Mihaēls Šūmahers darbā ar jauno «Fiat Scudo» 22

 
25.janvāris 2007 14:06

Fiat vieglais komerctransporta zīmols ir izvēlējies uzmanību piesaistošu reklāmu, ko jaunā "Fiat Scudo" ienākšanai tirgū radījusi Leo Burneta (Leo Burnett) aģentūra.



Bijušais F-1 čempions Mihaēls Šūmahers, kurš nesen pameta autosacīkšu karjeru un bija nolēmis vienkārši atpūsties, iespējams, turpinās strādāt kā vienmēr, bet ar citu automobili. Šī ir ziņa no jaunā "Fiat Scudo", kas demonstrē savu lielisko stratēģiju - pārbaudīt slaveno sportistu ar ikdienas uzdevumiem. Ikviens, kurš ir pieradis strādāt ar automobiļiem, pārliecinoši novērtē automobiļa klases komfortu un vadāmību, kas piemīt Fiat jaunajam vieglajam komerctransportam: jaunais "Fiat Scudo" ir “auto, kas strādā”.



Jaunais "Fiat Scudo" mantojis un uzlabojis stiprās puses, ar kurām lepojās iepriekšējie transportlīdzekļi - furgoni un pasažieru automobiļi ar MPV arhitektūru - izcilas uzvedības uz ceļa, patīkamas braukšanas, vadāmības un ērtuma ziņā tas salīdzināms ar modernajiem sedaniem, kas padara to par savas kategorijas etalonu. Ir plaša pilnībā un daļēji stiklotu variantu izvēle ar 5/6 un 8/9 sēdvietām pasažieru pārvadāšanai: Scudo Combi profesionālai izmantošanai, Scudo Panorama Family privātai lietošanai un Scudo Panorama Exclusive mikroautobusu/piepilsētas autobusu pakalpojumiem lielām viesnīcām vai taksometriem limuzīniem elites tūrismam. Panorama varianti konkrēti piedāvā automobiļa augstu komfortu un cilvēku pārvadāšanai tipisku dizainu ar elegantu iekšējo apdari un bagātīgu aprīkojumu, kas ir rūpīgi nostrādāts akustikas un klimata komforta ziņā.

Pastāv trīs Euro 4 Multijet dzinēju izvēle: 90 zirgspēku ar 180 Nm griezes momentu, 120 zirgspēku ar 300 Nm griezes momentu un Power variants, kas attīsta 136 zirgspēkus un 320 Nm griezes momentu ar daļiņu filtru standarta aprīkojumā. Stils, ērtums, praktiskums, sniegums un drošība. Ar jauno Scudo jebkurš ceļojums var būt patīkams.

Latvijā jaunais "Fiat Scudo" gaidāms šā gada pavasarī.
 
Visi komentāri
 
224032. viesis 25.janvāris 2007 14:29
0 0 Atbildēt

nedomāju, ka viņam vajag šitos fiatus :D

224038. viesis 25.janvāris 2007 14:49
0 0 Atbildēt

Aha...strādā... :D

224039. viesis 25.janvāris 2007 14:50
0 0 Atbildēt

nu nu... esmu pārliecināts ka ar Scudo viņš tik vien kā tajā reklāmā izbrauca...

224062. viesis 25.janvāris 2007 15:52
0 0 Atbildēt

Tur nu Intruder ir taisnība :))

Nedomāju ka Šumim vispār ir jāstrādā, tā tiekt pāragrā pensija, dara ko grib un kad grib, citi strādā viņa vietā...

Bet tā kā neesmu sajūsmā par šo sportistu, patika vieta klipiņā, kur skatītājus vairāk interesē pati F1 nevis Šumahers un tāpēc pasūtīja šo :) vienu māju tālāk :)

224066. viesis 25.janvāris 2007 16:09
0 0 Atbildēt

NU aizgaaj viens klauns no F1, palika faniem garlaiciigi, bet gan jau paraadiisies cits klauns. Var jau MS aplikt, bet aiz nau ko dariit neviens vinjam tos miljonus nemaksaaja.

224070. viesis 25.janvāris 2007 16:29
0 0 Atbildēt

NU bet reklāma laba.

224071. viesis 25.janvāris 2007 16:30
0 0 Atbildēt

CIKTAD VINJAM SAMAKSAJA LAI SIS VISPAAR IEKAAPTU FIATAA!!!

Doamju ka pareizaas piii.... atsauksmes pa shito Fiat dzirdeeja Shuma sieva:D

224078. viesis 25.janvāris 2007 17:31
0 0 Atbildēt

Tiem, kas ir informācijas badā - Ferrari ir FIAT koncernam piederošs uzņēmums, līdz ar to arī Šumahers joprojām ir tieši saistīts ar FIAT aktivitātēm gan mārketinga, gan jebkurā citā jomā.

Gluži tāpat, kā arī patreizējie Ferrari F1 piloti, kas pavisam nesen kalnos slēpot devās ar FIAT Panda 4X4 Cross automašīnām un pēcāk arī pa ledus trasi brauca ar FIAT Panda Abarth Rally versiju.

224085. viesis 25.janvāris 2007 18:20
0 0 Atbildēt

A kas? Normāls minivens! Kur, Jūsuprāt, tiek ražoti Citroen unPeugeot busiņi un miniveni? Ka tik ne Fiatā?

224094. viesis 25.janvāris 2007 19:18
0 0 Atbildēt

delfos bija arii video reklaama ar shito

224097. viesis 25.janvāris 2007 19:33
0 0 Atbildēt

un kas tad buutu normaalaaks shaada tipa auto? Jaapaluur tik, cik baisi leets buus salons uztaisiits. a no saana ne vainas, prieksha gan gaumes jautaajums

Tominjsh

224100. viesis 25.janvāris 2007 20:15
0 0 Atbildēt

...var smieties par Fiatu...var TO nolikt līdz ar zemi,bet šim brendam komerctransports ir patiesi kvalitatīvs...tas NE par kapeiku nav sliktāks(un dažās jomās,varbūt pat labāks)par to pašu Citroen,Peugeot...atgādināšu,ka mēs šobrīd runājam tieši par darba zirdziņiem-komerctransportu,nevis vieglajiem auto!!!...visu iepriekš rakstīto,tik droši varu apgalvot,tieši tāpēc,ka pašam ir bijusi tieša saistība ar šiem itāļu auto...

p.s.-pats izvēlos un mīlu,tikai vācu auto(vieglos auto),bet šeit ir runa par citu transporta veidu...

224105. viesis 25.janvāris 2007 20:48
0 0 Atbildēt

Awwww-"nabaga" pensim $umim tak$ ar kautko janodarbojas pensijas vecuma,valsts pensija ari maza,kautka tak$ japiepelnas,vismaz guljot vanna zimejot tizlus Fiatus un veidojot vel slimakus reklamas rakstus ,sanemot noteikti miljons tudriku par katru sacereto vardu.:):) Vai vispar uz pasaules ir kadi izraktenji,kuri tic $ada veida reklamas pasakam,velpietam ja lieta ir par kautkadu darba zirgu,saprastu ja $umis butu iepriecinajis beidzot celtniekus un citu industriju izrazojot kadu interesantu businju ar V10 dizeli,vai ko vismaz ar kartigu V8 un labu $asiju-tas vairak lidzinatos F1 .......Italji vienkar$i paliek skopi un jau ta piesatinataja auto tirgu grib ienakt ar kartejo Fiatu!!!!!!!!!

224109. viesis 25.janvāris 2007 21:29
0 0 Atbildēt

2joop : es smejos par fiatu un nolieku to liidz ar zemi un tieshi par ''komerctransportu'' , tas tieshaam ir ''komerctransports'' par labu fiatam , ne lietotaajam . Darba zirdzinjsh :D- jaashanai uz servisu :D

224122. viesis 25.janvāris 2007 23:07
0 0 Atbildēt

TDI, tev ir bijusi nelāga pieredze> Sliktāka par citu maru auto? Piemērus, lūdzu? Vi atikai atkal no sērijas - viena tante teica...

224131. viesis 26.janvāris 2007 0:48
0 0 Atbildēt

to TDI

Argumentē lūdzu sevis teikto...pasaki,piemēram Fiat Ducato un Doblo Cargo sliktās īpašības...pasaki,ar ko viņi ir sliktāki par saviem franču konkurentiem!?!

224134. viesis 26.janvāris 2007 8:03
0 0 Atbildēt

Franjchi ir taadi pat meesli . Man ir bijis P206 un diemzjeel joprojaam ir Fiats Dupsakaals - jo bana miskaste ,kura visa ir viena slikta iipashiiba ,nemaz nevajag kautko iipashi izcelt . par 2 gadiem vecaaks un ~100kkm nobrauktaaks Sprinteris birst neaprakstaami reiz mazaak . Es te pat nepieminu LV Fiatu speeciigo ''diilerservisu'' un vinju excelentos diagnostikjus un rez.dalju logjistiku , nau veerc :) .99%gadiijumu shajaa portaalaa dalos ar savu un savu tuvaako draugu pieredzi , man nau 13 gadu un nepaarstaastu ko ''viena tante teica''.

P.S. ja godaajamam joop un viesim tik ljoti patiik fiati , varu piedaavaat iegaadaties manu briinishkjiigo dukaatu

224135. viesis 26.janvāris 2007 8:03
0 0 Atbildēt

224134. viesis 26.01.2007 08:03

tas biju es -TDI

224147. viesis 26.janvāris 2007 9:25
0 0 Atbildēt

tikai nevajag par to, ka Sprinteri nebirst

Birst un kā vēl

Piemēram MB Vito (jaunais) vispār ir tehnoloģiska kļūda! Mums kantorī ir kādi 20 dažādi busi - es zinu, ko saku...

Un Sprinteri ir tieši tik pat labi (vai slikti) kā pārējie komercbusi. Tikai maksā vairāk naudiņas un krāniņu pagarina, jo nosaukums krutāks - MB...

Un Vēl - ja kāds nezina: jebkurš buss paliek vecs, un ja vecu busu nemet ārā, bet pārdod TDI - tad sanāk antireklāma par to marku, kuru izdevies jamam piepārdot... :D

Visi viņi ir vienādi, tikai atšķiras tas, par cik esi gatavs nopirkt jaunu. Birs visi, un visiem kaut kas netiek mainīts pa garantiju.

224162. viesis 26.janvāris 2007 11:18
0 0 Atbildēt

mans 96'Sprinters ar 2,3nemotoru NEBIRST :) ruusee gan , bet vairaak par kaadiem ls 150,- gadaa neprasa ! tikai apkopes , kolotkas utt. pashsaprotamas lietas . Kameer 98' dukaalim to radiators jaamaina to atbalsta gultnji , amortizatori -regulaari , nupat kaarbu paarlasijaam -ls500,- , pie sala starts ar virvi :( utt kropliibas , ar kuraam netiek galaa neviens serviss .

224179. viesis 26.janvāris 2007 14:33
0 0 Atbildēt

TDI - laikam esi pats ne no tā gala darināts

Ja lec tikai ar virvi - moš labs aķis dukātam palīdzēs...

par biršanu moš apmaini šoferiem mašinas...

Par busiem kā tādiem vienam busam ir 10 gadi, otram 8

Viņi normālā uzņēmumā vairs sen kā ir par apgrūtinājumu.

Buss strādā 3-4 gadi un ~ 200 - 250 kkm, pēc tam to pādrod Tev.

Pa cik nopirki Sprinteri, pa cik Dukātu? Kādi bija noskrējieni? kas bija iepriekšējie lietotāji? kurās valstīs ekspluatēti...? Jautājumu miljons, lai stuāciju padarītu objektīvāku...

Normālam uzņēmumam izdevīgāk ir jauni buss dēļ nodokļiem un dēļ tā, ka tos iepriekš neviens nav jājis...

224189. viesis 26.janvāris 2007 18:06
0 0 Atbildēt

ej tirst paargudrais viesi 224179. viesis 26.01.2007 14:33 un nemaaci vecu viiru skapii churaat :D laps akjis :D kujakjis un tolmets vinjam paliidzees , 280kkm un kirdik , ibio !!?? pirkts jauns , kopts kaa pienaakaas un barots NESTEe . Moraale cuncini FIATu ( un arii franjch meeslus) kaa gribi par MB , VW vaj TOYOTA vish nekljuus itnekad .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti