Visi komentāri - Gosns skaidro, kādēļ bēdzis no Japānas

Gosns skaidro, kādēļ bēdzis no Japānas

 

Foto: Ekrānbilde no Instagram.com

Nozare.lv | 9.janvāris 2020 11:20

Japānas autobūves uzņēmuma "Nissan Motor Co." bijušais vadītājs Karloss Gosns trešdien Beirūtā notiekošā preses konferencē pavēstīja, ka viņš Japānā ticis uzskatīts par vainīgu un viņam nav bijusi cita iespēja, kā bēgt.

Gosns preses konferencē uzrunāja lielu skaitu žurnālistu, sniedzot paskaidrojumus savai aizbēgšanai no Japānas.

Pirmo reizi uzstājoties sabiedrības priekšā kopš decembrī īstenotās aizbēgšanas, Gosns savus apcietinājuma apstākļus Japānā raksturoja kā netaisnību pret cilvēktiesībām un cieņu.

Liela daļa preses konferences dalībnieku bija cerējuši, ka Gosns sniegs sīkāku informāciju par aizbēgšanas apstākļiem, taču viņš sacīja, ka "es neesmu šeit, lai par to runātu."

Tā vietā Gosns noraidīja visas pret viņu izvirzītās apsūdzības kā nepatiesas. "Mani vispār nemaz nevajadzēja apcietināt," uzsvēra Gosns.

Gosns sacīja, ka pret viņu vērstās apsūdzības radušās no apvērsuma "Nissan" iekšienē, ko īstenojuši uzņēmuma vadītāji un Japānas amatpersonas, kuras bija satraukušās par viņa plāniem autoražotāju ciešāk integrēt ar alianses partneri - Francijas "Renault".

Kā ziņots, Gosns, kurš Tokijā bija atbrīvots pret drošības naudu līdz prāvai saistībā ar apsūdzībām finanšu pārkāpumos, 30.decembrī negaidīti ieradās Libānā. Viņš lidojis ar vienu lidmašīnu no Osakas Japānā uz Stambulu, un tur Ataturka lidostā pārsēdies citā lidmašīnā, ar kuru devies uz Beirūtu. Abas lidmašīnas veica čārterreisus.

Gosns 2018.gada novembrī tika apcietināts Japānā, taču pēc atbrīvošanas pret drošības naudu aprīlī viņam tika noteikti būtiski ierobežojumi, tostarp attiecībā uz ceļošanu uz ārvalstīm.

Brazīlijā dzimušais libāniešu izcelsmes uzņēmējs Gosns tiek apsūdzēts par to, ka slēpis miljoniem eiro vērtus ienākumus, kurus guvis uzņēmumā "Nissan", un par kompānijas līdzekļu izmantošanu privātām vajadzībām.

Gosnam ir trīs pilsonības - Francijas, Brazīlijas un Libānas.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti