Dzinēja remonts 1500 eiro - servisa darbinieki atklāj patiesību par dīzeļiem (+ VIDEO) 68

 
Edgars Zveja | 6.jūlijs 2020 10:40

Latvija ir kļuvusi par dīzeļu auto valsti un tas nav normāli, jo pērkot auto ar lieliem noskrējieniem mēs iegūstam nevis ekonomiju, bet drīzāk, lielas problēmas. Zinu, ka daudzi sāks ,,cepties", bet no patiesības neaizmukt un laiks ir noņemt no ausīm makaronus paskatīties uz lietām nopietni.

Dīzeļu dzinēji jau sākotnēji tika veidoti smagajai tehnikai, lielu attālumu veikšanai, vēlāk to pārnesa uz vieglajiem auto un arī ar tādu pašu domu. Ja piem. Vācijā dīzeļu auto veic garus pārbraucienus pa autobāņiem un viss ir ok, tad nopērkot to ar 300 - 400 K nobraukumu un ieliekot pilsētas režīmā, viss var būt pat ļoti slikti. Auto ziemā nespēj uzsilt, tajā nenotiek vēlamie pašattīrīšanās procesi un mēs sākam dzīvot pa servisiem. Ekonomija uz degvielu ātri pāraug lielos tēriņos uz remontiem. Šajā video ar Klāvu atklāti runājam par Volvo dīzeļu dzinēju remonta izmaksām. Viena no populārākajām kaitēm videji izmaksā 1500 eur.

 

 
Visi komentāri
 
murx 6.jūlijs 2020 11:17
34 8 Atbildēt

Personīgi pie Klāva negrieztos. Ļoti zemas kvalitātes serviss (detaļas uz automobiļa, apkārt kūts). Stāsts arī zemas kvalitātes (terminoloģija, pilnvērtīga skaidrojuma trūkums), taču tēma ir ļoti pareiza un aktuāla.

ZZZZ 6.jūlijs 2020 11:35
10 1 Atbildēt

Vēl ir auto kuru dzinēji nav piebāzti ar visādu drazu, jālej iekšā tikai eļļa un degviela

650 6.jūlijs 2020 11:57
15 7 Atbildēt

Demagoģijas uzvarasgājiens turpinās.Noteikti tūliņ pat šodien brauciet pie šī speca, kuram grūtības saprotami nosaukt detaļas nosaukumu, taču darbu izmaksas viņ zin no galvas. Jā.Visi dīzeļa volvo ir metami tikai miskastē.Tas jau nekas, aka visādi tur "xc" un tamlīdzīgi savos 99% ir pieejami (un pie pilna pprāta esošiem interesentiem interesanti) tikai un vienīgi ar dīzeļa motoriem.Attiecīgi, visi viņi masveidā gadiem ilgi un simtiem tūkstošiem km gari gluži vienkārši brauc un itin nekas neparasts nenotiek.Bet te izrādās ka pilnīgi Viss tur ir trubā un truba dsā.

Lietotāji ir lohi un Serviss acīmredzoot pastāv dēļ tā, lai publiski patīksminātos par neizglītotajiem viņa klientiem šis te lohmarkas cienītājiem, uz kuriem viņš tipa ikdienā nopelna.Ok.Jā.

Tāpat,kā ar šīs pašas identiskās konstrukcijas motoriem savulaik masveidā brauca audi- par ko "toreiz" cenoja tūkstošus un kurus "šodien" atceras dēļ tā, ka spainis tā vecā/labā hlama detaļu maksāja tomēr salīdzinoši kapeikas.

Cerams, ka citādi visnotaļ cienījamais sižeta autors šīs te zvērīgās Lohproblēmas tikpat "objektīvi" uzskaitīs un "nocenos", kad viņš tepat no šis pašas "tribīnes" Lohiem meģinās notirgot kādu nupat "svaigu" hlamu ar nosaukumu volvo.Nupat nesen viņš ko līdzīgu mēģināja- izrādās, ka idejiski principiālu suudu ir gribējis mums iesmērēt...Jā.

murx 6.jūlijs 2020 12:42
5 1 Atbildēt

Šie nav VW motori, tādas konstrukcijas tur nebija. Un jautrajai tēmai par virpuļplūsmas droseļvārstiem no kilometriski pieklājīgi braukušajiem Volvo īpašniekiem pagājuši garām ir tikai tie, kas spēj spītīgi ignorēt motora lampiņu.

Tas gan nekādā veidā nepagarina arī VAG dīzeļu "nenobraucamo" mūžu.

650 6.jūlijs 2020 12:48
4 1 Atbildēt

Nee,nē, Draudzinj, prottams, audi motoros nebija (un nav un nekad never ne būs...) nedz videosižetā redzamo rokeru, nedz kompensātoru, nedz "pārējo" no sadales mehānismā arā krītošo sīkdetaļu,nee nu protttams.Ignorēta motora lampiņa deg nevis pamatā volvo īpašniekiem, bet gan (visu/jebkuru!) marku lietotāj-Lohiem.Jā. ;ppp

murx 6.jūlijs 2020 13:17
1 0 Atbildēt

Jā, Tev taisnība, PILNĪGA taisnība! Pavisam biju piemirsis, ka tajos laikos gandrīz katram motoram bija vārsti, divplecu sviras, sadales vārpstas un pārējie grabuļi. Pat benzīnniekiem!

650 6.jūlijs 2020 15:37
5 0 Atbildēt

Jā,protttams.Ja 20g veciem audi v6tdi izkritušās detaļas noskalojās karterī un/jeb/vai varēja gadiem ilgi mierīgi gulēt turpat augšā sadales mehānisma tiešā tuvumā zem vārstu vākiem, tad nu šeit apskatām ārpuskārtas situāciju- (izrādās Ka..) izbirušie štrunti var iekļūt starp kustīgām detaļām Jā.Nu itin nekad iepriekš nebijusi nevienem nezināma situācija,ok.Paldiess Apskatniekiem, tagd to mēs visiLohi "zināsim".

VISI volvo xc60 lietotāji ir LOHI.Visi! Jo, (izrādās, KA...) no ss.com piedāvājumā (šodien,6.jūl...) 196gab xc60 akkurāt 192gab ir tieši ar dd motoru.Un no 4gab pieejamajiem benzīnniekiem tieši Puse ir 17tā gada vai jaunāki, attiecīgi ar cenu aptuveni 2-3gab "citu" marku jaunauto līmenī. Jā.Nē.Varbūt....

Volx 6.jūlijs 2020 19:28
4 2 Atbildēt

Bļin, tā tak ir ar visām markām, ka lielākā daļa ir ar dīzeli. Kāpēc? Vienkārši tie ir vislētākie Vācijā, no kurienes viņus ved. Tak elementāri zināms, ka dīzeļi taupa naudu tikai savas dzīves sākumposmā, pēc tam nākas likt viņā iekšā. Ots moments ir nodokļi, kas Vācijā ar katru gadu paliek tikai lielāki. Ja tev ir jau 5 gadus vecs dīzelis, tad tā summa jau ir ievērojama. Tak sistēma uztaisīta tā, ka 150 tk vai 5 gadus vecus dīzeļus vienkārši nav ekonomiski saprātīgi ekspluatēt tālāk. Tāpēc piedāvājums tirgū ir liels un cenas zemas. Vai tad jūs varat atrast kādu lētu Phev, piedāvājums liels?

atrabotka 7.jūlijs 2020 10:25
3 1 Atbildēt

Volx, vislētākie Vācijā ir nobraukti dīzeļi. Saguruši auto arī ar citām tehniskām problēmām. Labs dīzelis nemaksās lēti, nestāsti pasakas. Pats tikko atdzinu 06 gada dīzeli ar 163k oriģinālo nobraukumu. Benzīnieku pat nebija doma pirkt.

Volx 7.jūlijs 2020 18:42
0 0 Atbildēt

Atrabotka, tu tak nepirki viņu virs tirgus cenas? Es tak stāstu par cenu veidošanos nevis par labs/slikts. Tu tak arī skatījies lētāko iespējamo variantu? Es tev liku sameklēt Phev. Visticamāk konkurētspējīgu ar dīzeļiem piedāvājumu nemaz nav. Phev būs stipri dārgāks un viņu piedāvājums ir minimāls.

msh 6.jūlijs 2020 21:16
2 3 Atbildēt

Bla bla bla... Paskaties uz divdesmitgadīgām mašīnām, kam ir augstākās cenas? Uzminēji, dīzeļiem. Jaunākām ir gandrīz tikai dīzeļi jo 1) vismaz pusi to jauno mašīnu arī pārdeva ar dīzeļiem 2) kurš te latvijā pirks to mašīnu ar benzīnnieku?

Pļurkt 6.jūlijs 2020 12:05
14 8 Atbildēt

Vai benzīnniekiem nav sadales vārpstas un visa tā kas bīda vārstus?? Jeb tos nekad nevajag remontēt!

650 6.jūlijs 2020 12:41
5 3 Atbildēt

Prottams, ka nav.Bagātie benzīna dzērāji līdzīgu problēmu gadījumā maina uzreiz komplektā visu motoru!Un pakkaļējās daļas uzlaizītāji uzreiz saliek viņiem plussus;P

msh 6.jūlijs 2020 21:18
0 0 Atbildēt

Pa pusei pirmais, pa pusei otrais. Cik jau nu zinu VAG motorus, vienīgais benzīnnieks kam zinu ka nāca rokeri bija 24v VR6; par problēmām ar kāda VAG benzīnnieka gāzu sadales mehānismu neesmu neko dzirdējis - neskaitot stāstus par jaunā V8 ķēdēm, bet tās ir ķēdes, nevis sadalenes.

atrabotka 7.jūlijs 2020 11:53
0 1 Atbildēt

@msh, komentāra autors gan jau bija domājis mūsdienu benzīniekus, kas ir vismaz +/- video sižetā redzētā volvo vecumā, nevis par 20-30 gadus senu pagātni.. Tas vairs nav aktuāli.

msh 7.jūlijs 2020 21:48
0 0 Atbildēt

Es ļoti šaubos ka mūsdienu motoriem būtu kaut kas milzīgi savādāk

msh 7.jūlijs 2020 21:49
1 0 Atbildēt

Un es nerunāju tikai par 20-30 gadus senu pagātni - par to, kā izskatās nullto gadu motori no iekšpuses, man arī ir zināma sajēga.

nabadzība 6.jūlijs 2020 13:21
8 6 Atbildēt

iet roku rokā ar tumsonību....nu kā var pilsētai, īpaši tik mazai un sakorķētai kā Rīga, pirkt dīzeli? Ja brauc 95% pa pilsētu, problēmas ir arī benzīna motoriem - neuzsilst, aizaug un akumulators ilgi nedzīvo, jo nepagūst uzlādēties no ģeneratora.

Kopš vairs nebraucu garos iknedēļas braucienus, tā auto vairs neturu, jo dārgi sanāk uzturēt maz brauktu auto - kad vajag, īrēju. Uzreiz var just, vai nomas auto ir stumdīts pa korķiem vai ir sukāts starp pilsētām - cita atsaucība un skaņa. Pilsētā, īpaši tik mazā, kā Rīga - velo u.c. mazlīdzekļi ir daudz izdevīgāks transports par auto.

... 6.jūlijs 2020 13:55
13 3 Atbildēt

Jūtu, ka Tev Rīga saistās tikai ar vecrīgu, vai maksimums centra daļu...

jcejv 6.jūlijs 2020 15:18
6 0 Atbildēt

Manuprāt, 20-25km (no kuriem puse būs stop-start krustojumu režīmā) no Vāverīšu ciema līdz Rīgas centram nu nav tas attālums, kuram pērk labu dīzeli. Vecu, nobrauktu, lai ekonomētu uz degvielas īstermiņā - jā, bet ne jaunu, ko plānots braukt 5 gadus un pēc tam vēl pārdot. Teiktu, ka 50km uz vienu galu ir aptuveni tas minimums, pie kura dīzelis ir OK, un reizi nedēļā garāku gabalu 200-300 ārpus Rīgas.

Ko pārējie saka par minimālo ikdienas maršrutu un režīmu?

spriidiic 6.jūlijs 2020 17:44
4 1 Atbildēt

Piekrītu , ka tas ir tā , jo tādi kā es ir LV spiesti strādāt Rīgā . Rīdziniekiem (īpaši ofisu planktonam) nav problēmu ar mazu benzīnnieku vai sabiedrisko , jo nav jāvadā instrumenti un pašiem jāsagādā materiāli .

viencexperc 6.jūlijs 2020 13:25
40 4 Atbildēt

Bet cik maksā benzīna motora remonts? Pēc nekvalitatīvā video liekās, ka par velti.

Benzīna remonts 6.jūlijs 2020 23:43
3 0 Atbildēt

KAd noloki klani benzīnniekam, tie paši 1500 salasās paša minimālākajā izpildījumā. Ja vēl ši stas riņķī apkārt jāaplasa, kamēr motors uz galda, var arī stipri vairāk saskriet.

Par dīzeli varu teikt tikai to labāko, nopirku ar 190 k, bet pēc dīlera datiem, pēdējā apkope vačijā bija uz 290k, tātad kruķīts no ~300 k uz 190, bet tehniski viss botā. braucu jau 150k un nekādu noguruma pazīmju, nekādu remontu. Lej dīzeli, maini eļļu un baudi dīzeļa griezi! Vakar vēl ielēju tīru MY dīzeli un sešu podu rindinieka motorīc smuki klusi murrā, gandrīz kā benzīnnieks. Dīzeļa remontus parasti vaja kapeikpisējiem, kas lej nezināmas izcvelsmes lēto dīzeli.

msh 9.jūlijs 2020 18:02
0 0 Atbildēt

Nu jā, kad noloka klani - bet lai to izdarītu, ir vai nu jāatraujas hidrotrieciens, vai nopietni jāpaceļ jauda. Kā dīzelis no tā šajās situācijās izvairās?

Janeks90 6.jūlijs 2020 14:01
22 2 Atbildēt

Pati doma par tēmu ir ok. Cits stāsts ir kā to pasniedz. Es piekrītu par to, ka dīzeļi nav paredzēti pilsētas dzīvei.

ZZZZ 6.jūlijs 2020 14:28
2 12 Atbildēt

Pamatā dīzelis ir labāks pilsētai nekā beņdžas dzinējs. JO dīzelim pat labāk patīk augsta temperatūra un lielāks griezes moments palīdz vieglāk uzsākt kustību.

no braukšanas 6.jūlijs 2020 15:20
3 0 Atbildēt

vidokļa - jā, bet cik saprotu, problēma ir ar katu un sensoriem, ka īsajos gabalos tas viss aizaug un sākas šaizes.

arī benzīnnieks īsajos gabalos paliek lēnīgs un domīgs, pietiek izbraukt garo braucienu ārpus Rīgas - un jau paliek lustīgāk.

msh 6.jūlijs 2020 21:21
3 0 Atbildēt

Kur dīzelis stumdoties pa pilsētu dabūs to augsto temperatūru, un kāds sakars ar to temperatūru?

Lielāks griezes moments? mhm, kad iegriežas turbīna; bail pat iedomāties cik nežēlīgi zāģējot un svilinot sajūgu tu uzsāc kustību...

M50d 6.jūlijs 2020 23:48
0 1 Atbildēt

Davai uzskrienam, pamēram, kam garāks?

msh 7.jūlijs 2020 21:50
1 0 Atbildēt

Ja tev ir tik īss krāns ka jāskrien, tad tik skrien.

M50d 8.jūlijs 2020 14:12
1 0 Atbildēt

Tā jau ir, visi tik noliek to dīzeli, bet beigās osta dūmu! Dīzels rullē. Bez kvēpa nav spēka!

Benzīnnieki ir mēsli priekš nabadzīgajiem latvijas iezemiešiem!

msh 9.jūlijs 2020 18:13
0 0 Atbildēt

Nu tā varētu būt kā tu saki, tikai iemesli citi - tu, domādams ka kāds ar tevi skrienas, aizplēs, paātrinoties dēļ reaktīvā spēka, kas rodas dēļ nopistā traktormotora lielās izpūtēja jaudas - otrs attiecīgi dabū bik ievilkt tava belarusa dūmus, līdz kamēr vējš tos izkliedē...

Bet ja nopietni - kā savulaik teica viens čalis, uzaudzis ar dīzeļiem un slikti izteicies par benzīnniekiem, atbildot uz jautājumu kāpēc šim parādījusies mašīna ar benzīnnieku - dīzelis rauj, bet benzīnnieks arī paātrinās

anoagask 7.jūlijs 2020 7:27
0 2 Atbildēt

No elektriskā fēna. Piešķil un uzreiz pūš siltu gaisu, bendzīnniekam tā naw .

Ziemā pilsētā dīzelis bez aizsegta radiatora vispār nekad nesasniedz darba temperatūru

Es 6.jūlijs 2020 16:22
5 0 Atbildēt

Neko labu par šo kantori nevaru pateikt.

ak 8.jūlijs 2020 12:18
0 0 Atbildēt

Vai tas ir VRV Volvo serviss Mārupē? Vienu reizi biju, kad lietoju Volvo. Šie nespēja atšķirt, ka beigts starteris, bet mainīja sprauslu. Diemžēl, bet fakts.

Klávs 6.jūlijs 2020 17:28
1 0 Atbildēt

Samontéts bikiň nekorekti. Labosimies.

650 6.jūlijs 2020 17:54
0 1 Atbildēt

Jautājums, kāds ir sarunas mērķis.Vai (?) "mācīt" lietotu dīzeļmotoru cienītājiem tos pareizi ekspluatēt un aicināt to (savlaicīgu) apkopi un/vai remontu izveikt prasmīgā servisā, vai vienkārši pastāstīt sabiedrībai cik/kurš ir LielsLohs.Tonis un zemteksts šajā gadījumā diemžēl nav tas pareizākais.

Ja cilvēkam ir "vajadzīgs" liels xc, ar kuru braukt pāri grāvjiem un art (savu!) dārzu,viņš tā vietā neņems nedz puslitra benzīnu, nedz arī savas izvēlētās markas uz pirkstiem saskaitāmos benzīna eksemplārus- ar krietnu padsmit patēriņu pilsētā (ja ne vidējo) un /vai neautorizētā kaktu nodokļjājēju servisā savulaik uzstādītu un nekad regulāri neapkoptu gāzes iekārtu.

Lietota volvo xc iegāde par lielāku cenu, nekā maksā viens otrs "jauns" auto- tas ir samērā rīcībspējīga indivīda brīva izvēle.Lietotāji gaida pareizas ekspluatācijas ieteikumus, nevis zemtekstiem apvītu demagoģiju.Kura katrureiz variējas 180grādu robežās,- atkarībā no kārtējā informācijas paudēja nodomiem un interesēm.Ņemiet Jaunu xc90,par 49k, ar "atlaidi".Vai t5 v60xc pa 39.Ietaupiisiet 1500 mēnesī,36x no vietas..Jā.

Latvietis 6.jūlijs 2020 18:12
7 9 Atbildēt

Dīzelis der tikai Kuģiem, vilcieniem, Traktoriem un smagajiem.

atrabotka 6.jūlijs 2020 18:57
5 1 Atbildēt

Ok, par video skaidrs, bet kapēc tikai dīzeļu problēmas? Varētu padomāt, ka tikpat jauni (kaut vai Volvo) benzīna motori ir mega izturīgi un nekas tur neplīst. Plīst tāpat un maksā tikpat dārgi. Varbūt sistēma ir nedaudz vienkāršāka, bet nekas mega izturīgāks tur nav. Cilvēkiem liekas, ka problēmas ir tikai dīzeļiem, jo pirmkārt viņi gluži vienkārši ir daudz vairāk, un otrkārt - ar lieliem nobraukumiem.

anoagask 6.jūlijs 2020 19:24
0 0 Atbildēt

Vienīgais - benzīnniekam nav kvēpu filtra reģenerācijas, kur vismaz VAG ir ietaupījis uz sprauslu izplūdē, kādēļ eļļa šķaidās ar dīzeli. Komplektā ar milzīgu maiņas intervālu un īsiem pilsētas braucieniem būs slikti.

Starp citu - kādi ir eļļas maiņas intervāli moderniem benzīnniekiem?

Volx 6.jūlijs 2020 19:32
6 1 Atbildēt

Oficiāli 15k, bet es mainu 2x biežāk. Ieteiktu ne vairāk kā 10k moderniem, turbētiem dzinējiem.

wons 6.jūlijs 2020 19:45
3 0 Atbildēt

10k eļļas maiņai optimāli

ABECEDE95 7.jūlijs 2020 0:50
0 0 Atbildēt

Dīzelis. Lielākoties "pilsēta".

Eļļu mainu robežās no 5 līdz 8 tūkstošiem km (ne vienmēr tieku pats pie meha, ne vienmēr mehāniķm ir laiks), bet nekad vairāk par 8K. Bijis, ka nomainīju arī pie 35xx

nobrauktajiem. Eļļa - 100% atbilstoša auto rūpnīcas. Pie katras eļļas maiņas - jauns motora gaisa filtrs (maksā, būtībā, kapeikas).

Benzīns tomēr nav smagā degviela, tā kā maiņa ap 10K būtu OK, kā jau iepriekš biedri minēja. Tā vai citādi, vislabākā eļļa ir jauna eļļa.

M50D 8.jūlijs 2020 14:14
0 0 Atbildēt

Leju Long life eļļu, mainu ik pēc 15k un viss botā!

Asaris 6.jūlijs 2020 21:36
4 1 Atbildēt

Nekas, pēc laika brauks ar elektrovagen un viss šitas būs pagātnē kā ļauns murgs.

tā liekas 7.jūlijs 2020 8:48
0 0 Atbildēt

bet dzīvē gan jau būs tā, ka vecos zināmos kreņķus aizstās ar citiem, vēl neapgūtiem.

Asaris 7.jūlijs 2020 11:56
0 0 Atbildēt

Tā jau ir, problēmas būs tāpat, tikai kādas 5x mazāk (motoram) ritošai viss tas pats

eski 7.jūlijs 2020 17:30
3 0 Atbildēt

Redz, dzīvē viss iet pa apli....problēmu būs 5x (?) mazāk, nu tad daļas būs 5x dārgākas) Nebūs jau tā, ka braukšana ar elektrisko tev būs lētāka - varbūt pagaidām, kamēr murds salien pilns.

Ņemot vērā, ka elektriskie ir smagāki par degvielas auto, tad teorētiski piekarei ir jāplīst ātrāk/biežāk....vai jābūt gruntīgākai (lasi - arī dārgākai). Nu kaut kā tā....

msh 7.jūlijs 2020 21:53
1 0 Atbildēt

Nē, braukšana, protams, būs dārgāka. Pirmkārt, brauks tikai tie, kam mašīnas būs līdz 10 gadus vecas. Otrkārt - nu jā, "degvielas izmaksas" arī būs foršas - kā tas izskatīsies, paskatāmies uz vāciju, kur mājās uzlādējot elektromobīli, sanāk bik lētāk kā tankā ieliet dīzeli - lai arī tai elektrībai nav akcīzes un nav arī jāapmaksā publiskā lādētāja uzstādīšana un uzturētaja peļņa - kad vēl tos iekļaus, tad elektromobīlisti varēs sapņot par laikiem kad brauca ar V8 benzīnniekiem...

Asaris 8.jūlijs 2020 13:11
0 0 Atbildēt

Es nerunāju par lētāku vai dārgāku, bet gan neesošām apkopēm un remontiem.

msh 9.jūlijs 2020 18:08
0 0 Atbildēt

Vienīgā neesošā apkope vai remonts elektromobīlim ir eļļas maiņa motorā - jo, ja elektromotora gultņi eļļojas ar eļļu, tad ar to pašu ko kārba, bet varbūt arī tur ir parastie, slēgtie gultņi, bez eļļas. Normāli lietojot un savlaicīgi apkopjopt iekšdedzes dzinējs bez remontiem [gadu ziņā] noies ilgāk nekā elektrmobīlis. Ak jā, es ceru ka tesla ir uzlabojusi savus dzelžus - no lielbraucējiem lasīts ka spēka agregātiem bijis tāds nekāds resurss, mainīti pie simts - divsimts štukām...

Gelic777 6.jūlijs 2020 22:59
3 2 Atbildēt

Ja dzinējs nav aizdirsts vai nokauts, tad dīzelis arī pilsētā jutīsies un dzīvos normāli. Galvenais ir pareiza kopšana ar kvalotatīvām smērvielām un filtriem, kā arī vismaz reizi mēnesī izbraukt kādu aplīti vismaz 100km ārpus pilsētas pa trasi, lai dzinējs dabū sadedzināt sakrājušos mēslus.

darklight 6.jūlijs 2020 23:13
6 1 Atbildēt

Tas ar tiem dīzeļiem ir apburtais loks. Tirgus ar viņiem ir pārpildīts, benzīna auto sev vēlamajā cenā un komplektācijā ir daudz grūtāk atrast nekā dīzeli. Zinu vismaz pāris cilvēkus, kas ilgi meklēja sev tīkamu benzīna auto, beigās nospļāvās un paņēma dīzeli, jo piedāvājums daudz labāks. Tas, protams, attiecas uz lietotiem auto, pirkt jaunu dīzeli, lai stumdītos pa pilsētu, ir diagnoze.

650 7.jūlijs 2020 1:16
1 1 Atbildēt

Lūdzu konkrēti- kādas ir iespējas un izredzes un izdevumu/remontu kalkulējums lietota xc60 (vai xc90, vai xc70) interesentam iegādāties to ar benzīnmotoru. Atkārtošos- ss-ā ir pieekjami 196gab xc60, no tiem ar benzīna motoru ir tikai 4gab.Rupji sakot, 2%.Konkrēti, kuru no tiem būtu jāņem?

Kādu konkrēti "benzīna auto" tie cilvēki meklēja?Vai viņi meklēja "jebkādu" marku/modeli, vai tomēr ko konkrētu?Kādam te ir xc60 vai xc90 ar benzīnmotoru? Konkrēti, ar neizrūnītu un ražotāja parametriem pilnībā atbilstošu? Cik tam ir pilsētas un /vid degvielas patēriņš??

Tur (gadījumā..) nav tā, ka nevis cilvēki kā tādi ir stulbi un neviens vairs nejēdz priekš kam un kādiem apstākļiem viņi ko pērk, bet gan ka kāds atsevisķi ņemts Lohs ir savureiz apkakājies, nemācēdams piemeklēt tieši savai braukšanai un saprašanai atbilstošo? Izskatās, ka to ideju te parasti simulē tieši šis kontingents, vēloties izgāzt to sevī uzkrāto suudu.Ievietojiet labāk katrs sava (izpūtēja) gala attēlu,tad padiskutēsim tālāk ;P

darklight 7.jūlijs 2020 11:26
0 0 Atbildēt

Principā jau XC kā reizi ir tas gadījums, kur dīzelis tīri labi piederās. Nu nav tas uz ofisu braucamais auto. A manu paziņu gadījumā tie bija BMW un Mercedes sedani. Konkrēti modeļus vairs nepateikšu. Pats pirms laiciņa benzīna Saabu, hečbeku, meklēju, tā arī neko jēdzīgu, līdz kliņķim nenojātu neatradu, nācās atmest šo ideju.

650 7.jūlijs 2020 13:13
1 1 Atbildēt

Ā, skaidrs, es jau tā arī domāju- mums no katriem 5 ofisos strādājošajiem vismaz 4gab ir Lohi.Jā.

atrabotka 7.jūlijs 2020 11:48
0 0 Atbildēt

Ja cilvēkam ir nauda, galva uz pleciem un vēlme (vajadzība) auto lietot ilgtermiņā, tad nevis ss'ā tādu meklēt, bet atdzīt pa taisno no fāterlandes ar pierādāmu vēsturi un atbilstošā tehniskā stāvoklī.

650 7.jūlijs 2020 13:06
2 0 Atbildēt

Ā, ja? Jo nedz ssā nedz visā plāšajā Lvalstī nu nava ntin neviena auto nedz ar pierādāmu vēsturi, nedz labā stāvoklī.Nu itin neviena tur nav.Jā.

Tie, kuri te ar putām uz aizmugures vaigiem gadiem ilgi pljūtīja, ka tas "vislabākais" un viscaurskatāmākais und uzticamākais esot tieši Lvijā iegādātais.Jo to suudu tač (izrādās,ka..) vajag kādam iesmērēt- jo kā gan citādi pats pie jauna suuda tiksi.Pa bedrēm un sāli jaatais, kapeiksipsēja komplektācijā un 5 gadus kapeiksipēja rokās pabijis.Vienu reizi gadā mazgātais un aprīkots ar riepām no depporimmahimas plaukta.Ar izpirstiem lupatas sēdekļiem,nospeķotu stūri un nekad nemainītām bremzēm un vēl bonussā ar degošu logušķidruma lampu.Jā.

Valdisons 7.jūlijs 2020 6:43
7 1 Atbildēt

"Šie kvalitatīvie zviedru automobīļi..." un "Īstenībā Volvo ir baigi labā mašīna..." - beidzā (ja nemaldos) ap 2002.gadu, kad Volvo nonāca Forda īpašumā, bet tagad jau krietnu laiku Volvo pieder Ķīnas megakoncernam. Kad pasaules lielākie autoražotāji slepeni vienojās, ka ražos lētus sū*us par augstu cenu tirgojamus, grūti un dārgi remontējamus, kuri knapi iztur garantijas laiku, tad zviedri pateica, ka viņi šādās spēlītēs neiesaistīsies un pārtrauca ražot Saab un Volvo. Attopieties ! Volvo jau sen nav vairs nenobraucamais zviedru pasaku auto, bet gan lēts ķīniešu lūznis par bargu naudu ar īsu mūžu !

tā gan 7.jūlijs 2020 9:07
1 0 Atbildēt

Vislabākie bija T-sērijas fordi, turklāt nopērkami jebkurā krāsā....ja vien tā bija melna)

Freijers 7.jūlijs 2020 14:02
0 0 Atbildēt

Jebkurš jebkādās degvielas veida motora remonts maksā dārgi a priori, varbūt benzīna sanāk lētāk, bet tad jāskatās kāds motors un ar ko apaudzēts. Nav vairs tie laiki, kad iekšā bija primitīvie VAG 1.8 (neforsētais protams), hondas 2 litreņi vai 2.5tdi "rindinieki" (kam pretēji ssa pasaku stāstītājiem nu mūžs jau gan ir uz beigām...) vai 1.9td. Mašīnām ar cenu līdz 2K nereti arī neatmaksājās...bet pirkt "mazlietotos" par padsmit K manuprāt ir liela loterija ar daudz nezināmajiem....Un vēl, briesmu stāstītāji ir tikpat populāra profesija kā pasaku pārdevēji, tāpēc pret to visu izturos rezervēti.

Frontera 7.jūlijs 2020 15:41
5 1 Atbildēt

Nu paga..kapēc tāda diršana ir???Es 14 gadus maucu ar diizeli..kuru nopurku jau ar 280 tk..tagad ir 560 tk..un braucu bez problēmām.Kas tas par fakenno pasūtijuma rakstu??Nu un!!1500e.Kaada starpiiba..mans maks ..vajadzees taisiis..cik var īdēt.Tikai bendzīnieki kkā lūzt biežāk un dārgāk..dirsēji

D 8.jūlijs 2020 10:33
0 1 Atbildēt

lai motoram būtu šāds nodilums, jābūt vismaz 300-500t.km nobraukumam. Nu ja nevar atļauties Volvo ar mazu nobraukumu, nopērk Golf, Focus, cee'd utml 1.6 dizeli ar 100t.km nobraukumu un brauc bez bēdu, nevis pa servisiem dzīvo.

650 8.jūlijs 2020 12:26
1 0 Atbildēt

Nevajg demagoģiju pljūtīt.Cilvēks 5g ar to auto esot nobraucis,nezcik miljonus km pieveicis- kāda te dzīvošana "pa servisiem"?

Galvenais ir klientam sajaukt galvu, radīt viņā trauksmi un nesaprašanu.Saputrot vienā pļurā sadales mehānisma detaļu izdilumu,pustriljona nobraukumu un problēmas dēļ nepareizas eļļas ar tradicionālo sprauslu un dpf filtra problēmu un izpūtēja aizdambēšanos.Trūkst vēl "pieliet" par sliktu degvielu un piesāņotu apkārtējo vidi.Jā.

Tu kad liesi visvisvispiemērotāko eļļu ik pa 5kkm (kas ir šo te loh-aģitātoru kvēlākais sapnis- klients katru mēnesi servisā...),protttams, ka tev nav vajadzīga nekāda sajēga par kvēpufiltru,tā pašattīrīšanās procesu un par dīzeļa pareizas ekspluatācijas principiem kā tādiem.Nē.Jo lielāki Lohi tiek izaudzināti, jo servisam vairāk stāvu und garāks Skurstenis.Jā.

Tur sižetā konkrēts balts xc70, varētu tam servisfīream uzjautā- CIK viņš savā biogrāfijā vispār ir redzējis konkrēti šādu modeli ar benzīnu un KO viņš "var pastāstīt" par šī te hlama problēmām un izmaksām, ja tas būtu aprīkots piemēram ar T6 benzīnnieku.

Lai viņš LOHIEM "izskaidro", ko nozīmē šo te lopuvagonu (vai idejiski tuvo xc90 būdu) darbināt kaut vai ar parasto ne-T6 3.2litru benzīna motoru.Plus vēl lai cilvēcīgi pamato- ka NAV šim modelim pieejami citādi benzīnmotori, kā tikai 6cil, ar 3.0Turbo vai 3.2bezturbo.Par cik diez kiloeuro viņš 5cos ekspluatācijas gados tajā benzīna 3litru suudā ielietu pliki lieku degvielu, neskaitot varbūtējo viņa remontu???

M50D 8.jūlijs 2020 14:19
1 0 Atbildēt

Nevajag purpināt ar dīzeli, bet jādod dziesmā, tā lai rores iztīrās un būs viss čiki piki! Un nevajag liet kreiso dīzeli, no tā sprauslas aiziet pie tēviem. Laicīgi mainot eļļu, lejot Nestes kosmisko dīzeli un dodot dziesmā, nevis čunčinot, ar dīzeli viss būs kārtībā! Uz šito servisu nevajag vest dīzeļu sremontēt, jo viņi no dīzeļiem neko nesaprot!

Eva 8.jūlijs 2020 18:13
0 0 Atbildēt

Pie vainas ir sliktas kvalitātes degviela

Ota 8.jūlijs 2020 22:42
1 1 Atbildēt

Taisi pats- būs lētāk,bet ja esi duraks un neko pats neproti,tad maksā. Tāda tā dzīve... Manai ģimenei visiem ir dīzeļu auto un nesūdzamies ,daudz izdevīgāk kā ar benzīnu.

650 9.jūlijs 2020 1:38
0 0 Atbildēt

Degvielai NAV nekādas konkrētas vainas.Ja ir cimperlīgs vai iespējamajā remontā dārgs auto,tad vajag nejaat kapeikas un lietot labāko no pieejamajām degvielām.Tāda ir.Pat bez šobrīd galīgi nepamatotā my-dieseļa par 2kāršu cenu.

Ja ir īsi gabali, tad vajag beidzooot atmest Lepnumu un pretēji kolhoza/garāžas lohu ieteikumiem ik pa laikam noziedot 7eur un tajā hlamā ieliet To, ko tur vajag ieliet.Pie uzsiluša motora reģenerācija iestāsies jau trešajā tuvākajā krustojumā.Sekot vajag tai savai tehnikai un pamēģināt saprast, kas īsti tur viņā kurureiz notiek.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti