Frankfurtes debitants «Maserati Quattroporte Sport GT S» 4

 
17.septembris 2007 12:52

Starptautiskajā Frankfurtes autosalonā IAA, kas notiek no 13. līdz 23. septembrim, debitē jauns Maserati. Tā ir populārā sporta stila sedana Quattroporte modifikācija Sport GT S, kas domāta tiem klientiem, kas vēlas spēcīgāku sportiskuma devu savam komfortablajam četrdurvju automobilim.

Maserati Quattroporte Sport GT S izceļas ar īpaši dinamisku raksturu un izteiktāku bezkompromisa vadāmību nekā līdz šim.

Stingrāka piekare un superbremzes

Lai padarītu Maserati Quattroporte Sport GT S vēl sportiskāku, izmantota jauna fiksēta riteņu piekare regulējamās Skyhook vietā. Salīdzinot ar citām Quattroporte modifikācijām, Sport GT S priekšdaļa pazemināta par 10 mm, aizmugure – par 25 mm. Tāpat izmantotas jaunas, stingrākas atsperes un amortizatori, kā arī citi regulējumi, kas ļauj automašīnai labāk turēties pie ceļa lielā ātrumā un nodrošina labāku atgriezenisko saiti ar vadītāju.



Otra atšķirības zīme ir unikāla bremžu sistēma, ko Maserati izstrādāja sadarbībā ar slaveno bremžu ražotājkompāniju Brembo. Inovāciju pamatā ir divkomponentu saliktie bremžu diski, kas sērijveida ielas automašīnai uzstādīti pirmoreiz pasaulē. Šie bremžu diski izgatavoti nevis vienkārši no čuguna, bet no čuguna un alumīnija, kas ļauj uzlabot bremzēšanu vissmagākajos apstākļos. Divkomponentu diski spēj ilgāk pretoties sakaršanai un darbojas optimāli arī augstas temperatūras apstākļos. Papildus augsto tehnoloģiju bremžu diskiem priekšējiem riteņiem izstrādāti jauni monobloka suporti ar sešiem virzuļiem, kas arī uzlabo bremzēšanas īpašības.

Īpaši šim automobilim izstrādātas arī jaunas Pirelli riepas no uzlabota materiāla, kas kopā ar pazemināto piekari un superbremzēm garantē ekstraklases vadāmību un pozitīvas emocijas no braukšanas. Priekšējiem riteņiem izmantotas 245/35-R20 izmēra riepas, bet aizmugurē tās palielinātas līdz 295/30-R20, lai optimāli realizētu Maserati V8 cilindru motora griezes momentu.

Sportiski dizaina akcenti

Maserati Quattroporte Sport GT S vizuāli var pazīt pēc dažiem smalkiem dizaina elementiem, taču kopumā solīdais sedans izskatās diskrēti. Lietie 20 collu riteņi ar septiņu spieķu zīmējumu dižojas ar tumšu hromējumu. Tāpat ar melnu hromu izgreznotas agresīva ornamenta priekšējās dekoratīvās restītes, kas ir neatņemams Maserati automobiļu dizaina elements. Arī logu apmales un divi dubultie izpūtēju uzgaļi ir melni, bet durvju rokturi krāsoti virsbūves krāsā, padarot auto neuzkrītošāku.



Salonā automašīnas sportisko raksturu pasvītro īpašā materiālu izvēle. Tradicionālā Poltrona Frau firmas āda kombinēta ar ielaidumiem no alkantaras, kas sedz sēdekļu vidusdaļu, durvju iekšpusi un stūres ratu. Pirms tam mīksto alkantaras materiālu Maserati lietoja tikai Trofeo sacīkšu mašīnām un MC12 superkāriem. Priekšā izmantoti jauni dziļāki sporta sēdekļi, kas labāk fiksē braucēju ķermeni. Punktu sportiskajam, taču pietiekami komfortablajam interjeram pieliek priekšējais panelis no karbona ar atsevišķiem alumīnija dekoriem.

Tā pati tehnika

Modifikāciju Sport GT S piedzen jau ierastais Maserati V8 cilindru 4,24 litru darba tilpuma dzinējs ar maksimālo jaudu 400 ZS (295 kW) pie 7000 apgr./min un lietderīgās jaudas attiecību 95,2 ZS uz litru. Maksimālais griezes moments ir 460 Nm pie 4250 apgr./min, turklāt vairāk nekā 75 procenti no tā pieejami jau pie 2500 apgr./min, kas ir ļoti būtiski ikdienas ekspluatācijā. DOHC konfigurācijas motoram ir maināmas ieplūdes fāzes, savukārt akseleratora komandas tiek nodotas elektroniski pa vadiem pēc drive-by-wire tehnoloģijas. Sporta modifikācijai nekādi motora uzlabojumi nebija vajadzīgi.

Maserati Quattroporte Sport GT S pieejams tikai ar klasisko sešpakāpju automātisko pārnesumu kārba. Ar to Maserati Quattroporte Sport GT S maksimālais ātrums ir 270 km/h, uzrāviens no vietas līdz 100 km/h – 5,4 sekundes.

Ar automātisko ātrumkārbu, kas novietota gareniski automašīnas priekšā uzreiz aiz motora, auto masa vairāk koncentrēta ap ģeometrisko centru un gandrīz vai ideāli sadalīta pa riteņiem, attiecīgi, proporcijā 49 % priekšā un 51 % aizmugurē. Aizmugurē pie velkošajiem riteņiem palicis tikai pašbloķējošais diferenciālis.

Ekstremālos apstākļos vadītājam palīdz un auto stabilizē Maserati Stability Programme (MSP) sistēma, kas kontrolē bremžu un motora darbību pēc vienas no divām programmām (parastā un sporta). Tas nozīmē, ka drošība netiek upurēta ātras braukšanas dēļ.

Maserati Quattroporte Sport GT S cena sākot no 103 000 EUR + PVN.
 
Visi komentāri
 
243070. viesis 17.septembris 2007 14:31
0 0 Atbildēt

skaistakais un viens no labkajiem sedaniem:))

243083. viesis 17.septembris 2007 17:07
0 0 Atbildēt

varetu atlauties nedomadams nopirktu. tiesham smuks auto!

243097. viesis 18.septembris 2007 0:41
0 0 Atbildēt

Riktigs budzeta 4vietigs Ferrari!!!! Pat ruc gluzi ka viens...............:):)

243125. viesis 18.septembris 2007 10:50
0 0 Atbildēt

iAuto santīmu krājēju publika jau var tikai siekaloties :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti