Vai pret «Domenikss» izvērsta kampaņa? (papildināts) 35

7.februāris 2011 0:00

Jau kādu laiku Latvijas tīmeklī eksistē vietne sliktsserviss.lv Ideja - apsveicama - katrs var uzrakstīt atsauksmi par kādu slikti padarītu darbu.

(Papildināts ar SIA Domenikss viedokli.)

Tomēr ieskatoties šajā vietnē, dominē viens serviss - Mercedes-Benz oficiālais serviss "Domenikss". Šajā vietnē publicētas negatīvas atsauksmes - gan servisa pieņēmējs slikts, gan riepas nodilst, gan lampiņas bez iemesla maina utt.

Sadaļā "Par projektu" raksīts: Mēs, domubiedri – Mercedes automašīnu īpašnieki un šīs markas patrioti, esam apvienojušies, lai kopīgiem spēkiem cīnītos par savām tiesībām saņemt kvalitatīvu pakalpojumu un servisu.

Šajā vietnē pat ir publicēta vēstule Mercedes Benz pārstāvniecībai Vācijā, kuru var parakstīt katrs apmeklētājs. Taisnības labad jāsaka, ka parakstu tur ir maz.

Pēdējās nedēļas laikā vietne ir aktivizējusies - publicēti daudzi sliktās pieredzes stāstiņi.

Tiešām šis ir vissliktākais serviss Latvijā vai vienkārši kāds vēlas to publiski nomelnot?

SIA Domenikss pēcpārdošanas direktors Viesturs Liekna iAuto portālam pastāsīja:

Jā, mēs zinām par šo vietni.

Domenikss rīcībā nav informācijas par vietnes veidotāju identitāti, mērķiem un motivāciju. Ar Domenikss pārstāvjiem neviens no viņiem nav mēģinājis sazināties, neesam arī saņēmuši nevienu sūdzību, nedz pretenziju. Mēs rūpīgi un personīgi uzklausām ikvienu klientu un, ņemot vērā gan ieteikumus gan kritiku, allaž rodam klientam labāko risinājumu.

Vietnē atrodamā informācija pausta anonīmi, izteikti vienveidīgā rokrakstā, nopietniem, atbildīgiem ļaudīm (kādi neapšaubāmi ir Mercedes-Benz īpašnieki) neraksturīgā formā. Turklāt tā liecina, ka ikdienā šie cilvēki, visticamāk nepārvietojas ar Mercedes-Benz un nepārzina šos auto.

Ja lapas veidotāji izlems ar mums personīgi sazināties, mēs būsim patiesi priecīgi palīdzēt, konsultēt un atbildēt uz viņus interesējošiem jautājumiem.
 

 
35 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
281282. viesis 25.janvāris 2011 23:30
1 0 Atbildēt

Neesmu Domeniksa klients un diezin vai tāds kļūšu ( mans "upgrade" ceļs drīzāk būs Lexusa virzienā, izņemot varbūt gadījumu ja naudu sāks "vistas neēst" un tad kāds G-vagen man tīri labi patiktu.). Bet man kaut ka pēc tā ko dzirdu un arī te lasu rodas sajūta ka Domeniksā nevienu darbinieku pat tuvumā nelaiž kārtīgai apmācībai, da i internets laikam nav ievilkts.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 55

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ aptur Lada Granta pārdošanu

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ bloķējis gandrīz septiņus tūkstošus eksemplāru lielas Lada Granta partijas pārdošanu. Iemesls – defekts bremžu sistēmā. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas elektriskais modelis kļūs par jaudīgāko BMW 5

Interneta izdevums BMW Blog publicējis jaunu informāciju par 7.sērijas elektriskās piedziņas modeli, kas bavāriešu piedāvājumā tiks iekļauts tuvāko gadu laikā un kļūs par kompānijas jaudīgāko sērijveida modeli. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti