Par šādām auto lietotāja ikdienā praktiskām lietām rakstīja pirmskara Latvijā iznākošais Latvijas Republikas auto kluba oficiāls organs.
Ko dažs labs automobilists vēl nezin...
- Nepieciešamos gadījumos automobiļa virsbūves lakā plankumus var izņemt ar sviestu;
- Pēc statistikas datiem lielāko daļu vieglos automobiļus pērk maijā, bet vismazāk decembra un janvāra mēnešos;
- Virsbūves sēdekļu mākslīgas ādas pārvilkums vislabāk tiek atsvaidzināts, ierīvējot ar lineļļu. Pēc pamatīgas pārvilkuma notīrīšanas ierīvē to ar lineļļu un pēc dažām stundām krietni noberzē;
- Angļu četrcilindru sacīkšu automobilim Riley katram cilindrim ir atsevišķs karburātors;
- Automobiļa jumta celuloida sānu daļas var notīrīt ar koka spirta, parafineļļas un ūdens maisījumu. Vispirms ieberž ar šo maisījumu, vēlāk ar mīkstu sausu lupatu nospodrina;
- Arī daži metalu tīrīšanas līdzekļi celuloida lodziņu tīrīšanai ļoti izdevīgi;
- Motoreļļas, petrolējas un sasmalcināta grafita maisījums ir ļoti noderīgs automobiļu atsperu eļļošanai;
- Ar šo maisījumu pārklāj galveno atsperu lapu un atstāj. Maisījums pats ievelkas starp atsevišķām atsperu lapām.»
(Motors, Rīgā, 1931. gada 1. novembrī.)
Otrais punkts aktuāls arī šodien.