Iebraucot bedrē, auto tiek nodarīts bojājums ~125 Ls 1

 
11.marts 2011 11:26

Apdrošināšana sabiedrība ERGO jau saņēmusi vairākus pirmos atlīdzību pieteikumus par bojājumiem, kas nodarīti, iebraucot bedrē

Nereti bojājumi gūti uz valsts un pat starptautiskas nozīmes auto maģistrālēm.

Kopumā ERGO eksperti prognozē, ka šogad pieteikumu skaits par šāda veida bojājumiem būs lielāks nekā 2010.gadā.

Prognozējams gan dēļ bedrēm saņemto zaudējumu pieteikumu un regresa prasību pieaugums pret apsaimniekotājiem, gan radīto zaudējumu apmēra pieaugums

Lilita Linde, ERGO Latvija AAS Transportlīdzekļu, CTA un personu apdrošināšanas departamenta direktore: „Katru gadu novērojama pieauguma tendence gan auto bojājumu skaitam, kas gūti iebraucot bedrēs, gan saņemto atlīdzību pieteikumu skaitam. Piemēram, pagājušā gadā negadījumu skaits, ko izraisīja nekvalitatīvs ceļa segums un bedres, dubultojās, salīdzinot ar datiem par 2009.gadu. Ņemot vērā, ka Latvijas ceļu seguma stāvoklis pēdējā gada laikā ir tikai turpinājis pasliktināties, tad, īpaši ņemot vērā jau šobrīd iesniegto atlīdzību pieteikumu skaitu, šogad prognozējams vēl lielāks atlīdzības pieteikumu skaits nekā pērn – vidēji par 15 %”
Lilita Linde arī norāda, ka savlaicīgi nenovēršot bedres, tās kļūst arvien dziļākas un bīstamākas, tādējādi ievērojami paaugstinot risku transportlīdzeklim nodarīt vēl lielākus zaudējumus. Kopumā ERGO šogad prognozē gan pieteikumu skaita, gan transportlīdzeklim radīto bojājumu apjoma pieaugumu.

L.Linde: „Lai gan satiksmes plūsma un KASKO polišu īpašnieku skaits šogad nav būtiski palielinājies, saņemto pieteikumu skaits par bojājumiem saistībā ar bedrēm, ik gadu turpina pieaugt. Jau kopš šī gada sākuma ERGO apdrošināšanas sabiedrība ir saņēmusi jau 20 KASKO atlīdzību pieteikumus par bojājumiem.

Jau pērn ERGO kā apdrošinātājs pēc klientu transportlīdzekļiem nodarītiem bojājumiem dēļ bedrēm, klienta vārdā pērn vairākkārtīgi vērsās pie ceļu apsaimniekotājiem ar regresa prasībām, un šogad prognozējam, ka regresa prasību skaits būs ievērojami lielāks.”

ERGO izveidojis īpašu palīdzības tālruni negadījumiem ar „bedrēm”

Lai pēc iespējas nodrošinātu atbalstu un konsultācijas kompānijas klientiem situācijā, kad transportlīdzeklis iebraucis bedrē, ERGO izveidojis bezmaksas Tehniskās palīdzības dienesta tālruni: 80004500. ERGO nepieciešamības gadījumos saviem klientiem nodrošina tehnisko palīdzību, konsultācijas un transportēšanu no negadījuma vietas bez maksas visā Latvijas teritorijā. Par bedrēm, kas apdraud satiksmes drošību, ERGO aicina informēt Rīgas domes Satiksmes vadības centru pa bezmaksas tālruni 80003600.

Ja noticis negadījums un auto radīts bojājums, iebraucot bedrē, ERGO aicina autovadītājus rūpīgi izvērtēt, vai iespējams turpināt ceļu, vēl vairāk nekaitējot transportlīdzeklim un apkārtējo ceļu satiksmes dalībnieku drošībai, kā arī izsaukt policiju, lai fiksētu negadījuma vietu un sastādītu protokolu. KASKO polises īpašniekam ir jāziņo apdrošinātājam un jāpiesaka atlīdzība, ko ERGO piedāvā veikt arī elektroniski.

Nepieciešamības gadījumā KASKO polišu īpašnieku vietā apdrošinātājs var vērsties regresa prasības kārtībā pret konkrētā ceļa uzturētāju vai īpašnieku. Savukārt gadījumā, ja auto vadītājam nav KASKO polises, par notikušo negadījumu pret ceļu uzturētāju vai apsaimniekotāju jāvēršas individuāli.
Saskaņā ar ERGO 2010.gada statistiku, vidējā bojājuma summa atkarībā automašīnas markas un izlaiduma gada, kā arī bojājuma veida, ir aptuveni 125 lati. Līdz šim lielākā atlīdzības summa 3000 latu apmērā izmaksāta, kad transportlīdzeklim iebraucot bedrē tika nolauzts motora atbalsts (kronšteins).

 
Visi komentāri
 
281985. viesis 13.marts 2011 0:06
0 0 Atbildēt

300Ls vērtam auto 3x iebraucot bedrēs, auto vērtība kļūst negatīva...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti