Opel Insignia: jauna dizaina valoda iezīmē jaunu ēru 7

18.aprīlis 2008 9:58

Riselsheima. Jauns vārds, jauns auto, jauns mērķis. "Insignia" inovatīvais dizains un modernās tehnoloģijas ir perfekta iespēja iepazīties ar "Opel". Tas ir milzīgs solis ceļā uz "Opel" zīmola atjaunināšanu.

Jaunā 4,83 metrus garā piecvietīgā auto elegance skaidri parāda "Opel" stratēģiju – piedāvāt modernu tehnoloģiju un pievilcīgu izskatu par pieejamu cenu.



"Insignia" izceļas ar plūstošu, spēcīgu siluetu un kupejai līdzīgu jumta līniju. Virsbūves masīvo formu akcentē īpašs radiatora režģa dekoratīvais elements ar pārveidotu "Opel" emblēmu. Īpaši dizaina elementi ir arī priekšējo un pakaļējo lukturu izliektā spārnveida forma un izteiktais auto sānu profils, kas sākas uzreiz aiz priekšējā riteņa un turpinās visā automašīnas garumā. Abas šīs detaļas liek "Insignia" izskatīties muskuļotai, taču graciozai.

"Ar "Insignia" mēs aizsākam jaunu, izsmalcinātu dizaina līniju, kas apvieno skulpturālu mākslinieciskumu un vācu precizitāti, "saka Marks Adamss (Mark Adams), "GM Europe" dizaina viceprezidents. "Mūsu mērķis bija parādīt pārliecinošu stilu, kas visiem radītu vēlmi izbaudīt lielisko braukšanas dinamiku, kuru izstaro "Insignia"".

Tāpat kā auto ārpuse, arī salona apdares formas un virsmas akcentē kustību un ir izgatavotas no augstas kvalitātes materiāliem. Priekšējais panelis ļoti izsmalcināti vijas no instrumentu paneļa līdz durvīm, ietverot arī braucējus. Šī "spārnu" tēma tiks izmantota visās "Opel" markas automašīnās. Sarkanais salona apgaismojums, kas arī tiks izmantots visos nākamajos "Opel" modeļos, rada siltu, izmeklētu auru. Arī sēdekļiem ir tikusi pievērsta liela vērība, tādēļ tie kalpos par ergonomiskuma, ērtības un drošības standartu.

"Opel" celmlauža loma un unikālā pieredze auto apgaismojuma tehnoloģijā ir izmantota arī "Insignia", kurā uzstādīta jaunākās paaudzes AFL adaptīvā priekšējā apgaismojuma (Adaptive Forward Lighting) sistēma. Deviņi dažādi gaismas stari automātiski piemērojas dažādiem braukšanas apstākļiem, palielinot gan braukšanas drošību, gan baudu. Vēl viens jauns AFL sistēmas elements ir LED dienas lampas, kas patērē krietni daudz mazāk enerģijas nekā sistēmas ar parastajām halogēna lampām, tādējādi samazinot CO2 izmešus no 6 g/km līdz gandrīz nullei.

"Visas šī auto iezīmes liecina, ka "Insignia" ir radies pārsteidzoša dizaina, izcilas braukšanas dinamikas un inovatīvas tehnoloģijas kombinācijas meklējumu rezultātā", saka Hanss H.Demants (Hans H. Demant), "Adam Opel GmbH" rīkotājdirektors.

"Insignia" tiks piedāvāta ar priekšējo vai visu četru riteņu piedziņu. "Adaptive 4X4" sistēmas proaktīvā griezes spēka pārdale ne tikai nodrošina vislabāko saķeri, bet arī palielina braukšanas stabilitāti un dinamiskas vadīšanas sniegumu. Pilnpiedziņas "Insignia" versijās "FlexRide" mehatroniskā šasijas sistēma ar tās Adaptīvās stabilitātes tehnoloģiju (Adaptive Stability Technology) pielāgojas braukšanas apstākļiem un ļauj vadītājam izvēlēties garastāvoklim atbilstošus iestatījumus. "FlexRide" ir pieejams arī priekšējās piedziņas versijās.

"Insignia" tiks piedāvāta ar neredzēti plašu septiņu dzinēju klāstu. Tie visi atbilst "Euro 5" izmešu standartiem un tiks komplektēti ar manuālo vai automātisko sešu ātrumu  pārnesumkārbu. Pieejami četri benzīna motori, sākot ar četru cilindru 115 ZS motoru un beidzot ar V6 260 ZS dzinēju. No dīzeļiem tiek piedāvāti trīs tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinēji ar 2,0 l tilpumu un jaudu no 110 līdz 160 ZS. Vēlāk šim plašajam klāstam pievienosies arī "EcoFLEX" versija ar īpaši zemu CO2 izmešu apjomu.

"Ar "Opel Insignia" tiks radīta jauna tehnoloģiju un inovāciju mēraukla – tas būs pamanāms uzreiz pēc tās izlaišanas. Bet mūsu krājumā vēl ir daži trumpji attiecībā uz Insignia ietekmi uz vidi, braukšanas prieku un drošību; tos mēs izspēlēsim stratēģiski pareizā laikā," saka Alens Vizers (Alain Visser), "GM Europe" mārketinga direktors.

"Insignia" sedana un hečbeka modeļi debitēs 2008.gada 22.jūlijā Londonas auto izstādē; Latvijas tirgū tie nonāks 2009.gada sākumā. "Insignia" tika izstrādāta "GM Europe" Starptautiskajā tehniskās attīstības centrā Riselheimā, Vācijā; turpat tā tiks arī ražota. Riselheimas rūpnīca ir viena no modernākajām pasaulē.
 
Visi komentāri
 
255608. viesis 18.aprīlis 2008 12:26
0 0 Atbildēt

bljins, paarzviedzos par shito te - "Opel" celmlauža loma un unikālā pieredze auto apgaismojuma tehnoloģijā

kretiiniskaakas gaismas, kaa VISOS man bijushos opeljos nau redzeetas nevienai mashiinai.

255612. viesis 18.aprīlis 2008 13:03
0 0 Atbildēt

Ja neskaita lielo rūsēšanu, tad lielai daļai latviešu labā atmiņā ir palikusi pirmā omega - lietoto auto tirgū pa pieņemamu cenu salīdzinoši liels, ērts un labi aprīkots komfortabls auto. Otrā omega gan popularitāti neguva. Mans brālis arī ar pirmo omegu nobrauca 5 gadus, un vēl šodien pozitivās atmiņās atceras to auto. Nu, šis ,kā izskatās, arī būs kaut kas no vidēji/lielas klases braucamajiem - jebkurā gadījumā kaut kas lielāks par pašreizējo vectru. Ja cena nebūs neadekvāta, interese par šo auto Latvijā varētu būt liela, jo lielie opeļi pie mums ir bijuši cieņā jau kopš veco commandore un rekord laikiem.

255623. viesis 18.aprīlis 2008 14:10
0 0 Atbildēt

IV,garāka būs tikai par 21cm,5cm platāka,riteņu bāze garāka par 35mm www.autoblog.com/2008/04/17/of...gnia-revealed/

255629. viesis 18.aprīlis 2008 14:48
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Nissana. Primeras. Varbūt būs beidzot normālus beņķus ielikuši ....

255631. viesis 18.aprīlis 2008 14:51
0 0 Atbildēt

a kuraa vietaa te jauna eera ???? kaut kas pa vidu starp CLS, veco nissan maxima un 5-gadiigu A6......... opels pilniigi praatu izkuukoja ?

255693. viesis 19.aprīlis 2008 12:43
0 0 Atbildēt

Dizains.....un īss mūžs un lēta utilizācija- lūdzu jums 21gs. autobūves stūrakmeņi.

255704. viesis 20.aprīlis 2008 8:20
0 0 Atbildēt

Droši vien ka tāds pats sūds vien būs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

167 km/h – jauns ātruma rekords traktoriem

Sacīkšu braucējs Gajs Martins ar 1014 Zs jaudīgo JCB Fastrac uzstādījis jaunu ātruma rekordu traktoriem. Lasīt vairāk

 

Autotransporta direkcija sākusi izsniegt transportlīdzekļu viedo tahogrāfu kartes 1

Autotransporta direkcija sākusi izsniegt otrās paaudzes jeb viedo transportlīdzekļu tahogrāfu vadītāja kartes, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijas pārstāve Lilita Pelčere. Lasīt vairāk

 

Policisti pret skeiteriem (+ VIDEO) 6

Divi policisti ar motocikliem izturas agresīvi pret skeitotājiem, taču situācija strauji izmainās pēc tam, kad viens no likumsargiem nokrīt no sava braucamrīka. Lasīt vairāk

 

Piektdien lielākā daļa pieķerto dzērājšoferu braukuši krietnā reibumā 1

Aizvadītajā diennaktī policija Latvijā aizturējusi astoņus autovadītājus par braukšanu reibumā un lielākā daļa pie stūres sēdušies spēcīgā alkohola ietekmē, aģentūru LETA informēja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti