Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai ceļš uz Daugavpili jānojauc? 54

 

A6 autoceļš uz Daugavpili Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

iAuto | 23.oktobris 2024 4:44

Ekonomists Vjačeslavs Dombrovskis uzskata, ka līdzekļu trūkuma dēļ visus ceļus uzturēt pienācīgā kārtībā nebūs iespējams, tādēļ nāksies izvēlēties prioritātes.

Interesanta diskusija vakar, 22. oktobrī izvērsās Latvijas radio 1, kur tika spriests par Latvijas autoceļu uzturēšanu apstākļos, kad Eiropas Savienības finansējumu ceļu sakārtošanai varēs izmantot arvien mazāk.

Diskusijā piedalījās Satiksmes ministrijas Autoceļu infrastruktūras departamenta direktors Tālivaldis Vectirāns, uzņēmuma "Latvijas valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis, ekonomists Vjačeslavs Dombrovskis, uzņēmuma "Latvijas autoceļu uzturētājs" valdes priekšsēdētājs Vilnis Vitkovskis, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas deputāts Kristaps Krištopāns un Saeimas tautsaimniecības agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas deputāts Jānis Patmalnieks.  

iAuto liktais virsraksts ir mazliet provokatīvs, jo Vjačeslavs Dombrovskis tā neteica, taču lika saprast, ka pa Daugavpils šoseju brauc ļoti maz mašīnu, kamēr virzienā no Latvijas dienvidiem uz ziemeļiem ir pilnībā pretēja situācija. Tātad Via Baltica vajadzētu būt augstākai prioritātei, bet uz Daugavpili varētu atstāt vienu joslu, kuras apsaimniekošanai pietiktu ar mazākiem līdzekļiem.

LVC priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis gan uzreiz nomierināja klausītājus, uzsverot, ka šo autoceļu atjaunos kā četru joslu ceļu, turklāt izteica domu, ka par četru joslu ceļu varētu pārbūvēt arī posmu Tīnūži-Koknese, kur jau izbūvēti visi pārvadi un būtu nepieciešams vien izbūvēt otru brauktuvi ar vēl divām joslām. Vēl tālākā perspektīvā šo posmu tad varētu savienot ar Daugavpils šosejas posma četru joslu nogriezni.

 
Visi komentāri
 
felix65 23.oktobris 2024 6:26
26 5 Atbildēt

Paga, es kaut ko nesaprotu! Akcīzi ceļ pastāvīgi, taisās celt atkal un nav naudas, kura tika iecerēta kā 100% braucēju maksa par ceļiem?

0pis 23.oktobris 2024 8:05
4 0 Atbildēt

Var tak smuki rullēt pa to zālīti. Tagad jau visiem ir tie krossouveri. Kas pēc skata ir gatavie ap-vidus auto. Un zāle ir pa vidu. Tur jau kaut kas varētu sanākt!

anonimikis 23.oktobris 2024 8:48
1 1 Atbildēt

LVC priekšnieks nav kursā par jaunākajām ziņām. SM paziņojusi, ka pārskatīs kosmonauta Linkaiša plānus par daudz joslu ceļiem Latvijā

Hmm 23.oktobris 2024 8:56
2 0 Atbildēt

nu tad tā viena josla tiešām jātaisa ciet - uz laiku.

topinamburs 23.oktobris 2024 9:56
4 0 Atbildēt

Ir jau bijis, ka ziemā viena puse ir ciet.

Arī vadītājs 23.oktobris 2024 10:06
9 1 Atbildēt

Varbūt  vienu reizi par visām reizēm jāsāk lietām saskatīt reālo vērtību , nevis par visu pārmaksāt 10x . Vai tad trūkst piemēru ? Pašizmaksa un cik valsts maksā par pakalpojumiem ir stipri pārspīlēta . Uzņēmēji slauc valsti , bet amatpersonas tikai saka kad trūkst naudas . Varbūt KNAB vai Valsts Kontrole var atrast tos kuri palīdz izzagt valsti ?

felix65 23.oktobris 2024 19:23
3 3 Atbildēt

Tu jocīgs? KNAB, Valsts Kontrole? Tur jau pat sunim jāsmejas! Maz bija, kad kovidhistērijas laikā par mums izņirgājās? TĀ IR VIENA BANDA, kura pat, atšķirībā no 90tajiem, pat nekautrējas, ka apzog līdzpilsoņus. Viņiem mēs esam auni, kurus jācērp, jo kā pa šiem beztiesības gadiem esu pārliecinājies- latvietis drīzāk aizies pakārties, nekā asinssūcēju uzraus tuvākajā laternas stabā.

uupis 23.oktobris 2024 11:11
2 0 Atbildēt

Njā - ja aiztaisīs ciet vienu pusi tad tas nozīmēs bojāeju tam asfalbetona segumam - aizaugs gada laikā!

Policijai un strīteriem ar bīteriem būs savs skrejceļš...

uupis 23.oktobris 2024 11:22
2 0 Atbildēt

24 km garš posms - Laba trase strītreiseriem... Atdodiet viņiem to posmu - vismaz kāds labums būs.

Pļurkt 23.oktobris 2024 13:25
0 5 Atbildēt

Interesanti zināt kas to Latgali pataisīja par bēdu ieleju???

Nebūtu mākslīgās rūpniecības iznīdēšanas, nekādi ceļi nebūtu jātaisa ciet.

Jebal 23.oktobris 2024 13:37
4 1 Atbildēt

Paši latgales pāķi jau to nākotni nodzēra.

Pļurkt 23.oktobris 2024 16:14
2 5 Atbildēt

Jā, jā - kurš ta tās rūpnīcas ar ministrijas pavēlēm slēdza ciet???

uupis 24.oktobris 2024 7:23
1 1 Atbildēt

Kādas rūpnīcas? Var lūgt nosaukt? Nu tā lai visi zinātu, kura rūpnīca mums bija ar modernām tehnoloģijām un pieprasītu produktu?

Rūpnīcas ar 50-o gadu tehnoloģijām, kuras ražoja priekš bankrotējušām krievijas rūpnīcām mani neinteresē!

Pļurkt 24.oktobris 2024 8:40
9 1 Atbildēt

Pietiks ka nosaukšu vienu, BET kādu!@!@!

Līvānu eksperimentālā bioķīmiskā rūpnīca.

Latviešu izgudrojums (aminoskābes lizīns ražošana), pirmā visā pasaulē, uz slēgšanas momentu viena no divām visā pasaulē. Taču ar ministrijas rīkojumu tika slēgta kā viena no pirmajām Latvijā, jo "mēs takš nedosim produkciju Krievijai un Ukrainai"!!!!! Tad vēl nāca (mazliet nokavēts) r';ikojums Latvenergo, lai sataisa tā ka rūpnīca nespēj izpildīt līguma noteikumus un atvienot to no ekergotīkliem.

Skaļākais gadījums bija Jēkabpils cukurfabrika...

==============

Maz????????? Tev laikam šķiet, ka tu neko nezini, tad tādu faktu nav bijis un nevarēja būt!! Sūdīgi ka tavā prātiņā sēž "viss peseresā bija slikti un atpalicis"

uupis 24.oktobris 2024 9:31
3 1 Atbildēt

Cukurfabrika - pats jau vien esi vainīgs, ka nobalsoji PAR slēgšanu! PRET bija tikai kaut kādi 10 zemnieki.

Pļurkt 24.oktobris 2024 12:08
2 0 Atbildēt

Šai cukurfabrikai vajadzēja tikai 100 000 Ls valsts galvojumu apgrozāmo līdzekļu ieguvei.... BET izvēlējās parādīt figu un cilvēkiem bija tikai 2 izvēles - vai saņemt tās pabiras ja uzņēmumu slēgs un dzēsīs parādus vai sazāģēt visu metāllūžņos, pārdot tos un vēl no saviem personīgajiem līdzekļiem maksāt atlikušos parādus!

+++++++++++++

Kā šito nosaukt??

NuNu 26.oktobris 2024 0:02
0 0 Atbildēt

No kurienes ta pēkšņi, ražojošai rūpnīcai, tie astronomiskie parādi radās?

uupis 24.oktobris 2024 20:18
0 1 Atbildēt

Neveiksmīga saimniekošana! Novelt savas neveiksmes un izsaimniekošanu uz citiem - bik tā kā nekorekti!

uupis 24.oktobris 2024 9:30
3 4 Atbildēt

Neticu ka 1997. gadā Līvānu ķīmiskajā rūpnīcā bija kaut viena moderna tehnoloģija! Un 1997. gadā kāds sakars ar Ukrainu???

Pļurkt 24.oktobris 2024 12:03
3 0 Atbildēt

Nevis nebija kaut viena moderna tehnoloģija, bet PIRMĀ un VIENĪGĀ tehnoloģija pasaulē!

====Tev laikam šķiet, ja tu neko nezini, tad tādu faktu nav bijis un nevarēja būt!! Sūdīgi ka tavā prātiņā sēž "viss peseresā bija slikti un atpalicis"

uupis 24.oktobris 2024 13:23
1 1 Atbildēt

Pirmā un vienīgā un tālāk? Kāds viņu šodien izmanto? Jeb tu stāsti par nevienam nevajadzīgu unikālu tehnoloģiju kurai ir dafiga un lētākas alternatīvas? Tāds krievu stiliņš atkal sanāk!

.

Redz firma KODAK arī pasūtīja dillēs ciparu kameras izgudrotāju - šams ar savu vienīgo tehnoloģiju aizgāja uz SONY - SONY ir dzīvs, bet KODAK bankrotēja un neviens nelej asaras!

.

Kāds lieto to vienīgo tehnoloģiju vai viņā na*uj nevienam nav vajadzīga?

Pļurkt 24.oktobris 2024 13:33
7 0 Atbildēt

Tu atskaito0t pliku diršanu vēl kaut ko māki?????

Tālāk rūpnīcu aiztaisīja ciet, toties tagad no Eiropas rūpnīcām zemnieki pērk tās pat aminoskābes.

BET galvenais ka mēs neko Krievijai un Ukrainai nesūtām!!!!~

Tieši tāpat kā visas pārējās rūpnīcas, kas produkciju veda uz bijušo PSRS tika pamatīgi gremdētas. Personīgi Repše tajā procesā ļoti spēcīgi pielika savu roku! Liela daļa rūpnīcu aizklapējās ciet neizturot radīto finansiālo bardaku!!

uupis 24.oktobris 2024 13:58
0 1 Atbildēt

Beidz dirst par LIELU DAĻU! Visas rūpnīcas bija ar atpalikušām vai zagtām tehnoloģijām! Un nevis LV valsts aizliedza strādāt, bet paši komuņagi kuri noprivatizēja, nespēja pārorintēties uz citiem tirgiem! Es pats 90-ajos strādāju VISTEHNOLOĢISKĀKAJĀ rūpnīcā LV - ROBOTU rūpnīca! Zinu kā tika pizģītas un kopētas tehnoloģijas! Tā kā vari nestumt man miglu acīs par tēmām kurās tu neķer lauku vispār (raidītājs tev sadirsts ar krievu propogandu)!

Pļurkt 24.oktobris 2024 14:53
1 0 Atbildēt

Eu, dirsēj - kāds bija rubļa kurs pret Latvānijas jobano repšiku Kazahstānai, Krievijai, Ukrainai, Gruzijai?????

Ja nezini tad vienkārši NEDIRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PLĀTĪZERS!

uupis 24.oktobris 2024 14:01
1 1 Atbildēt

Un par tavu bioķīmisko rūpnīcu dodu garantiju ka tehnoloģija bija ZAGTA un pacēlās jautājums - vai nu samaksājiet par n-tajiem gadiem darba bez licences vai arī ejiet dirst!

Pļurkt 24.oktobris 2024 14:51
1 0 Atbildēt

Da beidz vienreiz DIRTST par lietām no kurām tev nav ne3 vismazākās sajēgās, jo tās dzirdi PIRMO REIZI SAVĀ MŪŽĀ!!!!!!!!!!!!

Nu bļa i idiots!!!!

Bet kā dirš, kā dirš!!

uupis 24.oktobris 2024 20:24
0 1 Atbildēt

Ja tā tava tehnoloģija būtu patentēta, tad patenta turētājs būtu riktīgi bagāts! Bet ar pliku dirsu aurēt ka visas tiesības pieder tev var tikai idiots! 

Pekstiņus vari stāstīt citiem! Ne par velti es tev kā piemēru noliku KODAK un SONY! Izlasi kāpēc KODAK bankrotēja!

uupis 24.oktobris 2024 21:22
0 1 Atbildēt

Gaidu pasakas par to kā negodīgie valstsvīri un Repše izzaga patentu un pārdeva citiem!

Pļurkt 24.oktobris 2024 21:22
1 0 Atbildēt

Da bļa kur var dirst!!!!!!!!!

Pauris tukšs, bet kā cenšās, kā cenšās!!!

www.google.lv/url?sa=t&sour...RZEtoprELjnHIT

Izlasi, dalbajob, ja vispār jēdz lasīt!!!!

Pie reizes paskaties cik ilgi darbojas patents!!!!

Pļurkt 24.oktobris 2024 21:05
1 0 Atbildēt

Da beidz vienreiz DIRTST par lietām no kurām tev nav ne3 vismazākās sajēgās, jo tās dzirdi PIRMO REIZI SAVĀ MŪŽĀ!!!!!!!!!!!!

Nu bļa i idiots!!!!

Bet kā dirš, kā dirš!!

uupis 24.oktobris 2024 21:40
0 1 Atbildēt

Kurš te 3 izsaukuma zīmes mētā un rāda kā viņam pakaļa svilst?

uupis 24.oktobris 2024 21:33
0 1 Atbildēt

Labi - iesim tupumam no otras puses.

Cik cilvēki strādāja tajā rūpnīcā? Un cik cilvēku strādā tādā ražotnē piemēram ASV?

Pļakt 23.oktobris 2024 13:51
3 0 Atbildēt

Esmu braucis pa to ceļu padomjlaikos - arī toreiz tas bija sliktā stāvoklī, bet satiksme neko diži lielāka nebija.

650 23.oktobris 2024 13:50
21 0 Atbildēt

Jā, kā jau te saka- senāk tur to vienu pusi katru ziemu slēdza "ciet",pat neatkarīgi no sniega klātbūtnes. 

Kas šobrīd tas galvenaiss- ka pilnīgi jebkura tēma,joma vai pat nejauša apstākļu sakritība no ierēdņu puses nekavējoties tiek izmantota bezkaunīgas demagoģijas nolūkā.D-pilī reku nav kas brauc- ta priekš kam "mums taisīt" 4joslas uz V- vai L-šosejas ar intensīvu un bīstamu satiksmi.Ātrums ierobežot ar 90/70- ta priekš kam vispār kko "taisīt".Ka tas krieva kamedijklabs pareizi teica- "taisa" galvenokārt mi-netu, bet ceļus "būvē".

Akcīzi, nodokli, nodevas,sodus- tos taču nemaksājam "ceļu attīstībai".Viss ieņemtais aiziet trulajos reklāmas plakātos un to pašu ierēdņu arvien bezkaunīgāki augošajās algās.VISI autobraucēji VIENMĒR ir pilnā mērā maksājuši visu noteikto, taču Valstij "naudas" nav bijis praktiski NEKAD.Katrs tas ievēlētais,izvirzītais vai ieceltais draņķis vienmēr un 1kārt ir domājis galvenokārt par savas un savu izvirzītāju labklājības celšanu.

khe 23.oktobris 2024 14:15
11 3 Atbildēt

Vispirms Rīgas apvedceļš, tad var domāt par citiem ceļiem...

Pie Daugavpils - nez. 4 joslas ir forši, bet vai tiešām tur ir tik daudz auto, ka ir vērts to ceļa posmu tādu uzturēt. Pie Salacgrīvas tak arī pārbūvēja un atstāja tikai 2 joslas galvenajam ceļam...

Uz Latgali aizbraucot, vispār liekas, ka tur tik daudz tādu labu ceļu, bet neviens pa tiem nebraukā, bet Pierīgā ceļi it kā līdzīgas kvalitātes, bet autobraucējiem vienkārši fiziski trūkst vietas, jo to auto ir stipri par dudz priekš esošā joslu skaita.

Freijers 23.oktobris 2024 14:39
21 3 Atbildēt

Tā varētu piekrist, ja nebūtu dirsēju un haluju, kas to visu noraks un beigās ne būs D pils šoseja, ne arī Rīgas apvedceļš, jo lētāk taču uz vilcieniem (kuri tāpat reizumis neiet) visus pārsēdināt, un vispā jau nevajag 2+2, nav nekur jāskrien, utt.

Freijers 23.oktobris 2024 14:37
10 0 Atbildēt

Tīnūžu Koknese šoseja tiešām tika projektēta kā 2+2 ceļš, un pagaidām nav apaugusi ar ciematiem un veikaliem t.i. ir parocīgi paplašināma, tiesa, auto plūsma krietni lielāka ir citur - uz apvedceļa, A1, A7, utt. Nav īsti jēgas taisīt platākus ceļus, ja no Rīgas nāk pudeles kakli ārā, bet pudeles kakli ceļu infrastruktūrā šobrīd ir Pierīgā...un diemžēl ar maz iespējam, ko labot.

Pļurkt 23.oktobris 2024 16:16
12 0 Atbildēt

Jo lielāka akcīze degvielai, jo dārgākas transportizmaksas, jo vairāk "kantoru" koncentrējas tieši Rīgā!

Kas vainīgs???? Atkal vainīgi pāķi!!

kontradmiral 23.oktobris 2024 16:39
3 0 Atbildēt

Viena no lielām problēmām ir tā, ka LV attiecībā ceļu km pret 1 iedzīvotāju ir viens no visgarākajiem pasaulē t.i. katram pilsonim (autobraucējam) ir jāsamaksā ir "jāuztur" ar akcīzēm utt, vairāk ceļa km nekā lielākajai daļu citu valstu.

Krotow 23.oktobris 2024 16:49
3 0 Atbildēt

Cik sanācis tur braukt, ir iespaids ka padomju laikā šo ceļa posmu būvēja ka rezerves skrejceļu kara lidmašīnām. Tāpēc tie taisnie garie dubultposmi. Ar iedzīvotāju ērtībām tam nebija ne mazākā sakara. Tiesa šodien ļoti prasās pēc Daugavpils latviskošanas, pārceļot daļu iestāžu un biznesu no Rīgas uz turieni.

tas gan 23.oktobris 2024 17:43
5 2 Atbildēt

ja pareizi atceros, tad padomjlaikos tas posms patiešām bija no betona plāksnēm, bet Jēkabpilī bija izvietota kara lidmašīnu daļa.

Pļurkt 23.oktobris 2024 18:00
4 0 Atbildēt

Nekad tur betona plātņu nebija!

Ceļš tika domāts kā Rīga - Daugavpils, ar apvadceļiem ap pilsētām to starpā ar 4 joslām visā garumā.

Tik vien paspēja kā Daugavpils posmu, Pļaviņu apvadceļu un bāleliņu laikos 1/2 Tīnūzenes.

====

Militārie aerodromi bija gan Daugavpilī, gan Jēkabpilī, gan Lielvārdē.

650 25.oktobris 2024 1:56
0 0 Atbildēt

Betona plātnes šur tur ir vēl šodien, bet tad jābrauc uz Embūti.Tur vietām ir 12% slīpums un kādreiz braukāja kodolraķetes.

650 23.oktobris 2024 17:36
1 0 Atbildēt

Šie ieskrejceļu aeroposmi taču ir pa pilnam un vis apkakārt.Pie/ap tiem Tukuma Lohiem itin jo īpaši.Pat elektrībastelefona stabi tur reku tīšām atbīdīti pieklājīgā attālumā.Brīnum, ka kāds Kombains tos nava nopļāvis na/uj ;p

Šis ir lielisks plāns- mācīties vairākjoslu lietošanā un trennennēt tā dēvēto ātruma izjūtu (sajēgu) ir jādodas pie leišiem un poļiem.Daļa to devušos gan jau ka dabiski atlassīsies, atlikušajiem (lohiem) būs vairāk/gaisa.

Bijušais ments 24.oktobris 2024 13:23
1 1 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu! Daugavpils ceļu līdz kur tur hui zina vietai vienu dubulto joslu vajag slēgt uz ziemu. I kapeika ietaupīsies ko resnie ujobaki SM varēs iešņaukt nāsī.

Pļurkt 24.oktobris 2024 13:36
1 1 Atbildēt

Pamosties no miega!!!

Tak jau kādus 20 gadus vienu pusi ceļa slēdz ciet KATRU ziemu.

asd 24.oktobris 2024 22:26
0 0 Atbildēt

Hemmm... Kaut kā neesmu piedzīvojis to slēgšanu, apmēram, nevienu reizi. Vai arī es un daudzi citi brauc antilikumīgi, piedevām, pa notīrtu ceļu.

Pļurkt 25.oktobris 2024 16:51
0 0 Atbildēt

A tu vienkārši kaut reizi savā mūžā pabrauc pa to ceļu ziemas apstākļos!

==================

Vēl viens dirsējs!

asd 25.oktobris 2024 19:13
0 0 Atbildēt

Draudziņ, nomierinies un pats kaut reizi aizbrauc uz to pusi, teiksim janvārī. Es pa to šoseju, uz laukiem, braukāju samērā regulāri, arī ziemā. Nekas tur netiek taisīts ciet.

Pļurkt 25.oktobris 2024 20:21
0 0 Atbildēt

A tu vienkārši kaut reizi savā mūžā pabrauc pa to ceļu ziemas apstākļos!

==================

Vēl viens dirsējs!

asd 25.oktobris 2024 20:35
0 0 Atbildēt

Ah, tu, jokupēteris viens... 😄 Tev saka kā ir, jo pa to posmu tiek braukts katru ziemu jau ilgus gadus un skaidri zinu, ka tā nenotiek, bet tu turpini liet čugunu. Lai jau tev tiek tā izklaide. 😃

NuNu 25.oktobris 2024 23:54
0 0 Atbildēt

Vispār jau kruta - pēdējos 20 gadus no tā paša Eiropas naudas maciņa, kurā savu daļu maksājam arī mēs, Polijā uzcēla CEĻUS. Bauri latvijā tikmēr ar visādiem sū&iem knalējās un vienīgais ko cēla ir valdībā sev algas, un pa kādai gaismas, vai drzāk tumsas pilij piedevām.. Kad beidzot attapās ka ceļi jābūvē, nu jeb tauta beidzot sāka neatlaidīgāk prasīt tad Eiropa pateica - ejiet dir$t! 🤣

asd 26.oktobris 2024 0:23
0 0 Atbildēt

Jā, šis mani arī fascinē. Apkārtesošās valstis kaut kā būvējas un būvējas, bet LV spēj sadarīt vien kripatu no tā visa. Protams, te spēlē arī valstu ražošanas apmērs un ienākumi no tās, bet visādi citādi - nekompetence, korupcija un alkatība pie mums ir augstākajā līmenī. Izcils piemērs ir vilcienu iepirkums - pirmajiem jaunajiem vilcieniem vajadzēja būt jau sen, līdz ar igauņiem, bet mūsējie to nespēj izveikt pat ar iedotu naudu.

Imants 29.oktobris 2024 17:01
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pietiek ar vienu joslu tai šosejai. Nav jau tāda plūsma. Varbūt PSRS laikā vajadzēja, kad bija transports uz Krieviju, Baltkrieviju, bet tuvākos 30 gadus to nevajadzēs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

LVC aicina arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas aprīkot ar ziemas riepām 28

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) aicina aprīkot transportu ar ziemas riepām, tostarp arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaunmārupē uz ielas nogāžas ceļamkrāns, par laimi cietušo nav (+ FOTO) 16

Attēlos tas nav redzams, taču aculiecinieks apgalvo, ka tonnām smagā konstrukcija nogāzusies blakus skolas autobusam. Ja tā, tad esam izvairījušies lielas nelaimes tieši Zolitūdes traģēdijas 11. gadskārtā. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēju spēkrati 4 reizes biežāk nekā elektroauto paliek uz ceļa ar tukšu akumulatoru 29

Elektroauto skaits uz Latvijas ceļiem strauji aug. Un gluži tāpat kā auto ar iekšdedzes dzinējiem, arī elektroauto var nonākt situācijās, kad dažādu iemeslu dēļ tie vairs nevar turpināt ceļu. Apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) regulāri sniedz palīdzību uz ceļa elektroauto un apgāž mītus par to, ka biežākais iemesls nespējai turpināt braucienu ir tukša baterija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti