DEKRA: «Opel Insignia» - auto ar vismazāko kļūmju skaitu 8

16.decembris 2010 12:25

Opel Insignia ir auto ar vismazāko kļūmju skaitu – tā atzinusi Vācijas tehnisko ekspertu organizācija DEKRA savā 2011. gada kvalitātes ziņojumā.

Bez jebkādām kļūmēm ir 96,1 procents Insignia automašīnu - tas ir vislabākais rezultāts no visiem testētajiem automobiļiem. Jau otro gadu pēc kārtas tieši Opel markas automašīna iegūst šāda veida atzinību – 2010. gadā par uzvarētāju Individuālā vērtējuma kategorijā tika atzīta Corsa. DEKRA veic precīzu un katram no astoņiem automobiļu tipiem atbilstošu novērtējumu. Kvalitātes ziņojuma sastādīšana tiek balstīta uz datiem no 15 miljoniem tehniskajām apskatēm, kas veiktas 230 dažādiem modeļiem.

“Šis fantastiskais rezultāts vēlreiz apliecina, ka ne tikai Insignia, bet vispār visu mūsu modeļu kvalitāte ir nevainojama,” teica Opel/Vauxhall Viceprezidents mārketinga un pārdošanas / pēcpārdošanas jomā Alēns Visers (Alain Visser), saņemot balvu Riselsheimā. “Mēs solām pircējiem visaugstāko kvalitāti.”

DEKRA Automobile GmbH Izpilddirektors Volfgangs Linzenmeiers (Wolfgang Linsenmaier) piebilst: “Es ļoti priecājos par iespēju sveikt autoražotāju Opel ar augstāko atzinību jau otro gadu pēc kārtas! Opel Insignia šogad sasniegusi labāko rezultātu visās automobiļu klasēs.”

Kopš ieviesta tirgū 2008. gadā, Insignia ir saņēmusi vairāk nekā 40 dažādas starptautiskas balvas par savu pievilcīgo dizainu un inovatīvajām tehnoloģijām, tai skaitā arī nomināciju „Eiropas Gada auto” 2009. gadā.

Opel Insignia patiesi iepriecina ar augstvērtīgiem tehnoloģiskajiem risinājumiem. Braukšanas dinamiku un lielisku vadāmību nodrošina adaptīvās FlexRide šasija un Opel pilnpiedziņas sistēma ar elektroniski vadāmu aizmugurējā tilta diferenciāļa bloķētāju (eLSD). Kā papildaprīkojumu iespējams izvēlēties arī citas pārdomātas un augstu vērtētas tehnoloģijas, piemēram, AFL+ biksenona priekšējos lukturus ar deviņiem dažādiem gaismu režīmiem, Opel priekšējās videokameras sistēmu, kas brīdina par savas joslas robežu pārkāpšanu un atpazīst ceļazīmes, kā arī ergonomiskos sporta sēdekļus, kas ir saņēmuši Vācijas muguras veselības speciālistu organizācijas “Aktion Gesunder Rücken e.V.” (AGR) sertifikātu.

 
Visi komentāri
 
280746. viesis 16.decembris 2010 15:33
0 0 Atbildēt

Ja apskatās visu DEKRA ziņojumu, tad tā bilde nemaz nav tik rožaina tiem Opeļiem, www.samar.pl/__/__.../__DE...ty-report.html

280749. viesis 16.decembris 2010 16:11
0 0 Atbildēt

Nu, īpaši populars tas opelis pie mums nekļuva. Var jau būt, ka krīze patraucēja. It kā jau smuks un glauns, bet tajā pašā laikā stipri dārgs un salons arī pašaurs. Vairāki paziņas, kuri jau 10 gadus brauc ar divu paaudžu omegām, uzskata, ka komforta līmenis tai insignijai ir zemāks.

280752. viesis 16.decembris 2010 17:18
0 0 Atbildēt

insignia vieta ir tikai maziem un īsiem vīreļiem.

Ikdienā braucu ar signum. Salīdzinoši - insignia ir kā corsa

280753. viesis 16.decembris 2010 19:44
0 0 Atbildēt

Njā pārlasot visu atskaiti: www.samar.pl/__/__la/en/__...y-report.html, tur tie opeļi nav tik daudz.

Citāts:

"Rated as the most reliable vehicle among car models with mileage up to 50,000km, the Opel Insignia passed 96.1% of DEKRA certification tests without any problems, followed by the Ford Fiesta and the Toyota Prius.

Just like the 2009 and the 2010 lists, the 2011 DEKRA ranking features a category called ‘Best of all classes’, in a bid to recognise car models with outstanding reliability performance based on the average score in all the three mileage levels combined. Accordingly, the Audi A6 won the top spot for the third year in a row, leading the way ahead of the BMW 3-Series and the Volkswagen Passat.

For the first time ever, DEKRA has moved to expand its much-publicised car reliability survey by covering commercial vehicles, too. Accordingly, the Mercedes-Benz Sprinter was rated tops among vehicles with mileage up to 50,000km, while the Volkswagen Crafter dominated the rankings in the two remaining categories covering vehicles with mileage between 50,000-100,000km and 100,000-150,000km."

280757. viesis 17.decembris 2010 9:29
0 0 Atbildēt

Ierunājās šrotu pavēlnieks deksters...

280760. viesis 17.decembris 2010 10:10
0 0 Atbildēt

Es braucu ar 10 gadus jaunu Omegu, un izteikšu viedokli, bet tikai par sēdēšanu, jo Insignijā biju tikai iekāpis, nevis pabraucis. Tapēc par tehnisko pusi neko daudz nevaru teikt, bet vietas ir mats matā tik pat, cik Omegā. Vienīgais pluss ērtuma ziņa ir tas, ka Omegai nevar stūri regulēt dziļumā, bet Insignijai var. A tās lampiņas ar ko jaunā opeļa panelis ir pilns, man pie kājas.

280808. viesis 20.decembris 2010 16:46
0 0 Atbildēt

Vai tik nebija tā, ka C vektru opelis uztaisīja lielāku nekā B vektru ar domu piesaistīt agrākos Omegas braucējus? Un Insignia jau nu tieši bija orientēta uz omegas klasi - www.iauto.lv/article.php?s...6&vertejums=90

280812. viesis 21.decembris 2010 11:14
0 0 Atbildēt

norēcos par to "folowed by Ford Fiesta and the Toyota Prius". Prius savā klasē arī vēl nākamos 50000km ir topā, bet Opeļa bezkļumju resurss jau ir izsīcis.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gandrīz 90 000 eiro – Vācijas stiprāko dīzeļdzinēju jau var pasūtīt (+ FOTO) 6

Pasūtīšanai kļuvis pieejams Volkswagen Touareg V8 TDI - krosovera versija, kas aprīkota 421 Zs astoņcilindru motoru – jaudīgāko dīzeļdzinēju kāds pieejams vācu ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Baumanis Silverstounā nesasniedz pasaules čempionāta posma finālu

Latvijas rallijkrosa braucējs Jānis Baumanis no STARD komandas svētdien slavenajā Silverstounas trasē nesasniedza pasaules čempionāta ceturtā posma finālu. Lasīt vairāk

 

EuroNCAP pārbaudījis jaunā Toyota RAV4 drošību (+ VIDEO)

Eiropas neatkarīgā drošības kontroles organizācija EuroNCAP savā jaunākajā testā pārbaudījusi krosovera RAV4 drošību. Lasīt vairāk

 

Pēc degvielas pēdējā mirklī (+ VIDEO) 13

Video autors atzīst, ka vajadzējis bremzēt uzreiz un strauji nevis mēģināt apbraukt - viņš vienkārši neesot gaidījis šādu manevru no Kia vadītāja. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti