Maksimāls braukšanas prieks ar minimālu degvielas patēriņu: ar šādu apņemšanos Volkswagen sāk jauno 2009. autorūpniecības gadu, Ziemeļamerikas starptautiskajā autoizstādē prezentējot rodstera konceptauto BlueSport.
„BlueSport ir kompakts un aizraujošs auto ar nepārprotamu Volkswagen raksturu. Ar spēcīgo 180 ZS dīzeļdzinēju Clean Diesel tas piedāvā pilnīgu dinamiku, kas apvienota ar Volkswagen raksturīgo efektivitātes filozofiju,” Detroitā apstiprināja Volkswagen koncerna valdes priekšsēdētājs Profesors Martins Vinterkorns.
Konceptauto BlueSport tiek demonstrēts autoizstādē Detroitā ar Flex Silver krāsas virsbūvi un oranža auduma paceļamo jumtu. „Šo automobili par īpašu sporta auto padara nepārspējamu tehnoloģiju un pazīstamā Volkswagen dizaina apvienojums. Tā stils ir skaidrs un ietver tikai vissvarīgāko; pašam auto ir slaida un lineāra uzbūve,” skaidro Volkswagen galvenais dizaineris Valters da Silva. Interjers ietver izsmalcinātas detaļas un valdzina ar augsta līmeņa tehnoloģijām. Skatienu piesaista arī ērti lietojamais skārienjutīgais ekrāns. Vieglie, ar ādu pārklātie sēdekļi, kam ir viengabala atzveltnes, lieliski iekļaujas interjerā.

Aiz 3,99 metrus garā konceptauto BlueSport diviem sporta sēdekļiem atrodas spēcīgs 180 ZS jaudas Clean Diesel dzinējs (TDI) ar Common Rail iesmidzināšanas sistēmu un NOx savācējkatalizatoru, kas nodrošina dinamisku veiktspēju. 6-pārnesumu DSG dubulta sajūga transmisija – pasaulē ekonomiskākā un ātrākā transmisijas sistēma – novada jaudu uz aizmugurējiem riteņiem. Šis sporta auto uzņem ātrumu līdz 100 km/h nieka 6,6 sekundēs; tā maksimālais ātrums ir 226 km/h. Automātiskā ‘start-stop’ un bremžu enerģijas reģenerācijas sistēmas, kas ir daļa no tā sauktā Eko režīma, ir tās tehnoloģijas, kas pozitīvi ietekmē degvielas patēriņu – tas ir tikai 4,3 l/100 km – kā arī samazina izmešu daudzumu. Kopā šīs tehnoloģijas ļauj konceptautomobilim BlueSport pilsētas apstākļos ekonomēt vēl papildu 0,2 litrus uz 100 km.
Kā šitais " ‘start-stop’"ietekmēs startu???