Ņujorkas starptautiskajā autoizstādē Manhetenā Volkswagen BlueMotion modeļi tika nominēti par 2010. gada Zaļajiem pasaules auto.
59 locekļu žūrija novērtēja BlueMotion produktu zīmolu (kas pieejams modeļiem Polo, Golf un Passat) augstāk par pārējiem diviem 2010. gada Zaļā pasaules auto balvas izcīņas finālistiem – Honda Insight un Toyota Prius.
„BlueMotion ir viens no veiksmīgākajiem efektivitātes zīmoliem pasaulē, tas simbolizē Volkswagen plašās zināšanas efektīvu un ekonomisku piedziņas daļu būvniecībā,” sajūsmā par žūrijas vērtējumu teica Prof. Dr. Martins Vinterkorns (Prof. Dr. Martin Winterkorn), Volkswagen AG valdes priekšsēdētājs.
Balvu ceturtdienas rītā Ņujorkas starptautiskajā autoizstādē saņēma Valters de Silva (Walter de Silva), Volkswagen Group Dizaina nodaļas vadītājs. Zaļā pasaules gada auto balva kā viens no Pasaules gada auto apbalvojumiem ir kļuvis par prestižāko, uzticamāko un nozīmīgāko šāda veida programmu pasaulē.
Dažu ‘zaļo’ tehnoloģiju sarežģītības dēļ Pasaules automobiļu koordinācijas komiteja norīkoja trīs zaļo tehnoloģiju speciālistus, lai tie kārtīgi izskata visu dokumentāciju un specifikācijas, kas attiecas uz katru kandidātu, un izveido finālistu sarakstu, ko otrajā, februārī notikušajā balsošanas kārtā izvērtēja žūrija. Katra žūrijas locekļa ikdienas profesionālā darba pienākumos ietilpst regulāra braukšana ar jaunajiem transportlīdzekļiem un to novērtēšana. Tādējādi, pārbaudot sava reģiona tirgus modeļus, viņi kopīgi uzrunā daudzu miljonu cilvēku auditoriju visā pasaulē.