«Nissan» dīleris «Norde» - uzslavētākais uzņēmums 2

11.aprīlis 2011 15:44

Oficiālais NISSAN dīleris - SIA NORDE ieguvis apbalvojumu - "UZSLAVĒTĀKAIS UZŅĒMUMS 2011".

8.aprīlī norisinājās kampaņas "Uzslavē labu servisu!" apbalvošanas ceremonija, kurā tika apbalvoti „UZSLAVĒTĀKIE UZŅĒMUMI 2011”, no kuriem nominācijā "AUTO TIRDZNIECĪBA, AUTOSALONI, NOMA, REMONTS" uzslavētākā uzņēmuma titulu saņēma - NISSAN oficiālais pārstāvis Latvijā – SIA NORDE.

Kampaņa "Uzslavē labu servisu!" Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada, katru gadu, aicinot pieteikties uzņēmumus klientu apkalpošanas novērtējumam, un pasludinot martu par laba servisa mēnesi, kad ikviens klients var sniegt vērtējumu par konkrētā uzņēmuma klientu apkalpošanas līmeni.

Kā liecina kampaņas organizatoru sniegtā informācija, šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā. NISSAN oficiālais dīleris Latvijā - NORDE šogad kampaņā piedalījās pirmo reizi un visu marta mēnesi aicināja klientus izteikt savu novērtējumu NORDE klientu apkalpošanai.

Izteikt savu vērtējumu par NISSAN NORDE ikvienam bija iespējams gan uz vietas, aizpildot anketu un iemetot to balsošanas urnā, gan interneta balsošanas rīkā kampaņas mājas lapā, gan zvanot vai sūtot SMS uz 1188.

Papildus sabiedrības vērtējumam šogad pirmo gadu kampaņā tika iekļauts arī kvalitatīvais klientu apkalpošanas pētījums - "slepenais pircējs", ko nodrošināja pētījumu aģentūra TNS Latvia, tādējādi padarot kampaņas rezultātus vēl objektīvākus. Sabiedrības jeb klientu novērtējums sastādīja 50% no kopējā vērtējuma, un "slepenās iepirkšanās" rezultāti - otrus 50% no kopējā vērtējuma.

Kampaņas laikā NISSAN NORDE novērtēja daudz klientu, sniedzot savu vērtējumu vai komentārus par NORDE klientu apkalpošanu, savukārt, TNS Latvia veiktajā pētījumā, kura laikā, kampaņas ietvaros īpaši apmācīts aģents vismaz divas reizes apmeklēja NISSAN dīleri NORDE un izvērtēja to pēc dažādiem klientu apkalpošanas faktoriem, NORDE saņēma maksimālo iespējamo novērtējumu - 100 punktus.

Kampaņas laikā NORDE saņēma daudz jauku vārdu un uzslavu no saviem klientiem, piemēram, "Gribu uzslavēt pieņēmējus! Puiši vienmēr laipni, apkalpo pat pēc sava darba laika, visu izstāsta un palīdz...", "Ļoti atsaucīgi un kompetenti darbinieki...", "Servisa darbinieki ir ļoti kompetenti un laipni, vienmēr prieks atstāt savu auto, zinu, ka to saņemšu vislabākajā tehniskajā stāvoklī!!! Tā turēt!", "Liels paldies servisa darbiniekiem par operatīvu un kvalitatīvu auto remontu, kā arī papildus servisu - auto nomazgāšanu, logu mazgāšanas šķidruma pieliešanu un, protams, vienmēr pozitīvo un laipno attieksmi. :)", "Pati labākā vieta, kur ārstēt savu auto, super attieksme pret klientu, labs darbs ar attiecīgām cenām. Tas ir tas, uz ko pārējie var tiekties!", "Labākais Nissan dīleris Latvijā!", u.c..
Iegūtais apbalvojums vēlreiz apliecina to, cik augstu NISSAN oficiālais dīleris NORDE vērtē savus klientus un to, cik augstā līmenī pie NISSAN dīlera NORDE ir klientu apkalpošana, ietverot gan tirdzniecību, gan pēcpārdošanas apkalpošanu. Mēs apzināmies, ka cilvēks, iegādājoties automašīnu, iegādājas ne tikai pārvietošanās līdzekli no punkta A uz punktu B, bet arī komfortu, emocijas, sava dzīves stila papildinājumu un citus fiziskus un emocionālus faktorus. Iegādātā automašīna bieži vien cilvēkam kļūst gandrīz kā ģimenes loceklis, par kuru atbilstoši jārūpējas. Mēs to darām ar prieku, un mūsu klienti to jūt un patiesi novērtē!

Jau daudzu gadu garumā, esot tāda starptautiska zīmola kā NISSAN oficiālie pārstāvji Latvijā, NORDE ir pārņēmusi NISSAN filozofiju, tradīcijas un vērtības. NISSAN savus klientus tur augstā godā, un tam ir ļoti augsti klientu apkalpošanas standarti, pie kuriem ikdienas darbā stingri pieturās arī NISSAN oficiālais pārstāvis NORDE.

NISSAN klientu apkalpošanas filozofiju īsumā varētu izteikt ar japāņu vārdu - omotenaši, kas apzīmē rūpes par ciemiņu un sirsnīgu tā uzņemšanu, it kā šī būtu vienīgā reize, kad viņš ierodas viesos, liekot apmeklējumam ilgi palikt ciemiņa atmiņā kā kaut kam unikālam, lai gribētos atgriezties vēl un vēl. Omotenaši NISSAN darbā izpaužās augstā apkalpošanas līmenī un veidā, kā apkalpot savus klientus, katru reizi ejot nedaudz tālāk un katru reizi nedaudz pārspējot to, ko klients no mums sagaida.

NISSAN oficiālais pārstāvis Latvijā - NORDE pateicas kampaņas organizatoriem par iespēju piedalīties šādā kampaņā, veicinot pozitīvas emocijas un saņemot klientu uzslavas, kā arī par apbalvojumu, kas vēlreiz pierāda NORDE profesionalitāti un augsto klientu apkalpošanas līmeni. Taču vislielāko pateicību NORDE izsaka saviem klientiem par uzslavām un lojalitāti, jo tieši klienti ir mūsu vislielākā vērtība!

 
Visi komentāri
 
282547. viesis 20.aprīlis 2011 21:18
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ir pretēja, nē nu nevar teikt ka servisa pieņēmēji ir rupji, bet dažu dienu vietā remonts ievelkas uz mēnesi !!!

Sākumā baro ar solījumiem ka parīt vis būs, tad atkal kau kas esot atklājies ... un tā vēl un vēl beigās izrādās ka jāveic vēl papildus detaļu nomaiņas, kuras nav uz vietas tātad jāgaida vismaz vēl 10 dienas !!!

Par lētām rezerves daļas un pakalpojumus nevar saukt!!! viss sākas ar pāris simtiem LVL

282702. viesis 5.maijs 2011 15:51
0 0 Atbildēt

Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.

TEL: 29662955

Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:

• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;

• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;

• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.

Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?

MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.

Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:

informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;

informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;

informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;

informāciju par konkurentiem;

apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;

personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.

Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas,- tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.

"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.

"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.

"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.

"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.

Vairāk informācijas pa tel: 29662955

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viņi varēja dzīvot - nepārdomāts cita vadītāja manevrs noved pie traģiskas avārijas (+ VIDEO) 1

Krievijas Volgogradas apgabala autoinspektori skaidro, kādēļ notika traģiskā avārija, kurā sadursmē ar autobusu dzīvību zaudēja jauna ģimene, kas brauca Kia Sportage automobilī. Lasīt vairāk

 

Dārgāks nekā agrāk - Nissan atklāj jaunā Juke cenas 4

Japānas autobūves kompānija atklājusi jaunās paaudzes Nissan Juke cenas. Vācijā tas maksās nepilni 19 000 eiro, kas ir par veseliem 2500 eiro vairāk nekā līdz šim. Lasīt vairāk

 

No 20 000 eiro - jaunais Volkswagen e-up! sola 260 km par pieejamu cenu (+ FOTO) 3

Ar jauno e-up! modeli Volkswagen padara elektrisko mobilitāti pieejamu ikvienam. Pamata cena būs zemāka nekā iepriekšējam modelim – Baltijas valstīs e-up! sākumcena būs zem 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO) 14

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti