Elektromobiļu salīdzinājums: kuram auto ir labākā vērtības un kvalitātes attiecība? 38

 

Foto: Publicitātes attēls

Velocita | 28.jūlijs 2020 9:56

Elektroautomobiļu pārdošanas apjomi aizvien aug, un aizvien vairāk cilvēku apsver iespēju iegādāties videi draudzīgu transportlīdzekli.

Ja pirms pieciem gadiem elektromobilis tika uztverts kā potenciāli otrais ģimenes auto, tad tagad šī tipa automašīnu sniegtās iespējas ir tik plašas, ka elektroauto jau kļūst par ģimenes primāro transportlīdzekli.

Par to jāpateicas ar vienu uzlādes reizi veicamajam attālumam, kas modernos elektroauto ir 300 – 400 kilometri, un praktiskajiem aspektiem, jo salona ietilpība jau ir pielīdzināma mašīnām ar iekšdedzes dzinēju.

Šobrīd aktuāls ir jautājums, kā izvēlēties labāko no šobrīd Latvijā pieejamajiem elektroauto? Atbilde slēpjas salīdzināšanā, kas izceļ viena automobiļa priekšrocības vai cita automobiļa trūkumus. Rakstā ietvertajā pretstatījumā ir iekļauti desmit jauni elektroautomobiļi, kas jau ir pieejami vai drīzumā būs pieejami Latvijā. Visi auto ir cenu kategorijā, kas svārstās ap 30 000 eiro, un salīdzinājumam izmantoti objektīvi tehniskie dati.

Salīdzināmo elektroauto desmitnieks ir šāds: Honda e, Hyundai Ioniq, Hyundai Kona Electric, MINI Electric, Nissan LEAF, Peugeot e-2008, Peugeot e-208, Renault Zoe, Volkswagen e-Up! un Volkswagen ID.3. Dažiem no modeļiem ražotāji piedāvā vairākas versijas, tai skaitā beterijas un elektromotoru izvēles iespējas, tādēļ salīdzinājumā ietverti lētākie bāzes modeļi.

Ātrākais auto neizceļas ar lielāko gaitas rezervi

Visātrākais no minētajiem elektroautomobiļiem ir MINI Electric. Tas 100 km/h sasniedz 7,3  sekundēs. Nissan LEAF (7,9 sekundes), Peugeot e-208 (8,1 sekunde) un Peugeot e-2008 (8,5 sekundes) ir nedaudz lēnāki, kamēr pārējiem modeļiem paātrinājums līdz 100 km/h ilgst vairāk nekā 9,5 sekundes.

MINI un Nissan elektromobiļiem ir jaudīgākie elektromotori (attiecīgi 184 un 150 zirgspēki), savukārt augstākais griezes moments ir Hyundai Kona (395 Nm).

Viens no svarīgākajiem elektromobiļa raksturlielumiem ir baterijas energoietilpība un attālums, ko elektroauto spēj veikt bez papildus uzlādes. Līderi šajā parametru kategorijā ir franču automobiļi – Renault Zoe un Peugeot e-208. Šiem pilsētas hečbekiem, kas izmēru ziņā ir ļoti līdzīgi, uzstādītas attiecīgi 54,7 un 50 kWh baterijas, bet nobraucamais attālums ar vienu uzlādes reizi sasniedz 395 un 340 kilometrus. Francūžiem uz pēdām min Volkswagen ID.3 un Hyundai automobiļi.

Nozīmīgs kritērijs, veicot lielus attālumus, ir uzlādes procesa ātrums. Nepārspējami līderi šajā ziņā ir abi Peugeot automobiļi, jo atbalsta ātro uzlādi ar 100 kW jaudu. Otrajā vietā ierindojas Honda, kā ražoto elektroauto gan var lādēt tikai ar 60 kW jaudu. Praktiski tas nozīmē, ka katra lādēšanas pauze Peugeot automobiļiem bus gandrīz divas reizes īsāka nekā Honda elektromobilim.

Elektroautomobiļu efektivitāti mēra kilovatstundās, kas nepieciešamas, lai nobrauktu 100 kilometrus. Būtībā tas ir analogs tradicionālo automobiļu patēriņa rādītājam, tikai starp elektromobiļiem atšķirības nav tik lielas. Piemēram, visjaudīgākais auto – MINI Electric (184 ZS) – uz 100 kilometriem patērēs 16,1 kWh elektroenerģijas, savukārt vismazāk jaudīgais auto, kas šajā salīdzinājumā ir VW e-Up! (83 ZS), patērēs 16,2 kWh. Vienīgie elektromobiļi ar vidējo enerģijas patēriņu zem 16 kWh uz 100 kilometriem* šajā salīdzinājumā ir abi Hyundai modeļi un Peugeot e-208.

Cena kā vissvarīgākais kritērijs

Cena ir vēl viens nozīmīgs elektroautomobiļa raksturlielums, un šajā parametru kategorijā TOP3 ir šāds: Volkswagen e-Up! (23 790 eiro), Peugeot e-208 (29 800 eiro) un Volkswagen ID.3 (30 000 eiro). Ko par samaksāto naudu iegūs pircējs?

Lētākais elektroauto ir trešais no beigām, ja runa ir par nobraucamo attālumu. Volkswsgen ID.3 savukārt ir trešajā vietā, kamēr Peugeot e-208 pat ir otrais. Ja vērtē praktiskumu, tas ir – bagāžnieka ietilpību – neviens no šiem auto nav izcilnieks, jo līderi šajā jomā ir Nissan LEAF un Peugeot e-2008.

Salīdzinot automobiļu vērtēšanas kritērijus, labākajam katrā no kategorijām tika piešķirti trīs punkti, otrajam – divi, bet trešajam viens punkts. Piemēram, tā kā Volkswagen e-Up! ir lētākais, par cenu tas saņēma trīs punktus. Divus punktus saņēma Peugeot e-208, bet Volkswagen ID.3 – vienu punktu. Jaudas ziņā pārāks pār citiem ir MINI, tādēļ tam tika piešķirti trīs punkti, divus punktus saņēma Nissan LEAF, savukārt vienu punktu sadalīja veseli pieci elektroauto, kam uzstādītais elektromotors attīsta 100 kilovatu jeb 136 zirgspēku jaudu.

Summējot visu deviņu kritēriju (paātrinājums, nobraucamais attālums, jauda, griezes moments, cena, uzlādes jauda, baterijas kapacitāte, efektivitāte un bagāžnieka ietilpība) salīdzināšanas rezultātus, visaugstāko novērtējumu ieguva Peugeot e-208. Tas divās kategorijās bija otrais, divās – trešais un pa reizei ar kādu citu auto dalīja pirmo, otro un trešo vietu. Otro pozīciju salīdzinājumā ieguva Nissan LEAF, savukārt trešo un ceturto vietu ar vienādu punktu skaitu savā starpā sadalīja Hyundai Kona un Peugeot e-2008.

Elektromobiļu salīdzinājuma iznākums atspoguļojas arī jūnijā notikušo sacensību Ignitis ON: iepazīsti Lietuvu (Ignitis ON: get to know Lithuania) rezultātos. Sacensībās uzvaras laurus plūca Peugeot e-208, cenas un baterijas ziņā pielīdzināmus elektroauto atstājot sev aiz muguras.

Desmit elektromobiļu salīdzinājuma rezultāti

1. Peugeot e-208: 10,2

2. Nissan LEAF: 9

3.- 4. Hyundai Kona un Peugeot e-2008: 6,2

5.- 6. MINI Electric un Renault Zoe: 6

7. Hyundai Ioniq: 3,2

8. Volkswagen e-Up!: 3

9. Honda e: 2,2

10. Volkswagen ID.3: 2

 
Visi komentāri
 
reku 28.jūlijs 2020 10:22
4 3 Atbildēt

Visa eko zaļā elektroinstalācija un kuzovs sadadalīsies reizinātājos neilgi pēc garantijas kā visiem patreizējiem izstrādājumiem.Tas ir ieplānots rūpnieciski.Vērtība mērāma tikai pēc tolmeta izcenojumiem.

??? 28.jūlijs 2020 11:48
0 0 Atbildēt

Vai tā ir peugeot preses relīze?

650 28.jūlijs 2020 11:56
2 0 Atbildēt

Un kur tad pārējie, micubiši e-rots,dačija e-bola,uaz zae-bal, lada pe-zda ?

ZZZZ 28.jūlijs 2020 11:59
0 0 Atbildēt

BMW i3 kur?

viencexperc 28.jūlijs 2020 13:38
5 3 Atbildēt

Nav ko pat testēt. Starp šiem sūdiem 11.vietā.

viencexperc 28.jūlijs 2020 13:37
6 4 Atbildēt

Kur ir tesla? Neielika tāpēc, lai šie sūdi neapdi*stos. Tādā konkurencē vismaz kaut kur izcīna pirmo vietu.

Tāpat neielika Opel Ampēru, un labākos no ķīniešu elektroauto.

BMW 28.jūlijs 2020 16:13
4 2 Atbildēt

Tesla palika tālu aiz BMW.

Opeli diskvalificēja, jo tam ir iekšdedzes dzinējs!

Ķīnieši Covid karantīnā!

WALA 28.jūlijs 2020 17:36
5 3 Atbildēt

Cenas ziņā Tesla nekonkurē, un tehnologiski jau atpaliek, īpaši ja runa par 800 Voltu bateriju sistēmām, kas Tesla nespīd kā "savas ausis redzēt", tādēl ne - Tesla puslidz godīga salīdzinajuma vinnēt nespētu. Vienigi vari mierinat sevi ar doma ka šis augstakminetais salīdzinājuks ari ir pilnīgs fufels ...

Asaris 29.jūlijs 2020 19:01
1 3 Atbildēt

Tev kāda Tesla kādreiz uz kājas uzbraukusi vai ar savu 3l dīzeli nevarēji kloķi ielikt? Tukši irs katrā rakstā

WALA 29.jūlijs 2020 23:27
2 0 Atbildēt

Ne nav, bet par tukš iršanu - braucu ar dīzeli 1,6 un 2,2, esmu dazu labu auro reizinatājos izjaucis, tā ka labi saskatu kur marketinga tipa kompānijas ka Tesla tukši pļūtī, vai pat principā melo.

viencexperc 29.jūlijs 2020 20:45
2 2 Atbildēt

Tu mazāk skaties propogandas kanālus.

Un vairāk domā ar galvu.

Ja tesla būtu atpalicis sūds, tad:

1) VW grupa negribētu teslu nopirkt. Un nepiedāvātu pirkt, teslu, pēc tam, kad teslai bija finansiālās problēmas un arābu investori atteica.

2) neviena vecā autokompānija ražojot savu elektrojaunumu, nerakstītu - "teslas konkurents".

3) visi ražotāji, kuri nolemj publiski sacensties ar teslu, šmaucas.

Jaguārs savā cīņā izmantoja teslu ar 80kw batereju ( kuru vairs pat neražoja uz to brīdi)

Vw izmantoja samazinātu batereju ( lai svars būtu mazāks, bet lai pietiktu nobraukt doto distanci)

Bet citi pat necenšas "skrieties".

4) pārdošanas apjomi, kuri liecina tikai par vienu.

...

Tad kuru pamuļķi apmānīja, kā vecu veceni?

Protams, ka WALA.

WALA 29.jūlijs 2020 23:17
3 0 Atbildēt

Pirmkārt es neskatos "kautkadus kanalus" , jo man tam nav laika.

Otrkart es skatos uz tiem.cilvēkiem kas jauc Teslas un tur man var pay skaņu neslegt es redzu kur ir sviests, kur ir jas labs, un kur ir "iešūts" tas kas Teslu nakotne ierobežos.

Man pietiek ar pāris bildēm no piedziņas sistēmas.lai es redzetu kas tur ir labs vai slikts. Un tas pierxinaa sitēmas bildes par Tesla un piem. Taycan esmu kārtīgi izpētījis, tas ja jūs tur kaut ko neredzat - ta nav mana problēma. Tāpat ka tas ka jūs ticat kaut kam citam, kur visticamak jums kāds kaut ko ir izstāstijis, vai pat iestāstijis ...

Ja man ur neglaimojošs viedoklis par Tesla, par Apple utml. tas protams nenozīme to ka tajos pilnīgi viss ir slikti ... un tas ari ir iemesls kādēļ tos pērk, bet nu būtu jedzigi tomer mazliet uedziļinaties talak par marketinga bullshitu, ja reiz gribat diskutet

viencexperc 29.jūlijs 2020 23:42
0 2 Atbildēt

Tu raksti par teorētiskām shēmām, bet cilvēki pērk pašu auto.

Tu aizver šo rakstu, atver rakstu par poršes taikanu, vai paskaties pārdošanas datus elektrojaguāram.

Tu gribi teikt, ka tesla kopš 2008 gada sataisīja tādu brendu kurš pārspēj porše vai jaguāru arsimtgadīgām vēsturēm, lielo autosporta vēsturi? Ja jau cilvēki pērk teslu tikai brenda dēļ?

Ja tā, tad jākritizē tos atpalikušos - porši un jaguāru. Un nesaprotu cik jābūt zombētam, lai to nesaprastu.

Man nepatīk komunists Masks ar savām ekofašistu idejām, bet man pietiek prāta atzīt, ka ev jomā atpalikušas ir CITAS autokompānijas.

s 30.jūlijs 2020 8:35
1 0 Atbildēt

Un Tu neraksti par teorētiskām shēmām?

Tu pat sava šrota bildi šeit nevari ievietot, tik pļūtī par saviem amerikāņu plastmasas klučiem, un ka visiem jābrauc ar f150, jo redz tas ir pārdotākais auto.

Reāli, tu neesi braucis ne ar to f150, ne bmw ne citiem auto (nu varbūt tikai ar savu pudelesbrālu nojātajiem lūžņiem), bet runā tā itkā saprastu kas kuram nepieciešams. Tāpat tehniskajā ziņā, labākajā gadījumā esi spējīgs nomainīt automašīnai cauro riepu, un tas viss ko tu zini par automašīnām.

viencexperc 30.jūlijs 2020 0:01
1 2 Atbildēt

Galvenā veco kompāniju atpalicība ir saistīta ar pašām baterejām.

Tesla savas baterejas ražo pati, savā gigafabrikā, kura vēl nestrādā pat ar pusi no savas jaudas. Kā arī sadarbojas ar korejiešiem.

Bet visas Eiropas autokompānijas pašas baterejas NERAŽO. Tās pērk jau gatavas no Ķīnas vai korejiešiem. Un tā kā Ķīnā kontrolē li-on batereju tirgu un viņu ambīcijas ir pārņemt to par 80%, akumulatoru tirgu kontrolē Ķīna.

Un tas nav tā, kā ar detaļām, kad Eiropas autokompānijas ražo savus auto vai detaļas trešajās valstīs, bet SAVĀS autokompānijās. Te tiek pirkta jau citu firmu produkcija. Turklāt, no konkrētām 2 valstīm, kuras tirgu (cenas) arī kontrolē.

Un vēl kāds sīkums.

Tesla taisa gigafabriku Ķīnā, un tā būs PIRMĀ un pašlaik VIENĪGĀ autokompānija Ķīnā, kur 50% nepiederēs ķīniešiem.

Un sāk būvēt gigafabriku VĀCIJĀ.

Tāda tā ir, "atpalikusī" kompānija.

WALA 30.jūlijs 2020 4:13
2 0 Atbildēt

Nē fakts šoreiz ir taja, ka Tesla baterija ir uz šo brīdi jau peoblēma kas Teslu ierobežo, ta ka atpalicība šajā elementa ur Teslas pusē. Šis joks mainās ļoti strauji, un burtiski 2 gadu laika vāvieši.ir izdarījuši labāk nekā Tesla un nav svarīgi kurš kuram ražo baterijas. Teslas baterijas potenciāli var būt lētākas, taču nupat tas ir vienīgais to pluss, jo arī dzesēšana nepieļauj to ātrāku uzlādi utt.

WALA 30.jūlijs 2020 4:31
2 0 Atbildēt

Precizēsu, 2018 gadā Tesla tika pētīta izjaucot pa vīlēm un bija raksts par to cik izcili veidota ir baterija un tās vadības sistēma, bet no tā brīža daudz kas ir jau mainījies, tik Tesla nav šobrīd spējīga lekt tam līdz ...

viencexperc 30.jūlijs 2020 9:03
0 1 Atbildēt

Divi gadi ( kopš 2018) nav nemaz tik daudz. Viena auto paaudze, tiem pašiem vāciešiem ilgst 5 - 10 gadi. Iepriekšējais golfs tika ražots 7 gadus bez izmaiņām. Bet te, gribi lai ik pēc 2 gadiem tiktu ieviestas jaunas inovācijas. Paskaties ne tikai vācu, bet tās pašas teslas informācijas avotus. Tur stāsta un raksta par to, ko viņi rada, pie kā strādā. Un batereju kapacitāte arī visu laiku tiek palielināta. Tāpēc nesaprotu, kur tu smelies tik vienpusēju informāciju.

Bet vācieši vēl līdz šim neko jēdzīgu elektrisku nav uzbūvējuši.

Kanibaals 28.jūlijs 2020 19:27
3 3 Atbildēt

Pilnīgi bezjēdzīgs salīdzinājums. Viss kas ir jāsalīdzina ir bateriju ietilpība pret cenu un reāli nobraucamo attālumu. Tā ātrā uzlāde tāpat nav ikdienā nepieciešama.

ZZZZ 29.jūlijs 2020 11:54
2 1 Atbildēt

Sliecos piekrist, jo nobraucamais attalums ir viens no svarīgākajiem faktoriem, tad cena, uzlādes ātrums, ietilpība utt. Nakts laikā mājās vai darbā, ciemojoties kur ir parastā rozete nav nozīmes tai uzlādes jaudai, vismaz pagaidām. Zinu piccas kafe īpašnieku kur piedāvā piegādi. Viņam vispār kaut kāds 2vietīgs plastmasas no name auto ar skābes bateriju, un pietiek pat tas nekāds range. Jo kā atpakaļ, tā pie štepseļa. Tik izdevumi praktiski 0

aizejošais 29.jūlijs 2020 12:35
2 2 Atbildēt

pēc tāda principa mērot iekšdedzes motoru auto vislabākie būtu ar vislielāko bāku!

viencexperc 29.jūlijs 2020 21:07
2 1 Atbildēt

Iekšdedzes dzinēju auto mīl salīdzināt pēc ekonomijas. Un akumulatoru ietilpība arī ir ekonomija.

Jo jebkurš fiziķis, zinātnieks, kuršdarbojas ar elektrību, pateiks, ka jebkuru batereju lādēt līdz 100 % ir nelietderīgi. Vislabāk turēt līdz procentiem 80. tā uzlādējas ļoti ātri, mazāk tērējas elektrība, jo līdz apmēram 75% batereja uzlādējas visātrāk, un ilgāk kalpo pati batereja. Bet ja auto nobraucamais attālums ar 100% ir 300 kilometri, tad cik būs pie 75%, un cik būs ziemā, kad vēl būs mīnus 20%...

Un DUS ir uz katra stūra, nepieciešamības gadījumā var pat paņemt kannu līdzi, bet elektrību gan nē. Tāpēc elektroauto tas ir GALVENAIS raksturlielums. Sevišķi tāpēc, ka jaudas ziņā viņi ieliek līdzīgiem iekšdedzes dzinēju auto.

WALA 29.jūlijs 2020 23:23
0 0 Atbildēt

es nezinu kapēc EV vel nav paradijušās "power bankas" - EV piekabes - iznoma tādu tur kur vajag pievarēt lielaku attālumu, sanem ar pilnu uzladi, un atdod kad tipa tukšas

viencexperc 29.jūlijs 2020 23:34
0 1 Atbildēt

Ķīnā aktīvi strādā ( arī "atpalikusī" tesla) pie nomaināmajām baterejām. Piebrauci, dažu minūšu laikā nomaini un brauc tālāk, kamēr lādējas. Ķīnā autobusi tādi jau braukā. Un teslai ir video, kur batereja tiek mainīta ātrāk, kā auto uzpildās ar benzīnu. Tikai priekš tā vajag sociālismu. Laikam sabiedrība nav vēl gatava, jo baterejas jau ir puse auto cenas.

...

Ja baterejas sver vairāk kā pusi no auto svara, tad cik liela būs pauverbanka? Pusotru tonnu smaga piekabe? Un cik tā patērēs?

WALA 30.jūlijs 2020 4:23
1 0 Atbildēt

Jā un cik vecs ir šis video ar bateriju maiņu ? Negribi padomāt kāpēc ši vismaz 10 gadu vecā ideja nav dzīvotspējīga ? Sabiedrība nekad nebūs gatava tam ka pavisam jaunas baterijas vieta tev trāpīsies veca, tāpat šāda servisa izmaksas utml. Jo kopā ar šādu bateriju maiņas servisu Tesla faktiski jau iekāpj cenu kategorijā kur sākas normāls Poršs, diezin vai to kads īsti grib apmaksāt ...

Un tehnoloģiski man šķiet ka bija ari problēma ka savienojuma vieta baterijai pie 100 mērāmām maiņas reizēm kļuva par vājo vietu, un auto vēsi varēja nosvilt. par Ķīniešu bateriju maiņu man liekas arī redzēju - tur arī bija daudz būtisku problēmu un neērtību.

WALA 30.jūlijs 2020 4:28
0 0 Atbildēt

Hmm man šķiet ka bateriju pakas nekad nav bujušas lielāka svarā kā ,1/3 no auto. Vienai konkrētai Teslai bija zem 500 kg, tik neatceros kurai ...

viencexperc 30.jūlijs 2020 8:49
0 1 Atbildēt

Jā. No 500 līdz 640 kg.

Manas domas par auto svaru ietekmēja fakts, ka teslas model s pašmasa ir ap 2 tonnām. Tāpēc padomāju, ka lielu daļu no svara aizņem baterejas, bet motors pēc svara teorētiski varētu būt tāds pats, bet kārbas un daudzu mezglu nav.

Antons 30.jūlijs 2020 12:56
1 0 Atbildēt

No ko tu runā par automašīnu uzbūvi, ja no tā neko nesajēdz?

Kā nav kārbas? No smagākajām lietām izmaiņas ir tikai tādas, ka nav degvielas bākas un tramsmisija ir "citādāka", nevis tādas nav!

Tagad es nebrīnos, ka aizstāvi us auto, tev pat nav sajēgas, kā tajos auto durvju apšivka ir piestiprināta utt.

WALA 30.jūlijs 2020 10:39
0 0 Atbildēt

Atkal kļūdaini - Teslai IR pārnesumkarba ar vienu vienīgu pārnesumu ! Taja stāvs viens mega liels un masīvs zobrats (salidzinams ar kravas vilcēju mehanismu) , kas veic speka parvadi no elektromotora uz riteņiem ! Nav tur taja Tesla tik daudz to atšķirību no klasiska ieksdedzes aparata, ka marketologi mēģina visiem iebarot !!!

Kanibaals 31.jūlijs 2020 8:25
0 0 Atbildēt

Tas ir reduktors, pat atpakaļgaita nav vajadzīga.

WALA 31.jūlijs 2020 20:19
0 0 Atbildēt

Sauc kā gribi, tapat zobratu pāris, pie kam ne gluži ar tādu pat noviryojuku ka klasisks reduktors

Kanibaals 31.jūlijs 2020 8:23
0 0 Atbildēt

Salīdzinājums ar benzīna auto ir nevietā. Ar elektroauto NEVAR šobrīd braukt kā ar benzīna līdz ar to iespēja pa ceļam ātri to uzlādēt nav izšķiroša. Tur ir pilnīgi cita domāšana, viss ko vajag ir lai ir kur pa nakti to lādēt un viss. Nu neaizstāj elektroauto benzīna auto, ja braukšanas maršruts pārsvarā ir no viena DUS līdz nākošajam.

Principā ir divas galejības ņemt ar vislielāko ietilpību vai ņemt ar mazu ietilpību, bet ļoti ātru uzlādi un dzīvoties pa ātrajām uzlādēm ar lielu risku palikt kaut kur, jo uzlāde tai dienā nestrādā.

Šis ja nepamanījāt ir slēpts Pežõ reklāmraksts izceļot tikai vienu ne pārāk būtisku parametru.

Conqueror 29.jūlijs 2020 12:38
1 0 Atbildēt

interesanti

vēlāk jau būs daudz vairāk un plašāka izvēle - elektro bmw un merši drīz būs ne pa jokam plašā klāstā

WALA 29.jūlijs 2020 15:46
0 0 Atbildēt

Nu par BMW es ceru ka paliks ari i3 un i8 stila hibrīdi, jo pliks EV manuprāt tomēr sūkā.

GB12 30.jūlijs 2020 13:48
0 0 Atbildēt

par i8 jau ir paziņots, ka no trases ņem nost.

WALA 30.jūlijs 2020 14:00
0 0 Atbildēt

Ja dzirdeju, tapecjau twicu ja šāda tipa hibridi, ar cerību ka vismaz kads paturpinās to joku ...

TDIOTS 29.jūlijs 2020 22:32
1 0 Atbildēt

Visi tādi specialisti , ar viedokli .

Man , kā nespeciālistam , bija iespējas palietot carrera 4s un iType , Poršš iesūkāja akselerācijā , bet jagg vairāk par 206km/h nelidoja

Jag iesūkāja wrumm wrumm rēcienā , jo tur nav kam ierēkt

Un tādā garā var turpināt līdz bezgalībai .

Ja man būtu 100k naudas , pirktu Model X .

No 'ŗeālā ,man pieņemamā ''cenu līmeņa jaunam EV,izvēlētos KONA .

P.S. esmu izmeģinājis visus LV jaunpērkamos EV .

1/2 gadu lietojis EV darba ikdienā .

Tas nu tāds , nespeciālista , viedoklis .

GB12 30.jūlijs 2020 13:47
0 0 Atbildēt

A kur iTaips palika? Pārdevi jau?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti