Virzienā uz centru vienā brīdī zaļais un visas trīs joslas brīvas.
Krustojumam tuvojas daži braucamie, bet nu jau iededzies deltenais. Tuvākais, kāds Mondeo, samazina ātrumu. Ja vispār bremzēja, tad ļooooooti līgani. Luksofors tālu un dzeltens, tāpat nepaspēt.
Bet pēkšņi negants PIPIPIIIIII.. Mondeo pie pakaļas pielipis ...pielipis pie pakaļas... bampera struktura pēta.. kaaaaas?
BINGOOOOO.... Autobuss ar uzrakstu NORDEKA. Un hren viņš taisās bremzēt. Viņš gaida,ka priekšējais spiedīs grīdā. Bet priekšējais stājas, neko maita negarantē un nordeka savu mahinu mierā nedabū.
Mondeo vadītājs izvēlēlējās nečakarēt dienu un iespieda ar. Pie sarkanā aizmauca arī vernona lekciju abiturients.
Degvielas sūknis? Es vēl arī degvielas filtru dabūju mainīt, eļļu, eļļas filtru. Un galvenais, ka vienreiz jau pirms dažiem gadiem mainīju.
Es arī tagad gribētu atrast DUS, kurā pildīties, lai nav jāmaina filtri un eļļas.
Un vispār - es domāju, ka tirgo arī baigi kodīgos logu šķidrumus. Pirms pieciem gadiem uzliku pilnīgi jaunas slotiņas. Tagad tīra baigi slikti. Jāpamēģina kādus citus šķidrumus.
Un,b.., aķus arī tirgo sūdīgus. Laikam nepareizu elektrību uz starteri dod. Starteris 10 gadus grieza kā tecila. A te - bah, un oglītes esot jāmaina.
Kad beidzas argumenti, sākas personīgi apvainojumi.
Grūti, lai neteiktu neiespējami, ir runāt ar cilvēku, kurš apvainojas, ja nedzird paša iecerēto atbildi. Visi, kuri saprot tēzes absurdumu, tiek ierakstīti intelektuāli apdalīto stabiņā.
Fan - tie 45 eiro uz 1000 km.. rupji rēķinot ir 4,5l/100 km.
Pirms gadiem iereibušiem cilvēkiem steidzami vajadzēja nokļūt no Rīgas uz Saldu. Skaidrais šoferīts ar auto bija tiko dabūjis vākus un braucām tos pašus 80/85 kmh. Sēņõjām tāpat, kā Tu ar savu "baudāmo" tabureti. Kompis rādīja 3,7l/100 km.
Tikai tas bija Audi A6. Neba nu pirmā svaiguma. 1,9 tdi. Par komforta atšķirībām starp Fabiju un nopakotu a6 diskusija,cerams, ir lieka.
Atšķirība ir vien tā, ka problēmu gadījumā audim jaudas rezerve ir, fabijai nav.
Un vēl tas, ka iespiežot grīdā tā brīža patēriņš uzkāpa līdz 8.
Pieskaitot ceļu nodokli degvielai, cena varētu pakāpties pa cik? 3? 5? 10 centi?
nu ok, lai būtu 7 centi pie litra.
Vilcēja vid. patēriņš 30 uz 100?
Pieņemsim, ka krava tiek transportēta 300 km. Tātad degvielas izmaksas paaugtināsies par EUR 6,30. Un šei nav ierēķināts ikgadējā fiksētā nodokļa atcelšana. Tātad tiešo izmaksu pieaugums būs vēl mazāks.
Ja miltu vedējs ved 20tonnas, tad vienas tonnas cena pieaug par 30 centiem. Tonnas, Karl, tonnas!
Cik centa simtdaļas tas būs pie maizes klaipa cenas?
msh rakstīja: Tev ir par to pārsteigumms? Reku blakus tofikā pelēkā masa uzskata ka ģimenei ar diviem [!!!] bērniem vajag minimikroautobusu, golfa klases hečbeks esot par mazu. Kas tad būs mērķauditorija tam upam, ja tie, kas spēj pacelt jaunu vai mazlietotu mašīnu, ir šitik kruti? Jaunas sievietes visdrīzāk, bet reti kurai banka dos līzi priekš jauna upa...
Reizēm izskatā, ka diskusija apzināti tiek vilkta prom no saknes.
Arī šī aptauja varbūt patiesībā ir uzmanību novērsošs manevrs.
Skate reizi 2 gados, transporta nodevas bīdīšana, nodokļu pārdale.. Nekas no tā visa nav īstās zāles.
Ceļu nodokļa piesaiste degvielas cenai!
Lūk par ko jārīko parakstu vākšana un saeima likums jāpieņem.
Bet pieņemot šādu lēmumu titu atņemts pamatīgs kumoss CSDD. Arī degvielas tirgotāju peļņa samazinātos, jo citādi degvielas cenu atšķirības starp EE,LT un LV kļūtu pārāk atšķirīgas un grūtāk skaidrojamas. Arī tagad tie skaidrojumi vāji tur kritiku.
Tāpēc līdzšinējās kārtības un savas siles aizstāvji veic dažādus, it kā "par tēmu" manevrus, bet patiesībā šīs darbības viltīgi ved prom no galvenā...
Arī auto dīleri nav bez grēka.
Pazīstams cilvēks savu pasātu atstāja kā daļu iemaksas. Tā kā ļoti bieži braukāja LV-DE, tad auto 4 gados bija noskrējis laikam ap 200 +.
Pēc mēneša brauca līdzi čomam pēc jaunā auto. Un ko redz?!Tirgojas tas pats pasāts, bet jau ar 90 000...