzamības apstākļos. Naksts, tumsa, kreisais logs daļēji aizputināts. Spogulis noklāts ar pilieniem no izkusušām sniegpārslām un tie jauki izkliedē gaismu, ko spīdina tie auto, kuri ir gan tev aizmugurē, gan tuvojas pa galveno ceļu.

Nu traki tev. 

20 gadu laikā tādas šausmas kā apraksti nav gadijušās. Pat pie 50-60k  gadā nobrauktiem kilometriem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Zin, ka man gan tā ir bijis. Nu kādas pāris reizes dzīvē. Izbrauc tajā ieskrējiena joslā un vispār neko nesaproti, vai tev kāds brauc no aizmugures, vai nē, un kur vispār kāda josla sākas un beidzas, un kur es vispār atrodos un kāpēc. Bet nu tie ir īpaši apstākļi, tādos parasti visa satiksme ir ļoti lēna un piesardzīga.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vaig pieņemt noteikumu papildinanonājumu- mašinai jābūt ar tonēti/apssildāmiem spoguļiem (no kuriem vismaz viens pagaidām vēl darbojas).

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Fun fact: manai mašīnai, kura ir uzražota 2005. gadā Kanādā, NAV apsildāmu spoguļu 😅 Es biju reālā šokā, kad to atklāju, nebija ienācis prātā, ka tā varētu būt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vispār jau var viskautkas "būt", tās Kanaādiešu ziemas nav neko bargas.Ūdenskritums laikam ne katrreiz sasalst.Tas līdzīgi kā Tehassā, kur dažkārt var iepirkties pa kādam gelendvāgenam, kuŗš vēlāk/rīgā izrādās vienpiedziņas ;p  Nu varbūt kāda īpaša poga jānospiež vai kāds taupīgais tas Kanaādietis kaut ko tur ķenerējis un uzlicis prasto stiklu pa lēto.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Vaig pieņemt noteikumu papildinanonājumu- mašinai jābūt ar tonēti/apssildāmiem spoguļiem (no kuriem vismaz viens pagaidām vēl darbojas).

un atņemt atļauju piedalīties ceļu satiksmē ar spoguli, kam tas nedarbojas, pajāt, ka gaišā saulainā dienā vasaras vidū?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā, protams, ka atņemt. Atņemt visu, ko vien var atņemt (kas pagaidām vēl nav atņemts).Kad liekas, ka viss atņemamais jau ir atņemts, vienmēr var atrast, ko vēl varētu atņemt.

Ja tu neatņemsi,atņems tev.Ja tev atņem- tak paņem un arī kādam kko atņem.Kad visiem viss būs atņemts un nevienam vairs nebūs ko atņemt,tad atņemsim tiem atņēmējiem visu to atņemto. Atņemtais lai atņēmējam atņemās!

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

imzz rakstīja: Nu. tas ir labas redzamības apstākļos. Naksts, tumsa, kreisais logs daļēji aizputināts. Spogulis noklāts ar pilieniem no izkusušām sniegpārslām un tie jauki izkliedē gaismu, ko spīdina tie auto, kuri ir gan tev aizmugurē, gan tuvojas pa galveno ceļu.

Šādas atklāsmes pārsteidz.

Ieskriešanās joslām ndredzu nepieciešamību izmantot spoguļus. Ko redzēsi spoguļos, ja stāvi pret ceļu 90⁰ leņķī?

Aizputināti logi- nolaid un pacel izmantojot logu pacēlāju un būs tīrs. Nelaid līdz galam, savādāk sniegs sabirs iekšā.

Piekļaušanās joslas- piebraucot uzmet aci uz tuvāko aizmuguri, kas notiek, pārsvarā gadijumu manipulācijas ar gāzes pedāli ļaus tev bez apstāšanās iekļauties plūsmā.

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 0 Atbildēt

Vai tu nejauc ieskriešanās joslu ar mazāk svarīgu ceļu? Nu, spriežot pēc leņķa, kurā tava ieskriešanās josla pieslēdzas ceļam.

Spogulis uz ieskriešanās joslas noder, lai mainot joslu neieplēstu sānos kādam, kas brauc taisni. Tikai nesaki ka tas ir viņa pienākums - mainīt ātrumu vai trajektoriju, lai nodrošinātu tev manevra iespēju. Var uzmirkšķināt, sak, brauc un arī atlaist gāzes pedāli. Bet var arī turpināt kustību ar līdzšinējo ātrumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Sniegs sabirs iekšā= tas tak labi, būs ko brauciena laikā uzēst.Galvenaiss ir jāskatās vai gadījumā nava Dzeltens.

Ja ir daudz sniega' (vairāk kā jebkad agrāk) un ja izgrābtais ceļš ir pietiekoši šaurs,tad vēl var darīt tā: apm līdz pusei atveram Vadītāja duris un (cieši gar sašķūrēto kupenu) Vadām atpakakaļgaitā.Stūri cenšamies turēt stingri un sagrieztu nedaudz pa Kreisi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Bradypus rakstīja: Murgi par CSN izstrādāšanu Saeimā ir precīzais punkts pārējā murgojuma galā, kas labi raksturo, cik zinoši cilvēki atbalsta esošo lietu kārtību.

Nu, nu izstāsti, kas tad izstrādā tos CSN?

Ja jautā CSDD tie apgalvo, ka SM tos izstrādā, ja prasa SM tie apgalvo, ka CSN izstrādā CSDD 😂

Pirmkārt, tie ir MK noteikumi, ko Saiema pat nepastiprina. Tātad ar Saeimu tiem nav nekāda sakara. Otrkārt - lai vai kuram ir taisnība tevis piesauktajā "strīdā" starp CSDD un SM - atkal ar Saeimu tam nav nekāda sakara. 

Bet Saeima neizstrādā vispār NEKO. Tikai apstiprina (vai atdod labošanai) kāda cita izstrādātāja iesniegtus likumprojektus. Tādēļ tie ir murgi un tavs "papildjautājums" tikai ierindo tevi blakus murgotājam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu kā ta tā, nu kā ta nav nekāda tā sakara.Ko ta diez šis nozīmē: www.facebook.com/reel/533535946135992

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti