Visi komentāri - Elektriskais Taycan aizsāk jaunu lappusi Porsche uzņēmuma vēsturē

Elektriskais Taycan aizsāk jaunu lappusi Porsche uzņēmuma vēsturē

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 10.septembris 2019 10:34

320 viesu no politikas, uzņēmējdarbības un mediju aprindām klātbūtnē Porsche ir atvēris rūpnīcu pilnīgi elektriskajiem Taycan.

„Esam noteiktā atbildības līmenī par vidi un sabiedrību. Taycan ražošana jau ir ogļskābās gāzes ziņā neitrāla. Mūsu pamatrūpnīcā Štutgartē Cufenhauzenē, kas ir zīmola dvēsele, mantojums sastopas ar nākotni," paskaidro Porsche AG valdes priekšsēdētājs Olivers Blūme.

Ar zīmola pirmo pilnīgi elektrisko sporta automobili un tā specializēto ražotni Porsche ieraksta jaunu spilgtu lappusi uzņēmuma vēsturē. „Bezizplūdes Taycan ir jauns Porsche simbols," saka Olivers Blūme. „Tas atšķiras no mūsu līdzšinējiem automobiļiem, tomēr joprojām ir tipisks Porsche — inovatīvs, sportisks un saviļņojošs."

No konceptauto „Mission E" prezentācijas autoizstādē IAA 2015. gadā līdz pirmo Taycan pircēju automobiļu ražošanas sākumam ir pagājuši nepilni 48 mēneši. Jaunā ražotne nosaka jaunus standartus energoefektivitātes un draudzīguma videi ziņā. „Mēs esam apņēmušies sasniegt klimata aizsardzības mērķus, par kuriem tika panākta vienošanās Parīzē 2015. gada decembrī, un esam pilnīgi atbildīgi par videi kaitīgas izplūdes samazināšanu. Taču mūsu ilgtspējības stratēģija sniedzas daudz tālāk par dekarbonizāciju," stāsta Porsche AG par ražošanu un loģistiku atbildīgais valdes loceklis Albrehts Reimolds. „Porsche mērķis ir bezietekmes rūpnīcas izveide — ražošana bez jebkādas negatīvas ietekmes uz vidi."

Elektromobilitāte rada jaunas darbvietas Porsche
Taycan vēstī par jauna laikmeta sākumu automobiļu ražošanā. Ražošana ir satīklota un elastīga. Lai detaļas un automobiļus nogādātu no viena darba iecirkņa uz nākamo, Porsche izmanto automatizētas vadāmu transportlīdzekļu sistēmas, nevis tradicionālās transportiera lentes. „Savu virzību jaunajā laikmetā mēs saucam Porsche Production 4.0. Mēs izmantojam vismodernākās tehnoloģijas, lai satīklotu digitālo un mehānisko vidi," norāda Albrehts Reimolds. „Porsche uzmanības centrā joprojām ir ļaudis. Porsche darbinieki ir projekta neatņemama sastāvdaļa. Galu galā mūsu automobiļus cilvēki ražo cilvēkiem."

Porsche Taycan ražošana nodrošinās 1500 jaunu darbvietu izveidi Cufenhauzenes rūpnīcā, tādējādi apliecinot, ka elektromobilitāte veicina nodarbinātību Porsche. Kamēr notika jaunās rūpnīcas celtniecība un ražošanas sagatavošana, Porsche īstenoja arī vienreizīgu mācību programmu, lai visus darbiniekus iepazīstinātu ar elektromobilitātes fantastiskajām iespējām. Kopumā līdz 2022. gadam uzņēmums grasās ieguldīt elektromobilitātē vairāk nekā sešus miljardus eiro. Jaunajās ražošanas iekārtās vien uzņēmums ir ieguldījis kopumā 700 miljonus eiro, bet vienu miljardu, ja ieskaita jauno virsbūvju cehu, kas tiks izmantots arī pašreizējai Porsche 911 paaudzei. Jaunā rūpnīca papildina divvietīgo sporta automobiļu ražošanu — katru dienu vēsturiskajā Cufenhauzenes ražotnē no konveijera noripo 250 sēriju 911 un 718 automobiļi.

Transporta un digitālās infrastruktūras federālais ministrs Andrēass Šeiers sacīja:
„Elektromobilitāte Štutgartē Cufenhauzenē rada aptuveni 1500 jaunu darbvietu ogļskābās gāzes ziņā neitrālā ražošanā. Tādējādi Porsche sniedz svarīgu vēstījumu par elektrisko braukšanu un vācu mašīnbūvi. Tagad ir svarīgi, lai ikviens būtu ieguvējs no tehnoloģijām un prakses — gan ražotāji, gan pircēji. Mums pēc iespējas drīzāk ir vajadzīgs elektrisks Beetle efekts uz ceļiem."

Bādenes-Virtembergas federālās zemes premjerministrs Vinfrīds Krečmanis sacīja:
„Porsche Taycan apliecina, ka mobilitātes revolūcija pašlaik notiek tieši šeit — Bādenē-Virtembergā. Cufenhauzenē Porsche ir ne vien izstrādājis neredzētu ražojumu, bet arī izveidojis neredzētu ražotni, tādējādi skaidri parādot, ka mēs šeit, dienvidaustrumos, esam automobiļa atjaunotnes priekšgalā. Mani īpaši priecē, ka Porsche veic vietējus ieguldījumus Taycan ražošanā savā pamatrūpnīcā Cufenhauzenē, tādējādi ieguldot Štutgartē, Bādenes-Virtembergas federālajā zemē un tās ļaudīs. Vēlos sirsnīgi pateikties visas federālās zemes valdības vārdā."

Štutgartes mērs Fricis Kūns sacīja:
„Porsche ieguldījums pauž nopietnu vēsti par Štutgarti. Kamēr citi tikai runā, Porsche rīkojas."

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti