Katrs otrais ceļu satiksmes negadījums notiek Rīgā 3

 
19.maijs 2011 8:40

2011. gada pirmā ceturkšņa rezultātiem šī gada 3 mēnešos ievērojami samazinājies CSNg skaits par kuriem apdrošināšanas sabiedrībām ir iesniegti zaudējumu pieteikumi

Salīdzinājumā ar 2010. g. tādu pašu periodu samazinājums sastāda 22,3 %. No visiem 8 329 Latvijā reģistrētajiem apdrošināšanas gadījumiem 55,9% ir notikuši tieši Rīgā.

2011. gada 3 mēnešos par Latvijā notikušajiem ceļu satiksmes negadījumiem ir pieņemti 10 776 lēmumi par kopējo summu 5, 23 milj. latu, no kuriem atlīdzības summa tikai Rīgā notikušiem ceļu satiksmes negadījumiem sastāda vairāk kā 2, 5 milj. latu. Salīdzinājumā ar 2010. gada pirmo 3 mēnešu datiem vidējās atlīdzības izmaksas lielums samazinājies par 2%.
Savukārt 744 lēmumi ir pieņemti par ārvalstīs notikušajiem ceļu satiksmes negadījumiem par kopējo atlīdzības summu vairāk kā 1 miljons latu ( Ls 1 339 428), kas sastāda 20,4 % no kopējās izmaksātās atlīdzības summas.

„Šī gada pirmais periods liecina, ka ir samazinājies kopējais CSNg skaits. Līdz ar ko likumsakarīgi, ka samazinoties kopējam apdrošināšanas gadījumu skaitam, samazinās arī zaudējumu atlīdzības prasības un kopējā izmaksātā atlīdzības summa konkrētajā periodā. Tas, ka vairāk kā puse no izmaksātās summas attiecināma uz Rīgā notikušajiem CSNg ir saistāma nevis ar autovadītāju agresīvāku vai nekompetentāku braukšanu, bet gan transportlīdzekļu īpatsvaru Latvijas galvaspilsētā, kā arī šī gada ziemas mēnešos sasnigušo ielu dēļ apgrūtinātas braukšanas apstākļos vairāk negadījumu notika tieši galvaspilsētas ielās”, situāciju skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

Šī gada pirmajos trīs mēnešos vislielākais lēmumu skaits pieņemts par transportlīdzekļu bojājumiem un transportlīdzekļa bojāejas atlīdzināšanu, kas kopsummā sastādīja gandrīz 85% no kopējā atlīdzību skaita.

Savukārt valstij par cietušo ārstēšanu un izmaksātajiem sociālajiem pabalstiem attiecīgajā laika posmā atlīdzināti 377 302 tūkst. latu, attiecīgi, VSAA – 257 670 tūkst. latu, VNC –119 632 tūkst. latu.

„Raugoties uz pirmā ceturkšņa OCTA tirgus darbības rādītājiem var konstatēt, ka kaut arī kopumā vērojama nozares stabilizācija 2011. gada pirmie trīs mēneši nozarei ir bijuši negatīvi. To arī apliecina visu apdrošināšanas sabiedrību peļņas vai zaudējuma aprēķina tehniskā rezultāta kopsavilkums, kurš parāda ka ceturksnis noslēgts ar negatīvu bilanci mīnuss 31 400 tūkst. latu”, informē Juris Stengrevics.

 
Visi komentāri
 
282798. viesis 19.maijs 2011 14:22
0 0 Atbildēt

Kāds pārsteigums 1/2 LV autoparka ir reģistrēts un pārvietojas Rīgā. Interesantāk būtu salīdzināt avāriju sk. uz 100 reģistrētajiem auto pa pilsētām.

282802. viesis 19.maijs 2011 18:39
0 0 Atbildēt

Rīgā nenozīmē rīdzinieki. No personīgās pieredzes, Rīgā ne rīdzinieki jau man norakstījuši 2x auto, kamēr Rīdzinieki tik drusku apskādējuši, arī pats neesmu svētais, bet statistika debīli izveidota un neatspoguļo reālo situāciju. Varēja jau saskaitīt (procentuāli) cik pepalaci tiek sasisti katrā rajonā no kopējā reģistrēto auto skaita.

282816. viesis 22.maijs 2011 6:48
0 0 Atbildēt

Lauku vecis Rīgā pie auto stūres ir desmit reizes bīstamāks par rīdzenieci blondīni pie stūres.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti