Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Janis_R 09.12.2014 15:52

Sen nav spēlēts, bet vēlos pamēģināt.

Janis_R 02.08.2016 21:50

Automašīnām līdz 5 gadu vecumam JĀ.

Janis_R 19.09.2016 10:10

Laba automašīna, ja to izmanto tās paredzētajam mērķim. Ērts un erganomisks salons. Laba pa sliktiem ceļiem un bezceļiem, bet ikdienā braukāt maršrutā Rīga-Liepāja varētu būt ne pārāk ērti.jo tā nav ikdienas braukšanai pa koplietošanas ceļiem paredzēta automašīna. Testos piedāvātais modelis ļoti labi aprīkots un palika sajūta, ka kartupeļu laukā sabristus zābakus kravas kastē iemest būtu žēl. Jaunā balstiekārta ar atsperēm mazliet traucēja ar to, ka auto visu laiku mazliet šūpojās, tā līdz "jūras slimībai" var nonākt. Domāju, ka, noslogotai ar kravu, automašīnai gaita būtu līganāka. Kopumā labs auto. Nissan savu varēšanu segmantā ir pierādījis. Aprīkojuma līmeni un tam atbilstošo cenu katrs klients var izvēlēties pēc nepieciešamības.

Janis_R 27.09.2016 17:02

Redziet, cik cilvēku, tik viedokļu. Man gan liekas, ka korejiešu autobūvētājiem ir izdevies pat ļoti interesants auto. Kaut gan jautājums, vai Hyundai vairs jāuztver kā korejiešu auto pie tām aktivitātēm, kādas viņi veic Eiropā.

Virsbūve sportiska, mazliet pazema, bet arī airodinamiskā pretestība nav liela. Ja automašīna testa versijā būtu bez lūkas, kas iekšējo apšuvumu padara "biezāku", braucējs ar augumu 1,90m justos pavisam labi. Vadītājam un blakussēdētājam vietas ir daudz, bet arī aizmugurē sēdēt var, testā mašīnā bijām četri pieauguši vīri, viss kārtībā. Ņemot vērā, ka elektromatora barošanai nepieciešmais "barības bloks" ir lielāks kā mobilajam telefonam, arī bagāžas nodalījums ir pieņemams. Automašīnai ir laba apdare, nekas nečīkst un negrab, skaņas izolācija mašīnas aizmugurējā daļa varētu būt labāka, bet to atsver stereosistēma . Par patēriņu. Testu sākumā vidējais rādītājs bija 4.7, pēc lielā brauciena 6.2. Nu tā.. Bet ņemsim vērā citus ciparus: attiecība ekonomiska/normāla/agresīva braukšana sākumā bija 45/50/5, tad pēc testa 41/40/19. Svētdien nobraukti 60 km pilsētas ciklā vidējo patēriņu samazināja jau līdz 5.6 l/100km. Manuprāt neslikti, jo testa brauciens pa šoseju nav īstā vide kurā vērtēt hybrid priekšrocības. Iepriecināja adaptīvās kruīzkontroles darbība, arī joslu asistents un aklo zonu brīdināšanas sistēmas darbojās nevainojami. "Jautra" likās ar kāju vadāmā stāvbremze. Kas nepatika? Dēļ aizmugurējā pārseguma vāka konstrukcijas skats uz aizmuguri salona spogulī neko daudz neparāda. Bet tāpēc jau ir sānu spoguļi. Paliek jautājums par cenu. Ja tā būs solīto 23-25 tkst. robežās, tad domāju, ka drīz vien redzēsim šo auto ielās. Sevišķi pie jaunās nodokļu politikas, kuru mēģina pievilkt pie CO2.

Janis_R 08.11.2016 9:30

Man jaunā Škoda likās ļoti sakarīga. Teicami sevi parādīja gan uz piesniguša līkumota ceļa, gan pilnīgos bezceļa apstākļos, gan uz šosejas. Pie tam šoseja būs "mājas trase" absolūtajam vairākumam Škoda Kodiaq, līdzīgi kā visiem krosoveriem Latvijā. Salons plašs un ērts. Uzskatu, ka šis varētu būt ļoti labs ģimenes auto.

Kontrolpanelis ar analogiem rādītājiem man likās korektāks un pierastāks par digitālo. Multimēdiju sistēma ērti lietojama. Jau kolēģa pieminētā automašīnas "akustika" vienkārši fascinēja, vari sarunāties ar aizmugurē sēdošajiem nepaceļot balsi.

Nevar nepieminēt arī kādu mīnusiņu. Nolaižot otrās un trešās rindas krēslus, neveidojas gluda virsma.

Personīgi es nemēģinu salīdzināt vai Škoda labāka par VW vai Audi. Katrai markai savi plusi un arī sava auditorija. Bet Škodas centieni paplašināt savu pircēju loku ir nepārprotami un, man liekas, ka viņiem sanāk. Tagad galvenais sagaidīt cenu lapu un cerēt, ka arī tā patīkami iepriecinās.

Janis_R 08.11.2016 9:50

Izskats nepārsteidza ne interjara, ne eksterjera ziņā. Bet vai apvidus auto izvēlās pēc izskata vai veiktspējas? No "mazajiem" apvidniekiem Ādažu poligona smiltīs vislabāk jutos tieši braucot ar RAV. Visus smilšu šķēršlus pārvarēja bez jūtamas piepūles. Nez vai ir vēl kāds RAV4, kuru tik daudzi braucēji notestēja tik smagos apstākļos.Arī uz līkumotiem un piesnigušiem Vangažu meža ceļiem auto bija lielisks pat braucot lielā ātrumā. Jāsaka gan, ka piekare ir cieta un skaņas izolācija slikta. Uz grants ceļa akmentiņi arkās tā trokšņoja, ka mūzika jāgriež skaļāk. Arī salona ergonomika nav pārāk laba. Paneļa izvirzījums padara ērtu apsildes un ventilācijas vadību, bet pogas zem šī izvirzījuma nenovēršot acis no ceļa nav redzamas. Droši vien ar laiku tās var sataustīt instinktu līmenī, bet īsti ok tas nav. Par Hibrīdu. Manuprāt apvidus auto tas nepadara ekonomisku, jo patēriņš bija krietni augsts. Bet tieši ekektromotora veiktspēja uzlaboja šīs automašīnas spējas bezceļa apstākļos. Domāju, ka ļoti labs auto cilvēkam, kurš strādā Rīgā, bet dzīvo ārpus pilsētas, kur līdz mājas slieksnim nevar piebraukt pa asfaltētu ceļu.

Janis_R 08.11.2016 10:02

Klasisks Ford. Tiem, kas Ford izvēlējušies par savu, viss būs viegli saprotams un loģisks. Auto plašs, ērts. Laba apdare, viss ērti sasniedzams. Veiktspēja laba pat smagos braukšanas apstākļos. Labs auto aktīva dzīves stila piekritējiem. Bet ir viena liela problēma. Un tā ir šīs automašīnas cena, testa modelis bija gandrīz 60 tkst.EUR vērts. Domāju, ka Edge neuzstādīs rekordus jaunu auto reģistrācijā.

Janis_R 08.11.2016 10:22

Pirmajā mirklī pat grūti noformulēt iespaidus par braucienu ar Volvo S90. Liels ērts limuzīns ar samērā ierobežotu potenciālo pircēju loku. Šādā auto pircējam būtu jāsēž aizmugurējā sēdeklī un pie stūres jāsēž šoferim uzvalkā. Domāju, ka Volvo ar šo medeli veiksmīgi varētu startēt Ķinas tirgū.

Un tomēr par sajūtām. Neskatoties uz ļoti slideniem ceļie testa dienā, sajūta pie stūres bija pilnīgi droša. Auto lieliski turējās uz ceļa. Neskatoties uz gabarītie, auto ļoti dinamisks. Salona apdare ļoti kvalitatīva un arī gaumīga. No savas puses ražotājam vēlos dot papildus bonusu par latviešu valodu auto komunikācijā. Nevienam auto vēl nebiju redzējis tik labi iztulkotu programmatūru. Un tas ir automašīnai, kuras pārdošanas apjomi Latvijā diez vai būs mērāmi simtos. Tas ir pozitīvas attieksmes jautājums. Jo pērkot auto par 90 000 eur es vēlos, lai viss būtu perfekti.

Janis_R 22.03.2017 9:30

Sorry, ka tik vēlu dodu ziņu. Es pievienošos.

Janis_R 10.11.2017 19:04

Prieks, ka ir vēl automašīnas, par kurām ir tik daudz un dazādi viedokļi. Man liekas, ka BMW ir viens no nedaudzajiem, kas ir palicis uzticīgs klasiskām vērtībām. Iekāp un brauc, viss ir savās vietās. Protams, arī viņi iet līdzi laikam, ir visas iespējamās papildfunkcijas. Adaptīvā kruīzkontrole darbojas lieliski, joslu asistents praktiski perfekts.Head up displejs viens no labākajiem kādu ir gadījies redzēt. Auto ar fantastisku dinamiku pie saprātīga degvielas patēriņa. Ja vien klients, kurš gatavs samaksāt par auto vairāk par 90 tkst.eur, vispār par to domā. Varbūt vienīgi no zaļās domāšanas viedokļa. Diez vai šī auto ražotāji īpaši aizdomājās par Austrumeiropas pircējiem un to, kādu apģērbu viņi nēsā.

Manuprāt lielisks auto lai divatā veiktu dinamisku izbraucienu no Berlīnes līdz Minhenei. Kaut gan ari pie atļautajiem 90 km/h braukšanas sajūta lieliska un parliecība, ka apdzīšanas manevrs nesagādās problēmas.

Viennozīmīgi, ka pretendents uz Premium segmentu.

Janis_R 28.05.2018 11:40

Labā ziņa ir tas, ka jaunais Leaf nav vienkarši mazliet uzlabots vecais. Tas patiešām ir jauns elektroauto, tam ir uzlabots gan ārējais veidols, gan interjers.Salons ērts un plašs, izmantojama ir arī aizmugurējā sēdekļu rinda. Ražotāju solītais nobraukums 370 km ar vienu uzlādi gan māc šaubas, bet garantēti 250 jau būtu ļoti labi. Vēlams nedomājot par to, vai drīkst slēgt kondicionieri vai apkuri.

Pateicoties akumulātoru svaram un izvietojumam grīdā, automašīna ir stabila un labi vadāma.

Interesants elements ir e-pedal, iespēja vadīt automašīnu ar viena pedāļa palīdzību, jo, atlaižot gāzi, automašīna pati bremzē. Sākumā grūti pierast, pēc tam ir ok.

Joslu asistentspirmajā reizē liek satrūkties, no ļoti pārliecinoši brīdina.

Bet paliek vecā problēma - uzlādes infrastruktūra. SM gan sola uzlabojumus.

Janis_R 28.05.2018 16:09

Ne vienmēr lielāks ir arī labāks. Salīdzinot ar standarta C3, šis man likās samocīts. Jā, ir iegūts apjoms salonā un arī bagāžas nodalījumā, bet cietusi ir elegance, mazais brālis tomēr glītāks.

Salons gan ir pietiekami plašs un ērts, gaitas īpašības labas.

Laba cena, bet Citroen izplatītājiem būs jāpieliek ne mazums enerģijas lai pārliecinātu potenciālos pircējus. Konkurence segmentā ir pietiekami plaša.

Janis_R 03.02.2019 20:16

Hyundai arvien vairāk piesaka savas pozīcijas Eiropas autotirgū. Ja pirms gadiem 5 gadiem Hyundai automašīnas pavadīja skeptiski "nu es nezinu...", tad tagad pārdoto auto skaits liecina par skeptiķu skaita samazināšanos. Bet konkrēti par Kona. Testā bija piedāvāta pilnpiedziņas versija ar 177ZS. Uz asfalta īpaši nepārsteidza, laba dinamika, bet arī patēriņš kā vidējās klases automašīnām, ap 10l uz 100km. Mani patīkami pārsteidza braukšana uz grantēta ceļa seguma. Ļoti laba vadāmība, saķere ar ceļu, pilnīga drošības sajūta arī pie 90 km/h. Un tas ir samērā neliels auto, kurā nav īpaši daudz vietas. Tas gan attiecas uz otro sēdakļu rindu. Vadītājam vieta ir pilnīgi pietiekama. Domāju, ka šī auto mērķauditorija nav gara auguma mednieki vai makšķernieki. Auto vairāk piestāv sievietēm, kas arī labāk varēs novērtēt automašīnas salona dizainu, piemēram "priecīgās" zaļās krāsas drošības jostas.

Solīto vidējo patēriņu 6,7 gan diez vai izdosies sasniegt, bet šajā rādītājā grēko visi auto ražotāji.

Kopumā glīts un dinamisks auto. Es balsoju par pilnpiedziņas versiju. Tā gan nav pieejama Fresh komplektācijā, līdz ar to arī cena 21K.

Janis_R 03.02.2019 20:43

Kad runa iet par elektroautomašīnām, visiem pirmais arguments ir to augstā cena. Protams, tas tā ir, bet evolūcijai ir vajadzīgs laiks. Pirmie mobilie telefoni bija lieli, maksāja milzīgu maudu un vienas minūtes saruna attiecībā pret "drāts" telefonu vispār maksāja nereālu naudu. Bet visiem gribējās un šodien mobilais ir gandrīz katram sākumskolas audzēknim.

Pirmie elektroauto solīja 120 km ar vienu uzlādi, brauca ap 80 km. Kona sola 300 km un gan jau pāri par 200 ar vienu uzlādi nobrauks arī. Toties sajūtu gamma ir pilnīgi citāda. Uzrāvienā zaudēja tikai Lamborgini. Auto stabili turas uz ceļa, jo, pateicoties baterijām, smaguma centrs ir zemu. Glīts salons, absolūts klusums, tikai riepu švīkstoņa. Otrā rindā sēdošajiem gan vietas pamaz, arī bagāžas nodalījums ar ietilpību nepārsteidz. Ideāls pilsētas auto par "kodīgu" cenu. Gaidām valsts vai pašvaldības atbalstu

Janis_R 04.02.2019 9:36

Gan Berlingo, gan "dvīnis" Rifter izraisa pārdomas un diskusijas. Pirms gadiem 15 šis auto bija pilnīgi klasisks "bulku vāģis" un to diez vai kāds uzskatīja par piemērotu ģimenei. Tagad veidojas cita problēma, auto ir kļuvis smalkāks, labāk aprīkots, kā viņā sēsties darba kombinzonā un vadāt instrumentus. Tomēr nav tik traki, komplektāciju klāsts ir plašs. Dzinēji no 75 ZS līdz 130 Zs, aprīkojums no askētiska līdz krietni bagātīgam. Laba salona apdare pat bāzes variantam. Un "bulku vāģis" ar head up displeju, LED dienas gaitas lukturiem, labu navigāciju un panorāmas jumtu ar apgaismojumu. Pēdējā lietiņa gan likās pārspīlējums, sevišķi apgaismojums kuru var atslēgt tikai caur setingiem. Attiecīgi arī cenas no 15500 līdz 25250.

Auto salons ir ļoti plašs, sajūtas kā mazā busiņā. Visādi mantu novietošanas varianti, gan plaukts virs priekšējo sēdekļu rindas, gan "bardačoki" virs aizmugurējās sēdekļu rinas, kas parasti ir apdalīta. Tas ir īpaši ērti tad, ja Berlingo izvēlās kā ģimenes auto.

Bija iespēja patestēt krietni vairāk par vērtēšanā garantēto stundu un mani šis auto viennozīmīgi pārliecināja. Testa auto ar 100 ZS dzinēju neprovocēja uz drosmīgiem apdzīšanas manevriem, taču par nīkuli arī to nosaukt nevarēju. Degvielas patēriņš 5,7 l uz 100 km. Mazliet kaitinoša bija 5 pakāpju ātrumkārba.

Atliek tikai katram pašam rast sev atbildi uz jautājumu vai Berlingo ir bulku vāģis darbam, vai minivena atvasinājums ģimenes izbraucieniem.

Janis_R 05.02.2019 14:34

Mitsubishi L200 savā būtībā ir darba zirgs. Tas nav tikai lieliem noskrējieniem. Manā praksē šiem auto ir daudzi īsi pārbraucieni, līdz ar to daudz darba starterim un slodze akumulātoriem. Tad nu arī divi akumulatori ir labāki par vienu.

Janis_R 05.02.2019 17:02

Šis nu bija Audi gads, trīs modeļi, varēja veidot nomināciju gada Audi. Bet par Q8. Liels kuģis kuram Latvijas ceļi liekas pat mazliet par šauru. Apdare kvalitatīva, multimēdiji pilnīgs kosmoss. Trīs gadus vecs Q7 manu rokrakstu atpazina ar zināmām grūtībām, ar jauno Q8 sapratos lieliski. Viennozīmīgi tas ir ērtāk nekā bakstīt iekšā galamērķi pa burtiem. Tikai rodas jautājums par drošību. Par mobilā telefona lietošanu draud paliels sods, bet šeit jau sanāk divas planšetes. Tās vadīt nenovēršoties nevar, bet atturēties no bakstīšanas grūti. Varbūt jāparedz skārienjūtīgo ekrānu izmantošanas ierobežošana automašīnām atrodoeties kustībā.

LED lukturi darbojas ļoti pārliecinoši, nav jādomā par pārslēgšanos. Bet jauda gan varēja būt lielāka, auto tomēr liels un smags. Bet ko lai dara, zaļā komponente visur tiek celta priekšā.

Personīgi man nelielu vilšanos sagādāja bezceļu tests 333 trasē. Nokļūšana līdz bezceļu uzstādījumiem neērta, bet kad esi tos aktivizējis, auto kļūst ciets un stīvs. Protams Audi inženieri diez vai projektēja šo auto tik sarežģītiem apstākļiem, jo reklāmās filmētie bezceļa braucieni atpaliek no trīniekos pieejamiem.

Janis_R 30.09.2019 15:53

No izskata viedokļa auto viennozīmīgi ir izdevies. Gan ārējās līnijas ar "šaurām acīm", lieliem vieglmetāla riteņu diskiem un Citroen raksturīgajiem durvju ārējiem polsterējumiem, gan salons ar modernu instrumentu paneli, manuprāt, ērtu viduskonsoli un kārtīgiem dīvāniem sēdekļu vietā. Tomēr tieši šie sēdekļi man lika aizdomāties. Pirmo reizi automašīnu testēju pilsētas režīmā ne pārāk ilgu laiku. Sēdekļi likās ļoti ērti, noamortizēja tos ceļu nelīdzenumus, kurus amortizācija "izlaida cauri" un viss likās super. Otreiz izbraucu līdz Liepājai un atpakaļ bez garām pauzēm. Pēc šāda testa man tomēr gribās stingrāku vadītāja sēdekli. Man mugura nebija sajūsmā. Citādi auto bija pat ļoti labs. Laba vadamība, ļoti laba amortizācija. Uzrāviens varētu būt labāks. Īpaši gribu uzsvērt degvielas patēriņu. Lai arī brauciens bija šosejas režīmā, taču nebija tīri uz 90km/st, arī apdzīšanas manevri bija diezgan bieži. Un pie tā sanāca mazliet zem 5l uz 100km. Nav peļami tāda izmēra automašīnai. Franču auto var patikt, var nepatikt, bet, nenoliedzami, tie kļūst arvien pamanāmāki.

Janis_R 24.08.2020 17:26

Pirmais iespaids - Jaunais Juke vairs nav tā nobijies, nav tik "'lielas acis". Kopumā dizains ir kļuvis modernāks, bet apaļās formas Juke dizaineriem joprojām ir tuvas, tās ir gan lukturos, gan automašīnas panelī. Bet virsbūves forma mani iepriecināja uz šosejas ar savu noturību uz ceļa, pretī braucošās smagās fūres salīdzinoši mazo auto nemēģina "grūstīt" Litrīgais dzinējs likās pietiekami dinamisks, bet solīto 6,1 l/100km sasniegt gan neizdevās, lai arī testēju auto šosejas režīmā. Praksē būs vien jārēķinās ar 7 litriem uz simtu. Auto testēju nedēļas nogalē, kas deva iespēju pabraukt arī diennakts tumšajā laikā, gaismas bija ļoti ok.

Toties ceļa zīmju lasītājs gan sagādāja nepatīkamu pārsteigumu. Ātruma ierobežojošās zīmes auto nolasa precīzi, tikai nelaime tāda, ka nezina kad tās atsaukt. Tas var būt tāpēc, ka auto nav aprīkots ar navigāciju. Nezinu, bet fakts, ka auto "atgādina" par nepieciešamību braukt ar 50 km/h tur, kur jau sen ir 90 km/h, mazliet kaitina.

Tumšais (melnais) salons izskatās diezgan labi, bet apdares kvalitāte budžeta klasē.

Man gribētos teikt, ka auto ir divvietīgs, jo 10 gadus vecai meitenei nebija diez ko ērti pat aiz blakus sēdētāja, aiz manis ērti sēdēt praktiski nebūtu iespējams. Bet tāpēc industrija ražo dažādas klases automašīnas un to nevar saukt par trūkumu, vajag vairāk vietas, pērc lielāku auto.

Pie plusiem noteikti minams 172 mm augstums no zemes un manis jau minētā auto noturība uz ceļa.

Domāju, ka savu vietu tirgū šis auto atradīs. Testa auto bija kārtīgi aprīkots, ieskaitot Bose audio, bet arī VISIA versijā par nepilniem 17 tūkstošiem tiek solītas LED gaismas, kruīza kontrole un joslu kontrole, un tie paši 117 ZS kas N-Connecta versijā.

Janis_R 14.11.2020 18:38

Elektriskais Mini Cooper S viennozīmīgi ir tā saucamais nišas produkts. Nav pat svarīgi, vai tas ir ar elektrodzinēju, vai to dzen uz priekšu fosilā degviela. Protams šajā gadījumā elektropiedziņa jau tā mazo auto padara īpaši dinamisku, bet bateriju svars - stabilu un noturīgu. Piekare ir cieta. Bet ar veiktspēju nobraukuma ziņā gan tā ir, kā ir. Brauciens no Mārupes uz Ķekevu, tad pa apvedceļu uz Jūrmalu un atpakaļ praktiski izsmēla visu baterijas resursu. Un tie noteikti nav 200 km. Varbūt tāpēc, ka mēs šo ceļu veicām četru pieugušu cilvēku kompānijā. Aizmugurē sēdošiem noteikti nebija ērti, bet nevar teikt, ka auto ir divvietīgs . Bet, atmetot jokus, iespējamais nobraukums ir neliels un auto praktiski ir izmantojams ne pārāk gariem pārbraucieniem pilsētā. Citādi Mini ir saglabājis savu stilu, pat ja ne visiem tas patīk. Man, piemēram, ne visai patīk instrumentu paneļi, savdabīgās vadības pogas un ražotāja piedāvātā navigācijas sistēma. Bet ja gribi būt pamanāms un "zaļi"domājošs, Mini Cooper ar elektropiedziņu ir OK.

Janis_R 14.11.2020 19:29

Manuprāt BMW 520i MHEV ir auto, kas ir radīts lai sniegtu baudu no braukšanas. Pietiekami jaudīgs un komfortabls ikdienas braukšanai, pietiekami dinamisks, bet neizaicina arī uz nevajadzīgiem varoņdarbiem. Īpaši gribu uzsvērt vienu BMW īpašibu - elegance kā pamatvērtība. Sēdekļi, panelis, displeji, kameras, neatradu kam piesieties. Kas sevišķi patīk iesēžoties BMW? Viss ir intuitīvi uztverams. Lai arī tehnoloģijas visu laiku attīstās, vadības sviras vai funkciju regulēšanas atrodas ierastās vietās. Vismaz tiem, kas ar BMW ir braukuši ne pirmo gadu. Info displeja MENU ērts, piedāvātās iespējas plašas. Testa modelim pat tas, ko varētu nosaukt par aizdedzes atslēgu, atgādināja mazu datoru. Patīkami, ka ir iespēja iedarbināt salona apsildi vēl malkojot rīta kafiju. Un mazā foršā lietiņa - stūres apsildes podziņa atrodas uz stūres, nevis panelī, jos sildīt es taču gribu stūri.

Diskusija par cenu gan man nešķiet vietā. Jaunu BMW salonā pērk cilvēki, kas diez vai domā par to, kā viņš to pēc diviem gadiem tirgos un cik zaudēs. Šis ir auto, ar ko braukt pa pilsētu, doties uz operu vai golfa klubu. Tas ir Premium auto bez liekiem pārspīlējumiem.

Pie tam es šādi raksturoju BMW neskatoties uz to, ka man divas reizes nobruka apsolītie individuālie testi. Auto pie tā nav vainīgs.

Janis_R 14.11.2020 21:13

Pirmais tīrasiņu VW elektroauto. Jau pgājušajā gadā Frakfurtes autosalonā tas aizņēma lielu daļu VW stenda un bija skaidrs, ka uz to tiek liktas lielas cerības, tam jābūt kaut kam īpašam. Bet vai ir? man tā īsti neliekas. Dinamika ir vērā ņemama, bet tāda ir gandrīz visiem elektroauto. Forši, ka auto ir "dzirdams" gājējiem. Veiktspēja ap 400 km, ok, ir un pat bez "mānīšanās". Bet atkal jautājums? vai tas nenozīmē, ka pat ātrās uzlādes stacijā būs japavada vesela stunda un ziemā lādēšana no "sadzīves rozetes" vispār būs mazefektīva. Pie tam šāda veiktspēja ir arī līdzvainīga jau daudzkārt pieminētajai automašīnas cenai virs 40K.

Ārēji auto izskatās labi. Pat savdabīgā dizaina diski savu artavu izskatā dod. Kādam patiks, kādam nē, bet visi pamanīs. Salons gan man lika vilties. Piedodiet, bet nepavelk uz 52 tūkstošiem eiropas naudiņu. Plašums ir ok, bet izmantotie apdares materiāli nē. Skārienjūtīgās vadības sviras uz stūres nelikās ērtas. Varbūt tomēr nevajag visu pārlieku modernizēt.

Braukt patika, labs un glīts elektroauto, bet, lūdzu, lūdzu, nometiet kādus 20 tūkstošus no cenas. Nu vismaz 15.

Janis_R 14.11.2020 21:48

Honda e man viennozīmīgi ir pretendents uz dizaina balvu. Pie tam ar ļoti plašu amplitūdu. No ārpuses man auto nepatīk, vismaz sākumā tā bija. Bet salons tieši otrādi - ļoti iepatikās jau no paša pirmā iepazīšanās brīža. Info panelis tik plašs, ka pietrūkst tikai otra stūre, varētu nodot vadību otrajam pilotam kā lidmašīnā . Digitālā spoguļi ļoti kvalitatīvi un ērti lietošanā, Audi varētu ņemt piemēru no Hondas. Arī durvju atvēršana mazliet futūristiska. Katrā ziņā uzrunā tieši tas, ka auto ir radīts kā inovatīvs, nevis atvasināts no kāda jau esoša modeļa.

Pārējais ir tā kā auto šodien jābūt - daudz palīgsistēmu un asistentu, auto mazs no ārpuses, bet ietilpīgs no iekšpuses, neliks vilties visādu ekrānu un ekrāniņu cienītājiem.

Bet - neskatoties uz Honda 8 gadu garantiju akumulātoram, tā veiktspēja ir diezgan neliela, bet cena 37 K ir diezgan liela.

Un nobeigumā - tā kā Honda kādu brīdi ne ar ko WOW nebija mūs iepriecinājusi, tad par Honda e es tomēr gribu teikt WOW.

Janis_R 16.11.2020 11:32

Vērtējot KIA Sorento, vispirms gribās to salīdzināt ar paša KIA iepriekšējiem modeļiem. Un šajā sakarā jāatzīmē tieši milzīgais progress gan tehnoloģijās, gan apdarē. Kādam segmentam to pieskaitīt? Gribu mazliet oponēt savam kolēģim Agrim Staņēvičam. Kas Sorento atšķir no Eiropas premium auto? Ražotāja logo uz priekšējās restes un stūres rata. Un vai pie tā aprīkojuma, kāds ir Sorento, Eiropas analogi nemaksās kādas 2 reizes dārgāk? Plus 7 gadu garantija. Manuprāt lielisks auto. Jaudīgs, ar labu caurgājamību un, tajā pat laikā, pietiekami ekonomisks. Īpaši vēlos uzsvērt faktu, ka auto būs labs gan ceļos, gan "bezceļos". Ja auto "pašbraukšanas" spējas šaurā stāvvietā es nosauktu par interesantu, bet ne obligātu papildfunkciju, tad aklo zonu projekciju instrumentu panelī reālā video es uzskatu par kolosālu papildfunkciju. Gan no ērtības, gan drošības viedokļa. Salona apdare ļoti labā līmenī, ierastā, mazliet grabošā paneļa vietā nu ir kluss un kvalitatīvs.

Un ja potenciālais lietotājs ir gatavs atteikties no privātīpašnieciskām tieksmēm un ņems auto operatīvajā līzingā, tad arī nebūs jādomā par vērtības kritumu.

Janis_R 01.12.2021 14:59

Laikam populārākais Citroen kompaktklases auto ar visplašāko izvēles iespēju sākot no auto ar benzīna dzinēju ar mehānisko ātrumkārbu un beidzot ar elektroauto. Nav vairs palikuši daudz auto, kuru cena sākas ar 16500 eur. Un gan jau kādu atlaidi arī var sagaidīt. Protams ir arī nu jau bieži peltais dīzeļdzinējs. Tāds bija arī pieejams testos. 1,5 l dīzelis ar automātisko pārnesumkārbu. Šo auto testēju nedaudz garākā pārbraucienā no Rīgas uz Saldu un atpakaļ. Kas patika? Tas ir degvielas patēriņš 4,1 l uz 100 km. Protams var teikt, ka tas ir uz šosejas, bet arī vidējais patēriņš ilgstošā laika periodā ir 5,3 l. Patika arī tas, ka info displejs nav raibs un pārsātināts ar informāciju, kruīza kontroles vadība uz stūres ir ļoti ērta (frančiem dažkārt tā ir problēma). Auto ir pietiekami ietilpīgs un tajā var braukt arī vairāk par diviem cilvēkiem, jo vieta ir arī otrajā sēdekļu rindā. Salona apdare kvalitatīvi nostrādāta. Kas nepatika? Sēdekļi! Jau labu laiku Citroen liek it kā ērtus un diezgan mīkstus sēdekļus. Nu gluži kā atpūtas dīvānus. Īsā pārbraucienā ir ok, bet garākā personīgi man likās par mīkstiem un sāķa sāpēt mugura. Man patīk cietāki un sportiskāki sēdekļi. C4 kādreiz bija populārs auto dienesta auto segmentā. Kāpēc vairs nav? Laikam šajā segmentā ir būtiski augusi konkurence.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti