Pasaules prestižākajā radošo reklāmu festivālā – 58. „Starptautiskajā radošajā festivālā” Kannās Volkswagen iegūst lielu daudzumu balvu.
Eiropas lielākais autoražotājs kopumā saņēma 34 kārotās zelta, sudraba un bronzas „Lauvas” – vairāk nekā jebkad iepriekš. Par „Think Blue.” draudzīguma videi un ilgtspējīguma iniciatīvas reklāmas kampaņu Volkswagen ieguva „Titāna lauvu”. Par automobiļa Passat veiksmīgo TV reklāmu „The Force” vien zīmolam tika piešķirtas trīs balvas – divas zelta un viena bronzas. „Tie ir neticami panākumi, ar ko mēs ļoti lepojamies, jo balvas apliecina, ka darām labu darbu. Šīs 34 „Lauvas” ir rezultāts mūsu tieksmei pēc inovācijām un radošuma visās jomās,” teica Luka de Meo (Luca de Meo), koncerna Mārketinga nodaļas vadītājs un zīmola Volkswagen Passenger Cars Mārketinga nodaļas vadītājs.
Papildus „Titāna lauvai” Volkswagen kopumā saņēma 8 „Zelta lauvas” un 14 „Sudraba lauvas”. Reklāmas speciālisti apbalvoja autoražotāju ar 11 „Bronzas lauvām”. Cildināts tika Volkswagen radošais darbs visā pasaulē – kampaņas ASV, Austrālijā un Jaunzēlandē, kā arī Vācijā, Nīderlandē, Zviedrijā, Norvēģijā, Lielbritānijā, Ķīnā, Argentīnā un Brazīlijā. De Meo komentēja: „Tas parāda, ka Volkswagen gūst panākumus visā pasaulē un uzstāda ļoti augstus standartus. Protams, tas iespējams tikai sadarbojoties ar spēcīgiem partneriem, tādēļ es saku paldies visām aģentūrām, kas padarījušas izcilu darbu, realizējot mūsu idejas.”
Īpaši iespaidīgas kampaņas bija „Ātruma kameras loterija” Zviedrijā par Volkswagen „Think Blue.” iniciatīvu, kas ieguva šogad pirmo reizi pasniegto „Titāna lauvu”, kā arī automobiļa Passat TV reklāma „The Force”, kas radīta ASV. Reklāmas klips ar mazo Dārtu Veideru, kas šobrīd interneta vietnē YouTube ir apskatīts jau vairāk nekā 40 miljonus reižu, ieguva divas zelta un vienu bronzas „Lauvu” trīs kategorijās.
Rekur ir arī tas otrs video "Think Blue", kas ieguva daudzās balvas. Uztaisīts jau toč neslikti. ej.uz/thinkblue