Opel GTC Paris - sportiska, kompakta trīsdurvju auto vīzija

10.septembris 2010 10:37

„… un ātrums bija vistīrākais skaistums.“ Šie vārdi no Ričarda Baha slavenā romāna „Kaija vārdā Džonatans Livingstons“ bija dizaineriem vienlaicīgi gan iedvesma, gan uzdevums.

Tie burtiski lidinās virs jaunākā Opel konceptauto un izpaužas dinamiski plūstošajās līnijās kā, piemēram, skulpturāli veidotajās virsmās un muskuļotajā izskatā. Ar savu drosmīgo un vienlaikus skaidro koptēlu šis kompaktais trīsdurvju auto ir īsts dizaina izaicinājums. GTC Paris ir kā sapņu auto, kas apvieno vācu inženieru mākslas precizitāti un inovācijas ar sensacionālu dizainu.

„GTC Paris parāda Opel markas emocionālāko pusi. Ar šo konceptauto mēs gribam uzsvērt mūsu markas dinamiski – sportisko raksturu arī vizuāli“, teic Adamss.

Jaunais Opel ar sportista gēniem

Ar 4,46 metriem GTC Paris garums ir optimāls kompaktam, sportiskam auto, kurā vienlaicīgi pietiek vietas arī pieciem pasažieriem. Lielākā daļa kulta automašīnu izskatās īpaši pievilcīgi tieši profilā, daudzus iespējams uzskicēt tikai ar divām, trim asām līnijām – tāds ir arī jaunais Opel konceptauto: dizaineri piešķīruši GTC Paris profilam maksimālu spriedzi tikai ar dažām līnijām. Līdzīgi kā sprintera cīpslas šīs līnijas iedveš automobilim spēku un piešķir skulpturālu formu. Tās ir saskaņotas ar dizaina akcentiem un virsmu veidojumu, piešķirot automobilim izteikti atlētisku izskatu līdz pat tā dinamiskajiem 21 collas riteņiem.

Opel tipiskais zibens motīvs novietots tajā pat virzienā kā Insignia – kā smalka, skaidra līnija paralēlo sānu slieksnim. Otra līnija sākas pie roktura, turpinās līdz pat aizmugurei un pastiprina automašīnas spēcīgo izskatu, sadalīdama krāsojuma laukumu un uzsverot plato plecu. Trešā līnija iezīmē jumta siluetu. Tā ir veidota kā smalka uzlika no matēta alumīnija, kas izceļ logu grafisko formu un vērš skatienu uz raksturīgo integrēto spoileri.

Skaidri iezīmētajai priekšpusei piemīt individuāls raksturs, tai ir Opel tik tipiskā vidū izvietotā rieva. Individuālus akcentus ienes izcilnie slaidas formas lukturi ērgļa acs formā. Tie darbojas kā spaile starp hromēto izliekumu ar Opel zibens logo uz tā un dziļo trapeces formas radiatora resti, vēlreiz uzsverot šī konceptauto sportisko raksturu. Raksturīgos LED dienasgaismas lukturus ieskauj smalkas, skulpturāli pievilcīgas hromētas apmales.

Visbeidzot GTC Paris dizaina elementus noslēdz spēcīgā aizmugure. Nakts laikā papildu uzmanību piesaistīs LED aizmugurējie lukturi garumā izstieptu spārnu formā.

Inovatīvas tehnoloģijas izteiksmīgam rezultātam

GTC iespējams atrast vislabāko no Opel kompakto automobiļu tehnoloģijām – pie tam izteikti sportiskās izpausmēs. Vēl vairāk uzlabotajai FlexRide drošības šasijai ir īpaši plata riteņu šķērsbāze. Aizmugurē ir Opel ekskluzīvā vērpstieņa piekare ar Vata paralēlās kustības savienojumu, priekšā elektroniskais diferenciālbloķētājs.

GTC Paris piedziņu nodrošina divlitru turbodzinējs ar četriem cilindriem un tiešo iesmidzināšanu maksimālai jaudai un griezes momentam. Start/Stop tehnoloģijas ieviešana demonstrē, ka liela jauda un zems degvielas patēriņš pilsētas satiksmē iet roku rokā. Transmisija – sešpakāpju manuālā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto Latvijā izdodas nofotografēt jaunās paaudzes "Mercedes-Benz" krosoveru "GLE Coupe" (+ FOTO) 9

iAuto izdevās stāvvietā nofotografēt jaunās paaudzes Mercedes-Benz GLE Coupe ar sportisko kupejas tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 

Rīgā uzlabos neregulējamas gājēju pārejas 2

Lai pilnveidotu satiksmes organizāciju un uzlabotu drošību gājējiem un velobraucējiem, Rīgas domes Satiksmes departaments sācis darbu pie neregulējamo gājēju pāreju satiksmes drošības uzlabošanas, aģentūru LETA informēja departamentā. Lasīt vairāk

 

Pabrīdināt jau nevarēja - kravinieks satiekas ar tiltu (+ VIDEO) 7

Vieglās automašīnas, visticamāk, jau labu laiku brauc aiz kravas auto, kura šoferis aizmirsis nolaist kravas kasti. Visi grib redzēt, kas notiks, kad kravinieks satiksies ar tiltu, tādēļ brīdinājums par bīstamo situāciju neseko, kaut gan laiks un izdevība pabrīdināt bija. Lasīt vairāk

 

Blēdim nepaveicās (+ VIDEO) 1

Motociklists cenšas izbraukt cauri maksas terminālim, izmantojot brīdi, kamēr barjera vēl nav nolaidusies pēc kravas auto, taču sistēma strādā veiklāk nekā viņš bija domājis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti