Jauno auto tirgus Latvijā stabilizējas

 
28.oktobris 2010 0:00

Kaut arī septembrī jauno auto reģistrācijā kopumā atzīmēts kritums salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi, viena no populārākajām vieglo automašīnu markām Latvijā Volkswagen – uzrāda stabilu pieaugumu.

Baltijas tirgus līderis „Volkswagen centrs Rīga” salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu demonstrē arvien lielāku pieaugumu. Tajā pārdošanas apjomi šā gada deviņos mēnešos pieauguši par 135%, pārdodot 294 vienības, turpretī pērn šajā laika posmā tika pārdotas 125 automašīnas.

„Jaunu auto pārdošanas apjomi Latvijā stabilizējas, un it sevišķi tas attiecas uz mūsu tirgū populārākajiem Volkswagen automobiļiem,” atzīmē „Volkswagen centra Rīga” vadītājs Agris Staņēvičs, SIA "Motors Latvia" valdes priekšsēdētājs.

Volkswagen tirgotāju konkurencē Latvija apsteidz Igauniju

Starp Baltijas valstīm Latvijā ir mazākais vieglo automašīnu tirgus apjoms, taču pretēji Igaunijai un Lietuvai tajā šogad valda pozitīvas tendences. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu deviņu mēnešu pārdošanas rādītāji uzrāda 10 % pieaugumu Latvijā, bet 10% kritumu Igaunijā un samazinājumu par 22% – Lietuvā.

Šogad realizēto Volkswagen vieglo auto pārdošanas apjomos Lietuvā ir bijis kritums par 11%, bet Igaunijā – pat par 40%. Līdz ar 58% pieaugumu Latvijā šogad deviņos mēnešos pret attiecīgo periodu pērn, – Volkswagen pārdošanas apjomi Latvijā ir pārsnieguši Igaunijas tirgus apjomu. Latvijā šogad pārdoti 497 Volkswagen auto, bet Igaunijā – tikai 468.

„Volkswagen tirgus kritums Baltijā šogad ir apmēram tāds pats, kā kopējā jauno auto pārdošanas tirgus samazinājums visās trijās valstīs kopā ņemot,” vērtē A. Staņēvičs. Viņaprāt, „Volkswagen centrs Rīga” sasniegtā pieauguma pamatā ir profesionāli augstā līmenī organizēta B2B (Business to business) programma, ko uzņēmums realizēja pērn. Bez tam pašlaik svarīga nozīme ir spējai nodrošināt pastāvīgu auto noliktavas krājumu ar pieprasītākajiem modeļiem un aktuālāko komplektāciju, kā arī visu pieprasītāko modeļu testa auto pieejamība.

Tomēr pēc A. Staņēviča domām pats galvenais panākumu iemesls ir profesionāli kompetents pārdošanas personāls. „Mūsu pārdošanas personāls par šā gada pirmo pusgadu ir saņēmis augstāko novērtējumu starp Baltijas Volkswagen dīleru centriem. Šādu vērtējumu mums snieguši mūsu klienti”, atzīmē „Volkswagen centrs Rīga” direktors. „Volkswagen organizētajā klientu apmierinātības aptaujā klienti mums piešķīruši augstāko punktu skaitu, atbildot uz jautājumu – vai jūs ieteiktu draugiem/paziņām šo centru jaunas automašīnas iegādei”.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti