«Peugeot» tirdzniecībā laiž jaudīgo 308 GTi

 
21.maijs 2010 11:06

Peugeot atkal sāk izmantot nosaukumu GTi, laižot klajā sportisko un videi draudzīgo 308 GTi ar 200 zirgspēkiem, kas ir pieejams tikai 5 durvju versijā un apvieno daudzveidīgas izmantošanas iespējas ar patīkamu braukšanas pieredzi.

308 GTi piemīt savam laikmetam atbilstošs sportiskums, ikdienas braucienos tas ir praktisks un ērts, vienlaikus tas nav pārāk radikāls un piedāvā maksimālu braukšanas baudu. 308 GTi tomēr ir videi draudzīgs, apvienojot jaudu ar zemu degvielas patēriņu (tikai 6,9 l/100 km un CO2 159 g/km).

 

Sportiskumu nodrošina jaunais 1,6 litru THP 200 ZS Euro 5 dzinējs, kas ir pieejams arī modelim Peugeot RCZ. Šis pilnīgi jaunais dzinējs ar THP tehnoloģiju (Twin-Scroll turbo un benzīna tiešā iesmidze) un VTi (mainīgs vārsta atvēršanas laiks un iesmidzināšanas intervāls) ir pieejams ar 6 pārnesumu manuālo pārnesumu kārbu, nodrošinot lieliskus rādītājus. Maksimālo jaudu tas sasniedz jau pie 5500 - 6800 apgriezieniem, maksimālo griezes momentu 275 Nm tas sasniedz diapazonā no 1700 – 4500 apgr./ min, degvielas patēriņa un izplūdes gāzu CO2 saturs ir optimāls. 308 GTi nodrošina paātrinājumu 0-100 km/h 7,7 sekundēs un 80-120 km/h 6,7 sekundēs. Pateicoties Sound System tehnoloģijai, dzinēja skaņa paātrinājuma laikā ir ļoti patīkama, salonā padarot dzirdamus dažādus dzinēja trokšņus atkarībā no paātrinājuma.

 

308 GTi savas īpatnības demonstrē smalki, tādēļ ir izpelnījies atzinīgu klientu-estētu novērtējumu. 308 GTi no parastajiem modeļiem, galvenokārt, atšķiras ar sportiskākiem bamperiem, hromētu dubulto izpūtēju un dažādiem interjera elementiem (alumīnija pedāļi, kāju balsts un pārnesumu sviras rokturis, spīdīgi melns priekšējais panelis…). Papildus tam 308 GTi ir aizmugures spoileris un GTi logo automobiļa sānos un aizmugurē.

 

Peugeot ir izmantojis visu savu pieredzi un prasmes, lai piedāvātu maksimālu braukšanas prieku ar lielisku vadāmību un nemainīgu stabilitāti, vienlaicīgi nodrošinot arī ērtības ikdienas braucieniem. Uz 308 balstiekārtas (MacPherson priekšējā balstiekārta un aizmugures balstiekārta ar mainīgā izmēra šķērssiju) balstītā 308 GTi balstiekārta ir pielāgota atbilstoši šī modeļa īpatnībām. Standarta aprīkojumā ietilpst 18 collu lietie diski ar 225/ 40 izmēra riepām. Virsbūve ir par 10 mm zemāka, tādēļ zemāks ir arī smaguma centrs.

 

308 GTi stūres darbība ir ļoti precīza. Elektrohidrauliskā stūres pastiprinātāja darbība ir saistīta ar braukšanas ātrumu, stūres griešanas ātrumu un stūres pastiprinātāja šķidruma temperatūru. Tas ļauj pastāvīgi regulēt pastiprinājumu un vienkāršo manevrēšanu, braucot ar mazu ātrumu. Standarta aprīkojumā ietilpstošajā ESP ir dinamiskā stabilitātes kontrole (CDS), elektroniskais bremzēšanas spēka sadalītājs (REF) un ārkārtas bremzēšanas pastiprinātājs (AFU). Funkcijas CDS, ASR (pretslīdēšanas sistēma) un AFU var vienlaicīgi izslēgt, lai prasīgākam un pieredzējušākam vadītājam ļautu pilnībā izbaudīt savas automašīnas iespējas.

 

308 GTi klienti var izbaudīt automašīnu, kas ir ekskluzīva un sportiska, taču kurai ir arī visas īpašības, kas nodrošinājušas veiksmi 5 durvju 308 hečbekam:

 

- ērts salons, pateicoties pusaugstai konstrukcijai, kas nodrošina gaismu, labu redzamību (pavisam 4,86 m2 stikla virsmas) un praktiskumu; tāpat jāpiemin arī pludlīnijas un elegantais instrumentu panelis, kvalitatīvā apdare un lieliskā akustika;

- maksimāla drošība, pateicoties virsbūves konstrukcijai un pasažieru drošības stiprinājumiem (maksimālās 5 zvaigznes EuroNCAP testā).

 

1810. gadā dibinātais Peugeot ražo satiksmes līdzekļus no velosipēdiem līdz komercautomašīnām. Uzņēmums ar 10 000 pārstāvniecībām 160 valstīs ir viens no vadošajiem autoražotājiem pasaulē. 2009. gadā Peugeot ir pārdevis 1,84 miljonus automašīnu, puse no tām izdala mazāk nekā 140 g ogļskābās gāzes uz kilometru. KW Bruun ar 50 gadu pieredzi ir Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā, Dānijā, Zviedrijā un Īslandē, pārdodot apmēram 40 000 Peugeot automašīnu gadā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti