Jaunais Chevrolet Aveo - dinamiska vadāmība un svaigs dizains 2

19.jūlijs 2011 10:40

Pēdējais Aveo modelis ir pilnīgi jauns transportlīdzeklis – to veidojot tika pilnībā pārstrukturizēta gan mašīnas ārpuse, gan salons.


Foto: Chevrolet

Pārveidota tika arī šasijas un virsbūves struktūra, uzlabots ekonomisku zemas emisijas dzinēju piedāvājums.

Līdz pat ļoti populārā Cruze modeļa izlaišanai, Aveo bija tā brīža Chevrolet pārdotākais auto pasaulē.

Jaunā, uzlabotā Aveo modeļa pārdošana tiks uzsākta jau šī gada vasarā un tās mērķis ir turpināt šīs markas automašīnas panākumus piesātinātajā kompaktklases segmentā. Jaunais Aveo tiks piedāvāts kā piecdurvju hečbeka modelis un sedans. Katrs no tiem piedāvās lietotājiem lielisku vadāmību, sportiskumu, pārliecinošu dizainu, plašumu un degvielas ekonomiju.



Jaunais Aveo veidots tā, lai būtu ērts gan ikdienas pārbraucieniem, gan izbraukumiem uz laukiem. Šis modelis ir brīnišķīga izvēle jauniem un garā jauniem cilvēkiem, kas ikdienā izvēlās gan praktiskumu un ērtumu, gan dizainu un stilu – šis modelis būs labs papildinājums vairākiem Chevrolet dizaina jaunumiem, kas nāks klajā 2011.gadā – Chevrolet 100 gadu jubilejas gadā.

Aveo inženieri to veidojuši tā, lai ikdienas braukšana nelielā automobilī kļūtu dinamiskāka un baudāmāka, vienlaikus nodrošinot tādus praktiskus risinājumus kā multifunkcionāla stūre. Lai nodrošinātu saskanīgu  un pārredzamu mašīnas vadāmību, inženieri izstrādāja pilnīgi jaunu šasiju, radot vienu no cietākajām piekarēm šajā segmentā.

Ciešā saķerē ar ceļu

Jaunā Aveo sportiskā braukšanas pieredze ir viens no galvenajiem šī auto trumpjiem. Virsbūve un mašīnas rāmis tika projektēti kā viena vienība, nodrošinot efektīvu svara izmantošanu un viengabalaināku struktūru. Jaunās paaudzes metālu izmantošana jaunajā Aveo ir ievērojami uzlabojusi triecienizturību, kas paaugstina pasažieru drošības līmeni.

Arī priekšējā McPherson tipa piekare ar spirāles atsperi un stabilizatoru un aizmugurējā vērpstieņa piekare nodrošina temperamentīgu un stabilu braukšanu. Auto un vadītāja darbību saskaņu papildus nodrošina elektroniskā stabilitātes sistēma (ECS) un stūres sistēmai pievienotā elektroniskā  stūrēšanas sistēma (EPS), kas pieejama 1,2 litru benzīna un 1,3 litru turbo-dīzeļa versijās. Abas šīs sistēmas iekļauj sevī pretdilšanas mehānismu, lai nodrošinātu precizitāti arī laikam ejot.

Mašīnas virsbūves un rāmja vienotā uzbūve rada arī papildus drošību pasažieriem. Satiksmes negadījuma gadījumā auto jumts spēs izturēt svaru, kas 4,2 reizes pārsniedz auto svaru. Rūpīgi noregulētie sensori ir gatavi iedarbināt sešus gaisa spilvenus, kas ir standarts Eiropā, papildus tam tiek iedarbināta arī četru kanālu ABS ar bremzēšanas asistentu. Arī kruīza kontrolei iespējams aktivizēt ātruma limita funkciju. Tiklīdz tiek sasniegts maksimālais ātrums, tiek iedarbināta skaņas signalizācija.

Aveo nodrošina klusu, mierīgu izbraucienu, jo trokšņu līmeņa rūpīgas kontroles rezultātā, to līmeni izdevies samazināt par 10 līdz 40 procentiem, salīdzinot ar iepriekš izmantotajiem materiāliem un tehnikām.

Divi lieliski virsbūvju stili

Jaunais Aveo virsbūves stils pievienos segmentam jauneklīgumu un sportiskumu. Priekšā novietotais radiatora režģis ar centrā izkārtotu tauriņveida Chevrolet zīmi, ļaus nešaubīgi atpazīt Chevrolet markas automobili.



Īpaša Aveo atpazīšanas zīme ir motociklu stila lampas, kurām nav papildus aizsargstiklu. Tās izvietotas divos cilindros, kurus iekļauj hroma gredzeni. Izteiktās riteņu arkas, kas novietotas 114mm nostāk no jumta reliņiem, pasvītro auto neatlaidību un sportiskumu.

Sportiskā inteliģence

Rūpīgi izstrādātais Aveo interjers radījis tāda līmeņa rezultātu, kas atbilst augstāka segmenta automašīnām. Salona apdares līmenis hečbekā un sedanā neatšķiras ne pēc izkārtojuma, ne pēc stila.

Aveo izteiktā duālā vadītāja kabīne ir mantota no Chevrolet Corvette, kas ir viena no slavenākajām pasaules sporta mašīnām. Tam piemīt arī citi izteikti dizaina elementi, kā piemēram, apdarē iebūvēts instrumentu panelis, kurš plūstoši savienojas ar vadītāja un priekšējā pasažiera durvīm. Kreisajā un labajā pusē atrodas ventilācijas un gaisa kondicioniera padeves atveres.

Rādinstrumentu panelī arī tiek turpināta motociklu dizaina tēma, izmantojot apaļu spidometru un digitālu LCD paneli. Ledus zils paneļa fona apgaismojums salonā veido stilīgu, ambientu un mūsdienīgu sajūtu.

Gudri interjerā izvietotās uzglabāšanas iespējas uzsver Aveo uzmanību pret detaļām. Papildus diviem cimdu nodalījumiem, vienā no kuriem ir ievietota arī USB kontaktligzda, vairāki nelieli nodalījumi un durvju kabatiņas, kā arī trīs glāžu turētāji, nodrošina bagātīgu uzglabāšanas vietu daudzām dažāda izmēra lietām. Visus cimdu nodalījumā pievienotos elektroniskos rīkus, iespējams kontrolēt ar multifunkcionālās stūres vai radiotaustiņu palīdzību. 

Sedan bagāžnieks nodrošina 502 litrus lielu kravas vietu, ievietojot to starp labākajiem savā klasē. Savukārt hečbeka aizmugurē 653 litru liela kravas telpa atrodama, ja tiek nolocīts aizmugurējais sēdeklis - vairāk nekā pietiekami nedēļas nogales izbraucienam vai iepirkšanās tūrei lielveikalā.

Efektīva un ekonomiska degvielas izmantošana

Aveo dzinēju projektētājiem tika izvirzīts uzdevums radīt nelielu, videi draudzīgu dzinēju, kas reizē būtu taupīgs un spētu sniegt dinamiskas braukšanas prieku. 1,6 litru benzīna dzinējs (115 zirgspēku) izpilda šo uzdevumu pilnībā.

Tāpat pieejamas divas 1,2 litru tilpuma benzīna motora versijas, kas attīsta 70 un 86 zirgspēku jaudu. Savukārt no rudens jaunais Aveo tiks piedāvāts arī ar 1,3 litru ietilpības turbo-dīzeļa dzinēju, kas būs pirmais kompaktklases Chevrolet automobilis ar dīzeļa dzinēju Eiropā – ar common-rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, start/stop tehnoloģiju un variable-geometry turbokompresoru.

1,2 litru, 1,4 litru un 1,6 litru četru cilindru benzīna dzinēji ir aprīkoti ar dubultajām augšējās sadales vārpstām un mainīgu vārstu darbības laika regulāciju. Čuguna cilindra bloki ir bāzēti uz dobu rāmja konstrukciju. 1,2 litru un 1,4 litru dzinēji ir aprīkoti ar čuguna plātnēm, kas nodrošina nelokāmu, stingru struktūru, kā rezultātā tiek panākta vienmērīgāka motora darbība. 1.6 litru dzinēja versijas zobsiksna ir jāmaina tikai ik pēc 10 gadiem vai 160 000 kilometru.

Degvielas patēriņš kombinētā ciklā 1,2 litru 86 zirgspēku versijai ir 5,1 litri/100 km un 6,6 litri/100km 1,6 litru dzinējam, kas aprīkots ar manuālo ātrumkārbu. 1,2 litru Ecotec benzīna dzinēja emisijas līmenis ir 119g CO2  uz kilometru.

Aveo būs pirmais Chevrolett kompaktklases auto, kas aprīkots ar sportisku sešu pakāpju automātisko ātrumkārbu, kura novietota uz kloķvārpstas  centra līnijas. Sešpakāpju automātiskās kārbas viena no galvenajām priekšrocībām ir ātrumu izvietojums, jo tie sakārtoti uz tās pašas ass, kur atrodas arī kloķvārpstas centra līnijas. Šo tehnisko uzlabojumu rezultātā izdevās izveidot zemāku dzinēja izvirzījumu salonā un iegūt lielāku iekšējo telpu. Šīs modifikācijas priekšrocības ir arī īsāka piedziņa, zemāka kapuces līnija un lielāka salona telpa.

 
Visi komentāri
 
283416. viesis 19.jūlijs 2011 15:10
0 0 Atbildēt

Nu zinot, ka vecajam Aveo piekare bija izcili neizturīga tas ir progress. No priekšas arī tīri labs agresīvs dizains, pakaļa gan izskatās pēc pakaļas.

>Virsbūve un mašīnas rāmis tika projektēti kā viena vienība, nodrošinot efektīvu svara izmantošanu un viengabalaināku struktūru

Lasam virsbūve ir no plāna bleķa(mazāks svars), vērpjās, lokās, tādejādi kalpo arī piekares vietā.

283418. viesis 20.jūlijs 2011 1:45
0 0 Atbildēt

čali, tas tak ir LANCER`is !

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzīšana un lēna domāšana - divkārt bīstama kombinācija (+ VIDEO)

Video autoram ir pietiekami daudz laika, lai atgrieztos savā joslā pēc neveiksmīga apdzīšanas manevra, taču tas netiek izmantots. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 53

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 

Pārdos super ekonomisko Volkswagen ar 1 litra patēriņu (+ FOTO)

Pārdošanā nonācis viens no tikai 250 saražotajiem Volkswagen XL1 hibrīdiem. Automašīna, kas uz 100 km patērē 1 litru degvielas, iekļauta izsolē, kas 10.novembrī notiks Birmingemā. Lasīt vairāk

 

Vadītāji ignorē neredzīgos gājējus - policija Liepāja pusstundas laikā sastāda septiņus protokolus 14

Liepājā pusstundas laikā septiņiem šoferiem noformēti protokoli un katram uzlikts 15 eiro naudas sods par neredzīgu gājēju nepalaišanu pāri ielai, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Kurzemes reģiona pārvaldes pārstāve Madara Šeršņova. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti