Autonams uzsāk autogāzes iekārtu uzstādīšanu 18

19.oktobris 2011 11:22

Skybrake izgudrotājs, ražotājs un uzstādītājs SIA Autonams, uzsāk jaunākās paaudzes autogāzes iekārtu uzstādīšanu.

 Autonams izstrādājis jaunu pakalpojumu un produktu konceptu, kura galvenais mērķis ir piedāvāt prātīgus risinājumus transporta organizēšanai un izmaksu otpimizācijai.

„Iepsējams, autogāze ir viens no vieglāk pieejamiem šībrīža risinājumiem, kas ļauj optimizēt izmaksas kā privātpersonām, tā juridiskām personām,” saka SIA Autonams valdes loceklis Edvīns Panders. „Manuprāt, tas ir labākais veids, kā uzlabot savu pašapziņu un galu galā – ietaupot uz degvielu – atļauties vairāk,” saka E.Panders.

Aprīko pat Porsche Cayenne

„Autgāzes iekārtas sen vairs nav tās vecās, stereotipiem apvītās sistēmas, kas autovadītājam rada neērtības. Tieši pretēji, jaunākās – ceturtās un piektās paaudzes iekārtas ir nosacīti ekskluzīvas klases produkts ar augstāko iespējamo kvalitāti. Visas darbības notiek automātiski un pat pieredzējis autovadītājs nejūt atšķirību vai viņš brauc ar benzīnu vai autogāzi,” apgalvo E.Panders.

Jaunākās autogāzes iekārtas kvalitāti novērtē arī klienti un pat ekskluzīvu automašīnu īpašnieki. Autogāzes iekārtas uzstāda kā vecāka, tā pavisam jauna gadagājuma automašīnām. „Ar autogāzes iekārtām šodien vairs neaprīkojas tikai Škoda, VW, Ford, Opel un Audi markas automašīnas,” saka E.Panders. „Jau pāris gadus autogāzes iekārtas tiek uzstādītas arī tādām automašīnām, kā, piemēram, Porsche Cayenne, BMW X5, Mercedes Benz R klase un citiem ekskluzīviem spēkratiem,” tā E.Panders.

Brauksim lēti un, iespējams, vēl lētāk

Autogāzes iekārtas izmanto šķidro naftas gāzi (angliski – LPG jeb Liquified Petroelum Gas), kas ir naftas blakusprodukts. Tā kā tam ir mazāk izmantošanas iespējas kā naftai, tā cena ir uz pusi lētāka.

„Autogāzes iekārtas pasaulē, īpaši Eiropā, kļūst aizvien populārākas,” apgalvo E.Panders. Sevišķi populārākas tās kļūst valstīs, kurās nav savas naftas ieguves vietas. Tas ir divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tāpēc, ka naftas gāze ir uz pusi lētāka, kā benzīns vai dīzelis. Otrkārt, slānekļa gāzes atradnes Eiropā, kas ļauj prognozēt, ka sekmīgi iegūstot slānekļa gāzi, gāzes cenas varētu nokristies robežās no 20-50% no pašreizējās cenas. „Tātad – gāze varētu kļūt vēl lētāka,” uzskaitot argumentus, secina E.Panders.

 
Visi komentāri
 
284127. viesis 19.oktobris 2011 22:28
0 0 Atbildēt

Jā, jau pāris gadus līzē pirkto suvu un cuvu īpašnieki sāk cienīt gāzi.

Raksts ir tukša tiršana - sāk uzstādīt tādas un tādas paaudzes gāzes iekārtas, esot baigi kruti utt, utjpr, bet kas tās ir par iekārtām?! Vai tiešām šķidrās gāzes šprice, nevis tvaiku šprice?

284130. viesis 20.oktobris 2011 9:51
0 0 Atbildēt

Tipiski LV ļautiņiem gan ne bez slāvu asinīm. Kayanens sanāk, bendžai ne. Par to gāzes cenu gan izklausās pēc reklāmas. Nu tik sākat uzstādīt viss būs pa labo. Dzīvē- ja resurss paliek lētāks, tad akcīzi piemet vai starpnieki vairāk vārās. Nesen izdevās redzēt jauno iekārtu ar uber kruto eļļas pudelīti tip gāze sausa, nu tik tev viss eļļosies, vārsti neizdegs. Rezultāts MAFs peld eļļā. Pats esmu ekspluatējis Turbo motoru ar VIALLE iekārtu, ko dažus gadus atpakaļ LV vispār nepazina. Balonā sūknis (palielina spiedienu paātrinoties) elektriskās sprauslas. Nemelošu- patika patēriņš ap 20% vairāk kā bendža, gaitā jaudas zudumus nejutu. Bākā noklājās sūknis neatradu , kas palīdzētu krutie spechuki no gāzes uzstādīšanas kantoriem plāta rokas. Saraku informāciju, sapratu kāda uzbūve, izjaucu 5LVL rullīšu gultņi, saliku un prieks. Pēčāk izdega vārsts, tā jau gāzes īpatnība, nomaini un brauc. Bet ja pats to nevarētu izdarīt, tad cik es ātri šīs izmaksas atpelnītu? Nekas šajā dzīvē nav par velti. Jaunam autiņam arī neuzliksi, garantija zudīs dzinējam. Tagan gan daži ražotāji piem Fords atljauj aprīkot ar rūpnīcā aprobētām iekārtām pie dīlera saglabājot garantiju. Tauta saka neesot nemaz tik dārgi.

284139. viesis 20.oktobris 2011 19:42
0 0 Atbildēt

Ja paseko līdzi gāzes cenām,tad ir ļoti vienkārša sakarība-gāzes cena visu laiku "staigā" līdzi benzīna cenai.

284140. viesis 20.oktobris 2011 20:35
0 0 Atbildēt

Kā tad tā cena staigā - paceļ zupai piecus saņus un gāzei vienu? Neesmu piefiksējis cik tagad gāze maksā, bet kad divus mēnešus atpakaļ atgriezos latvijā, gāzes cena bija varbūt dažus saņus augstāka kā tad, kad nepilnus divus gadus atpakaļ aizbraucu no latvijas, benzīns tolaik maksāja kādus 10-15 saņus lētāk.

284141. viesis 20.oktobris 2011 21:45
0 0 Atbildēt

gāze jau labi sen maksā ap 40 sant litrā. Pirms 2 gadiem tās cena bija kādi 55% no 95-tā benzīna cenas, tagad jau ilgu laiku ir krietni izdevīgāk.

284142. viesis 20.oktobris 2011 23:00
0 0 Atbildēt

Zēl, ka šodien vairs neaprīkojas tikai Škoda, VW, Ford, Opel un Audi. Man tieši ir VW. Kas par problēmu Autonamam, ka vairs nevar aprīkot VW?

284145. viesis 21.oktobris 2011 11:45
0 0 Atbildēt

Reklāma bez cenas. Šamie diviem karburatoriem arī var ko piedāvāt?

284146. viesis 21.oktobris 2011 22:24
0 0 Atbildēt

2002 gadā liku vektrai ,parunājos ar īpašnieku šo to par gāzi un vai ir kāds kam neliek tad teica , ka vw/audi/ micuki ar gāzi neaprīkojas .

284149. viesis 22.oktobris 2011 23:52
0 0 Atbildēt

Neaprīkojas, ja pareizi atceros FSI, jo tie jau tā esot mega ekonomiski uztaisīti, ka nozīme, kurā vietā cilindrā iesmidzinās degviela. Kaut kadi MPI (vai līdzīga burtu kombinācija) piemēram 1.6. golfi 2000. + gads pakļaujas gazifikācijai.

284152. viesis 23.oktobris 2011 13:10
0 0 Atbildēt
284154. viesis 24.oktobris 2011 9:55
0 0 Atbildēt

GDI neaprīkojas, jo tur ir tik specifiska sistēma, ka visu laiku ir jābūt benzīna padevei.

284155. viesis 24.oktobris 2011 9:58
0 0 Atbildēt

Tā ir.... FSI un GDI negazificējas

284156. viesis 24.oktobris 2011 11:29
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka viņi neraksta pat savā mājas lapā, kāda ražotāja iekārtas uzstādīs. Paši diezvai viņi tās ražo. www.autonams.lv/auto-gaze/gazes-iekartu-veidi/

284161. viesis 24.oktobris 2011 16:58
0 0 Atbildēt

udens68 309 [?] pirms 7 stundām

Tā ir... FSI un GDI negazificējas

==========================

FSI nu jau gāzējās gan , a GDI ir bezcerīgs triffers ar priekš bencīna .

284162. viesis 25.oktobris 2011 8:22
0 0 Atbildēt

TDIOTS

FSI nu jau gāzējās gan, a GDI ir bezcerīgs triffers ar priekš bencīna.

===========================

Tā saruna ar to gāzes kantora šefu bija kā jau minēju 2002 gadā un iespējams es jau vairs pareizi neatceros . Bet nu atmiņā iesēdies ,ka neliek micukiem un audi , Vai pareizāk itkā uzlikt var,bet...... nu tas gāzenieks viņiem nelika . Par to FSI , nu nēsmu spečoks tajos apzīmējumos , vienkārši kautkā visvairāk tas FSI ar to audi saistās, tapēc arī domāju ,ka uz FSI neliek . Gan jau tagad pa šiem 9 gadiem gāzes iekārtas ir daudz gudrākas .

284206. viesis 29.oktobris 2011 23:59
0 0 Atbildēt

GDI dzinejam neliek, jo benzina sprauslas ar laiku nodeg

284365. viesis 17.novembris 2011 11:06
0 0 Atbildēt

Jap... Neērtību nav. Bagāžnieks pilns, bet jāpildās bieži un ekskluzīvās vietās. Man tomēr patīk mans dīzelītis, kas terē vismaz par 20% mazāk, nevis vairāk, kā benzīns, un ir pieejams arī nekurienē, ja nu tomēr 1000-1300 km nobraukums starp uzpildēm ir ievedis tālos neceļos.

284755. viesis 31.decembris 2011 12:56
0 0 Atbildēt

TDIOTS 513 [?] pirms 2 mēnešiem

udens68 309 [?] pirms 7 stundām

Tā ir... FSI un GDI negazificējas

==========================

FSI nu jau gāzējās gan, a GDI ir bezcerīgs triffers ar priekš bencīna.

Vai variet pastāstīt, kur meklēt daudz maz normālu gāzes kantori, kas aprīko ar gāzi FSI dzinējus? Man Henriks un vēl viens kantoris uz Ganību dambja teica, ka FSI nevarot uzlikt, jo sprauslas degot ārā, jo tipa FSI sprauslas smidzina ar lielu spiedienu un uzkarstot. Benzīns nodrošina sprauslu dzesēšanu. Gāze nenodrošina dzesēšanu.

UK forumā lasīju, ka esot tagad arī priekš FSI dzinējiem iekārtas, kur 90% dod iekšā gāzi un 10% pastāvīgi arī benzīnu. Rezultātā nav tik liela ekonomija, kā ar mpi dzinējiem.

Tas pats autonams man stāstīja, ka kaut kādiem konkrētiem FSI var uzlikt. Visiem nevarot, jo auto kompja softs neiet kopā ar gāzes iekārtas kompi.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārdod Audi A8, kas četros gados zaudējis 130 000 eiro no savas vērtības (+ FOTO) 6

Vācijā pārdod luksuss limuzīnu Audi A8 L W12. Jauns tas maksājis 214 000 eiro, tagad tiek pārdots par nepilniem 78 000. Lasīt vairāk

 

Krievu „pasaulē labākais virsurgājējs” tagad arī 11-vietīgā versijā (+ VIDEO) 4

Krievu kompānija Sherp, kas pirms pāris gadiem nāca klajā ar pašu vārdiem sakot „pasaulē labāko virsurgājēju”, radījusi jaunu modeli, kurā pietiek vietas 11 cilvēkiem. Lasīt vairāk

 

Pasaules netīrākā upe (+ VIDEO) 2

Kamēr mēs Berģu onkuli pamatoti baram par krūmos izmestajām riepām, citur pasaulē veselas upes piegāztas ar atkritumiem tiktāl, ka tās praktiski pārstājušas tecēt. Lasīt vairāk

 

Meklējam labāko, jeb budžeta klases ziemas riepu test (+ VIDEO) 8

Šodien rubrikā "Ziema nāk" reālos apstākļos salīdzinam 20 dažādus budžeta klases ziemas riepu modeļus! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti