Visi komentāri - Rīgā sāks Brasas tilta demontāžu

Rīgā sāks Brasas tilta demontāžu 4

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 22.jūlijs 2021 8:32

Šonedēļ sākti sagatavošanās darbi Brasas tilta demontāžai Duntes ielas pusē, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Tilta vienas puses demontāža aizņems apmēram trīs mēnešus.

Šonedēļ paredzēts veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus. Savukārt demontāžu plānots sākt nākamnedēļ, un tās laikā paredzēta trīs siju un starp tām uzstādīto plātņu novākšana, kā arī ietves bloku demontāža.

Minēto darbu vietā saglabāsies esošā transportlīdzekļu satiksmes organizācija, transporta plūsmu novirzot pār pagaidu dzelzceļa pārbrauktuvi pie Brasas pārvada.

Tramvaju satiksme tiks organizēta pa pārceltajiem sliežu ceļiem saglabājamajā pārvada daļā. Maksimālais tramvaju kustības ātrums demontāžas darbu laikā un pēc to pabeigšanas būs 20 kilometri stundā.

Darbu laikā nepārtraukti tiekot novērtēta pārvada drošība. Ja demontāžas laikā tiks konstatēta bīstama, iespējams, pārvadu slēgs.

Gājēju kustība drošības apsvērumu dēļ uz Brasas tilta jau ir aizliegta, bet demontāžas darbu laikā tā tiks liegta arī zem tilta esošajos gājēju pagaidu tuneļos, savukārt balstu un laidumu demontāžu virs dzelzceļa paredzēts veikt vilcienu kustības pārtraukumos.

Iepriekšējo remontdarbu laikā tika konstatēts, ka pārvada stāvoklis ir tik slikts, ka tas pilnībā jānojauc, kā arī jāizprojektē un jāuzbūvē no jauna. Būvniecības procesu būtiski sarežģīs nepieciešamība nodrošināt nepārtrauktu tramvaja satiksmi pa vienu no pārvada brauktuves pusēm.

Pārvada demontāžas laikā var būt paaugstināts trokšņa līmenis, tādēļ Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus pret darbu veikšanu izturēties ar sapratni.

Pārvada demontāžu veic AS "Kauno tiltai" par 586 303 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.

Kā informēja Rīgas dome, Brasas pārvada celtniecībā tika sākta 1957.gadā. Ekspluatācijā tilts tika nodots 1959.gadā. 2019.gada maijā pārvada nesošajās konstrukcijās tika konstatēti būtiski bojājumi, kā rezultātā Būvniecības valsts kontroles birojs un un Satiksmes departaments būvdarbus apturēja līdz izmainīta būvprojekta izstrādei.

Lai nodrošinātu satiksmes plūsmu, tika izstrādāts pagaidu dzelzceļa pārbrauktuves projekts un 2019.gada decembrī izbūvēta pagaidu dzelzceļa pārbrauktuve. Tika veikta pārvada inspekcija, tālākā Brasas pārvada konservācijas darbu projekta izstrāde un tā realizācija. 

Lai nodrošinātu tramvaja kustību, esošās sliedes tika pārceltas uz pusi, kura netiks demontēta. Konservācijas darbi tika pabeigti 2020.gada 18.martā.

2020.gada 20.februārī pārvadam tika uzstādīta monitoringa sistēma, kas parāda esošo situāciju uz pārvada, kā arī nodrošina pārvada drošu izmantošanu. Pārvada pusei, kur šobrīd notiek tramvaju kustība, 2020.gada 30.jūnijā tika pabeigta balstu apbetonēšanas darbi.

 
Visi komentāri
 
Antons 22.jūlijs 2021 12:58
1 1 Atbildēt

Beļģijā nomaina pēdējas pārbrauktuves ar tuneļiem un tiltiem, Rīgā būvē jaunas pārbrauktuves gandrīz pašā centrā...

Pārbrauktuvēm 22.jūlijs 2021 15:30
2 1 Atbildēt

nav ne vainas. Ja vēl atvērtu visas tās pārbrauktuves, kas kādreiz tika likvidētas, tad vispār būtu lieliski un daudz mazāk sastrēgumu...

robchix 22.jūlijs 2021 22:21
0 0 Atbildēt

Trīs mēnešu laikā trīs sijas un dažas plālksnes.

Par pus ļimonu!

Saprastu ja par pus ļimonu to izdarītu trīs dienās, bet trīs mēneši?

Man liekās ka mums ir jāpiesaka karš Ķīnai. Un uzreiz jāpadodās!

imzz 23.jūlijs 2021 13:31
0 0 Atbildēt

Cik atceros, tad tur bija problēmas ar līgumu, kurš bija par remontu, nevis jauna pārvada būvi. Ja būvē jaunu, vajadzīgs jauns līgums. Ja jauns līgums, jālauž esošais un jārīko jauns konkurss. Ja lauž līgumu, tad jāmaksā sods par līguma laušanu, un turklāt viss pamatīgi aizkavējas.

Es ceru, ka RD ierēdņi beidzot būs iemācījušies slēgt līgumus, iekļaujot ( aptuveni ) formulējumu: ja satiksmes pārvada stāvoklis ir tik slikts , ka remonts nav iespējams, līgumslēdzēja 2. puse būvē jaunu pārvadu esošā līguma ietvaros.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti