2011.gada marta pārdošanas rezultāti parāda, ka Eiropā populārākais automobilis ir Volkswagen Golf, kura pārdošanas rezultāts ir 53,1 tūkst.automobiļu.
Tas ir par 10,5 procentiem mazāk salīdzinājumā ar analoģisku pagājušā gada periodu. Martā VW Golf ir apsteidzis tādus auto modeļus, kā Ford Fiesta (50,5 tūkst.automobiļu, -26,9%) un VW Polo (39,3 tūkst.automobiļu, +4,2%), kas attiecīgi ierindojās otrajā un trešajā vietā, teikts analītiskās aģentūras JATO Dynamics atskaitē.
Vispieprasītāko modeļu desmitniekā ir iekļuvuši arī - Opel Corsa (39,2 tūkst.auto, -7,2%), Opel Astra (37,1 tūkst.auto, -5,6%), Ford Focus (36,3 tūkst.auto, -9,9%), Renault Clio (36,05 tūkst.auto, -17,8%), Peugeot 207 (31 tūkst.auto, -25,3%), Renault Megane (26,5 tūkst.auto, -11,1%) un Citroen C3 (26 tūkst.auto, -12,2%).
Par Eiropā pārdoto automobiļu līderi automobiļu zīmolu vidū ir kļuvusi kompānija Volkswagen ar 178 tūkstošiem pārdoto automobiļu (+3,9%). Otrajā un trešajā vietā ierindojās Opel (124,7 tūkst.automobiļu, +0,1%) un Renault (115,7 tūkst.automobiļu, -13,1%).
Lielākais automobiļu tirgus pēc 2011.gada marta rezultātiem ir Lielbritānijā, kur tika pārdots 366 tūkst.automobiļu. Pagājušā gada līderis Vācija ierindojās otrajā vietā ar 327,9 tūkst.pārdotu automobiļu.