Vai pret «Domenikss» izvērsta kampaņa? (papildināts) 35

 
7.februāris 2011 0:00

Jau kādu laiku Latvijas tīmeklī eksistē vietne sliktsserviss.lv Ideja - apsveicama - katrs var uzrakstīt atsauksmi par kādu slikti padarītu darbu.

(Papildināts ar SIA Domenikss viedokli.)

Tomēr ieskatoties šajā vietnē, dominē viens serviss - Mercedes-Benz oficiālais serviss "Domenikss". Šajā vietnē publicētas negatīvas atsauksmes - gan servisa pieņēmējs slikts, gan riepas nodilst, gan lampiņas bez iemesla maina utt.

Sadaļā "Par projektu" raksīts: Mēs, domubiedri – Mercedes automašīnu īpašnieki un šīs markas patrioti, esam apvienojušies, lai kopīgiem spēkiem cīnītos par savām tiesībām saņemt kvalitatīvu pakalpojumu un servisu.

Šajā vietnē pat ir publicēta vēstule Mercedes Benz pārstāvniecībai Vācijā, kuru var parakstīt katrs apmeklētājs. Taisnības labad jāsaka, ka parakstu tur ir maz.

Pēdējās nedēļas laikā vietne ir aktivizējusies - publicēti daudzi sliktās pieredzes stāstiņi.

Tiešām šis ir vissliktākais serviss Latvijā vai vienkārši kāds vēlas to publiski nomelnot?

SIA Domenikss pēcpārdošanas direktors Viesturs Liekna iAuto portālam pastāsīja:

Jā, mēs zinām par šo vietni.

Domenikss rīcībā nav informācijas par vietnes veidotāju identitāti, mērķiem un motivāciju. Ar Domenikss pārstāvjiem neviens no viņiem nav mēģinājis sazināties, neesam arī saņēmuši nevienu sūdzību, nedz pretenziju. Mēs rūpīgi un personīgi uzklausām ikvienu klientu un, ņemot vērā gan ieteikumus gan kritiku, allaž rodam klientam labāko risinājumu.

Vietnē atrodamā informācija pausta anonīmi, izteikti vienveidīgā rokrakstā, nopietniem, atbildīgiem ļaudīm (kādi neapšaubāmi ir Mercedes-Benz īpašnieki) neraksturīgā formā. Turklāt tā liecina, ka ikdienā šie cilvēki, visticamāk nepārvietojas ar Mercedes-Benz un nepārzina šos auto.

Ja lapas veidotāji izlems ar mums personīgi sazināties, mēs būsim patiesi priecīgi palīdzēt, konsultēt un atbildēt uz viņus interesējošiem jautājumiem.
 

 
35 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
281282. viesis 25.janvāris 2011 23:30
1 0 Atbildēt

Neesmu Domeniksa klients un diezin vai tāds kļūšu ( mans "upgrade" ceļs drīzāk būs Lexusa virzienā, izņemot varbūt gadījumu ja naudu sāks "vistas neēst" un tad kāds G-vagen man tīri labi patiktu.). Bet man kaut ka pēc tā ko dzirdu un arī te lasu rodas sajūta ka Domeniksā nevienu darbinieku pat tuvumā nelaiž kārtīgai apmācībai, da i internets laikam nav ievilkts.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vieglajam nepaveicās (+ VIDEO)

Vieglās automašīnas vadītājs piedzīvo smagu avāriju, jo nonāk liktenīgajā vietā tieši tajā brīdī, kad kravinieks viņam priekšā nogāž siltumapgādes caurules. Lasīt vairāk

 

70% KASKO klientu izvēlās pašrisku pirmajam bojājuma gadījumam 2

Straujais inflācijas kāpums ir skāris teju ikvienu nozari. Līdz ar cenu kāpumu, neizbēgami mainās arī iedzīvotāju tēriņu paradumi. Gjensidige Latvija eksperti apskata, kā inflācija ietekmējusi auto īpašnieku KASKO (brīvprātīgā sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana) polises iegādes tendences. Lasīt vairāk

 

Baltijā lielākā lietoto auto tirgotāja "Longo Group" konsolidētais apgrozījums sasniedzis 100 miljonu eiro 2

Baltijā lielākais lietoto auto tirgotājs "Longo Group" ir sasniedzis 100 miljonu eiro apgrozījumu ieskaitot PVN kopš darbības sākuma 2018.gadā. Uzņēmuma vadības plāns gan ir vēl ambiciozāks - tuvākajā nākotnē viena gada laikā apgrozīt tikpat lielu naudas summu. Lasīt vairāk

 

Viņas auto maksā 4 miljonus - Bugatti Chiron Super Sport Monako ielās (+ VIDEO) 9

Kas ir viņa, nav zināms, taču Bugatti Chiron Super Sport ir 1200 Zs jaudīgs un 4 miljonus dolāru vērts varenauto, kas pievelk publikas uzmanību, lai kur arī parādītos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti