Parīzes autoizstādes priekšvakarā Volkswagen nodemonstrēja jauno, septīto pēc kārtas VW Passat paaudzi.
VW Passat Foto: Volkswagen
Neskatoties uz jauno, Phaeton sedana stilā izteikto veidolu, automobilis ir uzbūvēts uz iepriekšējās, taču modernizētās platformas bāzes.
Modernizēts tika arī automobiļa interjers - mainījusies ir centrālā konsole, mērinstrumentu panelis, parādījusies jauna stūre un savādāka ir durvju paneļu apdare un priekšējie sēdekļi.
Jaunais VW Passat tiks aprīkots ar adaptīvo kruīzkontroli, enerģijas rekuperācijas sistēmu ar Stop-Start funkciju, kā arī adaptīviem tuvās gaismas lukturiem. Vēl viena interesanta funkcija ir bezkontakta bagāžas nodalījuma atvēršana - lai to atvērtu, nepieciešams tikai nolikt kāju zem aizmugurējā bufera, tam pat nepieskaroties.
Jaunajam VW Passat būs pieejami deviņi dzinēji: četri benzīna dzinēji ar apjomu 1,4, 1,8, 2,0 un 3,2 litri un jaudu 122, 160, 211 un 300 zirgspēki; dzinējs, kas darbojas ar dabasgāzi - 1,4l un 150z.s.; bio-degvielai adaptēts dzinējs, kā arī četri turbodīzeļi. 1,6 litru bāzes turbodīzeļa jauda ir 105z.s., bet trīs divu litru dzinēji ir pieejami versijās ar jaudu 140 vai 170 zirgspēki. Transmisija - vai nu mehāniskā, vai arī sešpakāpju un septiņpakāpju DSG roboti.
Pagaidām vēl nav zināms, kad jaunie Passat paaudzes automobiļi nonāks pārdošanā.
Ja man gaidot pie sarkanās gaismas zem bufera palīdīs kašaks, vai balodis - būs jākāpj ārā no auto lai aiztaisītu bagāžnieku?