Vai pret «Domenikss» izvērsta kampaņa? (papildināts) 35

 
7.februāris 2011 0:00

Jau kādu laiku Latvijas tīmeklī eksistē vietne sliktsserviss.lv Ideja - apsveicama - katrs var uzrakstīt atsauksmi par kādu slikti padarītu darbu.

(Papildināts ar SIA Domenikss viedokli.)

Tomēr ieskatoties šajā vietnē, dominē viens serviss - Mercedes-Benz oficiālais serviss "Domenikss". Šajā vietnē publicētas negatīvas atsauksmes - gan servisa pieņēmējs slikts, gan riepas nodilst, gan lampiņas bez iemesla maina utt.

Sadaļā "Par projektu" raksīts: Mēs, domubiedri – Mercedes automašīnu īpašnieki un šīs markas patrioti, esam apvienojušies, lai kopīgiem spēkiem cīnītos par savām tiesībām saņemt kvalitatīvu pakalpojumu un servisu.

Šajā vietnē pat ir publicēta vēstule Mercedes Benz pārstāvniecībai Vācijā, kuru var parakstīt katrs apmeklētājs. Taisnības labad jāsaka, ka parakstu tur ir maz.

Pēdējās nedēļas laikā vietne ir aktivizējusies - publicēti daudzi sliktās pieredzes stāstiņi.

Tiešām šis ir vissliktākais serviss Latvijā vai vienkārši kāds vēlas to publiski nomelnot?

SIA Domenikss pēcpārdošanas direktors Viesturs Liekna iAuto portālam pastāsīja:

Jā, mēs zinām par šo vietni.

Domenikss rīcībā nav informācijas par vietnes veidotāju identitāti, mērķiem un motivāciju. Ar Domenikss pārstāvjiem neviens no viņiem nav mēģinājis sazināties, neesam arī saņēmuši nevienu sūdzību, nedz pretenziju. Mēs rūpīgi un personīgi uzklausām ikvienu klientu un, ņemot vērā gan ieteikumus gan kritiku, allaž rodam klientam labāko risinājumu.

Vietnē atrodamā informācija pausta anonīmi, izteikti vienveidīgā rokrakstā, nopietniem, atbildīgiem ļaudīm (kādi neapšaubāmi ir Mercedes-Benz īpašnieki) neraksturīgā formā. Turklāt tā liecina, ka ikdienā šie cilvēki, visticamāk nepārvietojas ar Mercedes-Benz un nepārzina šos auto.

Ja lapas veidotāji izlems ar mums personīgi sazināties, mēs būsim patiesi priecīgi palīdzēt, konsultēt un atbildēt uz viņus interesējošiem jautājumiem.
 

 
Visi komentāri
 
281265. viesis 25.janvāris 2011 13:34
0 0 Atbildēt

Nu tik traki jau nu nav!

281266. viesis 25.janvāris 2011 14:25
0 0 Atbildēt

Nu skaidrs jau ir ka šī lapa ir vērsta tieši pret Domeniksu, bet laikam jau ne bez iemesla... Pašam ar MB ir ļoti maz sakara, bet nācies dzirdēt atsauksmes ir DAUDZ. Laikam jau tomēr jāpriecājas, ka vismaz kāds ir sācis cīnīties par to, ka Latvijā arī nenāktu par ļaunu normāla apkalpošana.

281271. viesis 25.janvāris 2011 16:03
0 0 Atbildēt

Tautas balss :)

281275. viesis 25.janvāris 2011 18:23
0 0 Atbildēt

ALKATĪGO MUDAKU ŽVADZĒŠANA nevis Tautas balss,pats patlaban esmu servisa darbinieks,agrāk arī nācās maizi pelnīt citā sfērā kur arī labi bija jāpārzin cilvēku psiholoģija un uzvedība.Tātad-pajaunāka mercedesa īpašnieks jau defaultā uzskata ka ir karalis un visi viņam ir parādā,jo par tipa ļoti prestižu autosu ir samaksājs zvēŗīgo piķi nu un visiem tagad viņa priekšā ir jāklanās un jādanco priekšā-pakaļā.Ne ar viena cita auto markas īpašniekem nav bijis tik daudz NEPAMATOTU konfliktu un riešanās kā ar mersedistiem.Vienmēr viņiem kāds ir kaut ko saskrāpējis,nedataisījis,nedakrāsojis,nedaskrūvējis utt.,utjp. Katram servisam var gadīties kāda "šaizīte" taču ne jau hroniski un jo īpaši dīlerservisam.Pēc tā var noprast,ka mazvērtības kompleksu mocītiem ļautiņiem vajadzīga kārtējā izpausme lai parādītu savu status quo.

281277. viesis 25.janvāris 2011 20:24
0 0 Atbildēt

281275. viesis pirms 2 stundām -riktīgs dominiksa mudaZvons :):):)

P.S. Jaunā Sklasse , 2nedēļas pēc pilnas apkopes un sagatavošanas TA , TA neiziet ,jo....... ????!!!!un tādu stāstu ira nemaz , takssšto nevirini cimdiņu ,servisa drbinieciņ ,

281278. viesis 25.janvāris 2011 20:35
0 0 Atbildēt

To: 281275. viesis

Savulaik biju sievai iegādājis C270 CDI vagons, Designo komplektācijā, ar automātu...

Pēc pāris gadiem sāka parādīties sekojoši simptomi: "ieminot" vienā mirklī viss auto noraustījās (it kā būtu manuālā kārba un zem slodzes izlektu no "roba") un turpinājumā it kā es mēģinātu uzsākt no vietas ar 5 ātrumu, tb dzinēja reakcija uz gāzes pedāli praktiski 0. Izslēdzot aizdedzi un atkārtoti iedarbinot viss OK. Tā kā tas sāka notikt aizvien biežāk un pašās nepiemērotākajās vietās (apdzenot, no pievedceļa mēģinot iekļauties plūsmā, un tml) aizvedu uz domeniksu diagnosticēt. Pastāstīju, kas un kā, šie pieslēdza pie kompja un pēc stundām četrām "iepriecina" mani ar ziņu, ka jāremontē kārba, remonta izmaksas no 700.-Ls. Lēnā garā velku atpakaļ uz Ventiņiem un izdomāju, ka jāiebrauc pie čoma garāžā (arī remontēja auto, bija iegādājis kompi, štekerus, savilcis no RU kreisās programmas)

Viņš 30 min konstatēja, ka pie vainas gaisa masas mērītājs, kas maksāja 43 vai 47 mūsu naudiņas. Nomainīju to "ostītāju" un viss - kārba pēkšņi pati salabojās...

Vēl ir pāris gadījumu, tik slinkums rakstīt...

P.S. rakstā minēto lapu pat atvēris neesmu un netaisos to darīt, kā arī ja tas kantoris aizies pa burbuli, tad tas man pilnīgi pie vienas vietas...

281279. viesis 25.janvāris 2011 21:46
0 0 Atbildēt

Labs melnā PR paraugs.

Visticamāk gatavo augsni jaunam MB servisam, bet nezolīdi sākt ar to, ka apdirst citus.

281280. viesis 25.janvāris 2011 22:09
0 0 Atbildēt

gan jau ka kādu klientu uzmeta un tas slinks nebūtdams ... :)

bet kolēģiem ir bijušas divdomīgas situācijas ar darba sprinteriem, kad tiek labotas lietas kuras varbūt ka tomēr nebija pie vainas.... :)

281281. viesis 25.janvāris 2011 23:03
0 0 Atbildēt

"Katram servisam var gadīties kāda "šaizīte" taču ne jau hroniski un jo īpaši dīlerservisam."

O,jā... Ka tik ne tā! Ar savu nebūt ne jauno auto esmu pārliecinājies, ka dīlerserviss lielā mērā ir vismazāk zinošs par auto. Piemēram, pēc gara strīda, ka manam auto nevar uzlikt 15" diskus, servisa "speciālists" atklāja jaunumu, ka arī 3.0 dīzelis komplektējas ar Aero bremzēm. Un tas ir tikai viens no piemēriem ar ko ir nācies saskarties, dīlerservisu apmeklējot pavisam reti.

Cenas? Pagrieziena lukturi, ko Vikings piedāvāja nopirkt par 75 naudiņām, cits serviss varēja pasūtīt oriģinālo par 45. Rezultātā garāmbraucot nopirku oriģinālo Polijas dīlerservisā par ~40Ls.

281282. viesis 25.janvāris 2011 23:30
1 0 Atbildēt

Neesmu Domeniksa klients un diezin vai tāds kļūšu ( mans "upgrade" ceļs drīzāk būs Lexusa virzienā, izņemot varbūt gadījumu ja naudu sāks "vistas neēst" un tad kāds G-vagen man tīri labi patiktu.). Bet man kaut ka pēc tā ko dzirdu un arī te lasu rodas sajūta ka Domeniksā nevienu darbinieku pat tuvumā nelaiž kārtīgai apmācībai, da i internets laikam nav ievilkts.

281283. viesis 26.janvāris 2011 0:10
0 0 Atbildēt

Tagad jautājumi:

1) Priekš kam nepamatoti apmelnot Domeniksu, ja neviena cita autorizētā servisa nav?

2) Priekš kam nepamatoti apmelnot Domeniksu, ja šādos ekonomiskos apstākļos neviens nevērs vaļā jaunu Mercedes autorizēto servisu?

3) Priekš kam cilvēkam tērēt savu laiku un naudu (domēna reģistrācija, hostings), ja Domeniksā viss ir kārtībā?

Mans secinājums: apmelnojums ir tomēr pamatots. Ir jau pieredze Audi centrā dažus gadus atpakaļ skaļi strīdēties par meistaru neizdarībām un skrāpējumu nodarīšanu automašīnai (pat mašīnu viņiem nācās pārkrāsot uz sava rēķina), jo skrāpējumi bija tīri svaigi.

www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=6333

281284. viesis 26.janvāris 2011 8:15
0 0 Atbildēt

Tas tāpēc, ka nav neviena kārtīga veča, autozinātaja, kas Domeniksu vadītu :)

281285. viesis 26.janvāris 2011 8:46
0 0 Atbildēt

Yetti 716 [?] pirms 12 stundām

-----------------------------------------

Kāpēc gan neierakstīt savu negatīvo pieredzi un nepielikt savu plecu šķībkantora patiesās sejas atklāšanai?

281286. viesis 26.janvāris 2011 8:48
0 0 Atbildēt

ak 136 [?] pirms 24 minūtēm

Tas tāpēc, ka nav neviena kārtīga veča, autozinātaja, kas Domeniksu vadītu

--------------------------

Hmm, tu domā visu Domeniksu, vai varbūt servisa / rezerves daļu jomu?

Manuprāt īpašnieks / feldmaršals / tirgonis tīri labi var būt sieviete, kas dabā

laikam arī ir. Kaut kā nav manīts, ka Benita praktiski jauktos , piemēram

servisu darbā. No otras puses, nešaubos, ka daudziem no viņas kantora

klientiem ir iespēja sastapt B. "neformālā gaisotnē", un tur pažēloties par

nebūšanām viņu Mercedes apkopjot / remontējot. Tiesa, smalko Meršu braucēji lielākoties paši ir apdalīti ar zināšanām un prasmēm auto jomā ...

Tjā, atminu, kāda bija "atnešanās" MB servisā Vācijas "nīderlassungā" -

likās, ka visas vēlēšanās / iegribas no acīm nolasa :-)

281289. viesis 26.janvāris 2011 9:03
0 0 Atbildēt

Tas tikai tads pusjoks :) hvz, kas tur pa īstam ir, parasti ka mēdz teikt, viena pagale nedeg-klientu un servisa attiecībās tāpat ir tās 2 "pagales" :) Man mersis nav bijis, bet ir Volvo un Opels-ar Mūsu un Adamu pagaidām viss normali :)

281290. viesis 26.janvāris 2011 9:13
0 0 Atbildēt

XVZ kā tur vācijā ar erudīciju pilnīgi visos srevisos , bet ~95ajā gadā , katkādā ''tut ņepomņu'' VWdīlerkantorī ,apakš Štutgartes , mani izbrīnija - maucot ''pilnā ručkā'' ar GII TD , sāka zust eļļa , iebraucu servī , atdevu vāģīti , padzēru kapiju(naxaļavu) ,pašķirdtiju kakalogus un žurnālus (~30-40min ) , skatos nāk herss gešaftfjūrers - tā un šitā eļļas radiators izjucis ???!!! esot unfalvāgens , viss satasīts ''verī interesting'' .bet vot eļļas radiators gan izskatoties vienk sūnaini salāpīc un tālab slogojot ilgi un maximāli ,tobišš gāžot pa bāni , noklājies . Es saku ok mainam , bet kas tur vēl tāc ''intrestings'' ??? šis smaida un stāsta -kārba no sciroccooo 82' ,ģenģeris arī ut kumēdiņi ??!! tad es sāku saprast , par ko mans golps tik labi/strauji un abnormāli taupīgi spēj braukt -široka kārba to darija varenbaudāmu :) lieki piebilst , ka pirms brauciena biju apmeklējis autorīgu , lai visu kartīgi izčekotu ,pirms doties ~6kkm vojāžā........

281291. viesis 26.janvāris 2011 9:24
0 0 Atbildēt

Tikpat problemātiski kantori ir VV Īle gan Siguldā, gan Rīgā.

281293. viesis 26.janvāris 2011 9:37
0 0 Atbildēt

Cik no tiem sūdzambībelēm ir jauno meršu pricēji un cik ir lietoto braucēji-santīmpiši?

281295. viesis 26.janvāris 2011 9:44
0 0 Atbildēt

281293. viesis - kāda tev daļā gar to ar kādiem auto cilviņi brauc !!! Kaut gan tādiem šaurpierēm jau neienāk prātā ka ja cilvēkam tas pavecais MB iepatiksies un servisa darbs būs kvalitatīvs un nevis "metodom nauchnogo tika", ka cilvis visticamāk arī nākamo auto paņems MB un piebrauks biežāk labā servisā !!! Pretējā gadījumā cilvis kurš sabiezēs aizies vienkārši uz Lexus - nakuj jāties ar kantori kurš ir knapi pie vidēja servisa līmeņa!!!

281298. viesis 26.janvāris 2011 11:27
0 0 Atbildēt

Par to ka meršu līmenim nav atbilstošu servisu, latvijā problema jau ir pasen. Situacija bija labāka 90-to vidū, kamēr darbojās savulaik slavenais Jūrmalas -Vaivaru meršu serviss. Tur bija vairāki izcili meršu apkopes remonta speci (kā piem. Švarcs u.c.), kuri prata savu darbu, bija arī kvalitāte.

Pirms pāŗis gadiem manam w-124/320 mersism elektroniku neprata sataisīt ne jūrmalas gatvē, ne citos Rīgas "spec" servisos. Bet amatieri lauku rajoniņu servisā vainas atrada bez problemām. Domāju, ka šobrīd Rīgas servisu sistēmā ir lielas problemas ar auto specialistiem, īpaši jau elektronikas jomā. Un vairumam šodienas jauno meršu tur arī sākas visas problemas. Auto servisu sistēmai un dileriem nopietni jādomā par KVALIFICETU jauno specialistu sagatavošanu ,jāver vaļā jaunas FRA skolas , arī specialas fakultātes augstskolās. Šobrīd šie jautājumi netiek risināti, bieži sarežģitus auto remontus veic spečuki ar garažas tēvoča Vaņas izsniegtu mutisku "sertifikatu"... Un tad mēs brīnamies par kvalitāti.

281299. viesis 26.janvāris 2011 11:30
0 0 Atbildēt

To: jugasvilli 1335

Savu Jeep un augstāk aprakstīto MB jau gadus 4 dzinu uz Klaipēdas Silberauto filiāli - attālums no Ventiņiem gandrīz tas pats, kas līdz Rīgai un vienmēr korekti...

Jeep vietējie dīleri solīja jaunu pastiprinātājsūkni pēc 2-3 nedēļām, Silberauto pēc divām dienām... Cenas tādas pašas...

Patīk LV BMW Wess Select, ar viņiem nav bijušas problēmas un akcijas laikā, par kloķenes dempferi/rulli maiņu un pašu detaļu samaksāju tikpat cik DE maksāja tikai detaļa... lai to sūda skrituli nomainītu, tur visa priekša jānoārda...

281300. viesis 26.janvāris 2011 11:32
0 0 Atbildēt

P.S. ja Silberauto ienāks LV, tad nekas labs tur neiznāks, tie paši vietējie duriki vien strādās...

281351. viesis 28.janvāris 2011 9:49
0 0 Atbildēt

Domenikss pārstāvja paustais ziņojums nepārliecināja pirkt Mercedesu. Tiešām - palikšu braukāt ar Audi un TLC.

281359. viesis 28.janvāris 2011 11:30
0 0 Atbildēt

izskatās, ka domenikssa atbildi ir rakstījis kāds no statoila preses sekretāriem :D:D:D

ja kāds vēlas taisīt jaunu mēbē servīsi, tak lai taisa, gan jau tirgus saliks visu pa plauktiņiem....

servisu jau taisa lai pelnītu tomēr beigās.... var jau katram, kas atbrauc nomainīt lampiņu par 2 latiem, uzsaukt kafiju par 15 kapeikām, bet papildus uzsaukt pusdienas vincentā par sotaku var tikai tiem, kas mērcēdesas servīzē maina sāba ķēdi :D:D:D

281361. viesis 28.janvāris 2011 12:00
0 0 Atbildēt

Dajoš visas MB apkopes vietas, kas useriem zināmas, kur jūs tos savus koferus labojat un apkopjat? Sapratu, ka ir Domenikss un bija kautkas vaivaros. Tas ir viss?

281363. viesis 28.janvāris 2011 12:24
0 0 Atbildēt

superzigis savai urnai pelnutrauku izbērt brauca uz domeniksssu, tur jamais dabūja ierakstu servīzes grāmatā

281364. viesis 28.janvāris 2011 12:53
0 0 Atbildēt

81361. viesis pirms 49 minūtēm

Dajoš visas MB apkopes vietas, kas useriem zināmas, kur jūs tos savus koferus labojat un apkopjat? Sapratu, ka ir Domenikss un bija kautkas vaivaros. Tas ir viss?

TUFs-Biķernieku ielā

HVZkādā ielā ,blakus skolai , Āgenskalnā ,

utt.utml.

gan jau vēl eMBē klaba weblapā var sarakt .

281368. viesis 28.janvāris 2011 15:27
0 0 Atbildēt

bla, bla, bla...

nekas vairāk no domenika nenāk...

281374. viesis 28.janvāris 2011 21:59
0 0 Atbildēt

gatavo augsni jauna MB dīlera ienākšanai Latvijā.

kurš servisa apmekletās ir laimīgs...jebkurā gadījumā jasķiras no naudiņas...un tas nekad nesagāda prieku..pat ja salabots ir normāli. šitā te var sakūdīt jebko.

281375. viesis 28.janvāris 2011 22:26
0 0 Atbildēt

Neko nezinu par Domenikss servisu, bet zinot viņu kukuļošanas lietas valdībā un to saldo tekstu ko tepat ierakstījuši "nopietniem, atbildīgiem ļaudīm (kādi neapšaubāmi ir Mercedes-Benz īpašnieki)" - kātad. Šitādi lai iznīkst kā suga. Lai nāk tas tie jaunie servisi, noteikti būs labāki.

Jā, svensonu Nippons arī, lai iznīkst!

281377. viesis 28.janvāris 2011 23:50
0 0 Atbildēt

Ej gulēt, Antonišķe. Vēls jau.

281382. viesis 29.janvāris 2011 23:06
0 0 Atbildēt

Dīvaina tā lapa, un skumja arī. Te jau visi servisi ap... izņemot gross auto, kas mani dara domīgu, jo tieši ar gross man bijušas problēmas, bet mierīgi atrisinātas. Varētu domāt, ka mums tikai visi slikti servisi. Man kaut kā vienmēr viss ir bijis ok. Bija man auto ar automātu, sāka dīvaini rūkt, RAAC visu salaboja - sākumā teica būs ap 400Ls, kad biju paka≤ atvainojās, ka kļūdijušies ar cenu, jo uzstādījuši nepareizu diagnozi, bija atraduši ka eļļas filtrs aizaudzis, paprasīja 45Ls par eļļas maiņu un filtra (siteiņa) tīrīšanu, problēmas vairāk neparādijās. Tagad darba auto ir francis - Peugeot, remontēju Auto Fortē (agrāk Lauva) un esmu ļoti apmierināts, vismaz pagaidām viss ok. Varētu jau būt lētāk, bet tā jau vienmēr gribās...

281437. viesis 3.februāris 2011 11:34
0 0 Atbildēt

Vēl kā variants, tā lapa var būt vienkārši neapmierināta (vai labāk būtu teikt nokaitināta) MB servisa klienta pasākums. Un atšķirībā no vienkāršāka auto braucēja, kas aprobežojas ar meistara nolamāšanu, MB vadītājam var gadīties gan līdzekļi gan varēšana šādu projektu realizēt :)

281487. viesis 4.februāris 2011 23:42
0 0 Atbildēt

tai domeniksā pastāvīga kadru maiņa

jaunie, kas tiek pieņemti - samācās kaut cik remontēt un tūlīt notinas, taisa savus servisus vai iet citur

atkal process no jauna un tā mūžīgi turpinās

cēlonis - alkatīga vadība un īpašnieki, nevēlas adekvāti maksāt, nu tad arī paši visu laiku cīnās ar sekām - lielo kadru maiņu un nepieciešamību visu laiku apmācīt, apmācīt un apmācīt

bet cieš meršu īpašnieki, jo uz viņu mašīnām servisa apmācāmie autoatslēdznieki mācās un gūst pieredzi, iemācās remontēt un ņem vagu, par santīmiem šodien vergo tikai idiņi

ja ir 30 lati stundā, vai cik tur prasa un mehāniķis saņem no tā kaut kādus 2 latus stundā, nu tad ir tā kā ir šobrīd ar remontu kvalitāti un apzinātu vēlmi ietirgot detaļas, kuras nemaz nav jāmaina utt.

281619. viesis 14.februāris 2011 14:44
0 0 Atbildēt

varu tikai piekrist 281382, pirms pāris dienām ieliku tajā lapā komentāru pie Saab servisa. šodien skatos, komentārs dzēsts, lai arī nebija ne rupjības, ne nepamatoti slavinošs, ne arī neadekvāti kritizējošs.

acīmredzot sliktsserviss.lv nav ieinteresēts pat viegli negatīvos komentāros par citu marku dīleriem, jo tad Domenikss vairs neizskatīsies tik melns.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 11

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti