Mazda CX-5 piesaista nedalītu uzmanību Frankfurtē 2

20.septembris 2011 10:07

Mazda kompaktais krosovers CX-5 kā vizuāli, tā tehniski atver jaunu lappusi Japānas autoražotāja vēsturē.

Saskaņā ar Kodo dizaina valodu „Dvēsele kustībā” veidotais un ar pirmrindas Skyactiv tehnoloģiju apveltītais automobilis piesaistīja sen nepieredzētu žurnālistu un ekspertu pieplūdumu Mazda stendā. CX-5 tika aplūkots, aptaustīts un mērīts burtiski pa centimetram, nemaz nerunājot par dažādu televīzijas kanālu interesi. Mazda krosovers piesaistīja tik lielu uzmanību, ka vairāki TV kanāli tika pie CX-5 filmēšanas tikai vēlā pēcpusdienā.

Frankfurtes autošova viesi sevišķi atzīmēja oriģinālo formu un līniju kombināciju, kas ļauj CX-5 atšķirties ne tikai no citiem Mazda modeļiem, bet arī neskaitāmajiem konkurentiem šajā klasē. Garā riteņu bāze, 2,7 metri pie kopējā garuma 4,54 metri, kā arī īsās virsbūves pārkares un izceltās riteņu arkas piešķir automašīnai spēcīgu, muskuļotu izskatu. Vienlaikus Mazda CX-5 ir viens no vieglākajiem un aerodinamiskākajiem automobiļiem savā klasē.

Fotoaparātu slēdži bez apstājas klikšķēja Mazda CX-5 interjerā, kas arīdzan ir kvalitatīvs lēciens tuvāk augstvērtīgiem kompakto krosoveru saloniem. Smalki izstrādātā klimata sistēmas vadība, jauni apdares materiāli, sporta stūre un īpaši šim modelim izveidotais instrumentu panelis nepalika bez ievērības. Mazda CX-5 interjers pilnībā atbilst dinamiskajai ārienei. Pirmo reizi Mazda automobilī izmantota integrēta Tom Tom navigācijas iekārta. Pievēršoties automašīnas funkcionalitātei, atklājas, ka CX-5 bagāžnieka tilpums no minimāliem 500 litriem (ietverot apakšējo sekciju) var tik palielināts līdz pat 1400 litriem.
Skyactiv tehnoloģiju vērienīgais pieteikums autošovā kalpoja par teicamu fonu vizuālajam sniegumam. Izvēloties īpaši augstu kompresijas pakāpi benzīna motoram, un neierasti zemu dīzeļdzinējam (abiem 14:1), Mazda panākusi degvielas ekonomiju un atgāzu atbilstību Euro-6 normām.

Mazda CX-5 nonāks pārdošanā ar 2,0 litru 160/165 zirgspēku benzīna dzinēju vai 2,2 litru 150 ZS vai 175 ZS dīzeļa dzinēju, kā arī izvēli starp priekšējo un pilnu piedziņu, manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. Pateicoties Skyactiv tehnoloģijai un standarta start – stop sistēmai, Mazda CX-5 ar dīzeļdzinēju priekšpiedziņas versijas degvielas patēriņš ir izcili zems – 4,5 litri uz 100 km, savukārt, CO2 izmeši – tikai 199 g/km.

Bez tam Mazda stendā Frankfurtē apskatāma uzlabotā Mazda 3 ar jaunās paaudzes 1,6 litru dzinēju, kvalitatīvāku interjeru, papildinātu skaņas izolāciju un automātisko pārnesumkārbu.
 

 
Visi komentāri
 
283913. viesis 22.septembris 2011 12:22
0 0 Atbildēt

Nekā īpaša no tā auto nesaskatu. Par ko tā sajūsma ? Protams, no bildes jau daudz informacijas iegūt nevar.

283922. viesis 22.septembris 2011 20:55
0 0 Atbildēt

Pēc 3-4 gadiem sāks riktīgi pūt kā jau visas jaunās mazdas! Zum, zum...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Japāņu auto par 100 EUR mēnesī (+VIDEO) 7

Par 109 eiro mēnesī tagad var braukt ar pilnīgi jaunu Mitsubishi Space Star, kas ir ne īsti mazā, ne īsti kompaktā automašīna ar normālu aprīkojumu un piecu gadu garantiju. Lasīt vairāk

 

Abiem bija zaļais (+ VIDEO) 11

Komentārā apgalvots, ka abas automašīnas braukušas pie zaļā luksofora signāla. Lasīt vairāk

 

Spēcīgs sprādziens satricina Libānas galvaspilsētu Beirūtu (+ VIDEO) 18

Sprādzienu iespējams izraisījis ugunsgrēks pirotehnikas noliktavā pie Beirūtas ostas Lasīt vairāk

 

Kijevā vadītājs narkotiku reibumā izraisa smagu avāriju (+ VIDEO) 3

Kijevas tuvumā vadītājs, kurš pie sava BMW stūres bija sēdies narkotiku reibumā, izraisīja smagu avāriju, iebraucot pretējā joslā un uztriecoties Škoda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti