Pirmais elektriskais auto, ar kuru var doties visur 26

 
1.jūlijs 2011 12:17

Opel tur doto solījumu un paceļ mobilitāti citā līmenī: revolucionārais, spīdīgais un praktiskais Opel Ampera ir pirmais elektriskais transporta līdzeklis Eiropā, kas paver iespēju ‘doties jebkur jebkurā laikā’.

Pirmās automašīnas pie saviem klientiem nonāks jau līdz šī gada beigām.

Ampera riteņus bez apstājas griež elektriskais motors. Pilnībā uzlādēta unikālā 16 kWh litija jonu baterija, atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, nodrošina 111 kW/150 ZS lielu jaudu. Tas nozīmē, ka 40 līdz 80 km var veikt izmantojot tikai elektrisko motoru, kas nerada kaitīgās emisijas. Saskaņā ar ECE R101 regulām, kas attiecas uz degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu, Ampera patērē mazāk nekā 1.6 l/100 km, un CO2 izmešu daudzums ir mazāks par 40 g/km (sākotnējie dati).

• Revolucionāra: ievieš jaunu automašīnu segmentu Eiropas auto tirgū
• Neierobežota: elektriskā automašīna bez braukšanas un praktiskā lietojuma ierobežojumiem
• Videi draudzīga: 40 – 80 km brauciens bez izmešiem, elektriska vadība
• Efektīva: mazāk nekā 40g/km CO2
• Vienkārša lietošana: baterija uzlādējas četru stundu laikā standarta mājsaimniecības kontaktligzdā
• Stilīga un praktiska: futūristisks izskats, četrvietīgs salons, piecdurvju daudzpusība
• Jaudīga: 150 ZS elektromotora piedziņa nodrošina 370 Nm griezes momentu
• Uz vadītāju vērsta: skārienjutīgais displejs aizvieto ciparu skalas un slēdžus

Uz ceļa automobilim Ampera palīdz Voltec elektriskā vilkmes sistēma, kas nodrošina dinamisku un komfortablu braucienu. Ampera griezes moments ir 370 Nm, kas rada paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h deviņās sekundēs un maksimālo ātrumu 161 km/h. Izmantojot tikai bateriju, Ampera sniedz gandrīz pilnīgi klusa brauciena baudījumu, un brauciens ir vienlīdz patīkams, ja jānobrauc pagarināta distance.

Pateicoties Ampera inteliģentajai un praktiskajai pagarinātās nobraucamās distances iespējai, braucējs var būt drošs un mierīgs, jo nebūs jāsatraucas par to, ka varētu palikt ceļa malā ar tukšu bateriju. Ampera piedāvā visus dabai draudzīgos labumus un elektriskās automašīnas garu bez nekādiem trūkumiem.

Lai gan neatkarīgs pētījums rāda, ka 80 procentiem Eiropas iedzīvotāju pilnīgi pietiek ar Ampera elektriskā motora nodrošināto braukšanas attālumu, pateicoties papildus ievietotajam benzīna motoram, ir iespējams veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci. Benzīna motors nemanāmi sāk strādāt tieši tajā brīdī, kad baterija ir gandrīz izlādējusies.

Ampera ir tikpat pievilcīga, cik revolucionāra. Spīdīgs, aerodinamiski efektīvs dizains, turklāt ierastās ciparu skalas un mērinstrumenti aizstāti ar augstas izšķirtspējas krāsu displejiem un skārienjutīgu funkcionalitāti.

Ampera ir ļoti praktiska. Piecas durvis un regulējami aizmugurējie sēdekļi nodrošina komfortu četriem pieaugušajiem, atstājot vietu 310 litru ietilpīgam bagāžas nodalījumam.

Ampera sevī apvieno Opel inovatīvās tehnoloģijas un pieņemamu cenu. Pārdošanā tā nonāks līdz šī gada beigām. Līdzīgi kā visi Opel auto, Ampera nodrošināta ar 160,000 km garantiju (Vācijā/Lielbritānijā) un astoņu gadu jeb 160,000 km garantiju baterijas sistēmai.

Ampera Eiropas mazumtirdzniecības cena būs 42,900 eiro (iekļaujot PVN; atkarībā no tirgus apstākļiem, cenas katrā valstī var atšķirties). Pretēji citiem ražotājiem, Opel cenu shēma būs pavisam saprotama, jo auto cenā vienmēr būs iekļauta arī baterijas cena.

Opel Ampera saņem lieliskas atsauksmes visā Eiropā. Gan mediji, gan potenciālie klienti jau ir nominējuši Ampera kā uzvarētāju vairākām balvām. Opel elektriskais auto ir pārņēmis tūkstošiem elektroauto pionierus. Viņi bija pirmie no potenciālajiem klientiem, kuri devās izmēģinājuma braucienos ar Ampera, saņēma ekskluzīvu informāciju un piedāvājumus. Vairāk nekā 5,000 potenciālo klientu jau ir pievienojušies ePioneer kopienai, interneta vietnē www.opel-ampera.com. Opel paredz, ka 2012. gadā pārdoto Ampera skaits sasniegs aptuveni 10,000 vienību.

“Atšķirībā no parastajiem elektriskajiem auto, Opel Ampera var būt jūsu ikdienas vienīgā automašīna,” norāda Opel Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas viceprezidents Alens Vissers (Alain Visser). “Ampera piedāvā visu: revolucionāru dzinēju, modernu dizainu, izcilu drošību, augstu kvalitāti, un tas viss apvienojumā ar izcilu braukšanas dinamiku.”

Ampera ir kas vairāk nekā apbrīnojams videi draudzīgs tehnoloģijas sasniegums. Vissers piebilst: “Tā pārveido fantāzijas realitātē un pilnībā atbilst Opel zīmola filozofijai un nostājai. Ampera ir kompānijas videi draudzīgākais, pozitīvākais, radošākais un par nākotni domājošākais produkts, ar kuru mēs stāsimies pretī izaicinājumiem.”

Ampera ir dižākais Opel e-mobility programmas produkts, kas sevī apvieno mazu, uz baterijām darbināmu auto, lai pārvietotos pilsētā, un spēj pats radīt elektrību, izmantojot papildus benzīna motoru, lai nobrauktu garu distanci.

Revolucionārā Voltec vilkmes sistēma

Zem pārsega blakus papildus benzīna motoram atrodas elektriskais motors, kas sastāv no elektriskās vilces motora, elektriskā ģeneratora un planetārā pārnesumu mehānisma, kas uzlabo vispārējo efektivitāti, samazinot kopējo rotācijas ātrumu elektromotoram. Atšķirībā no ierastajiem auto spēka pārvadiem, šim elektriskajam auto nav pakāpenisku pārnesumu.

Pagarinātas nobraucamās distances režīmā, kas tiek aktivizēta neatkarīgi no baterijas uzlādes stāvokļa, dzinējspēks no ģeneratora tiek novadīts uz elektriskās piedziņas daļu. Ģenerators tiek darbināts ar ļoti efektīvu 1.4-litru, 63 kW/86 ZS benzīna dzinēju.

Pēc Opel domām, 90 procentos gadījumu vadītāji izvēlēsies vienu no diviem galvenajiem braukšanas režīmiem: ‘Normālo’ vai ‘Sporta’. ‘Sporta’ režīmā gāzes pedālis kļūst jutīgāks. Papildus ir divi režīmi speciāliem braukšanas apstākļiem: ‘Kalnu’ režīmā baterija darbojas maksimāli efektīvi kalnainiem apstākļiem. ‘Uzlādes’ režīmā, lai taupītu elektrību darbojas benzīna motors. Noderīgi, lai ārpus pilsētas brauktu ar benzīna motoru, taču pilsētā ar elektromotoru.

Unikāla T-formas, 198 kg, 16 kWh baterija ir novietota automašīnas centrālajā daļā un ir aizsargāta ar Martensīta atbalsta stieņiem. Tā sevī apvieno 288 prizmas formas litija jona baterijas šūnu, kas ir modificētas maksimālam sniegumam un darbības ilgumam. Inovatīvākā baterija automašīnu ražošanas nozarē. Tā izmanto šķidro termālās vadības sistēmu, un ir vienīgais masu produkts, ko var sildīt vai dzesēt. Opel Alternatīvās vilkmes sistēmas centrs Eiropā Mainca-Kastelā netālu no Riselsheimas deva lielu ieguldījumu baterijas sistēmas izveidē.

Ampera ir viegli uzlādējama, jo komplektā ietilpst sešus metrus garš kabelis, kas nemanāmi paslēpts bagāžas nodalījumā. Uzlādei nepieciešama standarta rozete ar strāvas stiprumu 230V/16A, kas auto pilnībā uzlādēs mazāk nekā četru stundu laikā. Baterijas lādēšanas laiku ir iespējams ieprogrammēt, lai izvairītos no nevajadzīgām elektrības izmaksām.

Elektrizējošs auto dizains

Izsmalcināta: Ampera ienes Opel dizaina valodu elektrisko automašīnu segmentā, apvienojot skulpturālu artistiskumu un vācu precizitāti. Smalkās proporcijas tiek apvienotas ar zemu un plašu nostāju, kas dod uz nākotni orientētu izskatu un dinamiskumu. Elektriskā automašīna nekad iepriekš nav izskatījusies tik labi!

Atšķirīgie ‘bumeranga’ formas luktura korpusi ir jauns elements Opel dizaina valodā un izteikts Ampera identifikators. Katrs šīs revolucionārās automašīnas aspekts ir projektēts un analizēts, lai gūtu maksimālu efektivitāti. Ampera ir viena no aerodinamiskākajām un enerģiju taupošākajām automašīnām tirgū.

Ampera salons atspoguļo revolucionāru raksturu. Divi interaktīvi, augstas izšķirtspējas krāsu ekrāni apzīmē automašīnas unikālo statusu Opel produktu portfelī.

Aizstājot tradicionālos instrumentus, šofera priekšā atrodas ‘Vadītāja informācijas centrs‘ (DIC) – pārkonfigurējams grafiskais displejs. Radīts maksimāli ērtai lietošanai, DIC skārienjūtīgais displejs atrodas augšpusē, centrālajā konsolē, kas ir galvenais interfeiss par visām izklaides, navigācijas, klimata kontroles, elektroenerģijas patēriņu funkcijām.

Braukšanas efektivitātes displejs attēlots ar rotējošu bumbu, kas kustas uz augšu vai uz leju un maina krāsu atkarībā no transportlīdzekļa ātruma, paātrinājuma un bremzēšanas. Bumbas atrašanās displeja centrā nozīmē optimālu enerģijas patēriņu.

Salons piedāvā plašu vietu, komfortu un tādas ērtības, kādas sniedz Premium klases kompaktauto: piecas durvis, ērtības četriem pieaugušajiem un bagāžas nodalījuma ietilpību 310/1005 litri. Akumulators atrodas zemu automašīnas centrā, kas ļauj variēt ar aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm.

Pilns salons inovatīvu tehnoloģiju

Papildus standarta elektroniskajai klimata kontrolei un no stūres vadāmajam radio, Bose® augstās kvalitātes audio sistēma papildaprīkojumā tiek piedāvāta kopā ar navigācijas sistēmu.

Bose® energoefektīvās sērijas skaņu sistēma nodrošina kvalitatīvas klausīšanās baudu, kas patērē par 50 procentiem mazāk enerģiju nekā parastā audio sistēma ar līdzīgiem darbības raksturlielumiem. Informatīvā un izklaides sistēma ietver audio ar sešiem skaļruņiem un skaņas pastiprinātāju; 60 GB cietais disks piedāvā 30 GB mūzikas uzglabāšanu; satelītnavigācija ar ‘reālā laika’ vadību; stūres vadības ierīces; balss atpazīšana un Bluetooth bezvadu tālruņu savienojums.

Elektriski darbināmā salona apsildes un gaisa kondicionēšanas sistēma, ieskaitot priekšējo sēdekļu apsildi, nodrošina interjera komfortu apkārtējās vides apstākļos. Tiek piedāvāti trīs klimata režīma uzstādījumi, kas pielāgo klimata kontroles sistēmas efektu uz transporta līdzekļa elektrisko braucienu vai degvielas ekonomiju.

Izsmalcinātā šasija izstrādāta Eiropas prasībām

Ampera vadāmība ir tikpat viegla un precīza kā sporta sedanam. Tās šasiju izstrādājuši Opel inženieri Riselsheimā, lai apmierinātu visprasīgāko klientu vēlmes.

Priekšējā transmisija ir veidota no McPherson alumīnija un hidrauliskajām buksēm. Daļēji neatkarīgajiem aizmugurējiem amortizatoriem ir pievienota salikta tilta piekare, kas nodrošina mazāku svaru un lielāku kontroli pār auto.

Elektriskajā stūres pastiprinātāja sistēmā ir ietverti augstākās kvalitātes komponenti. Piemēram, dubultie zobstieņi, viens stūrēšanai un otrs, lai auto būtu vadāmāks pagriezienos.

Uzlabotā berzes bremžu sistēma palielina enerģiju bremzēšanas laikā. Tas ļauj veikt maksimālu reģeneratīvo bremzēšanu, uzlādē akumulatoru un vajadzības gadījumā nodrošina ātru apstāšanos. Tas viss notiek pilnīgi nemanāmi transportlīdzekļa vadītājam.

Maksimāla drošība

Ampera virsbūves struktūra nodrošina izcilu triecienizturību. Aptuveni 80 procentu konstrukciju ir no augstas stiprības, uzlabotas augstas stiprības vai ļoti augstas stiprības tērauda, lai nodrošinātu labāku aizsardzību.

Vairāk nekā 50 triecientestos, ieskaitot priekšējo, sānu un aizmugures triecienus, kā arī simulējot apgāšanos, pie dažādiem ātrumiem un leņķiem, tika veikta Ampera drošības sistēmas attīstība.

Testi tika veikti arī litija jonu baterijas sistēmas drošības pārbaudei, ieskaitot ūdens necaurlaidību mitros vai appludinātos ceļa apstākļos. Ārkārtas gadījumā akumulatoru viegli var atvienot drošības dienests.

Ampera tiks ražota General Motors Hamtramkas rūpnīcā Detroitā. Akumulatorus ražos General Motors bateriju montāžas rūpnīcā Braunstaunā, netālu no Detroitas, pirmajā šāda tipa rūpnīcā ASV, kuru uzcēlis autoražotājs.

 
Visi komentāri
 
283265. viesis 1.jūlijs 2011 14:45
0 0 Atbildēt

Mjā, tas izskatās, būs interesants auto kaut kas reālāks par pašreizējiem hibritiem. Nesen ar vien jaunu lexus hibridu bija iespēja pabraukāt - elektrorežims darbojās tikai pilsētas centra ielās un arī līdz 30 km/h . Pārējā laikā viss notika ar dzīnēja spēku. Tā ka, lielu ekonomiju tur nesaskatīju. Ar to opelīti ar elektro varēs maukt visos ātrumos un kad nobeigsies strāva, iedarbosies motorīts.....Tikai - cik tas viss atkal piķos ?

Un vispār - dodos atvaļinājumā. Labu atpūtu arī citiem iauto lasītājiem !

283267. viesis 1.jūlijs 2011 15:11
0 0 Atbildēt

tātad par aptuveni 1.5 ls uzlādējot var nobraukt ap 50 km=3 ls 100km. nez cik gados atmaksāsies pārmaksātie apmēram 25000 eiro, salīdzinot ar parastu kompaktklases benzīnieku,?

283268. viesis 1.jūlijs 2011 15:15
0 0 Atbildēt

Neesmu eksperts iekšdedzes dzinējos, ne elektrodzinējos un vispār tehnikā tā so, so, bet vai tad nevar izmantot enerģiju, kas rodas bremzējot (kā KERS), un riteņiem griežoties, kā arī pretvēju, lai vienlaicīgi lādētu baterijas, kas nozīmētu, ka tās visu laiku būtu +/- uzlādētas un tad ieksdedzes dzinējs, principā, vispār nebūtu vajadzīgs.

283270. viesis 1.jūlijs 2011 17:39
0 0 Atbildēt

to 283268. viesis

Izmantot pretvēju :D:DD

283271. viesis 1.jūlijs 2011 22:30
0 0 Atbildēt

Nemaz nesmejies ir arī risinājumi, kas ļauj vēja dzītam tranportam braukt arī pretvējā. Tiesa tas nav parasts auto. Kas attiecas uz Amperu, tad tas nav elektorauto, bet gan hibrīds, jo benzīnmotors ir tieši saistīts ar riteņiem.

283272. viesis 1.jūlijs 2011 22:38
0 0 Atbildēt
283273. viesis 1.jūlijs 2011 23:45
0 0 Atbildēt

:D:D:D

unibankā pirms astoņām stundām tika patentēts mūžīgais dzinējs :D

283274. viesis 2.jūlijs 2011 10:46
0 0 Atbildēt

"Pirmais elektriskais auto, ar kuru var doties visur"

"Opel Ampera ir pirmais elektriskais transporta līdzeklis Eiropā, kas paver iespēju ‘doties jebkur jebkurā laikā’"

Likās, ka tirgus būs vismaz par H1, Rinspeed un kvadrocikla mutāciju...

283276. viesis 2.jūlijs 2011 11:42
0 0 Atbildēt

eu, viesi Nr. 283271...

Visur, kur esmu lasīju Amperai/Voltam un kāviņturvēl dzinējs ir saistīts ar ģeneratoru, kā dažos Rīgas trolejbusos vai jebkurā dīzeļlokomotīvē...

Teorētiski to var nahrenizēt un ielikt vairāk akumulatorus - kā konceptā...

Kur tu rāvi, ka tas ir tāds pats kā toyo prīmuss vai lexusa "eko"bobiks?

283277. viesis 2.jūlijs 2011 21:14
0 0 Atbildēt

Drošvien par šo:

"when the vehicle reaches speeds of 70 mph while in extended range mode...the gas engine participates in turning the wheels mechanically although indirectly."

Tātad braucot ar lielu ātrumu Ampera/Volt nespēj iztikt tikai ar akumulatoriem un sāk darboties arī benzīnmotors. Tas nav nekas cits kā iespraužams hibrīds. Ne velti tā arī ir rakstīs wikipedia - plug-in hybrid.

Saites:

gm-volt.com/2010/10/11/mo...ts-powertrain/

blogs.cars.com/kickingtires/...explained.html

283278. viesis 2.jūlijs 2011 22:05
0 0 Atbildēt

atslēgas vādri " although indirectly" nozīmē - NETIEŠI!

Ja ar angļu valodu slikti, tad pazust tulkojumā ir elementāri...

283279. viesis 2.jūlijs 2011 23:23
0 0 Atbildēt

a jums nav pouhj?

neticu ka kāds pie pilna saprāta esošs vidusmēra kompaktauto lietotājs latvijā būtu gatavs par to naudu triju astru vietā vietā nopirkt voltu :D:D:D

283281. viesis 3.jūlijs 2011 11:19
0 0 Atbildēt

labāk lai pērk un tā vairāk, jo pirmais krāsu televizors, pirmais LCD displejs, pirmais GSM mobilais utt. viss "pirmais" maksāja VĀJPRĀTĪGU piķi, salīdzinot ar tā sekotājiem...

283282. viesis 3.jūlijs 2011 23:02
0 0 Atbildēt

Nē, nu ikdienas lietotājam tad vienalga, ja nu vienīgi pārmaksā par preci. Tikai no vēsturiskā viedokļa šis nav "pirmais" plašpatēriņa elektroauto. Nedaudz piemelots līdzīgi, kā tagad ir LED televizori, kur LED ir tikai aizmugures apgaismojums nevis ekrāns kā varētu gaidīt.

Palaidniex izlasi otro linku ko ieliku, pēc uzbūves izskatās, ka piedziņa ir tieša arī no benzīna motora caur planetārajiem zobratiem.

Rekur vienkāršots video:www.youtube.com/watch?v=80E1fOp95rA

283283. viesis 4.jūlijs 2011 7:27
0 0 Atbildēt

Palaidniex

Visur, kur esmu lasīju Amperai/Voltam un kāviņturvēl dzinējs ir saistīts ar ģeneratoru, kā dažos Rīgas trolejbusos vai jebkurā dīzeļlokomotīvē...

===================

Nu, vispār jau ne jebkurā dīzeļlokomotīvē :-) Ir dīzeļlokomotīves arī ar

automātiskajām ātrumkārbām.

Bet šitam AmērVoltam izskatās, ka tas benzodzinējs var gan tikai lādēt

akku, gan mehāniski saistīties ar riteņiem un "palīdzēt" elektromotoriem.

Jebkurā gadījumā pircēji šādiem rīkiem atradīsies, kaut vai turīgi ļaudis,

kuri par varas makti centīsies parādīt savu "zaļumu" , tādi ir visos

kontinentos atrodami :-)

283292. viesis 5.jūlijs 2011 1:25
0 0 Atbildēt

Tikpat "zaļi", kā nopirkt elektroauto ar "Cold countries kit" - benzīnmotoru ar ko apsildīt salonu. Mjā, mūsu platuma grādos pilnvērtīgu elektroauto vēl ilgi neredzēt.

283294. viesis 5.jūlijs 2011 8:52
0 0 Atbildēt

Kanibāl - un pamatojums?

Domā - ziemā salonā ir auksti? Akumulatoros pie zemām temperatūrām sasalst elektrība?

283298. viesis 5.jūlijs 2011 11:04
0 0 Atbildēt

Palaidniex

a kā tu domā to lūzni ziemā apsildīt?

moš ielikt taupības krāsniņu

283300. viesis 5.jūlijs 2011 11:28
0 0 Atbildēt

bet interesanti kāpēc tie žopeļa inženieri ir palaiduši garām tādu vērtīgu enerģinas avotu kā pretvējs, kas rodas mašīnai braucot....

ieteikums elektromobīļa akumulatora lādēšanai izmantot pretvēju, kas rodas mašīnai braucot taču ir acīmredzams :D

283301. viesis 5.jūlijs 2011 11:31
0 0 Atbildēt

Pirmais - tīri tā zināšanai

Elektroauto ir dēļ inverteriem tiek saražots arī paprāvs siltuma apjoms... Tā pat biežāk (vasarās) ir problēma nevis ieguvums

Vasarā tas ir jāpūš ārā, ziemā to mierīgi var pūst salonā. Neesi nu naivs un nedomā, ka tādas jaudas elektroietaises nesilst...

P.S. Un ir akumulatori, kuriem pie mūsu ziemām īsti nesalst un sākot tos lietot tie gana uzsilst, lai nodrošinātu savu darbību...

283306. viesis 5.jūlijs 2011 22:11
0 0 Atbildēt

Palaidniex

tramvajs arī ir jaudīga elektroierīce..... bet apkurināts jamais tiek ar papildus elektrību ;)

283310. viesis 5.jūlijs 2011 22:58
0 0 Atbildēt

Nav nekad nācies vasarā patrāpīties kad viņa elektroietaises tiek dzesētas ziemas režīmā, kad salonā tiek pūšts siltais gaiss? Visādā ziņā sajūa tāda ir ne reizi vien radusies...

P.S. Tramvajos, vismaz vecajos nebija daudz jāpārtaisa elektrības spriegums, lai grieztu motorus, ko nevar teikt par akkuzīiem vāģiem...

283312. viesis 6.jūlijs 2011 2:29
0 0 Atbildēt

Pamaz tā siltuma no elektroauto iekārtām, labi ja logu sanāks atsildīt. Elektroauto izdevīgāk ir logu, spoguļu, krēsla, muguras un stūres elektriska apsilde nekā visa salona. Tas nu tad arī tiek pielietots tur kur nav kārtīgu salu.

283314. viesis 6.jūlijs 2011 9:32
0 0 Atbildēt

Man jau patīk tā 4h uzlāde no "parastās" rozetes :D Tagad draudzīgi paceļam visi rokas, kam mājās ir rozete, kurā, nebaidoties kaut ko nosvilināt, var iegūt 4-5kW jaudu ;) Standarta skaitītājs mājsaimniecībai ir 40A - jeb 8,8kW. Un ar to knapi pietiek mūsdienu elektroierīcēm (ja ieslēdzas veļasmašīna, trauku mašīna, gludeklis un tējkanna reizē, jau ir ~8kW), kur nu vēl auto lādēšanai.

283317. viesis 6.jūlijs 2011 15:55
0 0 Atbildēt

16a vienā fāzē, tas ir pouhj...

drīzāk paceļ rokas tie, kas ir atvēzējušies uzlikt t3 tarifu (nakts skaitītājus)

283335. viesis 7.jūlijs 2011 13:43
0 0 Atbildēt

Seene, tas 40 A skaitītājs ir standartā uz 3 fāzēm, līdz ar ko tā nezinātniski muldot tu vari dabūt pa apmēram 40 A uz katru fāzi !!! Ja lādētājs ir 3 fāžu tad nekas sevišķs tam tavam mājas spriegumam nedraud. (Zinātniski par to runāt - ir pārāk daudz smalku matemātisku nianšu)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti