Chevrolet Aveo sedans un Captiva iegūst 5 zvaigznes 4

3.novembris 2011 10:34

Jaunais Eiropas Jauno automašīnu novērtēšanas programmā (EuroNCAP) pēdējo rezultātu ziņojumā novērtē Chevrolet Aveo un Chevrolet Captiva SUV ar augstāko piecu zvaigžņu novērtējumu.

"Visi mūsu Chevrolet modeļi ir apveltīti ar grūti sasniedzamu drošības līmeni,” stāsta Chevrolet Europe prezidents un rīkotājdirektors Veins Branons. “Mēs esam ļoti gandarīti, ka vēl divas mūsu lieliskās automašīnas ir saņēmušas augstāko Eiropas vērtējumu.”

Tādejādi Captiva un Aveo pievienojās Chevrolet Cruze, Orlando and Aveo hečbekam, kuri jau iepriekš ir saņēmuši pieczvaigņu novērtējumu. Chevrolet Aveo hečbeks ir ieguvis 85 no 100 iespējamajiem punktiem, kas ir viens no augstākajiem rezultātiem šajā segmentā.

Chevrolet Captiva ir aprīkota ar palīgsistēmu braukšanas uzsākšanai kalnā, elektronisko stabilitātes kontroli (ESC), bremžu pretbloķēšanas sistēmu (ABS), bremzēšanas palīdzības sistēmu un nobrauciena kontroles sistēmu

Automašīna priekšpusē aprīkota ar standarta sānu un priekšējiem drošības spilveniem, trīs punktu drošības jostas ar spriegotājiem novietotas aizmugurē. Bērnu sēdekļu nostiprināšanai izmantota ISOFIX sistēma, lai nodrošinātu maksimālu bērnu aizsardzību (otrās rindas aizmugurējiem sēdekļiem). Tāpat Chevrolet Captiva aprīkota ar aktīviem pagalvjiem, pretslīdēšanas kontroli un elektrisko parkošanās bremzēšanu.

Jaunais Aveo ir aprīkots ar sešiem standarta gaisa spilveniem, kuri ir savienoti ar sensoru un diagnostikas moduļiem, kas novietoti uz automobiļa centrālās ass. Tajā arī ir bērnu sēdeklīšu fiksēšanas sistēma. Automašīnas aktīvo drošības sistēmu vidū ir elektroniskā stabilitātes sistēma, pretizslīdēšanas sistēma, četru kanālu bremžu pretbloķēšanas sistēma ar bremzēšanas palīdzības sistēmu, kā arī elektroniskā bremžu spēku sadalīšanas sistēma. Palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kalnā un kruīza kontrole ar ātruma limitēšanas funkciju ir pieejama visos standarta aprīkojumos.
 

 
Visi komentāri
 
284262. viesis 3.novembris 2011 19:02
0 0 Atbildēt

Priekš kam tur ir "palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kalnā", "bremzēšanas palīdzības sistēma" un "nobrauciena kontroles sistēma" - vai tiešām šitentās korejiešu mizas pērk tikai blondīnes kas nemāk braukt, pardon, nemāk uzsākt braukšanu un nemāk nobraukt? :D

P.N. Šitentās kastes nosaukšana par SUV laikam ir amūrikāņu humors vai ironija... :D

284266. viesis 3.novembris 2011 21:33
0 0 Atbildēt

Nē,tas ir korejiešu humors un ironija...

284280. viesis 4.novembris 2011 14:02
0 0 Atbildēt

Ja kādreiz bija tāds deksters, kurš kakāja visos topikos, tad tagad ir tāds msh, kurš kakā visos rakstos.

284283. viesis 6.novembris 2011 11:09
0 0 Atbildēt

Diemžēl msh dzīvo i-neta vidē un nav nekādas reālas nojausmas par lietām izņemot savu oooo. Nobrauciena kontroles sistēma ir ar Range Roveram un pāris reižu labi palīdzejusi pļurā noslidināties pa stāvu kalnu ko tajās vietās dēvē par ceļu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti