«Opel» veiksmes stāsts turpinās 7

 
1.septembris 2011 9:37

Kopš savas debijas Opel Insignia jau ieguvusi vairāk nekā 50 nacionālos un starptautiskos apbalvojumus, ieskaitot arī īpašo titulu “Gada auto”.

Pircēji Insignia panākumus ir sagaidījuši ar vētrainām emocijām, kas atspoguļojas pieprasījumā – pārdoti vairāk kā 400 000 šī modeļa eksemplāri. Ar jauniem benzīna dzinējiem, progresīvām tehnoloģijām un izstrādātu aprīkojumu Insignia panākumi turpināsies arī 2012.gadā.

Trijos pastāvēšanas gados Opel Insignia kļūst par līderi Eiropā

Ne tikai mediji un pircēji atzīstami novērtē Insignia, bet arī Vācijas tehnisko ekspertu organizācija DEKRA savā 2011. gada kvalitātes ziņojumā par labāko atzīst iecienīto Opel modeli – 96,1 procenti automašīnu bez jebkādiem defektiem ir labākais rezultāts starp visiem testētajiem spēkratiem. Ņemot vērā augsto pieprasījumu, Riselsheimas fabrikā, kur tiek būvēta Insignia, pat ticis samazināts vasaras atvaļinājuma garums. Salīdzinājumā ar 2009. un 2010. gadu, kuros pirmajā pusgadā attiecīgi tika pārdoti aptuveni 73,300 un 71,000 automobiļu, šogad šis skaits pieaudzis līdz 79,000.

No 2011. gada janvāra līdz jūnijam, modelis Insignia, skarbajā virs vidējās klases segmentā, ir bijis neapstrīdams pārdošanas līderis Lielbritānijā. Piecdurvju hečbeks visā Eiropā un ietekmīgajos Vācijas un Lielbritānijas tirgos ir pirmais savā kategorijā. Insignia plašā modeļu klāsta ziņā ieņem otro vietu Eiropā, kamēr Sports Tourer universāla versija ieņem otro vietu Eiropā un Lielbritānijā. 2010. gadā Eiropas D segmenta automašīnu vidū Insignia modeļa tirgus daļa bija 15,2 procenti.

Insignia pircēji izvēlas vadošo aprīkojumu

Jau šobrīd Insignia pircēji ir pozitīvi pārsteigti par automašīnas dizaina kvalitāti, taču papildus tam Opel piepilda arī visprasīgāko lietotāju vēlmes, nodrošinot inovatīvas tehnoloģijas un augstas klases aprīkojumu.

Faktu, ka lietotāji ir pārliecināti par papildus aprīkojuma sniegtajām iespējām, apliecina dati, kuros vairāk kā puse Insignia lietotāju Eiropā izvēlas navigācijas sistēmu, Vācijā tie ir gandrīz 90 procenti pircēju. Divas trešdaļas Eiropas un 86 procenti Opel lietotāju Vācijā izvēlas Park Pilot sistēmu, savukārt vairāk kā 60 procenti pircēju Eiropā dod piekrišanu lielajiem 18 – 20 collu alumīnija diskiem, kamēr Vācijā katrs otrais Insignia modelis tiek iegādāts komplektā ar AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.) neatkarīgo ārstu un terapeitu komisijas sertificēto ergonomisko sēdekli vadītājam.

Cosmo pircēji, kuri papildus izvēlas Nappa ādas apdari „Indian Summer”, daudz vairāk liek uzsvaru uz ekskluzīvu interjera dizainu un citiem premium papildinājumiem nekā pircēji, kas automašīnu izvēlas bez Nappa ādas apdares. Divtik daudz jeb vairāk nekā 60 procenti pircēju izvēlas automašīnai automātisko pārnesumu kārbu, savukārt desmit reizes vairāk pircēju dod priekšroku 2,8 V6 turbo dzinēja komplektācijai. Adaptīvajai 4x4 riteņu piedziņas versijai pieprasījums ir četras reizes lielāks, bet sakabes ierīcei divtik augsts noiets.

Jaunais 1,4 turbo ecoFlex benzīna dzinējs rūpējas par degvielas ekonomiju

Kombinācijā ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, jaunais 1,4 turbo ecoFlex benzīna dzinējs ir taupīgākais visā vidējā izmēra klases segmentā.
Ļoti efektīvais dzinējs, kura darba tilpums ir samazināts, nezaudē savu spēku un nodrošina 103 kW/140 ZS jaudu, veiksmīgi aizstājot iepriekšējo 1,8 litru dzinēju ar tādu pašu jaudu. Insignia 1,4 turbo ecoFLEX standarta aprīkojumā ietilpst Start/Stop tehnoloģija, elektriskais stūres pastiprinātājs, aerodinamiskie grīdas paneļi un zemas rites pretestības riepas.

Pateicoties jaunā 1,4 litru dzinēja parametriem, tas patērē tikai 5,7 litrus augstas kvalitātes benzīna uz 100 kilometriem, kas ir par diviem litriem mazāk nekā tā priekšgājējam. CO2 emisijas ir samazinātas par 45 gramiem, sasniedzot 134 gramus uz kilometru, kopumā nodrošinot degvielas patēriņa un emisiju daudzuma samazinājumu par 25 procentiem. Neskatoties uz samazināto dzinēja tilpumu, vienam no ekonomiskākajiem benzīna dzinējiem griezes moments ir ticis palielināts par gandrīz 15 procentiem līdz 200 Nm.

Pārnesumu skaitļu optimizēšana nodrošina ne vien automašīnas motora efektivitātes palielināšanos, bet arī ievērojami uzlabo vadāmību. Ar šo dzinēju ātrumu no nulles līdz 100 km/h Insignia var uzņemt 10,9 sekundēs un maksimālais sasniedzamais ātrums ir 205 km/h. Savukārt, universālu segmentā labākās vērtības demonstrē Sports Tourer, kura degvielas patēriņš ir 5,9 l/100 km un CO2 emisiju daudzums 139 g/km.

2.0 turbo 4x4 piedāvā lielāka jaudu, griezes momentu, taču zemāku degvielas patēriņš

Jaunais divu litru turbo 4x4 benzīna dzinējs piedāvā par 30 ZS lielāku jaudu un adaptīvo 4x4 riteņu pilnpiedziņu. Lai to nodrošinātu, Opel inženieri palielināja boost spiedienu, optimizēja degvielas iesmidzināšanu un samazināja degvielas zudumus ieplūdes un atgāzu izplūdes sistēmā. 2,0 turbo dzinējs ir pilnībā veidots no alumīnija, tas sevī iemieso tādas augstās tehnoloģijas kā dubultās plūsmas turbokompresoru ar gaisa dzesētāju, divas sadales vārpstas ar maināmu vārstu kontroles ierīci un divas balansētāja vārpstas. Tā jauda ir 184 kW/250 ZS, bet maksimālais griezes moments - 400 Nm iepriekšējo 350 Nm vietā.

Arī ātruma uzņemšanas parametri ir iespaidīgi - divu litru turbo dzinējs ļauj uzņemt ātrumu no nulles līdz 100 km/h tikai 7,5 sekundēs, nodrošinot iespēju sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h. Izvēles papildus aprīkojuma Start/Stop sistēma apvienojumā ar zemas rites pretestības riepām ļauj ieekonomēt degvielu līdz 8,4 l/100 km un samazināt CO2 izmešu daudzumu līdz 197 g/km. Salīdzinājumam parametri bez Start/Stop sistēmas – 8,5 l/100 km un 199 g/km CO2 izmešu. Insignia 2,0 turbo ar priekšējo riteņu piedziņu nodrošina 162 kW/220 ZS jaudu.

Taupīgi un videi draudzīgi(no 115 g/km CO2) dīzeļdzinēji ar optimālu izpildi

2,0 CDTI dzinējs ar trīs jaudas variācijām – 81 kW/110 ZS, 96 kW/130 ZS un 118 kW/160 ZS tagad pieejami ar izvēles papildus aprīkojuma Start/Stop sistēmu. Insignia 2,0 CDTI ecoFLEX ar 118 kW/160 ZS jaudu lieliski pierāda, cik šī inteliģentā degvielas ekonomēšanas tehnoloģija ir efektīva – degvielas patēriņš ir samazināts no vidēji 4,9 uz 4,3 litriem uz 100 km un CO2 izmešu daudzums ir tikai 115 g/km.

Divlitru dīzeļdzinējs, kam ir optimizēta degvielas sadegšanas kontroles ierīce un vēl vairāk samazināta iekšējā berze, maksimālo griezes momentu 350 Nm (ar overboost funkciju pat 380 Nm) spēj sasniegt pie 1 750 apgriezieniem minūtē. Insignia ecoFLEX ar 118 kW/160 ZS, sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu līdz 100 km/h paātrinās 9,5 sekundēs un tā maksimālais ātrums ir 221 km/h. Efektīvais dīzeļa dzinējs kombinācijā ar adaptīvo 4x4 riteņu pilnpiedziņu, kas ir pieejama visām trim virsbūves versijām, ļauj vadītājam baudīt braukšanas dinamiku un augstu drošības līmeni.

Efektīvā Start/Stop degvielas ekonomēšanas sistēma

Start/Stop sistēmu izstrādāja Opel un, kā papildus aprīkojums, tā ir pieejama gan 1,4 litru un 2,0 litru turbo benzīna dzinējiem, gan dīzeļdzinējiem. Sistēma samazina dzinēja darbošanās laiku tukšgaitā, tādējādi nodrošinot iespēju ekonomēt degvielu, ierobežot gāzu emisijas daudzumu un arī troksni, kas nodrošina priekšrocības lietojot automašīnu pilsētā. Drošības un pasažieru komforta nolūkos, temperatūras vadība un bremžu pastiprinātāja vakuuma kontrole turpina darboties arī Autostop fāzē. Pārvietojoties sastrēguma laikā, braucējs var manuāli deaktivizēt sistēmu nospiežot slēdzi ‘eco’.

Precīza atbildes reakcija pateicoties elektriskajam stūres pastiprinātājam

Jaunizveidotais elektriskais stūres pastiprinātājs REPS (Rack Assist Electric Power Steering – zobstieņa balstīts elektriskais stūres pastiprinātājs), kas darbojas saistīti ar braukšanas ātrumu un pirmoreiz sastopams Insignia modelī, nodrošina uzlabotu vadāmību. REPS sistēma ne tikai nodrošina precīzu jaudas padevi, atbildes reakciju un lielisku saķeri ar ceļu, bet arī samazinātu degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu, kas panākts elektriskajam stūres pastiprinātājam aktivizējoties brīdī, kad tas ir nepieciešams, tādējādi samazinot vajadzību pēc hidrauliskā pumpja nepārtrauktas darbības.

Jauna priekšējā kamera ar papildus funkcijām

Uzlabotā Opel Insignia piedāvā jauninājumus ceļu satiksmes drošībai. Daudz balvu ieguvusī otrās paaudzes ‘Opel Eye’ ievada pirmās vēsmas inovatīvajām papildus funkcijām:

Sekojošās distances indikators palīdz novērst sadursmes un izvairīties no iespējamiem sodiem par distances neievērošanu, turklāt centrālais vadītāja ekrāns norāda attālumu sekundēs līdz priekšā braucošai mašīnai. Ja Insignia nonāk kritiskā situācijā, kad sadursme ar priekšā braucošo automašīnu ir neizbēgama, priekšējās sadursmes brīdinājuma funkcija ar skaņas signālu un vizuālu brīdinājumu dod ziņu autovadītājam par iespējamo sadursmi. Vadītājam ir iespēja regulēt sistēmas jutīgumu izmantojot kontroles slēdzi, kas atrodas uz stūres.

Ceļazīmju atpazīšanas sistēma tagad atpazīst vēl vairāk zīmju, kuras tiek izmantotas ES. Papildus apaļajām zīmēm, jaunā priekšējā videokamera atpazīst arī četrstūra formas norādes, piemēram, Vācijas autobāņiem raksturīgās zīmes un ierobežotas satiksmes zonu norādes. Pateicoties daudzkārtējās ekspozīcijas tehnoloģijai, tagad uzlabota arī dinamisko zīmju kā, piemēram, uz tiltiem esošo LED gaismu, atpazīšana. Turklāt tagad priekšējās videokameras un adaptīvo priekšējo lukturu AFL+ kombinācijā iekļauta arī tālo gaismu asistenta funkcija.

Jaunas paaudzes informācijas un izklaides sistēmas

Jaunajā informācijas un izklaides sistēmā Navi 600 un Navi 900 Europa visas ceļu kartes tagad ir saglabātas SD kartēs. Papildu jau saglabātajiem interešu punktiem (POI) ir iespējams lejupielādēt vēl citus POI un ar USB savienojuma palīdzību tos saglabāt ierīcē. Vēl viena praktiska iezīme: navigācijas sistēma ļauj izvēlēties ne vien ātrākos un īsākos maršrutus, bet arī ekonomiskākos, tādējādi ļaujot ietaupīt degvielu vēl vairāk.

Navi 900 Europa sistēma arī piedāvā balss atpazīšanas un borta žurnāla funkciju, pie tam pēdējā iespējams atdalīt privātos no darba braucieniem. Vēl arī papildus POI paziņošanas funkcija ar skaņas signālu, teksta ziņojumu vai uzlecošo logu informē vadītāju par intereses punktiem tiešā tuvumā. Tāpat sākot no komplektācijas “Edition” ir pieejama arī īpaša augstas kvalitātes Infinity skaņas sistēma.

Premium līmeņa aprīkojums: Nappa ādas apdare “Indian Night”

2012.ražošanas gadā Insignia tiks piedāvāta ar augstāku komforta līmeni un papildu eleganci. Pēc izvēles tā ir pieejama ar premium līmeņa Nappa ādas apradi “Indian Night”, kas ir izcila ar savu augstas kvalitātes melnas ādas un kontrastējošu nošuvju elegantā konjaka tonī kombināciju. “Indian Night” papildina interjera variāciju klāstu pievienojoties oranži brūnos toņos ieturētajai “Indian Summer”, kas tika prezentēta 2010. gadā.

Apbalvojumus izpelnījušos virsbūvi izsmalcinātāku padara jaunais tumšais metāliskais krāsojums “Luxor”, kam atkarībā no gaismas krišanas leņķa ir zili violets atspīdums. Opel Insignia sportisko un eleganto siluetu turpmākajos mēnešos vēl papildinās arī jaunu vieglmetāla riteņu klāsts ar pārsteidzošu dizainu.

 
Visi komentāri
 
283814. viesis 1.septembris 2011 11:38
0 0 Atbildēt

airbaltik arī jau daudzus gadus ir "veiksmes stāsts" :D:D:D

gm akcijas biržas (Toronto Stock Exchange) cenas pēdējo mēnešu dinamika mēneša sākumā pa mēnešiem

janvāris ~38$

februāris ~36$

marts ~33$

aprīlis ~ 32$

maijs ~32$

jūnijs ~30$

jūlijs ~31$

augusts ~27$

patreiz ir 1 septembris ~24 bakši

283816. viesis 1.septembris 2011 13:13
0 0 Atbildēt

Skaitļi kā fakti ir ietiepīgi un nepielūdzami :) Bet publiski mēs šeit saskaramies ar kārtejo jau tā pierasto melošanas gadījumu.

283818. viesis 1.septembris 2011 14:02
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt teorijai par to, ka šodienas opeļi nav vairs vakarējie, kurus vairāk pazinām kā rūsas kastes. Par to protams visiem liels prieks. Jau iepriekšējais opel corsa bija ļoti veiksmīgs modelis, kas visiem patika. Visi mani paziņas, kuri pirms 5 gadiem jaunās corsas nopirka, joprojām ar tām brauc un neviens nesūdzas. Insignija iznācis vēl labāks. Man jau būtu paticis, ja tas salons būtu bijis bisķi plašāks, griesti augstāki, tad būtu iemesls tuvā perspektīvā domāt par tā auto iegādi. Bet, kopumā, tautai tas auto tīk. Nebūtu krīzes gadi pie mums, droši vien gribētāju rindas opel salonā stāvētu pēc tā auto. Atvainojos visiem jauno bembju un meršu superfaniem - mani kaut kā vairāk jaunie merši un bembji nesajūsmina. Nemaz. Nepatīk, ka virsbūves dizains tiem līdzinās japaniešu (ķipa lexus) formām, ļoti kaut kā pietrūkst vācu klasiskā dizaina, kas bija vēl manāms uz e-38 bembja un iepriekšējās paaudzes e-merša.

283820. viesis 1.septembris 2011 16:01
0 0 Atbildēt

Opel rūsas vietā nāk problēmas ar elektroniku. Pie tās pašas cenas kaut kas ir jāziedo, uzlabo virsbūves kvalitāti cieš kas cits.

283830. viesis 2.septembris 2011 12:59
0 0 Atbildēt

OPEL - tā ir pragmatiska pieeja izvēloties auto. Pieņemot kā izejas p-tu četrus rādītājus: dizains, kvalitāte, cena, atlikusī vērtība, tad OPEL ir optimāla izvēle.

283835. viesis 3.septembris 2011 14:09
0 0 Atbildēt

Biju pirms nedēļas,garāmbraucot, iebraucis vienā no Pierīgas ''laimes pļavām''. Tajā savu mitekli ir cēlis Pirmais. Nu tāds kārtīgs ''veiksmes stāsts'' , nu nekādi nevar salīdzināt pat ar GM akciju nokrišanos biržā, tur ir vertikāla līkne lejup :D Bet !!! Vismaz vecā cirsma,kurā kāds sācis mājas celt,lēni atgūst meža izskatu :D:D:D

283837. viesis 3.septembris 2011 21:20
0 0 Atbildēt

ahā :D

man jau arī likās, pierīgas pļavas velk uz leju tās žopeļa cenas biržā :D

p.n.

Prozīt, vadoni ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti