Neierobežota braukšanas prieka recepte: MINI Coupé 2

 
27.jūnijs 2011 10:33

MINI ienes vēl vairāk dažādības mazo auto segmentā, prezentējot pirmo divvietīgo modeli markas modeļu klāstā - MINICoupé.

MINI Coupé ir mūsdienīga automobiļa koncepcija, kas pilnībā atspoguļo markas sportisko DNS un no jauna definē superkompakto automobiļu segmentu, piedāvājot nepārspējamu vadāmību un vislabāko dinamiku starp markas modeļiem.

Pazīstamais MINI dizains, kas izteikts jaunā un emocionālā veidā, unikālas proporcijas, ko rada ķiverei līdzīgā jumta forma, neparasti sportiska stāja, pateicoties slīpajiem A statņiem, raksturīgā MINI virsbūves struktūra, izliekti stikla paneļi un oriģinālais jumts uzsver automobiļa zīmola identitāti.

• Pirmais "trīsapjomu" MINI ar efektīgu virsbūves aizmugures daļu klasisko Gran Turismo automobiļu stilā; sportisks, zems kupejas siluets; par 52 mm zemāks nekā MINI; jauna MINI raksturīgās dizaina valodas izpausme; unikāla jumta forma ar optimizētu aerodinamiku, pateicoties integrētajam jumta spoilerim; pirmais MINI ar aktīvu aizmugures spoileri, kas optimizē gaisa plūsmu lielā ātrumā; aizmugures spoileris, kas automātiski paceļas pie 80 km/h; MINI John Cooper Works Coupé ar John Cooper Works aerodinamisko komplektu standarta aprīkojumā.

• Absolūti divvietīga koncepcija ar papildu vietu bagāžai aiz vadītāja un pasažiera sēdvietām; ietilpīgs un pielāgojams bagāžas nodalījums; iespēja novietot lielizmēra bagāžu salonā; platas un īpaši augstu atveramas bagāžas nodalījuma durvis, kas atvieglo iekraušanu.

• Jaunākās paaudzes četrcilindru dzinēji; visjaudīgākie benzīna dzinēji un dīzeļdzinēji MINI modeļu klāstā; dzinēju tehnoloģija, kuras pamatā ir BMW Group zināšanas un tieši motoru sportā gūta pieredze; MINI John Cooper Works Coupé ar 155 kW/211 ZS, MINI Cooper S Coupé ar 135 kW/184 ZS, MINI Cooper Coupé ar 90 kW/122 ZS, MINI Cooper SD Coupé ar 105 kW/143 ZS; izcila ekonomija, pateicoties plašam standarta aprīkojumā iekļautam MINIMALISM tehnoloģiju klāstam; sešpakāpju manuālā pārnesumkārba standarta aprīkojumā, iespēja pasūtīt sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper Coupé un MINI Cooper SD Coupé.

• Maksimālam braukšanas priekam noregulēta šasija, svara sadalījums un virsbūves struktūra sniedz nepārspējamas izjūtas, kas līdzinās braukšanai ar kartingu; elektriskais stūres pastiprinātājs un dinamiskā stabilitātes kontrole (DSC) standarta aprīkojumā, dinamiskā saķeres kontroles sistēma (DTC) ar elektroniskā diferenciāļa bloķētāja kontroles sistēmu (EDLC) papildaprīkojumā (standarta aprīkojumā MINI John Cooper Works Coupé); novatoriskas gājēju aizsardzības sistēmas un virsbūves stingrības uzlabošanas pasākumi novirza automobiļa smaguma centru nedaudz uz priekšu, nodrošinot priekšpiedziņas MINI Coupé optimālu saķeri; paaugstināta griezes stiprība, izmantojot īpaši izstrādātus un tieši šim modelim paredzētus pastiprinošos elementus, kas uzlabo arī vadāmību un drošību.

• Salona dizains, kas skaidri akcentē to, ka automobilis ir divvietīgs; ovāli padziļinājumi griestos nodrošina vairāk vietas virs vadītāja un pasažiera galvām; standarta aprīkojumā iekļauti sporta sēdekļi (MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper SD Coupé, MINI John Cooper Works Coupé); divdaļīgs bagāžas nodalījuma pārsegs ar efektīgu trīsdimensiju dizainu.

• Ekskluzīvi krāsu un materiālu risinājumi; kontrastējošas krāsas jumts standarta aprīkojumā; iespēja izvēlēties tādas pašas kontrastējošās krāsas svītras uz motora pārsega, bagāžas nodalījuma vāka un aizmugures bufera un virsbūves krāsā uz jumta; antracīta krāsas jumta tapsējums standarta aprīkojumā; jauni tapsējuma varianti, sānu spoguļu krāsas, dekoratīvie elementi un krāsu svītras ļauj padarīt katru automobili individuālu.

• Kvalitatīvs standarta aprīkojums un novatoriskas papildaprīkojuma iespējas, kas uzsver zīmola augsto kvalitāti, bet ir unikālas savā segmentā; stūres pastiprinātājs ar no ātruma atkarīgu jūtību, elektriski regulējami sānu spoguļi, automašīnas novietošanas sensors (Park Distance Control), sēdekļu augstuma regulēšana, gaisa kondicionēšanas sistēma (MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper SD Coupé, MINI John Cooper Works Coupé) un audiosistēma ar CD/MP3 atskaņošanu un AUX IN pieslēgvietu standarta aprīkojumā; papildu aprīkojumā ietilpst melni priekšējo lukturu korpusi, ksenona lukturi, adaptīvi priekšējie lukturi, komfortablas piekļuves sistēma (Comfort Access), automātiskā klimata kontrole, automātiski aptumšojami salona un sānu spoguļi, glabāšanas komplekts, komplekts aizmugures bagāžas statīva uzstādīšanai, John Cooper Works Pack un ekskluzīvas iespējas no MINI Yours piedāvājuma; segmentā nepārspētas izklaides un komunikācijas funkcijas: Harman Kardon Hi-Fi audiosistēma, Bluetooth mobilā tālruņa pieslēgšanas iespēja, USB audio saskarne; novatoriskas MINI Connected funkcijas – to skaitā interneta radio, Google vietējā meklēšana un Google Send to Car pakalpojumi, RSS ziņu plūsmu uztveršana, kā arī piekļuve Facebook un Twitter tieši no automobiļa; tas viss pieejams kopā ar MINI Visual Boost radio vai MINI navigācijas sistēmu.

Dzinēju varianti

MINI John Cooper Works Coupé: Četru cilindru benzīna dzinējs ar dalīto kanālu turbokompresoru, tiešo degvielas iesmidzināšanu un neskaitāmiem tieši no motoru sporta aizgūtiem risinājumiem. Darba tilpums: 1 598 cm3, jauda: 155 kW/211 ZS pie 6 000 apgr./min
, maksimālais griezes moments: 260 Nm pie 2 000 – 5 100 apgr./min (280 Nm pie 1 700 – 4 500 apgr./min ar Overboost funkciju). Paātrinājums: 0–100 km/h: 6,4 sek., maksimālais ātrums: 240 km/h. Vidējais degvielas patēriņš atbilstoši ES standartam: 7,1 litri/100 km, CO2 izmeši: 165 g/km.

MINI Cooper S Coupé: Četru cilindru benzīna dzinējs ar dalīto kanālu turbokompresoru, tiešo degvielas iesmidzināšanu un pilnībā maināmām gāzu sadales fāzēm, izmantojot BMW Group VALVETRONIC tehnoloģiju. Darba tilpums: 1 598 cm3, jauda: 135 kW/184 ZS pie 5 500 apgr./min
, maksimālais griezes moments: 240 Nm pie 1 600 – 5 000 apgr./min (260 Nm pie 1 700 – 4 500 apgr./min ar Overboost funkciju). Paātrinājums: 0–100 km/h: 6,9 sek., maksimālais ātrums: 230 km/h. Vidējais degvielas patēriņš atbilstoši ES standartam: 5,8 litri/100 km, CO2 izmeši: 136 g/km.

MINI Cooper Coupé: Četru cilindru benzīna dzinējs ar pilnībā maināmām gāzu sadales fāzēm, izmantojot BMW Group VALVETRONIC tehnoloģiju. Darba tilpums: 1 598 cm3, jauda: 90 kW/122 ZS pie 6 000 apgr./min, maksimālais griezes moments: 160 Nm pie 4 250 apgriezieniem minūtē, paātrinājums: 0–100 km/h: 9,0 sekundes, maksimālais ātrums: 204 km/h, vidējais degvielas patēriņš atbilstoši ES standartam: 5,4 litri/100 km, CO2 izmeši: 127 g/km.

MINI Cooper SD Coupé: Četru cilindru turbodīzeļdzinējs ar alumīnija karteri, Common Rail degvielas iesmidzināšanu un maināmu turbīnas ģeometriju. Darba tilpums: 1 995 cm3, jauda: 105 kW/143 ZS pie 4 000 apgr./min
, maksimālais griezes moments: 305 Nm pie 1 750 – 2 700 apgriezieniem minūtē. Paātrinājums: 0–100 km/h: 7,9 sek., maksimālais ātrums: 216 km/h. Vidējais degvielas patēriņš atbilstoši ES standartam: 4,3 litri/100 km, CO2 izmeši: 114 g/km.

Ārējie izmēri: Garums: 3 734 milimetri (MINI Cooper Coupé: 3 728 milimetri) Platums: 1 683 milimetri Augstums: 1 384 milimetri (MINI Cooper Coupé: 1 378 milimetri) Garenbāze: 2 467 milimetri.

 
Visi komentāri
 
283225. viesis 28.jūnijs 2011 4:03
0 0 Atbildēt

Nepārspējama vadāmība? Var jau būt, līdz brīdim kad blakus piebrauc oriģinālo mini :D

Un tā jau vispār drausmas kur tas bembelāts ir mini aizstūrējis - oriģināli bija maza, praktiska kastīte, tad ar jauno mini [kuru uztaisīja rovera inženieri zem bembelāta vadības] radās polo klases veidojums, un nu vēl nolikvidē pakaļas ķebli...

283245. viesis 29.jūnijs 2011 23:39
0 0 Atbildēt

Tikai vecu šrotaudi īpašnieks var tādas atklāsmes izveikt,ka Mini Classic ir ar labāku vadamību :D

Esi stūrējis kādreiz Mini John Cooper Works auto?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti