Chevrolet Code 130R un Tru 140S – sportiski konceptmodeļi jaunajiem autobraucējiem - iAuto

Chevrolet Code 130R un Tru 140S – sportiski konceptmodeļi jaunajiem autobraucējiem

 
7.marts 2012 17:34

82. Starptautiskajā Ženēvas motoršovā savu Eiropas debiju piedzīvo divi konceptmodeļi, kas radīti, ietekmējoties no Amerikas jauniešiem.


Foto: Chevrolet

Chevrolet stendā kompānijas pārstāvji, bruņojušies ar iPad, centīsies noskaidrot, ko domā jaunieši. Viņu viedoklis tiks izmantots, izstrādājot nākamos koncepta modeļus.

"Chevrolet vienmēr ir tiecies sasniegt visu paaudžu vēlmes," saka Sūzana Dokhertija, Chevrolet Europe prezidente un rīkotājdirektore. "Abi šie konceptmodeļi interpretē jaunās paaudzes vīzijas. Mēs, ar dažādām jaunām metodēm, iesaistot jauniešus, mēģinām noskaidrot viņu viedokli un ieklausīties viņu idejās."

Eiropas Komisijas dati* liecina, ka Eiropā ir aptuveni 100 miljoni jauniešu, vecumā zem 30 gadiem.

Pagājušajā gadā Chevrolet Amerikas Savienotajās Valstīs diskutēja ar jaunajiem patērētājiem. Balstoties uz iegūto informāciju, GM North Hollywood Design Center dizaineri Nikolass Deivids un Džo Bakers radīja jauniešu konceptmodeļus, kas demonstrē stilu un funkcionalitāti, ko šī grupa jauno pircēju vēlas redzēt automobiļos.



Pirmais Chevrolet konceptmodelis Code 130R ir četrvietīga kupeja ar vienkāršu, taisnu profilu. Code 130R ir ieguvis vēsturisku sporta auto iespaidotu stilu un klasisko, aizmugurējo riteņu piedziņu. Tā agresīvais priekšdaļas dizains, Chevrolet stila riteņu arkas, taisnā sānu līnija un Chevrolet emblēma ar sakrustotajiem karogiem veido Code 130R saikni ar Chevrolet sportisko mantojumu.

Code 130R dizaineri ir sakombinējuši turbodzinēju ar eAssist tehnoloģiju. Tā ar dzinēja izslēgšanu pie apstāšanās, bremzēšanas enerģijas rekuperāciju un griezes momenta izlīdzināšanu paātrinājuma laikā, automašīnas elektrifikāciju ienes jaunā līmenī un sabalansē turbodzinēja veiktspēju ar degvielas ekonomiju.



Otrs Chevrolet konceptmodelis Tru 140S ir "pieejama", "eksotiska izskata" četrvietīga sporta kupeja ar priekšpiedziņu. Trīsdurvju hečbeks ir radīts kā atraktīvs, tajā pašā laikā arī pieejams sporta automobilis, kas izskatās eksotisks, dārgs un ātrs. Tas ir būvēts uz tās pašas platformas, kas izmantota Chevrolet Cruze un revolucionārajam Chevrolet Volt elektromobilim ar nobraukuma distances pagarinātāju.

Tru 140S konceptmodelī dizaineri demonstrē tehnoloģijas, kas parasti ir atrodamas daudz dārgākos automobiļos. Tiešā degvielas iesmidzināšana,  Start-Stop tehnoloģija, balansējoša iekšdedzes un moderna elektrifikācijas sistēma ir tas, kas palielina vērtību un sniedz uzlabotu degvielas ekonomiju.

Konceptmodeļos ir iekļautas tādas jauno pircēju novērtētās lietas un īpašības kā:

  • Sedana tipa funkcionalitāte jaudīgas kupejas izskatā ar vietu četriem pasažieriem;
  • Salonā  - dažādu ierīču pieslēgšanas iespējas  un ērta, inovatīva mantu uzglabāšana, WiFi, viedtālruņu integrācija ar Chevrolet MyLink un ekrānu;
  • 1,4 litru turbo Ecotec dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu un 5,9 litru (ārpus pilsētas) degvielas patēriņu.

"Jaunieši mums atklāja, ka viņi vēlas funkcionalitāti kombinācijā ar kupejai līdzīgu estētiku. Gan Code, gan Tru virsbūves formas atbilst šai prasībai," saka GM North America Advanced Design studijas direktors Frenks Saucedos. Studija atrodas Losandželosā, kurā radīti abi konceptmodeļi.

Abu konceptmodeļu iekšpuse  to īpašniekiem ļauj personalizēt auto atbilstoši savām prasībām, kas ir izšķiroša jaunās paaudzes vēlme.

"Šī vecuma grupas pircēji tehnoloģiju savienojamību uzskata kā ļoti svarīgu īpašību. MyLink sistēma un WiFi ļauj viedtālruni integrēt automobilī un saglabāt savienojumu, padarot auto par personīgu dokstaciju," saka Saucedos.

No 2012. gada Ziemeļamerikas Starptautiskā autošova Detroitā, kur tie piedzīvoja pirmizrādi, abi Chevrolet konceptmodeļi ceļos uz galvenajiem motoršoviem, nozīmīgiem dzīvesstila un citiem pasākumiem.

"Auto kompānijai, kura spēj veiksmīgi iesaistīt šo paaudzi, ir lieliskas iespējas," teica Sūzana Dokhertija. "Chevrolet ar šiem klientiem vēlas izveidot īstas un nozīmīgas attiecības. Mēs vēlamies dzirdēt to, kas viņiem ir sakāms par mūsu dizaina procesu, un dot viņiem to, ko viņi vēlas, nevis to, ko mēs domājam, ka viņi vēlas."

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testā jaunie “Audi A5 un S5” - liela jauda ar 367 Zs, bet bez liekas drāmas (+ VIDEO) 1

Pēc nesenās "Audi" modeļu nosaukumu rokādes, "S5" ir kļuvis par augstas veiktspējas ģimenes sedanu, nevis elegantu kupeju kā iepriekš. Toties tas ir kļuvis vēl jaudīgāks. Lasīt vairāk

 

Citroen Parīzē prezentējis jauno C5 Aircross (+ VIDEO) 3

Citroen kompaktais krosovers C5 bija gandrīz pēdējais Stellantis grupā, kam vēl nebija iznācis jauns modelis. TV Autoziņas apmeklēja pilnīgi jaunā modeļa prezentāciju Parīzē. Lasīt vairāk

 

Tagad ar King Crab režīmu - GMC uzlabojis Hummer EV

ASV autoražotājs GMC veicis uzlabojumus 2026. gada modelim, lai elektriskā un nebūt ne mazā un vieglā apvidnieka īpašnieki varētu justies pārliecinošāk manevrējot šaurās vietās. Lasīt vairāk

 

DS4 gaida modernizāciju, lai pārtaptu par DS Nr`4, motoru piedāvājumā arī dīzelis (+ FOTO) 7

Septembra vidū Stellantis luksusa zīmola DS Automobiles laidīs klajā DS 4 modernizēto variantu, kas iegūs jaunu vārdu – tas kļūs par DS Nr. 4, pievienojoties zīmola jaunajai modeļu nomenklatūrai, kuru aizsāka DS Nr. 8. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti