Noderīgi: 220V rozete vienmēr līdzi mašīnā 32

23.jūlijs 2009 0:00

Mēs arvien vairāk laika pavadām automašīnās, gan braucot uz darbu, gan dodoties īsos izbraucienos pie dabas, gan garākos ceļojumos ārvalstīs, bieži vien līdzi ņemot dažādas iekārtas, bez kurām mūsdienās dzīve nav iedomājama – tādas kā mobilie telefoni, digitālās kameras, MP3 atskaņotāji, portatīvie datori u.c.

Tā kā tām ir nepieciešama regulāra uzlādēšana, bet mēs mēdzam aizmirst to izdarīt, bieži vien nākas saskarties ar situāciju, kad tās izlādējas un mēs paliekam bez ierastajām lietām.

Strāvas pārveidotājs jeb invertors ir ierīce, kas pārveido mašīnas cigarešu „piepīpētāja” rozeti par 220V rozeti kā mājās vai birojā, ļaujot uzlādēt elektroierīces atrodoties automašīnā. Portatīvā datora uzlādēšanai vai spēļu konsoles pieslēgšanai pietiek ar nelielas jaudas strāvas pārveidotāju, bet nopietnākām iekārtām, piemēram, elektroinstrumentiem, vai lielas noslodzes iekārtām ir nepieciešami attiecīgas jaudas invertori.



Pateicoties strāvas pārveidotājam gandrīz jebkuru elektrisko ierīci ir iespējams pieslēgt mašīnā, izmantojot mājās lietojamo lādētāju, un nav nepieciešams pirkt atsevišķu auto lādētāju katrai ierīcei. Invertoru funkcijas ietver arī vairākus būtiskus drošības apsvērumus, piemēram, nepieļauj akumulatora izlādēšanos vai strāvas pārveidotāja pārkaršanu. Turklāt invertori ir „muļķu” droši, neļaujot darbināt iekārtas, kuru jauda neatbilst attiecīgā strāvas pārveidotāja jaudai, izslēdzot iespēju sabojāt pieslēgto iekārtu vai automašīnas elektroniku.



Līderis strāvas pārveidotāju izstrādē un ražošanā Eiropā ir Lielbritānijas uzņēmums Ring Automotive, kura ražotie strāvas pārveidotāji ir ieguvuši milzu patērētāju atzinību, kā arī tos atzinīgi ir novērtējuši dažādi nozares profesionāļi. Auto Express žurnāls Lielbritānijā šī gada sākumā strāvas pārveidotāju Ring Can Inverter ir novērtējis ar apbalvojumu „Labākais pirkums 2009” (Best Buy 2009), bet Mini Inverter ieguva balvu „Ieteikums 2009” (Recomended 2009).

Ring Automotive Latvijā pārstāv auto rezerves daļu vairumtirdzniecības uzņēmums Auto Apgāde, kas nodrošina strāvas pārveidotāju un citu Ring Automotive ražoto produktu piegādi visā Latvijā. Plašāka informācija par produktiem pieejama www.neto-shop.com

 
Visi komentāri
 
269857. viesis 6.jūlijs 2009 12:50
0 0 Atbildēt

Tukšs reklāmas raksts. Par laimi par muļķudrošību ir parūpējušies mašīnu ražotāji, piepīpētajiem uzliekot drošinātājus, savādāk normālas jaudas "muļķudrošais invertors" diezgan mierīgi nokurinātu kādus vadus. Arī interesanti, kā sastāv ar elektrosistēmas noslodzes muļķudrošību, ģeņģeri nemaz tik ļoti jaudīgi nav :)

269858. viesis 6.jūlijs 2009 12:58
0 0 Atbildēt

220 mašīnā lietoju jau daudzus gadus - nekas nekur nekurinās un tas ir ērti.

269859. viesis 6.jūlijs 2009 13:01
0 0 Atbildēt

Un ko tik "jaudīgu" tu taisies tajā 220V spraust, ka par ģeneratoru un vadiem uztraucies?

269860. viesis 6.jūlijs 2009 13:17
0 0 Atbildēt

msh - muļķudrošība attiecas nevis uz automašīnas vadu aizsardzību, bet gan patērējošās elektroierīces aizsardzību pret nepietiekamu spriegumu/jaudu. Piemēram - lai nenokurinātu kādu elektromotoru. Bet par ģeneratora jaudu - jāskatās vien būs uz akumulatora izlādes lampiņu - un tur gan nekāda aparāta muļķudrošība nepalīdzēs. Jau mazais 1,5kW var būt krietni par daudz kādam mazmašīnītes ģeneratoram.

Bet vispār izskatās, ka to mazāko "glāzīti" vajadzēs iegādāties. Agrāk, kad meklēju šādu ierīci, cenas bija krietnu nedraudzīgākas. Bet iespēja mašīnā izmantot laptopu šad tad noderētu.

269861. viesis 6.jūlijs 2009 13:19
0 0 Atbildēt

Bl.... 0,15kW. Komats ne tur ierakstījās.

269863. viesis 6.jūlijs 2009 14:22
0 0 Atbildēt

sābistiem ir kategoriski aizliegts nopirkt mašīnas lādētāju laptopam :D:D:D

269864. viesis 6.jūlijs 2009 14:28
0 0 Atbildēt

parasti mašīnam no ģeneratora ir "lielais" drošinātājs, apmēram 70A, nominālais spriegums 12volti, reāli vairāk

tālāk izmantojot skolā iegūtās zinības sarēķinam, ka mašīnas elektrosistēmai varētu piespraust apmēram kilovatu....

bet parasti piepīpētājam ir 15A drošinātājs nu moš' 20 kādam, tas nozīmē, ka vairāk par 300vatiem piepīpētājs pavilkt nespēj....

tātād nav jēgas pirkt tādu kastīti, kurai virsū rakstīts 1000w :D:D:D

Redaktors 6.jūlijs 2009 14:33
1 0 Atbildēt

Tām kastītēm, kurām "virsū rakstīts 1000W", komplektā ir vadi, lai pieslēgtos pa taisno pie akumulatora.

269867. viesis 6.jūlijs 2009 14:49
0 0 Atbildēt

aha Redaktor, bet no tā jau akumlators vai ģenerators vairāk jaudas nedos ārā. Zinu ka manam koytam defaultai ģenerators dod ārā 70A, uz GT4 Celicas dod ārā 80 vai 90A, tiko kā pierubīsis kaut ko uz 1kW, tā dzīvosi "tumsā". Cik zinu tad visiem elektrības ražosanas un glabāšnas devaisiem optimāli ir izmantot ap 70% no maksimalās jaudas, citā ksākas visādas šaizes.

269868. viesis 6.jūlijs 2009 15:00
0 0 Atbildēt

Pirmais - tas tādēļ, lai tev neskaustu, jo sābam ir 130A?

269870. viesis 6.jūlijs 2009 15:18
0 0 Atbildēt

WALA [?] 06.07.2009 14:49

akumulators (atkarībā no modeļa) brīvi dod ārā dažus simtus ampēru.... to gudrā vārdā dēvē par starta strāvu....

pieslēdzot viena kilovata kastīti praktiski tiek paņemts viss parastā mašīnas ģeneratora saražotais špannungs (tas gan vēl ir atkarīgs no tā cik ātri tas verķis griežas)

neba jau nu no labas dzīves mašīnās ar sakarīgu audiosistēmu liek vairākus ģeneratorus un speciālas sistēmas sprieguma turēšanai.

pie noslāpēta dzinēja vidusmēra akumulators 1000w kastīti spēs pavilkt minūtes 10 un izrubīsies (muļķudrošs takš jamais ir)

teorētiski pēc stundas jauns akumulators būtu pilnībā tukšs

p.n.

protams runa ir tikai par to, gadījumu, ka tai kastei tas gludeklis ir arī reāli piesprausts ;)

269871. viesis 6.jūlijs 2009 15:23
0 0 Atbildēt

Kaksis [?] 06.07.2009 15:07

Manējam ir ģenerators uz 100 kW.

ķegumam viens ģenerators ir 56mw

269872. viesis 6.jūlijs 2009 15:24
0 0 Atbildēt

Tā jau noteikti labs, tikai ne visam der. Kā jau visiem citiem līdzīgiem aparātiem, arī šitam specifikācijā pie waveform ir rakstīts Modified Sine Wave! Tas nozīmē, ka 220V nav sinusoidāla maiņstrāva, kā sienas rozetē, bet taisnstūrveida signāli! Līdz ar to ne visi laptopu barokļi to spēj saprast. Konkrēti visi Acer pieslēgti pie šāda lādētāja var tikai lādēties, bet strādāt ar kompi nav iespējams, taču antikvārs HP gan lādējās, gan arī darbojās... Slēgt fotoaparātu pie šādas glāzes var tikai vienreiz...tā var būt arī pēdējā. Ja nu tikai bateriju lādēšanai!

269874. viesis 6.jūlijs 2009 15:40
0 0 Atbildēt

vai tad acers ir laptops????

un ja ražotājs apgalvo, ka tomēr ir, vai tad viņam nevar saražot barokli mašīnai?

p.n.

devaisam nav ne vainas.... devaisa reklāmai arī ;)

tikai jāapzinās kādiem mērķiem jamo lietos

269876. viesis 6.jūlijs 2009 16:10
0 0 Atbildēt

269872. viesis 06.07.2009 15:24

Jautājums.

Kā var būt, ka laptops var lādēties, bet viņu nevar ieslēgt lai strādātu ar viņu?

var lūdzu paskaidrot, citādi točna nesaprotu kāpēc dators nestrādās, bet tikai lādēsies.

269879. viesis 6.jūlijs 2009 17:11
0 0 Atbildēt

Pirmais - Acer šobrīd ir vieni no kvalitatīvākajiem laptopiem, lai vai cik tas dīvaini neliktos. Uzticamības ziņā priekšā varētu būt vienīgi Toshiba un Dell, kas ražo gana specifiskus aparātus, kas standartlietotājam visticamāk varētu nelikties interesanti.

269880. viesis 6.jūlijs 2009 17:59
0 0 Atbildēt

Sēņotāj, tas joks ar spuldzīti ir spēkā tikai mašīnām, kurām spuldzīte spīd pie noteiktiem borta spriegumiem :) Piemēram tur, kur ir klasiskā boša sistēma - visos vecajos audī un noteikti vēl bariņā eiropas mašīnu, tur spuldzītei spidometrs dod borta spriegumu, ja ierosmē ir mazāks, tad uz starpību spīd, bet tas arī viss, ja ģeņģeris darbojas, bet borta spriegums nokrītas zem 12v, spuldzīte nespīd :)

Pirmais, tu gribēji teikt nevis "sakarīgu audiosistēmu" bet "audiosistēmu priekš kurliem cilvēkiem" :D

269881. viesis 6.jūlijs 2009 22:43
0 0 Atbildēt

mums ljoooti interesee kaksha skuveklis - tad jau jamam aug pirmie baardas sari :)

269882. viesis 7.jūlijs 2009 0:43
0 0 Atbildēt

Seene [?] 06.07.2009 17:11

stāsta, ka Gauja arī esot laptops :D

labvēlīgais tips pat dziesmu ir sadziedājis :D

269883. viesis 7.jūlijs 2009 8:50
0 0 Atbildēt

Pirmais - nevajag pirkstu ar pirmo salīdzināt. Pasaki jau tad nu, kas tad tavuprāt IR laptops, ja ražotājs, kas, atšķirībā no pārējiem, spēj piedāvāt labu dizainu, komplektāciju un cenu apvienojumā ar izturību tev neliekas pieņemams.

269885. viesis 7.jūlijs 2009 11:57
0 0 Atbildēt

To VWBraucejs

Tas ir ta ka baterija lādējās, bet ieslēgt nevar. Pats pirmo reizi brīnijos un jau padomāju, ka laptops nobeidzies! Vajadzēja tikai izraut barokli un viss sāka darboties, i baterija uzlādējās.

Tas ir tā, ka izslēgtam tajā baterijā lej elektrību ar spaini un viņš neko nesaprot, bet kad mēģina ieslēgt, tad viņš saka "nekā", jo barošanas spriegums ir ne tāds kā gribās... ar spaini taču lej... :)))

Paprasi kādam elektroniķim ko nozīmē "modified sine wave" un kapēc kaut kas ar tādu spriegumu var nedarboties.

269888. viesis 7.jūlijs 2009 12:46
0 0 Atbildēt

>Acer šobrīd ir vieni no kvalitatīvākajiem laptopiem

Maz gan tad tev tās kvalitātes vajag...

269889. viesis 7.jūlijs 2009 13:01
0 0 Atbildēt

269888. viesi - un kas tavuprāt ir kvalitatīvāks?

269891. viesis 7.jūlijs 2009 14:43
0 0 Atbildēt

IBM"lenovo" vai Dell acers ir neizturīgs un hardwers iekša gaļimijs. HP vuspār mēslus ražo kopš paviljonu eras.

Nesalaužami r vecie IBM Sakot no T21 beidzot ar T41

269892. viesis 7.jūlijs 2009 14:49
0 0 Atbildēt

A,ko tu gribilenova tacu razo Leningradaa,taapeec arii taads nosaukums...

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHX200/1.0

269895. viesis 7.jūlijs 2009 17:29
0 0 Atbildēt

UBJU - no visa plašā apjoma, kas ir ar mani sasitītajā apgrozībā, pa servisiem nedzīvojas vienīgi DELL, Toshiba un Acer. DELL un Toshiba, kā jau teicu ir visai specifiski komplektācijas ziņā - ja der, tad laba izvēle. Lenovo (kam sen jau vairs nav nekāda sakara ar IBM) stāv blakus plauktā kaudzītē - garantijas laikā ~75% (T sērijai) ir 1-2 reizes manītas baterijas. Pēc garantijas lētāk sanāk jaunu nopirkt. FuSi, HP (īpaši Pavilion) - liela iespēja agrāk vai vēlāk mainīt videokarti vai mātes plati - ja paveicas, tad garantijas laikā.

Par "hardwers gaļimijs" atļaujiet pasmaidīt. Pat Mac ir uzbūvēts no tiem pašiem dzelžiem, kur nu vēl PC kloni. Jā - Acer, atšķirībā no DELL un Toshiba spēlējas visās smilškastēs un piedāvā arī pavisam lētās konfigurācijas, kas, iespējams, sabojā imidžu, bet ļauj konkurēt ar Asus un Gauju.

Vēl jau ir tāds jauks produkts kā VAIO - dārgs, relatīvi kvalitatīvs un... gandrīz bez servisa iespējām Latvijā. Ja kas noplīsīs - garantijas remonts par velti, tikai jāapmaksā sūtīšana un jāgaida vairākas nedēļas (vai mēneši).

Un visbeidzot, protams Apple. Kvalitāte neapšaubāma, ja vien apmierina dzīve ar MacOS un nedaudz augstāka cena.

269898. viesis 8.jūlijs 2009 1:22
0 0 Atbildēt

A kur ir proba mūsdienu makbūkiem uzlikt to vīrusu perēkli windblouz? Tak x86.

269899. viesis 8.jūlijs 2009 8:46
0 0 Atbildēt

msh - tā ir perversija, kas rada virkni problēmu. ne tā, ka neatrisināmu, bet tomēr traucējošu. Kaut vai sākot ar to, ka tam aparātam ir Mac klaviere, kurai pietrūkst dažu taustiņu, kas Windows vidē tiek lietoti.

Par vīrusu perēkli runājot - tas tik tāds stereotips. Darbā 9 gadu laikā salīdzinājumā ar kolēģi, kas strādā uz Mac un arī pats pieskata savu datoru un rokas dziļāk par vidusmēra lietotāju es vīrusus uz sava Win esmu dabūjis mazāk! Un, kad reiz piedāvāju Capital atbildēt par saviem vārdiem izliktajā reklāmas plakātā un tik vien kā atļaut iespraust savu flashiņu "vīrusdrošajā" Mac, nez kādēļ saņēmu atteikumu :D

269906. viesis 8.jūlijs 2009 14:29
0 0 Atbildēt

Tas tāpēc ka tev ir AV, bet viņam nav. AV paliek arvien rijīgāki un rijīgāki, bet maikrosofts tūkstošiem caurumu lāpīt nemaz netaisās, tā vietā būšot brauzeris, kas griezīšoties uz virtuālas os un paša maikrosofta antivīruss. Nerunājot par arvien rijīgākiem windbloziem.

269907. viesis 8.jūlijs 2009 14:35
0 0 Atbildēt

AV ir abiem... Un man nebūt katru dienu AV nemet ārā brīdinājumus par noķertiem vīrusiem.

269912. viesis 8.jūlijs 2009 16:12
0 0 Atbildēt

Dellam baigi labi tur baterija. bija man Latitude, tagad ir Vostro. ja nogriež visu, tad ij 6 stundas izvelk. normāli darbojoties - 3,5 stundas mierīgi.

Latitudem gan klaviatūra neizturēja pat 1,5 gadus, nācās likt zem taustiņiem virs tiem gumijas pipsīšiem papīra bumbiņas, lai burtus varētu nospiest :D netur normālu rakstīšanas slodzi, kādas vidēji 7 lapas dienā. citādi nekādu sūdzību. tad es viņu aplaistīju, it kā izglābu , gāja. tad muļķīgā veidā sanāca uzkarsēt, nodega mātesplate.

Vostro ir jau gadu, nekādu problēmu. Latitude gan bija nedaudz cienīgāka paskata it kā.

270037. viesis 23.jūlijs 2009 21:29
0 0 Atbildēt

Visu sho var Lēti nopirkt PALETO.LV veikalā

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga avārija tunelī (+ VIDEO) 1

Tunelī, uz Adleras-Soču autoceļa saskrienas divi kravas un trīs vieglie automobiļi. Tiek ziņots, ka avārijas rezultātā cietuši seši cilvēki. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektriskos Cadillac izpērk 19 minūtēs 8

Pirmos 1500 pilnībā elektriskā krosovera Lyriq eksemplārus klienti izpirkuši 19 minūšu laikā, ziņo Cadillac savā Twitter kontā. Lasīt vairāk

 

Brūk vecie tilti, atbildību neviens neuzņemas (+ VIDEO) 5

Pār tiltu, kas zaudējis nestspēju un nav drošs, braukt nedrīkstētu, bet uzņēmēji, tostarp kokrūpnieki ar smagām kravām, tomēr brauc, jo neesot citas izejas. Lasīt vairāk

 

"Bolt" samazinājis skrejriteņu ātrumu visos Rīgas parkos 5

Transporta platforma "Bolt" no pirmdienas ierobežojusi maksimālo elektrisko skrejriteņu ātrumu no 25 kilometriem stundā līdz 15 kilometriem stundā visos Rīgas parkos, dārzos un skvēros, aģentūrai LETA pavēstīja "Bolt" pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti